Sloučení tiketů

Co je to slučování tiketů?

Sloučení tiketů znamená spojení dvou nebo více tiketů do jednoho. Sloučení tiketů se nejčastěji používá, když obdržíte dva tikety do helpdeskové podpory s žádostí od stejného koncového uživatele týkajících se stejného problému. V mnoha případech se duplicitní tikety slučují, aby se zabránilo zmatkům a zajistila se efektivita práce agentů.

Sloučení tiketů

Co se stane když se sloučí dva tikety do jednoho?

Sloučením dvou tiketů spojíte celý jejich obsah, včetně soukromých údajů, poznámek a označení spojených s tiketem. Sloučený tiket si navíc zachovává ID tiketu, do kterého byl sloučen, zatímco původní tiket je smazán.

Jak sloučím tikety v LiveAgent?

  1. Přihlaste se do LiveAgent.
  2. Klikněte na Tikety.
  3. Vyberte tiket.
  4. Klikněte na Více (ikona tří teček) v pravém dolním rohu.
  5. Klikněte na Sloučit do.
funkce sloučení tiketů

6. Klikněte na tlačítko Hledat a vyberte tiket, se kterým jej chcete sloučit, nebo zadejte ID tiketu, který chcete sloučit. 7. Klikněte na Vybrat.

Jak sloučím tikety v LiveAgent?  - App - Uploads - 2021 - 08 - Select Merge Ticket.png

Volitelné: Zaškrtněte políčko Sloučit značky a příjemce.

  1. Klikněte na Sloučit do.
slučování dvou tiketů

Mohu vrátit zpět sloučení tiketů?

Sloučení tiketů je nevratné, proto se ujistěte, že tikety sloučíte pouze v případě, že je to nezbytné. Technicky vzato, pokud byste potřebovali sloučený tiket rozdělit na dvě části, mohli byste použít příkaz funkce rozdělení tiketů. Tím však nedosáhnete požadovaného výsledku, protože se tikety nevrátí do původního stavu. V důsledku toho by se ID tiketů změnila a tikety by nebyly rozděleny stejným způsobem jako před sloučením.

Funkce rozdělení tiketů v Tiketovacím softwaru - LiveAgent

Mohu sloučit jakékoli tikety, které chci?

Software LiveAgent help desk umožňuje slučovat tikety z následujících zdrojů:

Nelze však sloučit tikety ze znalostní databáze nebo sociálních médií. Pro sloučení tiketů neexistují žádná další omezení. Sloučení tiketů od různých koncových uživatelů je rovněž možné.

Mohu sloučit otevřený tiket s tiketem již uzavřeným?

Ano, můžete sloučit tikety, které jsou označeny jako otevřené, zodpovězené, odložené a uzavřené. Jediné tikety, které nelze sloučit, jsou ty, které byly smazány.

Jaké vlastnosti tiketu a hodnoty tiketu se sloučí?

Při sloučení dvou nebo více tiketů do jednoho se spojí celý obsah tiketu. To znamená celé vlákno tiketu poznámky tiketu. Můžete také sloučit všechny příjemce tiketů a značky přiřazené k těmto dvěma tiketům.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Jak vypadá slučování tiketů v praxi?

Jakmile kliknete na tlačítko “Sloučit do”, LiveAgent tiketový systém sloučí vybrané tikety. Poté otevře vlákno sloučeného tiketu. Všimněte si, že systém vytvoří zprávu, která vás informuje o úspěšném sloučení tiketů. Systém vám také poskytne klikatelné ID původního (nyní smazaného) tiketu.

zpráva systému sloučených tiketů

Původní tiket si můžete kdykoli prohlédnout kliknutím na jeho ID, přestože byl smazán. Tiket je však zablokován pro jakoukoli akci a nelze jej “zrušit” nebo vymazat ze systému (ani pomocí funkce “vymazat smazané tikety po x dnech”). Původní tiket bude smazán pouze v případě, že smažete nově sloučený tiket.

Jak je mi prospěšné slučování tiketů?

Sloučení dvou nebo více tiketů s podobným obsahem do jednoho může být velmi výhodné jak pro zákazníky, tak pro agenty.

Eliminujte duplicitní práci

Řekněme, že zákazník zadá dva stejné tikety, ale z různých zdrojů. Například odešle e-mail, ale nedostane rychlou odpověď, a tak zahájí živý chat. Spojení těchto dvou tiketů zajistí, že žádný agent nebude ztrácet čas řešením e-mailového tiketu, jakmile bude vyřešen tiket na živém chatu.

V takovém případě sloučení tiketů odstraní duplicitní úkoly, sníží pracovní zátěž agenta a ušetří jeho drahocenný čas.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Méně zmatenosti a více transparentnosti

Sloučení tiketů, které se týkají stejného problému, může snížit zmatek pro agenty i zákazníky. Představte si například, že opět obdržíte dva tikety týkající se stejného problému. Řekněme, že si nikdo nevšimne duplicitních tiketů, a tak se nesloučí. Vy odpovíte na jeden tiket a zákazník je spokojen. O několik dní později však na druhý tiket reaguje váš kolega, čímž zákazníka zmate. Aby toho nebylo málo, nevědomky zruší vaši práci.

Jak vidíte, tohle může způsobovat určitá nedorozumění

Šťastní zákazníci jsou ti nejlepší zákazníci

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Odznaky

Kratší čas vyřešení

Náš poslední příklad sloučení tiketů ukazuje, jak tato funkce může zkrátit dobu čekání zákazníků a zlepšit dobu řešení. Předpokládejme, že jeden uživatel zadá tři tikety, které se týkají jednoho problému. Sloučením těchto tří tiketů do jednoho bude pro všechny agenty snazší problém vyřešit. Místo toho, aby se na různých tiketech přepínali mezi kartami, budou všechny relevantní informace a obsah k dispozici v jediném vlákně tiketu. Sloučení tiketů proto usnadní jejich mnohem rychlejší vyřešení.

Zdroje databáze znalostí

Chcete-li se o slučování tiketů a dalších podobných funkcích dozvědět více, podívejte se na naše články v databázi znalostí, příslušné příspěvky na blogu, příspěvky v akademii, glosáře a další.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Jste připraveni ušetřit čas pomocí funkce sloučení?

Zjednodušte svůj pracovní postup pomocí funkce sloučení tiketů ještě dnes. Zjistěte, jak snadné je udržet si pořádek v oddělení helpdesku a v požadavcích zákazníků. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes v bezplatné 14denní zkušební verzi all-inclusive. Kreditní karta není vyžadována.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co je to slučování tiketů?

Sloučení tiketů znamená spojení dvou nebo více tiketů do jednoho. Slučování tiketů se nejčastěji používá, když obdržíte dva požadavky na podporu od stejného koncového uživatele týkající se stejného problému. Aby se zabránilo duplicitní práci a zmatkům, jsou tikety sloučeny do jednoho.

Co se stane, když sloučíte dva tikety?

Sloučením dvou tiketů sloučíte celý jejich obsah, včetně poznámek a značek přiřazených k jednotlivým tiketům. Sloučený tiket si navíc ponechá ID tiketu, do kterého byl sloučen, zatímco původní tiket bude smazán.

Jaké výhody přináší funkce sloučovaní tiketů?

Funkce sloučovaní tiketů především usnadňuje práci agentovi. Agent nemusí provádět stejné úkoly několikrát. Dokáže svou práci dělat efektivněji.

Můžu vrátit zpět sloučení tiketů?

Sloučení tiketů je nevratné, proto se ujistěte, že tikety sloučíte, jen když je to nutné.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo