Co je to online podpora?
Online podpora je webová forma poskytování služeb zákazníkům. V současné době je to velmi oblíbená forma kontaktování společnosti, oblíbenější než návštěva společnosti nebo telefonát. Online podpora je také součástí řízení vztahů se zákazníky.
Nejlepší výhodou online podpory je zákaznický servis 24 hodin denně. Zákazníci nebo návštěvníci webových stránek se mohou snadno obrátit na zástupce zákaznické podpory, když se vyskytne problém nebo když mají nějaké otázky týkající se produktu nebo služby.
Frequently Asked Questions
Co je to online podpora?
Online podpora je online forma poskytování služeb zákazníkům a pomoci zákazníkům při řešení různých problémů. Může být realizována například prostřednictvím e-mailu, sociálních médií nebo chatu. Umožňuje také získávat názory zákazníků a podporuje budování vztahů s nimi.
Měli byste nabízet online podporu?
Pokud chcete, aby vaše společnost měla na trhu své místo, musíte poskytovat online podporu. Zákazníci dnes častěji využívají online komunikační kanály než telefonickou komunikaci. Chcete-li splnit jejich očekávání, je dobré poskytnout co nejvíce komunikačních kanálů, a to i online.
Lze službu LiveAgent použít k poskytování online podpory?
Ano, samozřejmě. LiveAgent je software, který podporuje všechny typy služeb zákazníkům. Díky němu můžete spravovat všechny komunikační kanály na jednom místě, tj. e-mail, sociální média, videochat a live chat. Nabízí také vytvoření báze znalostí. Máte přístup k přehledům a historii konverzací, které vám pomohou vést efektivní online podporu.
Expert note
Online podpora je velmi oblíbená forma kontaktování zákazníků a součást řízení vztahů se zákazníky. Je důležité nabízet co nejvíce komunikačních kanálů, včetně online podpory.

Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
Vyšperkujte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Výkonné řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro komunikační kanály. Nabízí náhledový dialer a kliknutí na call.