Dosáhněte prosperity se software pro úspěch u zákazníků

Udržujte své zákazníky spokojené poskytováním dokonalých služeb na všech kanálech.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty
  • ✓ Kdykoli možné ukončit
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Software pro úspěch u zákazníků pro lepší zákaznickou zkušenost

LiveAgent vám umožňuje zkombinovat všechny zákaznické komunikační kanály do jediné sjednocené schránky, ke které má přístup každý z vaší společnosti. To umožňuje každému zaměstnanci vidět všechny interakce se zákazníky na jednom místě a agentům dává možnost začít budovat vřelejší vztahy s vašimi zákazníky.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Proč potřebujete software pro úspěch u zákazníků

Klíčem k úspěchu v zákaznickém servisu jsou skvělé vztahy s vašimi zákazníky. Abyste toho dosáhli, je důležité zvyknout si rychle, efektivně a odobitě reagovat na dotazy zákazníků. Mnoho online společností však čelí různým výzvám v oblasti správy dotazů na helpdesk, což jim může bránit v poskytování efektivních odpovědí.
questions illustration

Při správě dotazů na helpdesk jsou nejčastěji hlášeny následující problémy

inbox cleanup - illustration

Ztracené e-maily

Většina e-mailových klientů může ztěžovat práci ve sdílené schránce, protože nebyli vytvořeni s ohledem na spolupráci. Například při práci v Outlooku můžete smazat práci vašeho kolegy, aniž by o tom věděl a naopak. Díky tomu může snadno dojít k přehlédnutí, ztrátě nebo dokonce smazání důležitých e-mailů. Diky LiveAgentu budou mít všichni vaši zaměstnanci přístup ke sdílené schránce, což týmům usnadní spolupráci.

Pozdní odpovědi

Není dobrou zásadou nechat zákazníky čekat, díky čemuž mohou být frustrovaní. Bohužel, často to bývá u zákaznického servisu realitou. To platí zejména pro organizace s velkými týmy podpory, protože je velmi snadné přehlédnout důležité e-maily – dokud není příliš pozdě. S LiveAgentem však můžete nastavit různá připomenutí pro e-maily s vyšší prioritou. Výsledkem je, že váš tým vždy zachytí důležité e-maily včas.
woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
Test email campaigns

Problematická spolupráce

Máte-li velký tým zákaznického servisu, může být složitá spolupráce při využití klasických e-mailových schránek. Napřiklad, když mají členové týmu volno a obdrží důležitou zprávu, může být zapomenuta nebo ztracena. Řešení? LiveAgent nabízí sdílenou firemní schránku, která umožňuje zaměstnancům sdílení pracovní zátěže nedostupných agentů.

Řízení výkonnosti

Bez sdílenoho systému pro správu komunikace se zákazníky je extrémně obtížné posoudit výkon vaší zákaznické podpory. S LiveAgentem můžete sledovat všechny zprávy, které proudí mezi vašim týmem a vašimi zákazníky. Můžete snadno odhalit problémy, nebo odměnit členy týmu, kteří vašim zákazníkům poskytují excelentní služby.
Cartoon woman looking at graph

Seznamte se s LiveAgentem - platformou pro úspěch u zákazníků

Sledujte dotazy a odpovídejte na ně

LiveAgent nabízí všem členům vašeho týmu snadnou cestu ke sledování a odpovídání dotazů zákazníků. Integruje všechny formy komunikace se zákazníky do jediného bezproblémobého softwaru.

Vícekanálové řešení pro vaši společnost

Nezáleží na tom, jestli vás zákazníci kontaktují skrze call centrum, live chat, sociální sítě, nebo e-mail, LiveAgent se o vás postará, takže vaši zaměstnanci mohou nepřetržitě monitorovat komunikaci se zákazníky.

