Úřední hodiny

Co jsou úřední hodiny?

Business hours - the part of the day when a business is usually open.

Cambridge dictionary

Úřední hodiny jsou doba, během níž obvykle pracují pracovníci podpory podniku. Firmy vytvářejí provozní dobu, aby zákazníci mohli komunikovat s pracovníky podpory. Doba odezvy se určuje v závislosti na úředních hodinách. V konečném důsledku nikdo nechce, aby zákazníci čekali na odpověď oddělení podpory, když jsou zaneprázdněni, spí nebo jsou na dovolené. 

Z různých oddělení lze vybrat několik pracovních hodin. To je výhodné, pokud agenti pracují v různých časech nebo v různých časových pásmech. Například pracovníci firemní podpory jsou k dispozici 24 hodin denně. Pracovníci tak budou odpovídat za hovory pouze v pracovní době své směny.

What are the normal business hours?

Běžné úřední hodiny jsou obvykle od 8 ráno do 6 večer. Obvykle od pondělí do pátku. Nevztahuje se to na stanovené státní svátky.

But, you should always keep in mind that normal office hours and days differ based on the company’s location.

How many business days are 48 hours?

48 hodin znamená 2 pracovní dny. Pracovní dny jsou obvykle od pondělí do pátku, kdy funguje většina profesionálních firem.

What are the working hours in the USA?

Working hours depend on the type of business. Official places, such as banks in the USA are usually open from 8 am to 5 pm – Monday to Friday. Yet, retail stores can be often open for longer hours even every day of the week. This usually all applies besides some public or legal holidays. Restaurants can vary based on the location of the business. Overall it is usually from 9 am to 5 pm.

How can customer service software help you manage your business 24/7?

Software pro zákaznický servis pomáhá vašim agentům spravovat všechny dotazy z jednoho místa. Není třeba přepínat rozhraní.

Například všechny dotazy týkající se e-mailu, živého chatu, call centra a sociálních médií můžete dostat do jedné univerzální schránky. Nastavte a zautomatizujte si službu LiveAgent a dosáhněte nejlepšího výkonu v oblasti služeb zákazníkům!

If you would like to know more about LiveAgents, read Customer service software.

But how does it help with your business hours?

Zákaznický servis obvykle pracuje na směny. Je těžké poskytovat služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, pokud si vaše společnost nemůže dovolit vynaložit prostředky na najmutí dalších zaměstnanců.

Customer service software, such as LiveAgent provides a Customer portal, which can help you in many ways. One and the most important factor is the creation of Knowledge Base articles. Providing self-service can be through for example; Knowledge Base articles. This can provide customers assistance when the customer staff is not available.

LiveAgent nabízí také funkci Úřední hodiny. Tato funkce umožňuje nastavit úřední hodiny v softwaru. Jejich nastavení pomůže vaší zákaznické podpoře připravit se na pracovní směny. Nastavuje také realistická očekávání zákazníků.

Business-hours-feature-LiveAgent
LiveAgent office hours example

Learn more about LiveAgent’s feature – Business hours.

Další výhody softwaru zákaznické podpory

  • věrnost zákazníků
  • spokojenost zákazníků
  • šetření zdrojů
  • časově efektivní
  • vyšší profit
  • zákaznická loajalita
  • zákaznická komunita

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo