Přecházíte z Chaport na LiveAgent?
LiveAgent nabízí široké spektrum funkcí, jako integraci se sociálními sítěmi, včetně Twitteru, Instagramu a Viberu, znalostní databázi, zákaznické fórum, automatizaci a pravidla, API, interactive voice response, video hovory, neomezenou historii, neomezené webstránky, tlačítka chatu, tikety/e-maily a nahrávání hovorů. Podpora je k dispozici neomezeně 24/7. Lucep nabízí nástroj pro tiketing a Chaport nabízí live chat a tiketing.
Přecházíte z Customerly na LiveAgent?
LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Nabízí podporu světové úrovně a spolupracuje s významnými společnostmi. Nabízí tři různé plány zahrnující neomezenou historii tiketů, emailové adresy, chatovací tlačítka a další. Lze také migrovat data ze služby Customerly. K dispozici je zkušební verze zdarma.
Migrujete vaše data ze Zoho Desk?
LiveAgent je software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Slouží společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a zajistí prvotřídní podporu. Nabízí tři tarify - Small business, Medium business a Large business. Zákazníci si mohou zvolit tarif podle svých potřeb. Small business tarif nabízí neomezenou historii tiketů, 3 emailové adresy, 3 kontaktní formuláře a 1 API klíč. Medium business tarif má vše, co nabízí Small business tarif, ale přidává 10 emailových adres a 3 tlačítka pro live chat. Large business nabízí vše z Medium business, plus 40 emailových adres a 10 tlačítek pro live chat s WhatsApp. Zájemci si mohou vyzkoušet zdarma.
Přecházíte ze Samanage do LiveAgent?
LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Společnosti, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, užívají LiveAgent a poskytují tak svým zákazníkům prvotřídní podporu. LiveAgent nabízí různé plány, včetně bezplatného 7denního plánu s omezenými funkcemi.
Přecházíte z Crisp do LiveAgent?
LiveAgent nabízí tiketovací systém pro zákaznickou podporu, který pokrývá všechny důležité kanály za rozumnou cenu. Je plně vybaven a nabízí nepřetržitou podporu pro každého uživatele. Přejděte na LiveAgent a vyzkoušejte jeho výhody s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní.
Hledáte vzdálený helpdesk software?
Investice do zlepšení zákaznického servisu pomocí zákaznického portálu a softwaru pro zákaznickou podporu může přinést věrné zákazníky a zvýšit prodeje. Dobré vybavení helpdesku a účinná komunikace jsou klíčové pro zlepšení zákaznického servisu. Veškerý personál pracující v call centru by se měl zaměřit na poskytování individuálních řešení zákaznických problémů a využití dostupné pracovní síly během COVID může pomoci zlepšit služby zákazníkům.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech