Hledáte alternativu služby Aircall?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Aircallu na trhu.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty
  • ✓ Kdykoli možné ukončit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Už vás nebaví váš helpdesk software?

Řešíte telefonní hovory, ale nejste nadšeni ze softwaru Aircall? LiveAgent vám nabízí skvělou alternativu pro vytvoření virtuálního call centra a poskytování snadné a efektivní zákaznické podpory Migrate data z Aircall do LiveAgenta během několika minut. Nabízíme asistovanou Aircall migraci díky které budou importována všechna vaše data z Aircallu do LiveAgenta. Služba je zdarma a zabere pouze 5 minut.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

LiveAgent je více než jen call centrum

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

AirCall vs LiveAgent - stručný přehled

Funkce Liveagent
Bezplatně vyzkoušjte alternativu pro zákaznickou podporu! Nevyžadujeme kreditní karty.
AirCall
Tiketování
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky zákaznického servisu.
LiveAgent nabízí tiketování.
AirCall nenabízí tiketování.
Live chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Live chat.
AirCall nenabízí Live chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování i přijem hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí call centrum v plánu All-inclusive za 999 Kč/agent/měsíc.
AirCall nabízí call centrum v plánu za $48(cca 1040 Kč)/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
AirCall nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Facebook integrace, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Facebook integraci.
AirCall nenabízí Facebook integraci.
Twitter
Twitter integrace, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace uživatelům umožňuje také přímo ze softwaru odpovídat na Tweety.
LiveAgent nabízí Twitter integraci.
AirCall nenabízí Twitter integraci.
Instagram
Instagram integrace, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Instagram integraci.
AirCall nenabízí Instagram integraci.
Viber
Viber integrace, která načte všechny zprávy a přemění je na tikety. Integrace také uživatelům umožňuje odpovídat a rozesílat Viber zprávy přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Viber integraci.
AirCall nenabízí Viber integraci.
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí.
AirCall nenabízí bázi znalostí.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
AirCall nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc.
AirCall nabízí automatizaci a pravidla v plánu s cenami na vyžádání.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc.
AirCall nabízí funkce API v plánu s cenami na vyžádání.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigaci v telefonním systému, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR v All-inclusive plánu za 999Kč/agent/měsíc.
AirCall nabízí funkci IVR v plánu s cenami na vyžádání.
Video hovory
Hovor, který obsahuje také vidoe, obdobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
AirCall nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Tikety nikdy neexpirují nebo nejsou smazány - můžete si je prohlédnout kdykoli.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc.
AirCall nabízí neomezenou historii v plánu za $83(cca 1800Kč)/agent/měsíc.
Neomezený počet webových stránek
Můžete používat software na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
AirCall nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezený počet chat tlačítek
Můžete umístit neomezený počet chat tlačítek na váš web.
LiveAgent nabízí neomezený počet chat tlačitek.
AirCall nenabízí neomezený počet chat tlačítek.
Neomezený počet Tiketů/Mailů
Můžete přijímat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
AirCall nenabízí neomezený počet tiketů/mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý odchozí nebo příchozí hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v All-inclusive plánu za 999Kč/agent/měsíc.
AirCall nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za $83(cca 1800Kč)/agent/měsíc.
Neomezená 24/7 podpora
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou 24/7 podporu v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc.
AirCall nabízí neomezenou 24/7 podporu v plánu za $48(cca 1040Kč)/agent/měsíc.
Person deciding between two alternatives

Výkonná alternativa Aircallu

LiveAgent vám nabízí daleko více než jen virtuální call centrum. Nejrychlejší chat widget, integraci e-mailu, sociílních sítí a organizovaný tiketovací systém vám dá přesně to, co potřebujete k poskytování nejlepších možných služeb vašim zákazníkům. LiveAgent nabízí tři cenové modely, plné užitečných funkcí pro jakékoli odvětví podnikání. Pokud hledáte schopnou a spolehlivou alternativu za Aircall, zvažte možnost vyzkoušet LiveAgent. Zasloužíte si více než call centrum za přívětivou cenu.

