Sledování více e-mailových účtů pro dotazy zákazníků je vyčerpávající a často kontraproduktivní. Dotazy se ztrácejí, zapomínají nebo zůstávají bez odpovědi, protože jsou rozptýleny mezi více e-mailových účtů různých servisních pracovníků.
Abyste získali kompletní přehled o e-mailových dotazech zákaznického servisu, potřebuje více lidí přístup k jednomu e-mailu, a právě zde se hodí sdílená schránka.
Propojte všechny e-maily ze služeb, jako je Microsoft Outlook, Office 365, Gmail nebo vlastní e-mailový server, a využijte výhod sdílené schránky.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Sdílená schránka je součástí našeho řešení helpdesku a tiketingu. Představte si ji jako chytřejší verzi služby Gmail.
Každý z vašich pracovníků podpory má své vlastní jedinečné přihlašovací jméno, avšak po přihlášení do schránky mají všichni přístup ke stejnému ovládacímu panelu. Všichni si mohou prohlédnout všechny příchozí tikety, kdo na co odpovídá a co je třeba okamžitě řešit.
Doručená pošta automaticky organizuje všechny dotazy do oddělení, řadí tikety podle priorit a přiděluje odpovědnosti jednotlivým agentům.
Spokojenost zákazníků úzce souvisí se zapojením zákazníků, mírou konverze a příjmy. Čím spokojenější jsou vaši zákazníci, tím lépe se daří vašemu podnikání. Pokud budete svým zákazníkům poskytovat rychlé, personalizované a kompetentní služby, zlepšíte zapojení zákazníků, příjmy a míru konverzí.
Umožňuje agentům podpory pracovat na složitých dotazech společně. Jeden agent může pokračovat tam, kde druhý skončil, protože veškerý pokrok se ukládá a agenti si mohou navzájem zanechávat interní poznámky, chatovat nebo dokonce uskutečňovat interní hovory.
Protože vaši agenti nebudou muset ztrácet svůj drahocenný čas sledováním různých účtů a přepínáním mezi zařízeními, mohou strávit více času poskytováním personalizovaných a kvalifikovaných služeb vašim zákazníkům.
Protože každý agent má své vlastní jedinečné přihlášení a odpadá nutnost sledovat více účtů, je sdílená schránka nejbezpečnějším řešením pro vaši firmu i vaše zákazníky.
Jak vaše firma roste, generuje více zisků, ale také více žádostí o podporu, dotazů na produkty a obecných dotazů. Dříve se stávalo, že za vaši organizaci odpovídal na e-maily jeden člověk, a když odjel na dovolenou, přihlašovací údaje se jednoduše sdílely s agentem, který ho zastupoval. To však vedlo ke zmatkům a nedorozuměním z nedostatku kontextu a transparentnosti.
Zní vám to povědomě? Máme pro vás řešení!
LiveAgent nabízí pokročilé vestavěné funkce, které vám pomohou rychle a efektivně spravovat požadavky zákazníků z jednoho ovládacího panelu.
LiveAgent vám poskytuje přístup k neomezené historii zjednodušené komunikace a náš vestavěný CRM umožňuje velmi snadno sdílet tikety podpory a aktualizace jejich stavu s vašimi kolegy.
LiveAgent nejvíce recenzovaný a #1 hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v roce 2020. Zůstaňte blízko vašim zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
LiveAgent byl nejvíce recenzovaným a #1 hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v letech 2019-2020.
Přes 21,000 společností napříč různými odvětvími, si vybralo LiveAgent pro jejich potřeba zákaznické podpory.
S 180+ funkcemi, 40+ integracemi a nekonečnými možnostmi přizpůsobení, se tento nástroj jednoduše přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.
Plně založený na cloudu, bezpečný, jednoduchý na instalaci a používání. Začněte s LiveAgent v několika minutách.
Získejte naše profesionální helpdesk řešení za fixní měsíční cenu, bez skrytých poplatků nebo dlouhodobých závazků. Přihlaste se pro 14 denní zkušební verzi zdarma a získejte přístup ke všem dostupným funkcím.
Na co ještě čekáte? Vyzkoušejte naši sdílenou schránku ještě dnes!
Most Popular
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Sdílená schránka je vynikající řešení pro spolupráci, zákaznickou podporu a monitorování. Umožňuje agentům pracovat společně v prostředí, kde spolu mohou komunikovat, sdílet nápady, řešit problémy v reálném čase a sledovat aktivitu zákazníků.
Sdílená schránka v aplikaci LiveAgent umožňuje více agentům pracovat ze stejného ovládacího panelu. V důsledku toho zvyšuje spokojenost zákazníků, jejich udržení a zlepšuje pracovní postupy agentů.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech