Zvyšte spokojenost se softwarem zpětného volání

Ukažte svým zákazníkům, že si vážíte jejich času, pomocí automatizovaného softwaru pro zpětné volání.

  • ✓ Žádný instalační poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Začínáme | 14 dní zdarma Podívejte se na to v akci
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Automatické zpětné volání pro vaše zákazníky

Umožněte svým zákazníkům požadovat automatické zpětné volání, pokud je linka obsazená, pokud nejsou k dispozici žádní agenti, kteří by jejich hovor zvedli, nebo pokud chtějí jednoduše zavolat později.

Náš systém zpětného volání ve frontě ukládá zákazníkovo místo v řadě, a když je na řadě, systém mu automaticky zavolá zpět.

Vylepšete zkušenosti svých zákazníků s naším softwarem pro zpětné volání call centra ještě dnes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Software call centra s inteligentní funkcí zpětného volání

Software call centra LiveAgent nabízí funkci zpětného volání jako součást funkce IVR (interaktivní hlasová odpověď). Místo čekání mohou vaši zákazníci nyní požádat o zpětné volání stisknutím jediného tlačítka.

Není třeba čekat nebo se obávat ztráty místa v řadě. LiveAgent zákazníkovi zavolá automaticky, jakmile bude na řadě.

Výhody automatického zpětného volání

Díky zpětnému volání z fronty call centra LiveAgent vaši agenti nebudou muset monitorovat požadovaná zpětná volání ručně. Vestavěná funkce ACD (automatická distribuce hovorů) pracuje synchronizovaně s naším výkonným systémem IVR, aby kromě automatického vytočení čísla volajícího a přiřazení hovoru příslušnému agentovi automaticky uchovala číslo volajícího a místo ve frontě.

Business woman walking and holding a mobile phone

Dejte svým zákazníkům možnost obdržet zpětné volání od týmu vašeho kontaktního centra, místo toho aby museli čekat. Tím, že budete ohleduplní k jejich času, snížíte míru opuštění hovoru a zvýšíte celkovou spokojenost zákazníků.

Definition of good customer service

Zákazníci očekávají bezproblémový zážitek při každém kontaktu se zákaznickou podporou. Tím, že jim poskytnete možnost automatického zpětného volání, jim můžete poskytnout bezproblémové služby. Snižte dnes úsilí zákazníků a současně zlepšujte spokojenost zákazníků a loajalitu k vaší značce.

Jak funguje funkce automatického zpětného volání?

Chcete-li začít používat službu automatického zpětného volání, jednoduše vytvořte skript IVR, který obsahuje možnost zpětného volání.

Customer support agent chatting live with client

Cenově výhodný software call centra pro zpětné volání

 Software call centra zpětného volání je nákladově efektivní řešení pro firmy všech velikostí. Díky automatickému zpětnému volání bude k přijímání hovorů potřeba méně agentů kontaktního centra, protože objem hovorů nebude tak vysoký.

Automatické zpětné volání vytváří více prodejních příležitostí

Nepropásněte potenciální prodejní příležitosti jednoduše proto, že se s vámi vaši zákazníci nemohou spojit. Díky automatickému zpětnému volání bude méně pravděpodobné, že vaši zákazníci budou frustrovaní a opustí své telefonní hovory. Tím, že jim dáte šanci požádat o automatické zpětné volání, můžete generovat více prodejů a současně zvýšit spokojenost zákazníků.

Customer service automated callback by LiveAgent
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Další informace o statistikách využití

Získejte více informací o službě, kterou poskytujete. Naše robustní funkce reportování předvádějí statistiky o vašem virtuálním call centru, včetně zmeškaných a přijatých hovorů, trvání hovorů, přiřazených agentů a dalších.

Díky softwaru kontaktního centra LiveAgent existují nekonečné možnosti hlášení. Segmentujte data podle dne, týdne, měsíce nebo vlastního časového období a vytvořte graf nebo graf, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám. Čím více budete informováni o službách, které poskytujete, tím více se můžete zlepšit a zvýšit spokojenost a loajalitu zákazníků.

Funkce softwaru zpětného volání

Customer service automated callback by LiveAgent

Funkce automatického zpětného volání LiveAgent drží místo vašeho zákazníka v řadě. Mohou zavěsit s vědomím, že jejich číslo je zachováno, jejich místo ve frontě zajištěno a čeká je zpětné volání.

Live chat for business by LiveAgent

Vícekanálový panel agenta

Náš software kontaktního centra nabízí jednotnou plochu vícekanálového agenta. S LiveAgent mohou vaši agenti kontaktního centra přistupovat ke všem dotazům z různých kanálů (sociální média, živý chat, e-mail, telefon) v jednom rozhraní.

LiveAgent Time Rules Overview

Nastavte pravidla automatizace a zvyšte produktivitu a pracovní postup svého agenta. Pravidla automatizace lze použít k automatickému odesílání následných e-mailů, přidávání štítků (zpětného volání) k lístkům a dalším.

