Úřední hodiny

Co jsou úřední hodiny?

Business hours - the part of the day when a business is usually open.ú>

Cambridge dictionary

Úřední hodiny jsou doba, během níž obvykle pracují pracovníci podpory podniku. Firmy vytvářejí provozní dobu, aby zákazníci mohli komunikovat s pracovníky podpory. Doba odezvy se určuje v závislosti na úředních hodinách. V konečném důsledku nikdo nechce, aby zákazníci čekali na odpověď oddělení podpory, když jsou zaneprázdněni, spí nebo jsou na dovolené. 

Z různých oddělení lze vybrat několik pracovních hodin. To je výhodné, pokud agenti pracují v různých časech nebo v různých časových pásmech. Například pracovníci firemní podpory jsou k dispozici 24 hodin denně. Pracovníci tak budou odpovídat za hovory pouze v pracovní době své směny.

Jaké jsou běžné úřední hodiny?

Běžné úřední hodiny jsou obvykle od 8 ráno do 6 večer. Obvykle od pondělí do pátku. Nevztahuje se to na stanovené státní svátky.

Vždy byste však měli mít na paměti, že běžné úřední hodiny a dny se liší podle sídla společnosti.

Kolik pracovních dnů je 48 hodin?

48 hodin znamená 2 pracovní dny. Pracovní dny jsou obvykle od pondělí do pátku, kdy funguje většina profesionálních firem.

Jaké jsou úřední hodiny v USA?

Pracovní doba závisí na typu podniku. Oficiální místa, jako jsou banky v USA, mají obvykle otevřeno od 8 do 17 hodin – od pondělí do pátku. Maloobchodní prodejny však mohou mít často otevřeno déle, a to i každý den v týdnu. To vše obvykle platí kromě některých státních nebo zákonných svátků. Restaurace se mohou lišit v závislosti na umístění podniku. Celkově je to obvykle od 9 do 17 hodin.

Jak vám může software pro zákaznický servis pomoci řídit vaši firmu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu?

Software pro zákaznický servis pomáhá vašim agentům spravovat všechny dotazy z jednoho místa. Není třeba přepínat rozhraní.

Například všechny dotazy týkající se e-mailu, živého chatu, call centra a sociálních médií můžete dostat do jedné univerzální schránky. Nastavte a zautomatizujte si službu LiveAgent a dosáhněte nejlepšího výkonu v oblasti služeb zákazníkům!

Pokud byste se chtěli dozvědět více o LiveAgent, přečtěte si Software zákaznického servisu.

Ale jak to pomůže s vašimi úředními hodinami?

Zákaznický servis obvykle pracuje na směny. Je těžké poskytovat služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, pokud si vaše společnost nemůže dovolit vynaložit prostředky na najmutí dalších zaměstnanců.

Software pro služby zákazníkům, jako je LiveAgent, poskytuje zákaznický portál, který vám může pomoci mnoha způsoby. Jedním a nejdůležitějším faktorem je vytváření článků znalostní báze. Poskytování samoobsluhy může být například prostřednictvím; článků znalostní báze. To může zákazníkům poskytnout pomoc, když není k dispozici zákaznický personál.

LiveAgent nabízí také funkci Úřední hodiny. Tato funkce umožňuje nastavit úřední hodiny v softwaru. Jejich nastavení pomůže vaší zákaznické podpoře připravit se na pracovní směny. Nastavuje také realistická očekávání zákazníků.

Více informací o LiveAgent funkci – Úřední hodiny.

Další výhody softwaru zákaznické podpory

  • věrnost zákazníků
  • spokojenost zákazníků
  • šetření zdrojů
  • časově efektivní
  • vyšší profit
  • zákaznická loajalita
  • zákaznická komunita

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Nejčastější dotazy”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Dotaz”, “name”: “Co jsou úřední hodiny?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Úřední hodiny jsou doba, kdy jsou obvykle vaše activity během dne vykonávané. Standardní úřední hodiny se mohou měnit zemi od zěmě. V většině zemí je to obvykle doba od 9 ráno do 5 odpoledne (nazýváno 9-5).” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Jak nastavit úřední hodiny v LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Chcete-li v aplikaci LiveAgent nastavit úřední hodiny, přejděte do části “Konfigurace”, vyberte kartu “Automatizace” a poté “SLA”. V dalším kroku klikněte na tlačítko ‘Vytvořit úroveň’. V tomto bodě můžete zapnout a nastavit úřední hodiny výběrem možnosti “Časy jsou definovány v následných úředních hodinách”. poté vyberete časové pásmo, nastavíte úřední hodiny pro jednotlivé dny v týdnu a “vyloučíte svátky”, ve kterých vaše společnost nepracuje.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Jaké úřední hodiny byste si měli nastavit?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Zvolené úřední hodiny by měly záviset na typu vašeho podniku. Při stanovení úředních hodin myslete na svou cílovou skupinu – v jakých časech bude chtít vaše služby poskytovat. Nejdůležitější je však uvést a dodržovat pracovní dobu ve všech médiích, ve kterých komunikujete.” } }] }

Nejčastější dotazy

Co znamenají úřední hodiny?

Úřední hodiny jsou doba, kdy jsou obvykle vaše activity během dne vykonávané. Standardní úřední hodiny se mohou měnit zemi od zěmě. V většině zemí je to obvykle doba od 9 ráno do 5 odpoledne (nazýváno 9-5).

Jak nastavit úřední hodiny v LiveAgent?

Chcete-li v aplikaci LiveAgent nastavit úřední hodiny, přejděte do části “Konfigurace”, vyberte kartu “Automatizace” a poté “SLA”. V dalším kroku klikněte na tlačítko ‘Vytvořit úroveň’. V tomto bodě můžete zapnout a nastavit úřední hodiny výběrem možnosti “Časy jsou definovány v následných úředních hodinách”. poté vyberete časové pásmo, nastavíte úřední hodiny pro jednotlivé dny v týdnu a “vyloučíte svátky”, ve kterých vaše společnost nepracuje.

Jaké úřední hodiny si mám nastavit?

Zvolené úřední hodiny by měly záviset na typu vašeho podniku. Při stanovení úředních hodin myslete na svou cílovou skupinu – v jakých časech bude chtít vaše služby poskytovat. Nejdůležitější je však uvést a dodržovat úřední hodiny ve všech médiích, ve kterých komunikujete.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo