Kanál podpory

Co je kanál podpory?

Kanály podpory jsou e-mail, živý chat, telefon, Facebook a Twitter. Kanál podpory je v podstatě médium, jehož prostřednictvím probíhá komunikace mezi vámi a vašimi zákazníky.

Některé softwary pro helpdesk nabízejí jako kanál podpory pouze e-mail, jiné se zaměřují především na živý chat. LiveAgent je vícekanálový helpdesk, takže integruje všechny výše uvedené kanály podpory v jedné aplikaci.

Frequently asked questions

Jak definovat kanál podpory?

Kanál podpory je médium, jehož prostřednictvím může zákazník kontaktovat společnost nebo značku. Zákaznický servis může být prováděn nejen prostřednictvím jednoho kanálu, ale také vícekanálově.

 

Jaké jsou nejpopulárnější kanály podpory?

Nejoblíbenějšími kanály podpory jsou e-mail, sociální média, živý chat, widget podpory na místě, fóra nebo diskusní skupiny, telefonní hovory a samoobslužná znalostní databáze.

 

Jaké kanály podpory můžete v LiveAgentu využít?

V LiveAgent můžete využívat všechny kanály podpory, které potřebujete: e-mail, živý chat, telefon, Facebook, Twitter a samoobslužnou znalostní databázi.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo