Co je kanál podpory?
Kanály podpory jsou e-mail, živý chat, telefon, Facebook a Twitter. Kanál podpory je v podstatě médium, jehož prostřednictvím probíhá komunikace mezi vámi a vašimi zákazníky.
Některé softwary pro helpdesk nabízejí jako kanál podpory pouze e-mail, jiné se zaměřují především na živý chat. LiveAgent je vícekanálový helpdesk, takže integruje všechny výše uvedené kanály podpory v jedné aplikaci.
Frequently Asked Questions
Jak definovat kanál podpory?
Kanál podpory je médium, jehož prostřednictvím může zákazník kontaktovat společnost nebo značku. Zákaznický servis může být prováděn nejen prostřednictvím jednoho kanálu, ale také vícekanálově.
Jaké jsou nejpopulárnější kanály podpory?
Nejoblíbenějšími kanály podpory jsou e-mail, sociální média, živý chat, widget podpory na místě, fóra nebo diskusní skupiny, telefonní hovory a samoobslužná znalostní databáze.
Jaké kanály podpory můžete v LiveAgentu využít?
V LiveAgent můžete využívat všechny kanály podpory, které potřebujete: e-mail, živý chat, telefon, Facebook, Twitter a samoobslužnou znalostní databázi.
Expert note
Kanál podpory je médium, prostřednictvím kterého kontaktuje zákazník společnost. V LiveAgentu můžete využít vícekanálovou podporu včetně e-mailu, živého chatu, telefonu, Facebooku a Twitteru.

Hledáte alternativu softwaru od TeamWork pro týmovou spolupráci?
Skvělé funkce, výkonné integrace a profesionální služby pro spokojené zákazníky – dostupné 24/7.
The text discusses the importance of analyzing the conversion channel for business success and the benefits of using customer support software and portals for self-service. It also emphasizes the growing demand for self-service portals and their benefits, such as increased customer satisfaction and engagement. The article highlights the role of customer success managers in maintaining good relationships with customers and offers tips for improving efficiency and satisfaction through helpdesk software and customer service policies. Overall, the importance of a comprehensive approach to customer service in today's business landscape is emphasized.