Helpdesk portál

Co je helpdesk portál?

Helpdesk neboli technická podpora je informační a komunikační systém, který se zaměřuje zejména na informační technologii (počítač, softwarové produkty atd.). Slouží zejména jako kanál podpory mezi zákazníky a poskytovatelem služby.

Implementace helpdesk systému se liší v závislosti na požadavcích firmy. Nejběžněji se využívají způsoby jako call centrum, online chat či e-mailová podpora.

Frequently asked questions

Co je helpdesk portál?

Helpdesk portál je portál, kde mohou zákazníci najít odpovědi na své otázky o produktech a službách, i když je zákaznická služba offline. Díky němu mohou najít odpověď na naléhavé otázky, aniž by k tomu potřebovali agenty.

Poskytuje LiveAgent helpdesk portál?

LiveAgent nabízí helpdesk portál. Díky němu lze poskytovat zákaznickou podporu, i když jsou agenti offline. Portál si můžete upravit podle potřeb své firmy a svých zákazníků.

Nabízí LiveAgent bezplatný helpdesk portál?

Ano, LiveAgent nabízí možnost vytvoření helpdesk portálu. Je zabudovaný v LiveAgent systému a jeho používání je snadné. Stačí kliknout na "Znalostní báze" a začít vytvářet. Můžete vytvářet různé kategorie, články či fóra. Dále máte možnost přidávat vyhledávací widgety a tlačítko pro zpětnou vazbu.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo