Povzbuzujte zákazníky, aby vám posílali nové nápady a zpětnou vazbu pro budoucí vývoj. Diskutujte se zákazníky o každém nápadu na snadno použitelném fóru pro zpětnou vazbu. Víte, jaké funkce jsou pro vaše zákazníky nejdůležitější? Nechte je hlasovat! Jasně informujte své zákazníky o průběhu implementace prostřednictvím nejlepšího softwaru znalostí v okolí.

Tlačítka zpětné vazby
- Přidání tlačítka pro zpětnou vazbu na vaše webové stránky umožňuje návštěvníkům poskytnout vám zpětnou vazbu a návrhy nebo hlasovat pro stávající návrhy.
Jakmile zákazník odešle zpětnou vazbu, vytvoří se tiket, abyste byli informováni a mohli v případě potřeby reagovat.
- Můžete mít více tlačítek pro vyhledávání zpětné vazby na různých nástěnkách zpětné vazby.
Sbírejte důležitou zpětnou vazbu od svých zákazníků umístěním tlačítka zpětné vazby kdekoli na svých webových stránkách. Přizpůsobte si tlačítko Zpětné vazby tak, aby vyhovovalo vašemu podnikání.

Vyberte si z mnoha předdefinovaných pozic a stylů tlačítka zpětné vazby:




Nenašli jste správný styl pro své tlačítko zpětné vazby? Nebojte se, můžete si vytvořit vlastní tlačítko nahráním obrázku nebo napsáním vlastního kódu HTML.
Allow your customers to search for help
Add a search bar to your knowledge base to make it easier than ever to find important information. Try it today. No credit card required.
Zdroje báze znalostí
Helpdesk software pro odvětví e-commerce
Produktové novinky a další propagační materiály jsou k dispozici po registraci a přenos dat je možný přes bezplatný účet. Systém GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, a to až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou také zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.
Úloha zákaznického servisu v zákaznické zkušenosti
Vynikající zákaznická zkušenost je klíčovou součástí úspěchu firmy. Zákaznický servis je jen jedním z faktorů ovlivňujících zkušenost zákazníků se značkou. Podpora, vyřešení prvního kontaktu a investice do týmu zákaznických služeb jsou klíčovými faktory pro zlepšení zákaznické zkušenosti.
Helpdesk software pro módní průmysl
V textu je řečeno, že je důležité vytvořit pozitivní zákaznickou zkušenost, což může vést k posílení propagace a obhajoby. Dále se hovoří o možnosti zkrácení doby odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů a snížení zátěže tiketů pomocí báze znalostí. Na konci textu je nabízena bezplatná zkušební verze softwaru Helpdesk pro módní průmysl.