Hledáte alternativu k Gmailu?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k Gmailu na trhu.

  • ✓ Bez vstupních poplatků    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu    
  • ✓ Možnost okamžitého ukončení
Spoléhají na nás
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni svým webmailem?

Můžeme s klidem říct, že Gmail patří mezi nejoblíbenější a široce používané e-mailové služby. Všichni jsme si zvykli na bezplatné úložiště, tlačítko pro zrušení odeslané zprávy, jakož i další užitečné funkce jako odložené odeslání, tagy nebo složky. Dokonce si troufáme tvrdit, že Gmail představuje dokonalé e-mailové řešení pro jednotlivce, neboť vše udržuje dobře uspořádané a bezpečné. Když však dojde řeč na používání Gmailu firmami (zejména pak pro zákaznickou podporu), najdeme zde několik nedostatků. Gmail bohužel nepodporuje univerzální e-mailovou schránku s multikanálovými integracemi či přehled ovládacího panelu pro více agentů. To jsou všechno zásadní funkce zákaznické služby. Hledáte-li tedy pro své oddělení podpory alternativu k Gmailu, LiveAgent pro vás může být tím pravým řešením.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Importujte své e-maily do LiveAgentu, ať můžete těžit z naší
multikanálové zákaznické podpory

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Výkonné funkce helpdesku

Hledáte-li pro svou firmu alternativu k Gmailu, zvažte LiveAgent. LiveAgent disponuje více než 179 funkcemi helpdesku a více než 40 integracemi. Využijte naše výkonné analytické a ohlašovací funkce, funkce gamifikace nebo zabudovanou znalostní bázi. Nechte těžkou práci na LiveAgentu, ať se můžete naplno soustředit na budování kvalitních vztahů se svými zákazníky.

3 důvody, proč firmy přecházejí k LiveAgentu

Začněte ve firmě používat univerzální e-mailovou schránku a získejte následující výhody:

Vyšší spokojenost zákazníků

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.

Vyšší produktivita vašich agentů

Zkraťte pracovní dobu agentů a vyřizujte větší množství zákaznických dotazů díky univerzální e-mailové schránce.

Kontaktní místo

Váš tým podpory může obsluhovat zákaznické dotazy z různých kanálů na jednom místě.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme funkci správcovské migrace z většiny oblíbených helpdesk softwarů.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Síla univerzální e-mailové schránky

Ideální software pro zákaznické služby by měl být transparentní a snadno dostupný pro všechny agenty na vašem oddělení. Měl by rovněž podporovat multikanálové integrace a poskytovat dodatečné funkce helpdesku, například automatizaci. Univerzální e-mailová schránka od LiveAgentu to vše zvládne.

Univerzální LiveAgent e-mailová schránka je chytřejší verzí vaší současné e-mailové schránky. Umožňuje odesílat a přijímat zprávy z různých kanálů, jako je e-mail, live chat, sociální sítě, či dokonce hlasové a video hovory. Navíc eliminuje nutnost sdílet účet a neustále sledovat zařízení. Veškeré tikety jsou totiž automaticky posílány do ovládacího panelu LiveAgentu, odkud je mohou všichni agenti zobrazovat a odpovídat na ně.

Univerzální e-mailová schránka umožňuje přidávat tagy, připomínky, interní poznámky, automatizovat tikety různým  oddělení či specifickým agentům atd. Hledáte-li pro svou firmu alternativu k Gmailu, zvažte LiveAgent.

Použití hybridního toku tiketů

Hledáte-li pro svou firmu alternativu k Gmailu, zkuste zvážit LiveAgent. LiveAgent používá hybridní tok tiketů, což je základní funkce zákaznické podpory, neboť zvyšuje produktivitu agentů. Hybridní tok tiketů zajišťuje, že všechny tikety budou vypadat úplně stejně, ať už přišly z jakéhokoliv komunikačního kanálu. Tok tiketů umožňuje sledovat cestu zákazníka napříč různými kanály, ale zároveň je vše zachováno v jednom hybridním tiketu. Díky tomu máte všechny důležité informace o zákaznících a jejich problémech vždy po ruce.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, což nám umožňujeposkytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Automatizované úkoly pro úsporu času

Automatizace je důležitou funkcí zákaznické podpory, neboť dokáže ušetřit spoustu času. Umožňuje totiž automatizovat běžné úkoly, vytvářet pracovní postupy nebo jedinečná automatizační pravidla dle potřeb vaší firmy. Automatizační pravidla mohou například automaticky přiřazovat tikety (v jakémkoliv stádiu) jednotlivým agentům či oddělením. Jediné, co pro to musíte udělat, je vybrat “spouštěč”, načež bude pravidlo provedeno. V aplikaci LiveAgent mohou být pravidla automatizace založena na libovolném parametru tiketu, události nebo časové podmínce. Vyzkoušejte 14denní bezplatnou verzi a rozhodněte se, zda je pro vás LiveAgent vhodnou alternativou k Gmailu. Nevyžadujeme kreditní kartu.

