Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Využijte sdílenou poštovní schránku pomocí služby LiveAgent.

  • ✓ Žádný poplatek za instalaci    
  • ✓ CZákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Nejlepší sdílená e-mailová schránka ve městě

Sledování více e-mailových účtů pro dotazy zákazníků je vyčerpávající a často kontraproduktivní. Dotazy se ztrácejí, zapomínají nebo zůstávají bez odpovědi, protože jsou rozptýleny mezi více e-mailových účtů různých servisních pracovníků.

Abyste získali kompletní přehled o e-mailových dotazech zákaznického servisu, potřebuje více lidí přístup k jednomu e-mailu, a právě zde se hodí sdílená schránka.

Propojte všechny e-maily ze služeb, jako je Microsoft Outlook, Office 365, Gmail nebo vlastní e-mailový server, a využijte výhod sdílené schránky.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Create Ticket in LiveAgent

Co je sdílená schránka?

Sdílená schránka je součástí našeho řešení helpdesku a tiketingu. Představte si ji jako chytřejší verzi služby Gmail.

Každý z vašich pracovníků podpory má své vlastní jedinečné přihlašovací jméno, avšak po přihlášení do schránky mají všichni přístup ke stejnému ovládacímu panelu. Všichni si mohou prohlédnout všechny příchozí tikety, kdo na co odpovídá a co je třeba okamžitě řešit.

Doručená pošta automaticky organizuje všechny dotazy do oddělení, řadí tikety podle priorit a přiděluje odpovědnosti jednotlivým agentům.

Jak může sdílená schránka zlepšit konverzi?

Spokojenost zákazníků úzce souvisí se zapojením zákazníků, mírou konverze a příjmy. Čím spokojenější jsou vaši zákazníci, tím lépe se daří vašemu podnikání. Pokud budete svým zákazníkům poskytovat rychlé, personalizované a kompetentní služby, zlepšíte zapojení zákazníků, příjmy a míru konverzí.

Shared inbox improving the conversion rates

Výhody sdíleného inboxu

Zrychluje spolupráci

Umožňuje agentům podpory pracovat na složitých dotazech společně. Jeden agent může pokračovat tam, kde druhý skončil, protože veškerý pokrok se ukládá a agenti si mohou navzájem zanechávat interní poznámky, chatovat nebo dokonce uskutečňovat interní hovory.

Zlepšuje produktivitu

Protože vaši agenti nebudou muset ztrácet svůj drahocenný čas sledováním různých účtů a přepínáním mezi zařízeními, mohou strávit více času poskytováním personalizovaných a kvalifikovaných služeb vašim zákazníkům.

Web icon

Udržujte vaše data v bezpečí

Protože každý agent má své vlastní jedinečné přihlášení a odpadá nutnost sledovat více účtů, je sdílená schránka nejbezpečnějším řešením pro vaši firmu i vaše zákazníky.

Problematic sharing of information

Problém: Sdílení informací

Jak vaše firma roste, generuje více zisků, ale také více žádostí o podporu, dotazů na produkty a obecných dotazů. Dříve se stávalo, že za vaši organizaci odpovídal na e-maily jeden člověk, a když odjel na dovolenou, přihlašovací údaje se jednoduše sdílely s agentem, který ho zastupoval. To však vedlo ke zmatkům a nedorozuměním z nedostatku kontextu a transparentnosti.

Zní vám to povědomě? Máme pro vás řešení!

Řešení: Jedna sdílená schránka

LiveAgent nabízí pokročilé vestavěné funkce, které vám pomohou rychle a efektivně spravovat požadavky zákazníků z jednoho ovládacího panelu.

LiveAgent vám poskytuje přístup k neomezené historii zjednodušené komunikace a náš vestavěný CRM umožňuje velmi snadno sdílet tikety podpory a aktualizace jejich stavu s vašimi kolegy.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Hledáte lepší sdílenou schránku?

LiveAgent nejvíce recenzovaný a #1 hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v roce 2020. Zůstaňte blízko vašim zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.

Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Co dělá náš helpdesk software tou pravou volbou?

Most reviewed and number 1

Nejlépe hodnocený, nejvíce recenzemi

LiveAgent byl nejvíce recenzovaným a #1 hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v letech 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Upřednostňuje nás 21 tisíc firem

Přes 21,000 společností napříč různými odvětvími, si vybralo LiveAgent pro jejich potřeba zákaznické podpory.

Packed with features

Více než 180 funkcí

S 180+ funkcemi, 40+ integracemi a nekonečnými možnostmi přizpůsobení, se tento nástroj jednoduše přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloud based and secure help desk

Cloudový a bezpečný

Plně založený na cloudu, bezpečný, jednoduchý na instalaci a používání. Začněte s LiveAgent v několika minutách.

Transparentní a dostupné ceny

Získejte naše profesionální helpdesk řešení za fixní měsíční cenu, bez skrytých poplatků nebo dlouhodobých závazků. Přihlaste se pro 14 denní zkušební verzi zdarma a získejte přístup ke všem dostupným funkcím.

Na co ještě čekáte? Vyzkoušejte naši sdílenou schránku ještě dnes!

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Sdílená e-mailová schránka
Chcete přejít ze služby LiveCall? Kontaktujte tým podpory LiveAgent a začněte migrovat svá data zdarma ještě dnes.

Chcete migrovat z LiveCall?

LiveAgent nabízí moderní tiketovací systém schopný obsloužit všechny důležité zákaznické kanály a poskytuje nepřetržitou podporu. Pracujeme na migračním pluginu pro LiveCall.

Liveagent je nejkontrolovanější a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, Bmw, Yamaha, O2 a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu. Služba Liveagent je navždy zdarma nebo si můžete vybrat jeden ze tří placených plánů.

Přecházíte ze Zendesk do LiveAgent?

Nabídky zákaznického servisu, software pro call centra a VoIP telefonní systémy jsou klíčem k úspěchu. Předvídat potřeby zákazníků je důležité.

Chtěli byste převést svá data z Extendu na jiný software? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přecházíte z Extendu k LiveAgentu?

Software pro správu e-mailů a helpdesk LiveAgent nabízí funkce integrace, alternativy a podporu. Je vhodný pro startupy.

Zlepšete míru konverze úpravou aspektů strategie zákaznické podpory, například zavedením chatu a poskytováním podpory v reálném čase.

Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent

Konverzní poměr je procento návštěvníků webu, kteří splní cíl, což ukazuje úspěšnost marketingových strategií. Optimální konverze je 2-5%.

LiveAgent je řešení helpdesku, které propojuje více kanálů v jednom rozhraní. Přejděte z Crisp na LiveAgent a začněte získávat výhody v oboru.

Přecházíte z Crisp do LiveAgent?

Společnost nabízí software pro zákaznickou podporu, telefonní systémy VoIP a další. Můžete využít různé komunikační kanály, včetně chatu a videokonferencí.

Nejlepší alternativy živého chatu obsahují konkrétní sadu funkcí, které vás připraví na úspěch. Zjistěte, jací jsou dnes!

Srovnejte LiveAgent s jinými platformami

S nástroji pro chat můžete zlepšit prodej a snížit počet tiketů pomocí alternativy živého chatu, která je již k dispozici zdarma.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo