Co je helpdesk portál?
Helpdesk neboli technická podpora je informační a komunikační systém, který se zaměřuje zejména na informační technologii (počítač, softwarové produkty atd.). Slouží zejména jako kanál podpory mezi zákazníky a poskytovatelem služby.
Implementace helpdesk systému se liší v závislosti na požadavcích firmy. Nejběžněji se využívají způsoby jako call centrum, online chat či e-mailová podpora.
Frequently Asked Questions
Co je helpdesk portál?
Helpdesk portál je portál, kde mohou zákazníci najít odpovědi na své otázky o produktech a službách, i když je zákaznická služba offline. Díky němu mohou najít odpověď na naléhavé otázky, aniž by k tomu potřebovali agenty.
Poskytuje LiveAgent helpdesk portál?
LiveAgent nabízí helpdesk portál. Díky němu lze poskytovat zákaznickou podporu, i když jsou agenti offline. Portál si můžete upravit podle potřeb své firmy a svých zákazníků.
Nabízí LiveAgent bezplatný helpdesk portál?
Ano, LiveAgent nabízí možnost vytvoření helpdesk portálu. Je zabudovaný v LiveAgent systému a jeho používání je snadné. Stačí kliknout na "Znalostní báze" a začít vytvářet. Můžete vytvářet různé kategorie, články či fóra. Dále máte možnost přidávat vyhledávací widgety a tlačítko pro zpětnou vazbu.
Hledáte alternativu softwaru od TeamWork pro týmovou spolupráci?
Skvělé funkce, výkonné integrace a profesionální služby pro spokojené zákazníky – dostupné 24/7.
Software pro zákaznický servis
Zvyšujte spokojenost zákazníků a úspěšnost webových stránek s dobrými komunikačními dovednostmi. Investujte do zákaznického servisu a vytvořte dlouhodobé vztahy.