Keap (Infusionsoft) integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Keap (Infusionsoft)?
Keap CRM (dříve Infusionsoft) je cloudová platforma pro správu vztahů se zákazníky (CRM). Slouží k zasílání marketingových e-mailů, automatickému vytáčení, automatickému vybírání marketingových nebo prodejních hovorů a dalším.
Jak je možné službu využít?
Keap pro LiveAgent vám umožní usnadnit pracovní postupy tím, že do ovládacího panelu zahrne oznámení a akce. Můžete sledovat nové zákazníky přidané do systému, nové sekvence akcí nebo nové společnosti.
Sledovat lze také akce kontaktů, dobíjení kreditních karet, nové partnery, spouštěče nových kontaktů nebo výdaje. Mezi ruční akce patří vytváření firem, poznámek, objednávek a produktů. Tyto informace můžete také snadno aktualizovat z aplikace LiveAgent.
Výhody
- Spravujte vaše zákazníky, objednávky, kontakty a mnohem více bez přepínání platforem
- Dostávejte upozornění na změny ve vašich datech
- Rozšiřte možnosti LiveAgent a usnadněte si práci
Frequently Asked Questions
K čemu se používá Infusionsoft?
Infusionsoft je platforma pro správu vztahů se zákazníky, která se používá pro: - přizpůsobitelné kampaně - automatizace prodejů - marketingová automatizace - výkonná integrace aplikací
Jaké jsou výhody Infusionsoft integrace v LiveAgent?
- vylepšený pracovní postup zákaznické podpory - spravovatelná data z jednoho rozhraní (LiveAgent) - možnost sledovat nové kontakty, poplatky za kreditní karty, nové partnery atd.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Software pro oddělení služeb pomáhá efektivněji řešit dotazy zákazníků a incidenty, zlepšuje zkušenosti zákazníků a efektivitu zaměstnanců. Hodnocení znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí, není však obsažena v bezplatném plánu. LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma a nabízí mnoho funkcí a integrací. Je alternativou k Frontu a snadno integruje sociální sítě a funkce mobilních platforem.