Co je to skupina agentů?
Skupina agentů, označovaná také jako oddělení, je skupina agentů, kteří sdílejí analogické dovednosti a schopnosti. Je to také druh zefektivnění procesu a organizace lidí. Skupiny agentů jsou založeny na nějakém základě, např. na umístění klientů nebo typu problému. Pomáhá agentům soustředit se na konkrétní oblast a zůstat soustředěnými a efektivními. Všechny příchozí zprávy a hovory vstupující různými kanály jsou v okamžiku přesměrovány do různých skupin agentů bez nutnosti ručního zpracování. Vytvořte si skupiny agentů pomocí LiveAgent.
Learn more about Departments in LiveAgent.
Pokud jste se dozvěděli, co je to skupina agentů, určitě by vás mohlo zajímat, jak efektivně zvládnout frontu zákaznické podpory. Podívejte se na 10 tipů pro zlepšení obsluhy zákazníků ve frontě, které vám pomohou zlepšit řízení fronty a zvýšit spokojenost zákazníků.
Dále se můžete ponořit do světa segmentace zákazníků, abyste zjistili, proč je důležitá a jak může pomoci vylepšit vaše marketingové kampaně a nabídky. Segmentace zákazníků vám umožní lépe porozumět potřebám jednotlivých skupin a přizpůsobit jim služby na míru.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
LiveAgent: Nejlepší helpdesk software s 24/7 podporou, 30denní zkušební verzí zdarma a vícekanálovými funkcemi. Začněte ještě dnes!
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."