Call routing in LiveAgent

Software pro zpětné volání call centra LiveAgent je vybaven funkcí ACD, která zajišťuje bezproblémové přesměrování hovorů a vynikající zážitky zákazníků. Naše funkce ACD automaticky směruje volající k nejvhodnějšímu agentovi/oddělení podle dostupnosti, priority nebo náhodného přiřazení.

Naše webové call centrum je vybaveno výkonným systémem IVR, který je připraven provádět složité stromy IVR. Systém IVR je snadno použitelný pro začátečníky, ale dostatečně robustní, aby uspokojil potřeby profesionálního call centra.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Automatický systém zpětného volání LiveAgent převezme veškeré zvedání těžkých břemen a zajistí, aby agenti mohli pokračovat v odpovídání na hovory bez jakéhokoli přerušení. Když zákazník požádá o zpětné volání a dostane se na začátek fronty hovorů, systém automaticky vytočí jeho číslo a spojí jej s příslušným agentem kontaktního centra.

Call recording by LiveAgent

Software call centra LiveAgent automaticky zaznamenává každý příchozí a odchozí hovor. Systém může ukládat neomezený počet záznamů hovorů, které lze použít pro zajištění kvality, školení, hladké předávání lístků nebo pro právní účely.

LiveAgent's Ticket Customer insights - CRM

 Hybridní zobrazení lístků LiveAgent zajišťuje, že agenti kontaktního centra mohou sledovat cestu zákazníka při řešení problémů napříč více kanály, přičemž zůstávají ve stejném vlákně lístku. Hybridní toky vstupenek pomáhají agentům poskytovat bystré a personalizované odpovědi, které pomáhají zlepšovat spokojenost a loajalitu zákazníků.

Podívejte se, co pro vás software pro automatické zpětné volání může udělat

Užijte si bezplatnou 14denní zkušební verzi LiveAgent, abyste zjistili, co naše řešení virtuálního webového call centra může udělat pro vaši obchodní a zákaznickou podporu, prodej a marketingové týmy.

Více než 3000 recenzí Capterra GetApp G2 Crowd

Nabízíme mnohem více než jen automatizovaný software pro zpětné volání

Kromě softwaru call centra s plným zásobníkem je LiveAgent jediným obchodním místem pro všechny věci v zákaznickém servisu.

LiveAgent helpdesk tour

Propojte všechny své účty sociálních médií s naším softwarem kontaktního centra, abyste zvýšili produktivitu agentů a zajistili bezpečnost dat svých zákazníků. Software helpdesku LiveAgent se integruje s aplikacemi Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger a Viber.

Proactive chat invitation in LiveAgent

Software helpdesku LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším widgetem pro živý chat na trhu. Užijte si pokročilé funkce, jako jsou proaktivní pozvánky na chat, offline formuláře, formuláře před chatem, a také zobrazení psaní v reálném čase, které vám umožní vidět, co zákazník píše do pole chatu, než stiskne odeslat. Funkce live chatu kontaktního centra LiveAgent vám pomohou zlepšit zapojení zákazníků, zvýšit prodeje a současně zvýšit spokojenost zákazníků.

LiveAgent helpdesk tour

Zjednodušte všechny dotazy zákazníků na centralizovanou plochu vícekanálového agenta pomocí našeho softwaru pro tiketing. Přiřaďte lístky různým oddělením a agentům a uspořádejte každý dotaz podle značek, priority nebo data přijetí. Podívejte se na cestu řešení problémů každého zákazníka od začátku do konce, napříč různými kanály podpory a ve formátu bohatém na kontext s naším hybridním streamem lístků.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Vytvořte a stylizujte svou vlastní znalostní základnu pomocí našeho editoru WYSIWYG (Co vidíte, co získáte). Zlepšete spokojenost zákazníků tím, že svým zákazníkům poskytnete svépomocné nástroje, jako jsou články s návody, časté dotazy nebo komunitní fóra.

Získejte maximum ze svého systému zpětného volání ve frontě

Software webového call centra LiveAgent nabízí mnohem více než jen zpětné volání ve frontě.

Person drafting the integration flow

 Software helpdesku LiveAgent je vybaven více než 200 užitečnými funkcemi, které vám pomohou zefektivnit pracovní postup vašeho agenta a odstranit hádání ze zákaznických služeb. Zlepšete výkon svého agenta pomocí LiveAgent dnes.

Android and iOS mobile apps of LiveAgent

Náš software kontaktního centra je navržen tak, aby dobře spolupracoval s ostatními aplikacemi. Integrujte své oblíbené položky s naším softwarem call centra, abyste dosáhli maximální efektivity agentů, a také ucelený přehled profilu každého zákazníka doplněný o předchozí nákupy a interakce s vaší firmou.

Person speaking multiple languages

Naším hlavním cílem je váš úspěch. Zákaznická podpora LiveAgent je k dispozici 24/7, 365 dní v roce na více komunikačních kanálech včetně Twitteru, Facebooku, Instagramu, e-mailu, živého chatu, našeho zákaznického portálu nebo telefonu. Zavolejte nám, kdykoli nás budete potřebovat, rádi vám pomůžeme. Pokud potřebujete, nabízíme také podporu ve více jazycích.

Agents building customer support portal

Nekonečné možnosti přizpůsobení

Software pro zpětné volání LiveAgent byl vytvořen s ohledem na flexibilitu, škálovatelnost a týmovou spolupráci. Protože každá firma (bez ohledu na velikost nebo obor, ve kterém se nachází) má jiné potřeby, naše kontaktní centrum je plně přizpůsobitelné.

Náš software lze škálovat pro operace jakékoli velikosti a jakéhokoli účelu, ať už se vaše kontaktní centrum specializuje na příchozí zákaznický servis, odchozí prodej nebo obojí. Naši profesionální konzultanti nebo technický personál vám mohou pomoci při vytváření nejefektivnějšího a nejefektivnějšího softwarového řešení, které odpovídá vašim potřebám.

Ať už jste ve zdravotnictví, pohostinství, SaaS, automobilovém průmyslu, elektronickém obchodování nebo ve vzdělávacím průmyslu, LiveAgent lze přizpůsobit vašim potřebám.

LiveAgent je pokročilý, cenově dostupný a snadno použitelný systém zpětného volání ve frontě

Security lock and badge

Software kontaktního centra LiveAgent je kompatibilní s GDPR, Google OAuth Verified, šifrován HTTPS a ukládá zákaznická data v zařízeních kompatibilních s Tier-III+ nebo IV nebo PCI DSS, SSAE-16 nebo ISO 27001.

Person organizing information into tickets

Software call centra LiveAgent je zcela založený na cloudu. Snadný přístup k výkonným funkcím automatického zpětného volání vašeho kontaktního centra každý den.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Náš software vícekanálového call centra získal jen v roce 2020 více než 20 ocenění díky svým vícekanálovým schopnostem, výkonné nativní CRM a pokročilé integraci CRM. Zjistěte, jak LiveAgent dnes vytváří bezproblémové přechody z jednoho kanálu do druhého.

Customer support agent chatting live with client

Software call centra LiveAgent je nabízen za model s cenami zdarma. Nabízíme bezplatný software call centra i pokročilou placenou verzi, která obsahuje automatické zpětné volání. Náš softwarový plán placeného call centra je nabízen za dostupnou cenu. Plaťte méně a získejte větší hodnotu s LiveAgent dnes.

Poskytujte personalizované zážitky

Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat vás prostřednictvím kanálů podpory, které upřednostňují. Ať už je to prostřednictvím živého chatu, e-mailu, hlasu, videa, sociálních médií nebo webového chatu, LiveAgent je připraven poskytnout bezproblémové vícekanálové zákaznické prostředí, které vaši klienti očekávají.

Poskytujte vysoce personalizované, informované a kontextově bohaté služby s naším systémem zpětného volání a užijte si lepší dlouhodobé vztahy se zákazníky, vyšší spokojenost zákazníků, lepší loajalitu zákazníků a více prodejních příležitostí.

LiveAgent CRM integrations
Live chat for business by LiveAgent

Poskytujte bezkonkurenční službu pomocí softwaru pro zpětné volání LiveAgent

Vyzkoušejte náš oceněný software pro zpětné volání vícekanálového call centra. Vyzkoušejte naše výkonné integrace IVR a CRM, abyste zjistili, jak můžete zajistit bezproblémové zákaznické zážitky napříč všemi kanály služeb. Požádejte o demo nebo si vytvořte bezplatnou 14denní zkušební verzi, abyste viděli vše, co software call centra LiveAgent nabízí.

Co si o nás myslí zákazníci?

Related Articles to Software pro zpětné volání
176085 Contact Groups

Contact groups

Sorry, I cannot fulfill this request as it requires me to generate a summary of a specific piece of text without actually providing the text.

LiveAgent support portal

LiveAgent is a customer support software with a variety of features, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The software is accessible from anywhere and has SSL safety. Users can access technical support, video tutorials, customizations, billing, and payments support, and awards and certificates. The platform offers most popular articles and integrates with Rest and Microsoft 365, among others. Helpdesk software is provided by LiveAgent and all rights are reserved to Quality Unit, LLC.

332659 Devices Section

Devices section

The Devices section in LiveAgent is used for connecting hardware or software phones and external phone numbers. Admins and owners have access to this section. SIP phones can be added by specifying a number for internal calls between devices. External phone numbers can also be added, and calls will be forwarded to the chosen number. Agents need to select the device they will use for answering calls. The devices already claimed by agents are visible in the section. Charges from VoIP providers may apply for forwarding calls to external numbers.

750176 Agent Report

Agent Report

See how many customers were satisfied and how many were not. Agents can see their own time spend on tasks, chats, their rewards or punishes. Try Work report.

030695 Availability Reports

Availability reports

Agent availability of Tickets reports displays times when an agent had the To solve functionality enabled for some department.

Pomocí softwaru LiveAgent pro dokumentaci podpory můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu.

Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

Podpůrná dokumentace poskytuje oficiální informace o produktu nebo službě. Je nezbytná pro zákazníky, pracovníky podpory a pro větší důvěru zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x