Co je kanál podpory?
Kanály podpory jsou e-mail, živý chat, telefon, Facebook a Twitter. Kanál podpory je v podstatě médium, jehož prostřednictvím probíhá komunikace mezi vámi a vašimi zákazníky.
Některé softwary pro helpdesk nabízejí jako kanál podpory pouze e-mail, jiné se zaměřují především na živý chat. LiveAgent je vícekanálový helpdesk, takže integruje všechny výše uvedené kanály podpory v jedné aplikaci.
Frequently asked questions
Jak definovat kanál podpory?
Kanál podpory je médium, jehož prostřednictvím může zákazník kontaktovat společnost nebo značku. Zákaznický servis může být prováděn nejen prostřednictvím jednoho kanálu, ale také vícekanálově.
Jaké jsou nejpopulárnější kanály podpory?
Nejoblíbenějšími kanály podpory jsou e-mail, sociální média, živý chat, widget podpory na místě, fóra nebo diskusní skupiny, telefonní hovory a samoobslužná znalostní databáze.
Jaké kanály podpory můžete v LiveAgentu využít?
V LiveAgent můžete využívat všechny kanály podpory, které potřebujete: e-mail, živý chat, telefon, Facebook, Twitter a samoobslužnou znalostní databázi.
Expert note
Kanál podpory je médium, prostřednictvím kterého kontaktuje zákazník společnost. V LiveAgentu můžete využít vícekanálovou podporu včetně e-mailu, živého chatu, telefonu, Facebooku a Twitteru.

Quality Unit, LLC nabízí software zákaznické podpory LiveAgent, který obsahuje funkce jako telefonní systémy VoIP, Software příchozího call centra a Software klientského portálu. Společnost získala ocenění a certifikáty a nabízí také partnerský program. Mají širokou škálu služeb včetně migrace dat a podpory prostřednictvím portálu zákaznické podpory. Vytváření LiveAgent účtu je snadné a poskytne vám špičkovou podporu pro vaše zákazníky.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a call centra, který nabízí široké spektrum funkcí. Patří k populárním řešením na trhu a je vysoce hodnocen zákazníky. Navíc poskytuje podporu v různých jazycích a je kompatibilní s mnoha platformami. Pro zákazníky, kteří hledají spolehlivý software, může být LiveAgent vhodnou volbou.
Online zákaznický servis nabízí pomoc zákazníkům prostřednictvím živého chatu, telefonních hovorů, e-mailů a sociálních médií. Řešení zpětného volání a rychlé zpracování dotazů jsou důležité pro zákaznickou zkušenost a loajalitu. LiveAgent poskytuje efektivní živou podporu s přizpůsobitelností a možností přenosu souborů. Špatná obsluha stojí peníze a ztráty zákazníků, proto by podniky měly investovat do zlepšení zákaznického servisu a rozvoje schopností pracovníků. Quality Unit, LLC provozuje LiveAgent a nabízí široké spektrum funkcí a vzdělávacích zdrojů.
Text v češtině pojednává o softwaru LiveAgent pro zákaznickou podporu, jeho funkcích a nabízených alternativách. Živá podpora formou chatu se přizpůsobením a přenosem souborů pomáhá snižovat opuštěné košíky a zvyšovat konverze. LiveAgent nabízí 14denní bezplatnou zkušební verzi. Také obsahuje informace o zákaznickém servisu a kontakty na společnost.