Vylepšete své zákaznické služby

LiveAgent byl v roce 2020 nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro SMB. Proto je skvělou alternativou k Gmailu. Připojte se ke společnostem jako Yamaha, BMW, Huawei či Oxfordská univerzita v poskytování prvotřídních zákaznických služeb. S LiveAgentem je to snadné. Začněte svou 14denní bezplatnou verzi ještě dnes. Nevyžadujeme kreditní kartu.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent dává sbohem neduhům v oblasti zákaznických služeb

Pro 12 % Američanů je u zákaznické podpory nejhorší “nedostatečná rychlost.” Statista

Social medias integrated into the help desk software

72 % zákazníků vnímá nutnost vysvětlovat svůj problém různým lidem jako špatnou zákaznickou péči. Dimensional Research

Simple and efficient customer service

Odliv zákazníků

Třetina zákazníků říká, že by zvažovali odchod od společnosti po jediné špatné zkušenosti se zákaznickou podporou. American Express

72 % zákazníků říká, že při kontaktování zákaznické podpory očekávají, že agent bude vědět “kdo jsou, co si koupili a bude rovněž vědět o jejich předešlých konverzacích.” Microsoft

Zjistěte, proč firmy přecházejí k LiveAgentu

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jak si vede LiveAgent v porovnání s Gmailem?

LiveAgent nabízí oproti Gmailu následující funkce: tiketovací funkce, nepřetržitá podpora, live chat, call centrum a integrace sociálních sítí.

Jaké jsou výhody používání LiveAgentu oproti Gmailu?

Extra výhody používání LiveAgentu oproti LiveCallu zahrnují vyšší spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, nižší náklady na zákaznickou podporu, snížení míry odchodu zákazníků a lepší pracovní postupy agentů.

Related Articles to Alternativa k Gmailu
Pokud hledáte alternativu Intercomu, zvažte službu LiveAgent. LiveAgent má nejrychlejší chatovací widget na trhu a více než 179 funkcí helpdesku.

HledáteIntercom alternativu?

LiveAgent je alternativou k Intercomu s funkcemi jako call centrum, integrace Instagramu a Viberu a neomezeným počtem chatovacích tlačítek. Další výhody zahrnují spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, snížení nákladů na služby zákazníkům, snížení míry odchodu a lepší pracovní postupy agentů. LiveAgent také nabízí integraci s dalšími aplikacemi a softwarovými řešeními jako Integrately a Novocall. Interní chatování je také k dispozici.

Skvělý zákaznický servis začíná porovnáním konkrétních helpdesk softwarů. Vyzkoušejte LiveAgent ve 14 denní bezplatné zkušební verzi. Budujte vztahy, zvyšujte prodeje.

Porovnáváte alternativy helpdesk softwarů?

LiveChat nabízí různé plány, včetně Ticket, Professional, Blossom, Starter, Garden, All-inclusive a Estate, s cenou za agenta měsíčně od $19 do $85. Kromě toho nabízejí i funkcionalitu live chatu, add-on funkce, integraci s Facebookem a Twitterem, pravidla a automatizaci, otevírací dobu a SLA a protokol auditu. Ceny jsou uvedeny v USD.

LiveAgent nabízí více než 175 užitečných funkcí a je nejrychlejším widgetem pro živý chat na trhu. Call centrum a dokonce i pokrytí kanálů, jako je Instagram.

Hledáte LiveChat alternativu?

LiveAgent nabízí integraci služby Viber, znalostní databázi, zákaznické fórum, automatizaci a pravidla, funkce API, IVR, video hovory a neomezenou historii v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc. LiveChat nabízí podobné funkce v plánu za 19USD/agent/měsíc.

Hledáte jinou alternativu k Gistu? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a poskytujte lepší podporu.

Hledáte alternativu k Gistu?

V několika recenzích uživatelé chválí systém LiveAgent jako nástroj, který překonává další známé systémy, jako je Zendesk a Freshdesk. Hodnotí jej za skvělou hodnotu za peníze, snadné použití, dobré funkce a podporu. Uživatelé si cení také toho, že systém funguje stabilně i na mobilních platformách. Někteří uživatelé si pochvalují, že se jedná o nejlepší volbu pro nástroj podpory, kterou mohli udělat. Systém dostává pozitivní ohlasy i za kompetentní a promyšlené moduly, včetně kontaktních formulářů, živého chatu, databáze a integrace se sociálními sítěmi. Uživatelé zmiňují konkrétní příběhy, kde si LiveAgent poradil lépe než jiné systémy helpdesku. Systém také získává chválu za svou konfigurovatelnost a rychlé odpovědi podpory na dotazy.

LiveAgent je skvělou alternativou aplikace HappyFox. LiveAgent má konkurenceschopné ceny a množství funkcí a integrací helpdesku. Vyzkoušejte si ji sami.

Potřebujete alternativu HappyFox?

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020, který vám šetří čas a peníze. Jeho porovnání s HappyFox na základě hodnocení zákazníků na Capterra ukazuje výhodu LiveAgenta. Zákazníci volí LiveAgent kvůli dostupným cenám, 24/7 dostupnému týmu podpory a pokročilé úrovni automatizace. Kromě toho poskytuje LiveAgent větší množství aliasů e-mailů a umožňuje připojování souborů ke každému e-mailu.

LiveAgent je helpdesk řešení, které sdružuje různé kanály do jednoho rozhraní. Zjistěte víc o této alternativě k OTRS a zlepšete své služby.

Hledáte alternativu k OTRS?

LiveAgent je portál, který umožňuje zlepšit zákaznickou péči a zvýšit spokojenost zákazníků a prodeje. Uživatelé vyjadřují spokojenost s rychlou a přesnou podporou a snadným používáním. LiveAgent je také účinné řešení pro komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů a funguje jako nákladově efektivní nástroj pro zvládnutí velkého množství požadavků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo