Šablony formulářů žádostí o pomoc od helpdesku mohou pomoci zjednodušit proces komunikace mezi zákazníkem a týmem zákaznické podpory. Tyto šablony mohou obsahovat základní informace o zákazníkovi a jeho požadavku a také umožnit výběr preferovaného způsobu komunikace.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Poskytování dobrých služeb zákazníkům nestačí k tomu, abyste vynikli na přeplněném trhu. Toto pravidlo platí jak pro B2C, tak pro B2B firmy, stejně jako pro ty, které prodávají potřebné zboží, luxusní produkty nebo software.
Proč? Protože v dnešní době mají kupující vyšší očekávání a jsou zvyklí na osobní a pozitivní zkušenosti. Tyto pozitivní zkušenosti jsou silně spojeny s jedním z principů moderního zákaznického servisu – všesměrovou zákaznickou podporou.
Vícekanálová zákaznická podpora znamená, že jste svým zákazníkům k dispozici na různých komunikačních kanálech a poskytujete jim stejnou úroveň podpory na každém z nich. Vícekanálová podpora jako taková by měla klientům umožnit hladkou změnu komunikačních kanálů (z telefonu na e-mail nebo sociální média a live chat), aniž by museli své problémy a dotazy opakovat různým agentům podpory.
Mezi hlavní výhody vícekanálového zákaznického servisu, kromě samozřejmého zlepšení zákaznické zkušenosti, patří:
Spojení se zákazníky prostřednictvím různých kanálů podle jejich výběru vám může pomoci lépe porozumět jejich potřebám, přáním, očekáváním a problémům. Zapojení se do komunikace s nimi prostřednictvím více kanálů je skvělý způsob, jak je poznat a ukázat svou ochotu zajistit jim pohodlí.
Při komunikaci se zákazníky na různých platformách můžete získat mnoho cenných informací a neocenitelnou zpětnou vazbu o svém produktu nebo službě. Klienti jsou obvykle ochotnější sdílet své názory na váš produkt nebo službu na kanálu, který jim připadá přirozenější. Slovem “přirozenější” máme na mysli například zprávy na sociálních sítích nebo e-mail na rozdíl od dotazníků spokojenosti zákazníků nebo vyskakovacích otázek NPS.
Může se to zdát nemožné, ale nabídka vícekanálového zákaznického servisu ve skutečnosti usnadňuje a urychluje práci vašich agentů. Jak? Protože nabídka vícekanálové podpory vyžaduje, aby společnost organizovala svůj zákaznický servis efektivněji ve srovnání s vícekanálovou podporou. A díky tomu mohou agenti pracovat produktivněji a jejich výkon se časem zlepší.
Nabídka vícekanálového zákaznického servisu znamená značné úspory v rozpočtu na zákaznický servis. Jeden agent je schopen vyřešit více požadavků za stejnou dobu – to přímo souvisí se zvýšením produktivity vašeho agenta. Navíc jsou agenti méně frustrovaní a jejich práce je jednodušší. To znamená, že se zlepšuje jejich motivace a pracovní morálka.
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:
Please briefly describe your request:
[Long text field]
…
When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]
How would you like to be contacted? [List of options]
[Button] Submit your request
[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.
First and last name:
Client no.:
Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]
How can we help? Describe your request:
[Long text field]
…
How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]
[Button] Send a request
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:
When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]
Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]
…
[Button] Click here to send your request
* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.
[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?
Náhledový dialer v call centrech dává agentům kontrolu nad procesem vytáčení, zlepšuje výkon a poskytuje lepší přípravu na interakce s zákazníky. Může být obzvláště užitečný pro centra odchozích kontaktů a prodejní kampaně. Výsledkem je menší počet přerušených hovorů a silnější vztahy se zákazníky. LiveAgent nabízí kliknutí na call, nikoliv však náhledový dialer.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.