• Funkce
  • Univerzální schránka

Univerzální schránka

Univerzální schránka je jednotná schránka, která umožňuje přístup ke všem vašim zprávám z jednoho místa. Schránka dokáže načíst a zefektivnit e-maily, telefonní hovory, zprávy ze sociálních sítí, tikety znalostní báze a zprávy živého chatu do jednoho panelu, což z ní činí nezbytný nástroj pro oddělení zákaznické podpory.

Univerzální schránka navíc umožňuje uživatelům odpovídat na všecny příchozí zprávy přímo ze schránky (aniž byste museli sledovat/přihlašovat se ke každému komunikačnímu kanálu a zařízení).

Proč je univerzální schránka nezbytnou funkcí pro vaši společnost?

Jednotná schránka je nezbytnost pro všechny firmy, živnostníky a podniky, protože:

  • Sjednocuje všechny zprávy z více účtů do jedné schránky
  • Udržuje všechny případy organizované s ohledem na důležitost a datum přijetí
  • Poskytuje sdílený uživatelský přístup (současně může být přihlášeno více uživatelů skrze jejich jedinečné přihlašovací údaje)
  • Zlepšuje efektivitu agentů
  • Je bezpečnější
  • Zlepšuje spokojenost zákazníků a zkušenost (větší kontext pro agenty, méně opakování zákazníkům)
  • Zrychluje dobu odezvy
  • Automaticky přiděluje tikety oddělením a agentům
  • Lze použít pro podporu více brandů
Universal-Inbox-feature-LiveAgent
Univerzální schránka LiveAgent

Jaké funkce má univerzální schránka LiveAgent?

Jednotná schránka LiveAgent má tuny užitečných funkcí, což z ní činí nezbytný produkt.

Automatické směrování tiketů

Každá zpráva přijatá do univerzální schránky bude automaticky přiřazena příslušnému agentovi podpory, čímž se odstraní zmatek nebo otálení mezi vašimi zaměstnanci. Každý agent bude přesně vědět, na které zprávy má odpovědět, což povede k vyšší úrovni produktivity a efektivitě.

Automated-ticket-distribution-chat-routing-LiveAgent

Pravidla automatizace na základě času a spoštěčů

Univerzální schránka může vaše agenty osvobodit od všedních a opakujících se administrativních úkolů. Vytvořením specifických pravidel automatizace, založených na čase a spouštěčích, bude vaše schránka schopna provádět úkoly, jako je sledování e-mailů nebo označování tiketů jako spamu.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Značky a filtrování

Vyhledání tiketů v univerzální schránce může být hračka, pokud použijete správné značky. Ke každému tiketu lze přidat značky, které vám kromě přehledu o obsahu každého tiketu pomohou i s filtrováním.

Filtering-by-Tags

Náhled na psaní v reálném čase a nativní chat widget

Univerzální schránka vám v reálném čase zobrazuje náhled toho, co vaši zákazníci píšou do live chat widgetu, umístěného na vašich stránkách. Náhled na zprávy vašich zákazníků předtím, než stisknou tlačítko odeslat, dává vašim agentům více času na vyhledání informací, které potřebují, aby na vaše zákazníky zapůsobili znalostmi, personalizovanou a včasnou podporou.

Psaní v reálném čase

Vestavěné CRM

Mít důležité informace o zákaznících na dosah ruky je k nezaplacení. Univerzální schránka LiveAgent má vestavěný CRM, který vám dává možnost vytvořit vlastní CRM pole pro ukládání všech potřebných informací o vašich zákaznících, včetně předchozích nákupů, tiketů a dalších.

CRM-LiveAgent

Možnosti call centra

Jak již bylo zmíněno, univerzální schránku lze použít i jako smíšené call centrum. Má všechny super vychytávky moderního řešení call centra, včetně IVR, ACD, přepojování hovorů, zpětného volání a dalších.

Tiketing

Interní chaty

Univerzální schránka by nebyla kompletní bez možnosti spolupráce v reálném čase. Stejně jako v Gmailu, tak i ve vaší LiveAgent schránce můžete přímo chatovat se svými online kolegy.

Interní chat

Detekce kolize agentů

Univerzální schránka je lepší než většina tradičních e-mailových klientů, jako je Outlook nebo Gmail, protože vás upozorní, když vstoupíte na území jiného agenta. Pokud se například chystáte začít odpovídat na tiket, na kterém pracuje jiný agent, systém vás automaticky upozorní.

Agent-collision-detection-LiveAgent

Soukromé poznámky a upomínky

Soukromé poznámky jsou další skvělou funkcí univerzální schránky. Kdykoli se nacházíte uvnitř vlákna tiketu, můžete vytvořit soukromou poznámku, kterou uvidíte pouze vy a ostatní agenti. Může vám posloužit jako budoucí připomínka nebo pomoci uvést ostatní do obrazu.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat vyjímečnou podporu našim zákazníkům.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Co bude vkládáno do univerzální schránky?

  • E-maily z více e-mailových adres
  • Live chaty
  • Telefonní hovory (lze registrovat neomezený počet VoIP telefonních čísel)
  • Facebook zprávy a komentáře (lze připojit více Facebook účtů)
  • Instagram komentáře a zmínky (lze připojit více Instagramových účtů)
  • Tweety a Twitter komentáře/zmínky (lze připojit více Twitter účtů)
  • Viber zprávy
  • Zpětná vazba a návrhy
  • Zprávy z Kontaktních formulářů
Facebook-ticket-LiveAgent
Náhled univerzální schránky a Facebooku

Jak to vypadá a funguje v praxi?

Co je univerzální schránka? Pokud vás zajímá, zda vaši zákazníci poznají, že univerzální schránku používáte pro odpovedi na jejich volání, chaty, Viber zprávy, tweety nebo e-maily, odpověď zní – ne. Podívejte se jak to funguje v tomto detailním video tutoriálu.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Příprava vaší univerzální schránky

Abyste zajistili že budete svoji univerzální schránku využívat naplno, měli byste ji propojit se všemi svými e-mailovými účty, profily na sociálních sítích a telefonními čísly. Na svůj web byste také měli umístit náš widget pro live chat a vytvořit portál podpory LiveAgent. Nejste si jisti jak? Podívejte se do této příručky pro začátečníky.

Příprava vaší univerzální schránky

Jak můžete z univerzální schránky těžit?

  • Jednotná schránka LiveAgent vám může ušetřit jak čas, tak peníze, protože vaši agenti stráví méně času sledováním vícero účtů a zařízení.
  • Může vám pomoct poskytovat rychlejší podporu
  • Může vám pomoct poskytvat více personalizované reakce díky našemu vestavěnému CRM, které je k dispozici vždy, když odpovídáte na dotazy zákazníků
  • Odpovídání na dotazy zákazníků prostřednictvím univerzální schránky LiveAgent je bezpečnější, protože všechny tikety jsou uloženy ve sdílené univerzální schránce, ke které má přístup každý agent podpory. To znamená, že si nemusíte dělat starosti s:
    • Sdílením přihlašovacích údajů pro E-mail/Facebook/Instagram/Twitter s více zaměstnanci
    • Nezůstanete přihlášeni na veřejných zařízeních
    • Ztrátou zařízení, které je přihlášené k vašemu e-mailovému účtu nebo účtu na sociálních sítích
  • Konkurenční výhoda– LiveAgent je jednou z mála univerzálních schránek, ke které je možné integrovat Instagram i Viber
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Zdroje báze znalostí

Připraveni vyzkoušet univerzální schránku?

Zjistěte, jak snadné je poskytovat personalizovanou, včasnou a informovanou podporu díky univerzální schránce LiveAgent. Začněte bezplatnou 14 denní zkušební verzí ještě dnes. Nevyžadujeme kreditní karty.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co je univerzální schránka?

Univerzální schránka je jednotna schránka, který vám umožňuje přístup ke všem zprávám z jednoho místa. Schránka může načítat a sjednocovat e-maily, telefonní hovory, zprávy ze sociálních sítí, tikety z báze znalostí a zprávy z live chatu do jednoho řídícího panelu, což z ní dělá nezbytný nástroj pro oddělení zákaznické podpory.

Proč je univerzální schránka nezbytnou funkcí pro všechny společnosti?

Protože sjednocuje všechny zprávy z více účtů a zařízení do jedné schránky a udržuje všechny dotazy uspořádané podle důležitosti a data přijetí.

Jaké výhody pro mě plynou z používání univerzální schránky?

Univerzální schránka vám může šetřit čas i peníze, protože vaši agenti stráví méně času sledováním vícero účtů a zařízení.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo