Naučte se všechno o
LiveAgent s webináři

Objevte, jak využít každou z funkcí pro vaše výhody.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Naučte se s LiveAgent webináři

Vítejte na webináři o zákaznických službách LiveAgent! Naši specialisté vás provedou naším vícekanálovým řešením helpdesku, které zahrnuje software pro zadávání tiketů, živý chat, integrované call centrum a mnoho dalšího. Pomůžeme vám správně nastavit & konfiguraci vašeho účtu a také zodpovíme vaše nejčastější dotazy. Seznamte se s námi se službou LiveAgent a zlepšete své služby zákazníkům jako mnoho firem po celém světě.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
LiveAgent webinars

V tomto webináři si projdeme základy ovládacího panelu LiveAgent, nejdůležitější funkce a nastavení, na které byste se měli zaměřit jako první.

Klíčovou funkcí LiveAgentu je zjednodušená komunikace převedená na tikety. Zvyšte produktivitu přechodem na LiveAgent.

Použití softwaru pro živý chat nebo proaktivní pozvánky na chat je skvělý způsob, jak přímo kontaktovat zákazníky, potenciální zákazníky nebo širokou veřejnost, aby se na vašich webových stránkách neztratili.

Multi KB je nejnovějším přírůstkem do ekosystému zákaznického portálu. Pomocí více znalostních databází můžete oddělit znalosti podle jazyka, produktu nebo značky.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
Related Articles to Webináře
LiveAgent je řešení helpdesku, které propojuje více kanálů v jednom rozhraní. Přejděte z řešení Chaport na LiveAgent a začněte získávat obchodní výhody.

Přecházíte z Chaport na LiveAgent?

LiveAgent nabízí široké spektrum funkcí, jako integraci se sociálními sítěmi, včetně Twitteru, Instagramu a Viberu, znalostní databázi, zákaznické fórum, automatizaci a pravidla, API, interactive voice response, video hovory, neomezenou historii, neomezené webstránky, tlačítka chatu, tikety/e-maily a nahrávání hovorů. Podpora je k dispozici neomezeně 24/7. Lucep nabízí nástroj pro tiketing a Chaport nabízí live chat a tiketing.

Chcete migrovat data ze služby Customerly do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a zjistěte výhody. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přecházíte z Customerly na LiveAgent?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Nabízí podporu světové úrovně a spolupracuje s významnými společnostmi. Nabízí tři různé plány zahrnující neomezenou historii tiketů, emailové adresy, chatovací tlačítka a další. Lze také migrovat data ze služby Customerly. K dispozici je zkušební verze zdarma.

Liveagent nabízí bezplatnou migraci ze Zoho Desk, kterou plně provede náš personál technické podpory. Přenos dat ze Zoho desk do Liveagent je rychlý, bezpečný a bezplatný.

Migrujete vaše data ze Zoho Desk?

LiveAgent je software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Slouží společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a zajistí prvotřídní podporu. Nabízí tři tarify - Small business, Medium business a Large business. Zákazníci si mohou zvolit tarif podle svých potřeb. Small business tarif nabízí neomezenou historii tiketů, 3 emailové adresy, 3 kontaktní formuláře a 1 API klíč. Medium business tarif má vše, co nabízí Small business tarif, ale přidává 10 emailových adres a 3 tlačítka pro live chat. Large business nabízí vše z Medium business, plus 40 emailových adres a 10 tlačítek pro live chat s WhatsApp. Zájemci si mohou vyzkoušet zdarma.

Chcete migrovat data ze Samange do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a přesvědčte se o jeho výhodách. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přecházíte ze Samanage do LiveAgent?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Společnosti, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, užívají LiveAgent a poskytují tak svým zákazníkům prvotřídní podporu. LiveAgent nabízí různé plány, včetně bezplatného 7denního plánu s omezenými funkcemi.

LiveAgent je řešení helpdesku, které propojuje více kanálů v jednom rozhraní. Přejděte z Crisp na LiveAgent a začněte získávat výhody v oboru.

Přecházíte z Crisp do LiveAgent?

LiveAgent nabízí tiketovací systém pro zákaznickou podporu, který pokrývá všechny důležité kanály za rozumnou cenu. Je plně vybaven a nabízí nepřetržitou podporu pro každého uživatele. Přejděte na LiveAgent a vyzkoušejte jeho výhody s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní.

Software pro vzdálenou pomoc se stává novou normou pro většinu lidí na celém světě. Ještě před vypuknutím pandemie Covid-19 byla práce na dálku na vzestupu.

Hledáte vzdálený helpdesk software?

Investice do zlepšení zákaznického servisu pomocí zákaznického portálu a softwaru pro zákaznickou podporu může přinést věrné zákazníky a zvýšit prodeje. Dobré vybavení helpdesku a účinná komunikace jsou klíčové pro zlepšení zákaznického servisu. Veškerý personál pracující v call centru by se měl zaměřit na poskytování individuálních řešení zákaznických problémů a využití dostupné pracovní síly během COVID může pomoci zlepšit služby zákazníkům.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo