Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Využijte sdílenou poštovní schránku pomocí služby LiveAgent.

  • ✓ Žádný poplatek za instalaci    
  • ✓ CZákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Nejlepší sdílená e-mailová schránka ve městě

Sledování více e-mailových účtů pro dotazy zákazníků je vyčerpávající a často kontraproduktivní. Dotazy se ztrácejí, zapomínají nebo zůstávají bez odpovědi, protože jsou rozptýleny mezi více e-mailových účtů různých servisních pracovníků.

Abyste získali kompletní přehled o e-mailových dotazech zákaznického servisu, potřebuje více lidí přístup k jednomu e-mailu, a právě zde se hodí sdílená schránka.

Propojte všechny e-maily ze služeb, jako je Microsoft Outlook, Office 365, Gmail nebo vlastní e-mailový server, a využijte výhod sdílené schránky.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Create Ticket in LiveAgent

Co je sdílená schránka?

Sdílená schránka je součástí našeho řešení helpdesku a tiketingu. Představte si ji jako chytřejší verzi služby Gmail.

Každý z vašich pracovníků podpory má své vlastní jedinečné přihlašovací jméno, avšak po přihlášení do schránky mají všichni přístup ke stejnému ovládacímu panelu. Všichni si mohou prohlédnout všechny příchozí tikety, kdo na co odpovídá a co je třeba okamžitě řešit.

Doručená pošta automaticky organizuje všechny dotazy do oddělení, řadí tikety podle priorit a přiděluje odpovědnosti jednotlivým agentům.

Jak může sdílená schránka zlepšit konverzi?

Spokojenost zákazníků úzce souvisí se zapojením zákazníků, mírou konverze a příjmy. Čím spokojenější jsou vaši zákazníci, tím lépe se daří vašemu podnikání. Pokud budete svým zákazníkům poskytovat rychlé, personalizované a kompetentní služby, zlepšíte zapojení zákazníků, příjmy a míru konverzí.

Shared inbox improving the conversion rates

Výhody sdíleného inboxu

Zrychluje spolupráci

Umožňuje agentům podpory pracovat na složitých dotazech společně. Jeden agent může pokračovat tam, kde druhý skončil, protože veškerý pokrok se ukládá a agenti si mohou navzájem zanechávat interní poznámky, chatovat nebo dokonce uskutečňovat interní hovory.

Zlepšuje produktivitu

Protože vaši agenti nebudou muset ztrácet svůj drahocenný čas sledováním různých účtů a přepínáním mezi zařízeními, mohou strávit více času poskytováním personalizovaných a kvalifikovaných služeb vašim zákazníkům.

Web icon

Udržujte vaše data v bezpečí

Protože každý agent má své vlastní jedinečné přihlášení a odpadá nutnost sledovat více účtů, je sdílená schránka nejbezpečnějším řešením pro vaši firmu i vaše zákazníky.

Problematic sharing of information

Problém: Sdílení informací

Jak vaše firma roste, generuje více zisků, ale také více žádostí o podporu, dotazů na produkty a obecných dotazů. Dříve se stávalo, že za vaši organizaci odpovídal na e-maily jeden člověk, a když odjel na dovolenou, přihlašovací údaje se jednoduše sdílely s agentem, který ho zastupoval. To však vedlo ke zmatkům a nedorozuměním z nedostatku kontextu a transparentnosti.

Zní vám to povědomě? Máme pro vás řešení!

Řešení: Jedna sdílená schránka

LiveAgent nabízí pokročilé vestavěné funkce, které vám pomohou rychle a efektivně spravovat požadavky zákazníků z jednoho ovládacího panelu.

LiveAgent vám poskytuje přístup k neomezené historii zjednodušené komunikace a náš vestavěný CRM umožňuje velmi snadno sdílet tikety podpory a aktualizace jejich stavu s vašimi kolegy.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Hledáte lepší sdílenou schránku?

LiveAgent nejvíce recenzovaný a #1 hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v roce 2020. Zůstaňte blízko vašim zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.

Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

Co dělá náš helpdesk software tou pravou volbou?

Most reviewed and number 1

Nejlépe hodnocený, nejvíce recenzemi

LiveAgent byl nejvíce recenzovaným a #1 hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v letech 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Upřednostňuje nás 21 tisíc firem

Přes 21,000 společností napříč různými odvětvími, si vybralo LiveAgent pro jejich potřeba zákaznické podpory.

Packed with features

Více než 180 funkcí

S 180+ funkcemi, 40+ integracemi a nekonečnými možnostmi přizpůsobení, se tento nástroj jednoduše přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloud based and secure help desk

Cloudový a bezpečný

Plně založený na cloudu, bezpečný, jednoduchý na instalaci a používání. Začněte s LiveAgent v několika minutách.

Transparentní a dostupné ceny

Získejte naše profesionální helpdesk řešení za fixní měsíční cenu, bez skrytých poplatků nebo dlouhodobých závazků. Přihlaste se pro 14 denní zkušební verzi zdarma a získejte přístup ke všem dostupným funkcím.

Na co ještě čekáte? Vyzkoušejte naši sdílenou schránku ještě dnes!

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form
Related Articles to Sdílená e-mailová schránka
Nastartujte řízení projektů pomocí funkcí řízení projektů a integrací aplikace LiveAgent. Plánujte úkoly a spravujte agenty a oddělení.

Řízení projektu

Vyzkoušejte LiveAgent pro řízení projektů a zákaznickou podporu. Nabízí špičkový software, integrace a možnost bezplatného vyzkoušení. Související články a vzdělávací videa jsou k dispozici.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrace

LiveAgent nabízí širokou škálu integrací a aplikací, aby maximalizoval hodnotu vašeho stávajícího helpdesku a zvýšil spokojenost zákazníků. Můžete využít Migrační pluginy, Servery & Monitoring, Project management, CRM, Sociální CMS, VoIP partnery a další kategorie. Společnosti, jako Purple Stone Telecom, GBC Networks, a Universal Telecom, patří mezi řadu partnerů a poskytovatelů. Navíc, LiveAgent nabízí možnost propojení s e-mailovými servery, jako Kerio Connect a MDaemon, a s populárními e-mailovými službami, jako GMX a Google Mail.

Pomocí softwaru LiveAgent pro dokumentaci podpory můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu.

Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

Podpůrná dokumentace poskytuje oficiální informace o produktu nebo službě. Je nezbytná pro zákazníky, pracovníky podpory a pro větší důvěru zákazníků.

Zahrňte náš kontrolní seznam vstupních stránek do své obsahové strategie, abyste maximalizovali konverze a získali více zákazníků. Snadné použití, bod po bodu.

Kontrolní seznam vstupní stránky

Tento text radí, jak vylepšit vstupní stránku, aby se na ní návštěvníci snadno registrovali. Doporučuje se použít výrazné a jednoznačné tlačítka s výzvami k akci, které využívají přiměřené barvy a slova jako "získejte" nebo "vyzkoušejte". Důležitá je korektura gramatických a pravopisných chyb a minimalizace matoucího obsahu. Rychlost načítání stránky by měla být optimalizována, aby se zvýšila pravděpodobnost přeměny návštěvníků na zákazníky.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x