Komunikujte efektivně díky LiveAgentu

Klíčem k úspěchu u zákazníků je komunikace a LiveAgent nabízí vám a vašemu týmu nástroj, který pro efektivní komunikaci potřebujte.
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat vyjímečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo

Pokročilé funkce

LiveAgent nabízí mnoho nástrojů, které mohou mít dramatický dopad na výkon vašeho týmu a úspěch vašeho zákaznického servisu. Společně tyto nástroje umožňují vašim zaměstnancům bezproblémově komunikovat s vašimi zákazníky napříč více kanály.
email ticketing - illustration
Savings illustration

Nejlepší hodnota za vaše peníze

Náš software pro úspěch u zákazníků má nejlepší hodnocení ve svém odvětví a překonává ostatní softwary pro služby zákazníkům, které jsou dražší a nabízejí mnohem méně funkcí.
Dozvědět se více

Mobilní helpdesk aplikace

Zajištění úspěchu u zákazníků znamená nabídnout zákazníkům vícekanálový zážitek. Proto jsme vyvinuli vlastní, nativní aplikaci pro Android i iOS, kterou lze bez problémů propojit s vaším webovým klientem. I když nejsou vaši zaměstnanci v kanceláři, mohou i nadále komunikovat s vašimi zákazníky prostřednictvím e-mailu, telefonu a sociálních sítí – to vše přímo z aplikace. Výsledek? Každá důležitá zpráva dostane okamžitě svou odpověď.
Mobile application - illustration
connected world map

Plně multijazyčný

Náš software pro úspěch u zákazníků je používán po celém světě a je nabízen s plnou či částečnou vícejazyčnou podporou. Nabízí více než 40 jazyků aplikace a umožňuje plně přizpůsobit všechna speciální písmena nebo diakritiku v aplikaci. Díky tomu má každý zaměstnanec možnost používat svůj rodný jazyk při odpovídání na dotazy a požadavky zákazníků a také zákazníci mohou vyhledat pomoc ve svém jazyce.
Dozvědět se více

Funkce, které potřebujete

Náš intuitivní tiketovací systém vám umožní letmým pohledem vidět všechny vaše interakce se zákazníky a umožní vám automatizovat mnoho běžných úkolů zákaznického servisu. Vaši zaměstnanci mohou snadno přepínat mezi různými formami komunikace a vaši zákaznickou zkušenost můžete přizpůsobit konkrétním potřebám vaší oblasti působení tím, že vytvoříte kontaktní formuláře a podpůrná zákaznická centra. LiveAgent se neustále vylepšuje a vyvíjí nové funkce. V současnosti LiveAgent nabízí více než 179 funkcí helpdesku a přes 40 dalších integrací.
features overview - integration

Více než 21 000 společností se nemůže mýlit

Na LiveAgent spoléhají některé z největších a nejprestižnějších společností na světě. Přečtěte si naše příběhy úspěšných a reference, abyste zjistili, jak i vám může LiveAgent pomoci dosáhnou úspěchu u zákazníků, zajistit jejich loajalitu a posunout vaši zákaznickou podporu na vyšší úroveň.
app installation - illustration

LiveAgent se přizpůsobí vaší společnosti

Navrhli jsme LiveAgent jako agilní řešení zákaznického servisu a náš software je vhodný pro společnosti všech velikostí. Bez ohledu na to, v jakém odvětví působíte nebo jak velká je vaše společnost, můžeme vám pomoci vybudovat lepší komunikaci s vašimi zákazníky.

Co je software pro úspěch u zákazníků?

Software pro úspěch u zákazníků vám a vašemu týmu pomůže se správou interakcí s vašimi zákazníky. LiveAgent je SaaS řešení, které spojuje veškerou vaši komunikaci do jednoho bezproblémového systému. Vaši zákazníci využívají různé cesty, jak vás kontaktují, jako e-mail, telefon, messenger nebo live chat, takže udržování veškeré komunikace na jednom místě pomáhá vašm agentům zákaznického servisu lépe promlémům porozumět a rychleji odpovídat. LiveAgent má také monosti pro interní komunikaci, abyste mohli citlivá data zákazníků udržet v bezpečí.
customer FAQ - illustration
to do list - illustration

