Co je kanál podpory?
Kanály podpory jsou e-mail, živý chat, telefon, Facebook a Twitter. Kanál podpory je v podstatě médium, jehož prostřednictvím probíhá komunikace mezi vámi a vašimi zákazníky.
Některé softwary pro helpdesk nabízejí jako kanál podpory pouze e-mail, jiné se zaměřují především na živý chat. LiveAgent je vícekanálový helpdesk, takže integruje všechny výše uvedené kanály podpory v jedné aplikaci.
Frequently Asked Questions
Jak definovat kanál podpory?
Kanál podpory je médium, jehož prostřednictvím může zákazník kontaktovat společnost nebo značku. Zákaznický servis může být prováděn nejen prostřednictvím jednoho kanálu, ale také vícekanálově.
Jaké jsou nejpopulárnější kanály podpory?
Nejoblíbenějšími kanály podpory jsou e-mail, sociální média, živý chat, widget podpory na místě, fóra nebo diskusní skupiny, telefonní hovory a samoobslužná znalostní databáze.
Jaké kanály podpory můžete v LiveAgentu využít?
V LiveAgent můžete využívat všechny kanály podpory, které potřebujete: e-mail, živý chat, telefon, Facebook, Twitter a samoobslužnou znalostní databázi.
Šablony e-mailů s požadavky na případovou studii
Případové studie jsou klíčovým nástrojem většiny marketingových strategií B2B. Pomáhají zákazníkům ukázat reálné příklady toho, jak jejich produkt pomohl ostatním zákazníkům řešit problémy a dosáhnout obchodních cílů. Tyto studie jsou významné pro získání důvěry nových zákazníků. Šablony e-mailů jsou uvedeny pro žádosti o případové studie klientů, což zahrnuje formální a neformální e-maily se základními otázkami a způsobem prezentace studií na stránkách firmy. Podle průzkumů jsou případové studie třetím nejvlivnějším typem obsahového marketingu a pomáhají generovat potenciální zákazníky.
Funkce integrace umožňuje prohlédnout informace o kontaktu před telefonováním pro lepší výsledky a silnější vztahy se zákazníky. Chatboti mohou zlepšit služby zákazníkům. Číselníky call centra a náhled vytáčení také přináší výhody pro zvyšení efektivity a výkonu agentů. LiveAgent nabízí funkce integrace, podporu zákazníkům a další.