Profesionální call centrum

LiveAgent vám nabízí možnost založit si vlastní virtuální call centrum. Proces nastavení je velice snadný a hotový během několika minut. Poté můžete plnohodnotně volat prostřednictvím prohlížeče, telefonu nebo jiných zařízení dle vlastního výběru. Absolutně není nutné spoléhat se na poskytovatele třetích stran. LiveAgent se o vše postará za vás, takže se můžete soustředit na důležitější záležitosti.
Professional built-in call center software

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Lepší spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a postupně zvyšuje míru konverzí.

Vyšší produktivita

Snížíte pracovní čas vašich agentů a díky naší univerzální schránce vyřídíte více dotazů vašich zákazníků.

Funkčně bohaté řešení

S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování zákaznické podpory hračka.
Review shown on phone screen

Získejte více za méně

Chtěli byste získat ze softwaru pro zákaznický servis více za férové ceny? LiveAgent vám nabízí vše, co potřebujete. Call centrum, e-maily, live chat, podporu na sociálních sítích, bázi znalostí, spoustu funkcí a integrací. To vše je vám dostupné za rozumné ceny. Některé funkce si dokonce můžete zvolit samostatně, pokud si chcete váš plán upravit dle vlastních představ. Díky tomu se můžete soustředit hlavně na to, co je nejdůležitější – péče o vaše zákazníky. O zbytek se postará LiveAgent, aniž by to zasáhlo váš rozpočet.

Připraveni na změnu?

Společnosti přecházeji na LiveAgent z dobrého důvodu. LiveAgent vám přináší to nejlepší pro poskytování zákaznické podpory v jenom balíku, takže ušetříte čas i prostředky. Zaměčte se pouze na to důležité. LiveAgent je nejrecenzovanější a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podnik v roce 2020.Zůstaňte svým zákazníkům nablízku a pomáhejte jim rychleji díky LiveAgentu.
Ready to switch to LiveAgent

Podívejte se, proč společnosti přešli na LiveAgent

Jak porovnat LiveAgent s jinými softwary pro call centra?

Zajímá vás, jak si stojíme ve srovnání s dalšími populárními řešeními call centra? Podívejte se na naši srovnávací stránku a objevte vše, co nabízíme.
    Related Articles to Alternativa Aircall
    Pokud hledáte alternativu Intercomu, zvažte službu LiveAgent. LiveAgent má nejrychlejší chatovací widget na trhu a více než 179 funkcí helpdesku.

    HledáteIntercom alternativu?

    LiveAgent je konkurenceschopnou alternativou k Intercomu pro help desk software. Nabízí 4 balíčky za dobrou cenu a další funkce, včetně integrace se sociálními médii.

    Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

    Hledáte alternativu Extend?

    Rozšiřte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Nabízí vícekanálové řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro efektivní komunikaci s klienty.

    Liveagent je dokonalé řešení zákaznické podpory pro vaši firmu. Poskytujte podporu prostřednictvím více kanálů a účtů. Poskytněte pomoc pomocí nejlepších nástrojů a usnadněte si práci díky skvělému systému tiketů. 4 důvody, proč firmy přecházejí na Liveagent. Nejrychlejší live chat widget je nejrychlejší na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2. 5 sekundy.

    HledáteVocalcom alternativu?

    Přejděte na LiveAgent software a zlepšete zákaznickou podporu. Poskytujte pomoc na více kanálech a usnadněte si práci s tikety.

    Hledáte alternativu ke službě CallHub? Vaše hledání je u konce, LiveAgent nabízí všesměrovou podporu, spoustu funkcí a za skvělou cenu.

    Hledáte alternativu CallHub?

    Ušetřete více, přejděte na LiveAgent a získejte zákaznickou podporu. CallHub chybí některé důležité funkce, jako tiketing nebo živý chat.

    LiveAgent je skvělou alternativou aplikace HappyFox. LiveAgent má konkurenceschopné ceny a množství funkcí a integrací helpdesku. Vyzkoušejte si ji sami.

    Potřebujete alternativu HappyFox?

    LiveAgent je spolehlivý a přizpůsobitelný software pro zákaznickou podporu s pokročilými funkcemi a integracemi komunikačních kanálů.

    LiveAgent nabízí systém tiketingu, integraci s více kanály a více než 175 funkcí. Zvyšte spokojenost zákazníků a zlepšete konverzní poměr.

    Hledáte Samanage alternativu?

    LiveAgent je nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v roce 2020. Vyzkoušejte ho nyní zdarma, žádná kreditní karta není potřeba.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x