Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte na LiveAgent & a migrujte svá data z Help Scout ještě dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přejděte z Help Scout do LiveAgent?

Import vašich dat z Help Scout do LiveAgent je hračka. Buďto následujte našho průvodce krok-za-krokem a zvládněte to sami, nebo nás kontaktujte a naši pracovníci technické podpory vám rádi provedou migraci vašich dat.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Help Scout vs LiveAgent srovnání

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
Help Scout
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
Help Scout nabízí prodej letenek v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Help Scout nabízí Live Chat v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Help Scout nabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Help Scout nabízí samoobsluhu v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Help Scout nabízí integraci Facebooku v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Help Scout nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Help Scout nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Help Scout nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Help Scout nabízí znalostní databázi v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Help Scout nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Help Scout nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Help Scout nabízí funkce API v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Help Scout nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
Help Scout nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Help Scout nabízí neomezenou historii v plánu za 25USD/agent/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Help Scout nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Help Scout nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Help Scout nenabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Help Scout nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
Help Scout nenabízí neomezenou podporu 24/7.
Migrate data to LiveAgent on your own

Použijte vestavěný migrační plugin

Od přenosu dat ze služby Help Scout do aplikace LiveAgent vás dělí jen několik kliknutí. Stačí se přihlásit do ovládacího panelu LiveAgent a kliknout na aktivační posuvník uvnitř zásuvných modulů. Migrace aplikace Help Scout bude vyžadovat pouze váš klíč API – není nutné žádné další kódování.

Více informací

Jsme připraveni vám asistovat

Obraťte se na nás prostřednictvím chatu nebo e-mailu a dejte nám vědět, že chcete migrovat svá data ze služby Help Scout. Vaše data bezpečně a bezplatně migrujeme. Vy se zatím můžete pohodlně usadit, odpočívat a vychutnávat si šálek kávy.

Data migration from one solution to another

Co můžete migrovat z HelpScout

Lidé

Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.

Označení

Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.

Tikety

Migrujte tikety, přílohy, pole uživatelů a tiketová pole.

Výhody migrace z HelpScout

Customer providing review for service on mobile phone

Hvězdný zákaznický servis

Naši agenti jsou připraveni vám pomoci s jakýmkoli problémem 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Plně funkční helpdesk řešení

Náš software nabízí přes 179 help desk funkcí, doplněných o 40 integrací.

Person collecting papers into the net

Výrazné úspory a návratnost investic

LiveAgent nabízí plán navždy zdarma, stejně jako tři předplacené plány za výhodné ceny.

Multilingual support in LiveAgent

Mnoho podporovaných jazyků

LiveAgent je dostupný v 43 různých jazykových překladech (některé částečně) a podporuje jazykově upravitelné widgety.

Migrujte z Help Scout již dnes

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.

Více informací
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Přecházíte z jiného softwaru?

Migrujte vaše data z některých uvedených poskytovatelů softwaru zdarma. Udělejte změnu již dnes. Postaráme se o vás.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to HelpScout migrace
Používáte v současné době zkušební verzi LiveAgentu a chcete přejít na Supportbee? Migraci dat nabízíme zdarma. Zavolejte nám a začněte migrovat svá data ještě dnes.

Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?

Používáte v současné době zkušební verzi LiveAgentu a chcete přejít na Supportbee? Migraci dat nabízíme zdarma. Zavolejte nám a začněte migrovat svá data ještě dnes.

Používáte v současné době zkušební verzi LiveAgentu a chcete přejít na Supportbee? Migraci dat nabízíme zdarma. Zavolejte nám a začněte migrovat svá data ještě dnes.

Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?

LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů, VoIP a helpdesk softwaru pro startupy. Nabízí také různé plány a možnosti integrace s jinými softwary.

LiveAgent nabízí bezplatnou migraci dat Jira do LiveAgent. Přeneste všechna svá data jednoduše pomocí našeho migračního pluginu nebo požádejte náš tým o pomoc.

Chcete migrovat z Jira do LiveAgent?

Plány pro malé, střední a velké podniky s různým počtem emailových adres a chatovacími tlačítky. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí a integrací pro zlepšení zákaznické podpory. Můžete si také zdarma vyzkoušet různé plány.

Přecházíte od Kustomer? LiveAgent vám pomůže zvládnout vše, a to od emailů až po sociální média a bázi znalostí. Proveďte migraci zdarma ještě dnes.

Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně tiketového systému, live chatování, call centra, self-service portálu a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Toto řešení také nabízí automatizaci a pravidla, funkce API, interaktivní hlasovou odezvu a videohovory. Kustomer je funkčně omezenější alternativou, která nenabízí tiketový systém, call centrum ani IVR a vyžaduje vyšší náklady na integrace a funkce API.

LiveAgent je řešení helpdesku, které propojuje více kanálů v jednom rozhraní. Přejděte z Crisp na LiveAgent a začněte získávat výhody v oboru.

Přecházíte z Crisp do LiveAgent?

Většina lidí užívá název své společnosti nebo týmu pro LiveAgent subdoménu. LiveAgent nabízí různé funkce v plánech za různé ceny, včetně integrací s sociálními sítěmi a samoobslužnými funkcemi. Migrace z Crisp do LiveAgent nabízí výhody jako 24/7 zákaznická podpora a plně funkční helpdesk řešení.

Migraci dat ze Zendesk zahájíte kliknutím na jednoduchý aktivační posuvník. Všechny vaše tikety a agenti budou bezpečně přeneseni do LiveAgent.

Přecházíte ze Zendesk?

Integrujte živý chat na své webové stránky a zlepšete zapojení zákazníků. LiveAgent je software helpdesku nejlépe hodnocený pro malé a střední podniky. Vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x