• Šablony
  • Šablony formulářů žádostí o pomoc od helpdesku

Šablony formulářů žádostí o pomoc od helpdesku

Poskytování dobrých služeb zákazníkům nestačí k tomu, abyste vynikli na přeplněném trhu. Toto pravidlo platí jak pro B2C, tak pro B2B firmy, stejně jako pro ty, které prodávají potřebné zboží, luxusní produkty nebo software.

Proč? Protože v dnešní době mají kupující vyšší očekávání a jsou zvyklí na osobní a pozitivní zkušenosti. Tyto pozitivní zkušenosti jsou silně spojeny s jedním z principů moderního zákaznického servisu – všesměrovou zákaznickou podporou.

Úloha vícekanálového zákaznického servisu a jeho výhody

Vícekanálová zákaznická podpora znamená, že jste svým zákazníkům k dispozici na různých komunikačních kanálech a poskytujete jim stejnou úroveň podpory na každém z nich. Vícekanálová podpora jako taková by měla klientům umožnit hladkou změnu komunikačních kanálů (z telefonu na e-mail nebo sociální média a live chat), aniž by museli své problémy a dotazy opakovat různým agentům podpory.

Mezi hlavní výhody vícekanálového zákaznického servisu, kromě samozřejmého zlepšení zákaznické zkušenosti, patří: 

1. Zjistěte více o svých zákaznících

Spojení se zákazníky prostřednictvím různých kanálů podle jejich výběru vám může pomoci lépe porozumět jejich potřebám, přáním, očekáváním a problémům. Zapojení se do komunikace s nimi prostřednictvím více kanálů je skvělý způsob, jak je poznat a ukázat svou ochotu zajistit jim pohodlí.

Šablony formulářů žádostí o pomoc od helpdesku
Uložte si informace o zákaznících do našeho integrovaného CRM.

2. Získávání informací o vašich produktech nebo službách

Při komunikaci se zákazníky na různých platformách můžete získat mnoho cenných informací a neocenitelnou zpětnou vazbu o svém produktu nebo službě. Klienti jsou obvykle ochotnější sdílet své názory na váš produkt nebo službu na kanálu, který jim připadá přirozenější. Slovem “přirozenější” máme na mysli například zprávy na sociálních sítích nebo e-mail na rozdíl od dotazníků spokojenosti zákazníků nebo vyskakovacích otázek NPS.

3. Zlepšení produktivity a výkonnosti agentů

Může se to zdát nemožné, ale nabídka vícekanálového zákaznického servisu ve skutečnosti usnadňuje a urychluje práci vašich agentů. Jak? Protože nabídka vícekanálové podpory vyžaduje, aby společnost organizovala svůj zákaznický servis efektivněji ve srovnání s vícekanálovou podporou. A díky tomu mohou agenti pracovat produktivněji a jejich výkon se časem zlepší.

vykon-agenta-LiveAgent
Přehledy o výkonu agenta v aplikaci LiveAgent

4. Výrazné úspory nákladů na služby zákazníkům

Nabídka vícekanálového zákaznického servisu znamená značné úspory v rozpočtu na zákaznický servis. Jeden agent je schopen vyřešit více požadavků za stejnou dobu – to přímo souvisí se zvýšením produktivity vašeho agenta. Navíc jsou agenti méně frustrovaní a jejich práce je jednodušší. To znamená, že se zlepšuje jejich motivace a pracovní morálka. 

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Šablony formulářů žádostí o pomoc na helpdesku

Šablona formuláře žádosti o pomoc na helpdesku č. 1


Please provide us with the basic information below. It will help our agent start working on your request faster.

First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:

Please briefly describe your request:
[Long text field]

When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]

How would you like to be contacted? [List of options]

[Button] Submit your request

[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.

Šablona formuláře žádosti o pomoc na helpdesku č. 2


Please fill out the fields below and describe your problem. We’ll be happy to help!

First and last name:
Client no.:

Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]

How can we help? Describe your request:
[Long text field]

How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]

[Button] Send a request

[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.

Šablona formuláře žádosti o pomoc na helpdesku č. 3


Fill out the form below to help us assist you faster. It will only take you up to [X] minutes.

First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:

When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]

Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]

[Button] Click here to send your request

* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.

[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Jak dlouhý by měl být formulář žádosti o pomoc?

Formuláře žádostí help desku by měly být co nejkratší. Měly by obsahovat pouze nejdůležitější pole, jako jsou údaje o zákaznících (jméno a příjmení, e-mail, v případě potřeby telefonní číslo), dlouhé textové pole pro zákazníka k popisu jeho požadavku a tlačítko „odeslat“.

Pokud je vaše oddělení zákaznických služeb složitější a skládá se z několika týmů, měly by tyto formuláře obsahovat také rozevírací seznam, kde si zákazník může vybrat tým, který by chtěl kontaktovat. Můžete také přidat další rozevírací seznamy, ale nezapomeňte, že formulář by měl být co nejkratší a nejjednodušší.

Jaký jazyk by měl být použit ve formuláři žádosti o pomoc?

Podobně jako délka a struktura formuláře žádosti o pomoc musí být formulář napsán snadno stravitelným jazykem. Používejte výroky, které jsou srozumitelné a které zákazníci znají. Vyvarujte se používání žargonu nebo odborného jazyka, nepoužívejte frázová slovesa nebo složité, složené věty. Nezapomeňte, že vaši zákazníci jsou zaneprázdnění, takže by měli být schopni odeslat váš formulář během několika minut, nebo dokonce sekund, aniž by strávili čas snahou o interpretaci vašeho firemního kódu.

Jak rychle mám odpovědět na odeslaný formulář žádosti?

Jednoduchá odpověď na tuto otázku je co nejrychlejší, ale víme, že se to snadněji řekne, než udělá. Doba potřebná k zodpovězení zákaznického požadavku by měla být stanovena interně ve vašem týmu zákaznických služeb a pokud možno potvrzena Smlouvou o úrovni služeb (SLA) podepsané agenty zákaznických služeb. Doba odezvy se může v jednotlivých odvětvích a společnostech lišit v závislosti na mnoha proměnných. 

Tyto proměnné mohou zahrnovat počet agentů v týmu zákaznických služeb, množství lístků na help desk odeslaných v daném časovém období, složitost požadavků zákazníků, úroveň automatizace operací vašeho help desku a kvalitu vašeho softwaru zákaznických služeb, abychom jmenovali alespoň některé.

Bez ohledu na vnitřní podmínky ve vašem týmu by se vaši zástupci zákaznických služeb měli snažit odpovídat na požadavky zákazníků, jakmile jsou odeslány, s ohledem na nejlepší zájmy vašich zákazníků.

Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.