Dejte sbohem pomalému, podprůměrnému softwaru

Přejděte na LiveAgent & migrujte svá data z Gmailu ještě dnes.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty
  • ✓ Ukončení možné kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrujete z Gmailu?

Používáte pro svou zákaznickou podporu e-mailový účet Google? Posuňte se na další úroveň a přejděte na LiveAgent ještě dnes. LiveAgent je dokonalým helpdesk řešením pro firmy jakékoli velikosti. Dopřejte své zákaznické podpoře další nástroje. Zvládněte více s živým chatem, call centrem, znalostní bází nebo integrací sociálních sítí. Zjistěte, jaké výhody může LiveAgent přinést vašemu podnikání.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Výhody přechodu z Gmailu

Tiketing

Tiketovací systém vám pomůže lépe uspořádat problematiku vašich zákazníků

Více komunikačních kanálů

E-mailové účty, live chat, call centrum, báze znalostí a podpora sociálních sítí

Zlepšení pracovního postupu

Během kratší doby toho zvládnete více. Ušetříte prostředky a pomůžete více zákazníkům
Benefits of attended call transfers

Vaše data migrujeme zdarma

Gmail a produkty od Googlu jsou prostě úžasné, některé z nich sami používáme k plnění našich úkolů. Zákaznická podpora je však jiná liga a na některých úrovních vyžaduje více pozornosti a specializovaný software. Zde vstupuje LiveAgent na scénu. K jeho využívání se nemusíte se zbavovat svého Gmail účtu. Vaši poštovní schránku můžeme integrovat do tiketovacího systému LiveAgent a vy můžete sledovat všechny své e-maily v řídícím panelu. Je lépe organizován pro poskytování zákaznické podpory a můžete přesně vědět, kdy byl problém vyřešen.

Jaký druh dat můžete přenášet?

Supervisor

Lidé

Přeneste své kontakty
Mail envelope

Komunikace

Vaše e-maily a další komunikace
Tags - icon

Značky

Značky e-mailů mohou být importovány manuálně
customer feedback satisfaction rewards

Zpětná vazba

Přeneste všechnu svou zpětnou vazbu

E-mail je pouze začátek

Kromě připojení vaší Gmail schránky můžete přidat další schránky od různých poskytovatelů, jako např. Yahoo, Microsoft nebo jakýkoli jiný. Náš tiketovací systém uspořádá vaše e-maily ze všech účtů. A to není vše. LiveAgent nabízí mnoho dalších nástrojů ke spojení s vašimi zákazníky. Rychle se spojte se zákazníkem díky našemu super rychlému chat widgetu, jehož rychlost zobrazení chatu je 2.5 sekundy. Vytvořte si vlastní call centrum a bázi znalostí. Buďte ve spojení také díky podpoře sociálních sítí. Můžete připojit Facebook Messenger, Twitter, Instagram a Viber. Chcete si to vyzkoušet?
liveagent tools

Podívejte se, co vše můžete využívat

get inspired

Zákaznická podpora 24/7

Poskytněte svým zákazníkům skvělou podporu skrze LiveAgent a na oplátku získejte skvělou podporu pro sebe. Všichni naši klienti mají podporu 24/7, která je součástí všech plánů. Kdykoli potřebujete vyřešit problém nebo se nás chcete jen na něco zeptat, jsme tu, abychom vám kdykoli odpověděli. Používáme stejný software, takže přesně víme, jak vám pomoci. To také znamená, že nás můžete kontaktovat prostřednictvím vámi preferovaných kanálů. Zavolejte nám, pošlete nám e-mail nebo nás kontaktujte prostřednictvím sociálních sítí. Máte zájem? Stačí kliknout na tlačítko níže a vyzkoušet si to.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzí

Co o nás říkají naši zákazníci

Přecházíte z jiného e-mailového klienta?

Migrujte svá data od kteréhokoli z níže uvedených poskytovatelů softwarových řešení zdarma. Přejděte ještě dnes. Postaráme se o vás.
AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Gmail migrace
Chtěli byste převést svá data z Extendu na jiný software? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přecházíte z Extendu k LiveAgentu?

LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé, střední i velké podniky. Nabízí širokou škálu funkcí a integrací pro poskytování prvotřídní zákaznické podpory napříč různými kanály. S cenově dostupnými plány a bezplatnou zkušební verzí je ideální volbou pro každého podnikatele.

Chcete migrovat z Olarku na LiveAgent? Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW, Yamaha a O2 při poskytování podpory světové úrovně.

Migrujete z Olarku?

GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.

Chcete přejít ze služby LiveCall? Kontaktujte tým podpory LiveAgent a začněte migrovat svá data zdarma ještě dnes.

Chcete migrovat z LiveCall?

Poskytujeme moderní tiketovací systém s různými funkcemi a integracemi pro e-mail, živý chat, call centrum a sociální média. Také poskytujeme nepřetržitou podporu a pracujeme na migračním pluginu speciálně pro LiveCall. Nabízíme širokou škálu nástrojů pro komunikaci se zákazníky a funkce jako tiketing, živý chat, call centrum a integrace s různými sociálními médii. LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Vyzkoušejte nyní zdarma.

Přecházíte od Kustomer? LiveAgent vám pomůže zvládnout vše, a to od emailů až po sociální média a bázi znalostí. Proveďte migraci zdarma ještě dnes.

Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketového systému, live chatování, call centra, self-service portálu a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Toto řešení také nabízí automatizaci a pravidla, funkce API, interaktivní hlasovou odezvu a videohovory. Kustomer je funkčně omezenější alternativou, která nenabízí tiketový systém, call centrum ani IVR a vyžaduje vyšší náklady na integrace a funkce API.

LiveAgent je řešení helpdesku, které propojuje více kanálů v jednom rozhraní. Přejděte z Crisp na LiveAgent a začněte získávat výhody v oboru.

Přecházíte z Crisp do LiveAgent?

Většina lidí užívá název své společnosti nebo týmu pro LiveAgent subdoménu. LiveAgent nabízí různé funkce v plánech za různé ceny, včetně integrací s sociálními sítěmi a samoobslužnými funkcemi. Migrace z Crisp do LiveAgent nabízí výhody jako 24/7 zákaznická podpora a plně funkční helpdesk řešení.

Společnost Liveagent v současné době pracuje na migračním zásuvném modulu Zopim. Liveagent je nejrecenzovanějším a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro smb v letech 2019 a 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, Bmw, Yamaha, o2 a Oxfordská univerzita.

Přecházíte ze Zopim do LiveAgent?

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí, včetně tiketingu, chatu, call centra, integrací se sociálními sítěmi a jazykově upravitelných widgetů. Můžete také migrovat svá data ze Zopim do LiveAgent a využívat 24/7 zákaznickou podporu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x