Jak vybrat správný software pro úspěch u zákazníků

Trh se softwary pro úspěch u zákazníků je přeplněný, ale každý prodejce vám nabídne jinou sadu nástrojů. Stejně jako u každého jiného rozhodování o nákupu budou vaše požadavky na software pro úspěch u zákazníků záviset na průmyslovém odvětví, velikosti vaší společnosti a vašich osobních potřebách. Většina poskytovatelů softwaru nabízí pouze základní funkce, které obsahují tiketování, live chat nebo analytický řídící panel. Ty pokročilejší mají automatizaci, podporu více bází znalostí nebo jinou sadu nástrojů pro spolupráci. My v LiveAgent jsme šli ještě o krok dále. Přímo do naší platformy jsme zabudovali call centrum software, což vám umožňuje pohodlně přepínat mezi telefonními hovory a jinými formami komunikace. LiveAgent také podporuje zprávy ze sociálních sítí přímo v nativním řídícím panelu, odkud můžete na tyto zprávy přímo odpovídat. Náš jedinečný tiketovací systém spojuje všechny formy komunikace do jednoho místa.

Porovnání softwarů pro úspěch u zákazníků

S tolika možnostmi na trhu může být výběr softwaru pro úspěch u zákazníků poněkud skličující záležitost. Proto jsme LiveAgent sestavili tak, aby byl co nejchytřejší. Pokud máte pouze jednočlenný tým zákaznické podpory, žádný problém: LiveAgent uspořádá všechny zprávy. Máte-li velký tým, který pracuje na dotazech zákazníků, LiveAgent jim umožní spolupracovat a vašim zákazníkům přinese nejlepší možný zážitek. LiveAgent všechny tyto funkce nabízí skrze intuitivní uživatelské rozhraní, které je jednoduché k naučení a ze kterého můžete vidět všechny klíčové metriky, ukazující, jak dobře vašim zákazníkům pomáháte. Využívání LiveAgenta je velice výhodné, protože všechny tyto užitečné funkce získáte za cenu průměrné večeře pro dva.
Mobile testing illustration
Related Articles to Software pro úspěch u zákazníků
Nastartujte řízení projektů pomocí funkcí řízení projektů a integrací aplikace LiveAgent. Plánujte úkoly a spravujte agenty a oddělení.

Řízení projektu

Vyzkoušejte LiveAgent pro řízení projektů a zákaznickou podporu. Nabízí špičkový software, integrace a možnost bezplatného vyzkoušení. Související články a vzdělávací videa jsou k dispozici.

Widget zpětné vazby je nástroj, který se používá na webové stránce či v aplikaci a v němž zanecháte zpětnou vazbu o vaší zkušenosti.

Widget zpětné vazby

Integrace LCRcom s LiveAgentem zvyšuje efektivitu komunikace se zákazníky a sledování hovorů, což vede k lepší kvalitě služeb a zvýšení produktivity. Widget zpětné vazby je užitečným nástrojem pro získání zpětné vazby od zákazníků a zlepšení webových stránek.

Uvažujete o migraci ze SolarWinds na jinou platformu? Vyzkoušejte zdarma LiveAgent a přejděte na nový helpdesk software.

Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.

Zabezpečení dat je jednou z našich hlavních priorit a chceme vědět o našich slepých místech. Pokud jste výzkumný pracovník, oceníme a odměníme vaši pomoc.

LiveAgent Bug Bounty program

Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.

Finanční stabilita téměř každé společnosti dnes do značné míry závisí na spokojenosti zákazníků. Přečtěte si více o dárcích pro zákazníky.

Dárky pro zákazníky

Zvýšte dopad obchodních dárků tím, že je dáte v jiném než svátečním období. Věnujte pozornost zákazníkům a vybírejte dárky s ohledem na jejich preference a demografické charakteristiky. Produkty zdarma, služby zdarma či upgrady a brandované dárky jsou účinné způsoby, jak projevit zákazníkovi vděčnost.

Konference o službách zákazníkům jsou akce, na kterých se setkávají odborníci z oblasti služeb zákazníkům. Přečtěte si více a zjistěte, jak souvisejí se vzděláváním.

Konference o službách zákazníkům a jejich dopad na vzdělávání

Konference o službách zákazníkům jsou klíčové pro sdílení znalostí a novinek v oblasti CX. Tyto akce ovlivňují vzdělávání tím, že nabízejí možnost rozšíření znalostí, navazování kontaktů a inspiraci. Zúčastnění se mohou dozvědět o nejnovějších trendech a produktech v oboru.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x