Úřední hodiny

Co jsou úřední hodiny?

Úřední hodiny jsou pracovní doba, obvykle od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00. Úřední hodiny jsou v podstatě hodiny, během kterých provádíte obchodní činnost. Úřední hodiny se liší společnost od společnosti a obor od oboru.

úřední hodiny
Úřední hodiny

Proč je nutné nastavit si úřední hodiny?

Nastavení pracovní doby helpdesku je důležité, protože ovlivňuje vaši práci a plnění service level agreement (SLA). Například bez stanovených úředních hodin by tikety, které byste obdrželi o víkendech nebo svátcích (v podstatě v době, kdy vaši agenti nepracují), zůstaly bez odpovědi po stanovenou dobu trvání SLA a vy byste byli penalizováni.

Protokol SLA v softwaru zákaznické podpory - LiveAgent

Tomu lze samozřejmě předejít jednoduchým nastavením úředních hodin. Pokud je například pracovní doba vašeho helpdesku od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 a vy obdržíte tiket v pátek v 16:00, pak v pondělí v 9:00 bude tiket starý pouze jednu pracovní hodinu. Vaši agenti tak budou mít dostatek času na jeho zodpovězení a nebudou se muset stresovat, že zmeškají čas SLA deadliny.

Set up help desk business hours

Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Co jsou dohody o úrovni služeb (SLA)?

Service level agreement (SLA) je smlouva mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem, která definuje, jaká úroveň služeb musí být zákazníkovi vždy poskytována. Smlouvy SLA obvykle zahrnují kvalitu služeb, dostupnost služeb a povinnosti poskytovatele.

Smlouva o úrovni služeb může například stanovit, že servisní oddělení poskytovatele softwaru musí odpovídat na dotazy zákazníků z e-mailu, live chatu, a telefonu do jedné pracovní hodiny. Pokud tento cíl není splněn, má zákazník právo na náhradu nákladů.

Úřední hodiny
Report o dodržování předpisů (SLA)

Jaké sankce hrozí v případě nedodržení SLA?

Smlouvy SLA obvykle obsahují předem definované sankce, které může zákazník vymáhat, pokud poskytovatel služeb nedodrží podmínky služby. Tyto sankce jsou často řešeny prostřednictvím kreditů ve výši určitého procenta měsíčního zisku dodavatele z účtu zákazníka. Pokud není cíl SLA splněn, má zákazník právo na náhradu ve formě kreditu, který může uplatnit na budoucí měsíční poplatky za předplatné.

Úřední hodiny
Reporty protokolu SLA

Jak fungují úřední hodiny?

Funkce úředních hodin služby LiveAgent konfiguruje úrovně SLA tak, aby byly prováděny akce pouze v zadaných časových obdobích s možností vyloučit svátky.

Jak nastavit úřední hodiny v LiveAgent

  1. Přihlaste se do LiveAgent
  2. Klikněte na tlačítko Konfigurace
  3. Klikněte na Automatizace
  4. Klikněte na SLA
  5. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit na pravé straně
Úřední hodiny

5. Pojmenujte váš SLA level 6. Zkontrolujte “Časy jsou stanoveny v rámci následujících úředních hodin”

Úřední hodiny

7. Vyberte vaše časové pásmo 8. Zkontrolujte každé pole (Pondělí do Neděle) a nastavte vaše úřední hodiny

Úřední hodiny

9. Volitelné: Zaškrtněte políčko “vyloučit svátky” a definujte dny, kdy nepracujete, ve formátu RRRR-MM-DD. Pokud chcete nastavit každoročně se opakující svátky, můžete použít následující formát: V tomto případě použijte následující možnost: *-MM-DD 10. Klikněte na tlačítko Uložit

Šťastní zákazníci jsou ti nejlepší zákazníci

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Odznaky

Jaké jsou výhody nastavení úředních hodin?

Plnění SLA

Nastavením pracovní doby nebudete riskovat nedodržení termínů SLA. Vaši agenti budou mít dostatek času na zodpovězení dotazů VIP klientů a nebudete se muset obávat, že budete čelit sankcím (ať už budou podle dohody o úrovni služeb jakékoliv).

Dlouhotrvající vztahy se zákazníky

Dodržováním dohod o úrovni služeb (dodržováním termínů) zůstanou vaši zákazníci i nadále spokojeni s vašimi službami. To posílí vztah mezi klientem a zákazníkem a udrží je to věrné vaší firmě po dlouhou dobu. Může to dokonce vést k up-sellům a cross-sellům, zejména pokud vědí, že se na vás mohou spolehnout a že jim na jejich dotazy odpovíte rychle.

Propagace značky a větší prodej

Spokojení zákazníci mohou být vynikajícími zastánci značky. Rádi se o své pozitivní zkušenosti podělí s přáteli, rodinou, kolegy a kolegyněmi. Taková doporučení mají velký dopad. Podle studie společnosti American Express, 42% zákazníků nakupuje na základě doporučení jejich blízkých.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Zdroje databáze znalostí

Chcete-li se dozvědět více o úředních hodinách a smlouvách SLA, podívejte se na naše zdroje znalostní databáze, příspěvky na blogu, webové semináře a další informace.

YouTube video player

Připraveni nastavit si vaše úřední hodiny?

Přihlaste se k našemu 14-dennímu zkušebnímu období (není vyžadovaná žádná kreditní karta!) a vyzkoušejte naši funkci úředních hodin. Zjistěte, jak snadné je dodržet termíny dohody o úrovni služeb a udržet zákazníky spokojené.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co jsou úřední hodiny?

Úřední hodiny jsou pracovní doba, obvykle od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00. Úřední hodiny jsou v podstatě hodiny, během kterých provádíte obchodní činnost. Úřední hodiny se liší společnost od společnosti a odvětví od odvětví.

Proč byste si měli nastavit úřední hodiny?

Nastavení pracovní doby oddělení pomoci je důležité, protože ovlivňuje plnění dohody o úrovni služeb (SLA). Například bez úředních hodin by tikety, které byste obdrželi o víkendech nebo svátcích (v podstatě v době, kdy vaši agenti nepracují), zůstaly bez odpovědi po stanovenou dobu trvání SLA a vy byste byli penalizováni.

Jaké jsou výhody nastavení úředních hodin?

Nastavením úředních hodin nebudete riskovat nedodržení termínů SLA. Vaši agenti budou mít dostatek času na zodpovězení dotazů VIP klientů a nebudete se muset obávat, že budete čelit sankcím (ať už budou podle dohody o úrovni služeb jakékoliv).

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo