Hledáte alternativu služby Aircall?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Aircallu na trhu.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Kdykoli možné ukončit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Už vás nebaví váš helpdesk software?

Řešíte telefonní hovory, ale nejste nadšeni ze softwaru Aircall? LiveAgent vám nabízí skvělou alternativu pro vytvoření virtuálního call centra a poskytování snadné a efektivní zákaznické podpory Migrate data z Aircall do LiveAgenta během několika minut. Nabízíme asistovanou  Aircall migraci díky které budou importována všechna vaše data z Aircallu do LiveAgenta. Služba je zdarma a zabere pouze 5 minut.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

LiveAgent je více než jen call centrum

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ušetřete více díky LiveAgentu

AirCall vs LiveAgent - stručný přehled

Funkce Liveagent AirCall
Tiketování
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky zákaznického servisu.
LiveAgent nabízí tiketování.
AirCall nenabízí tiketování.
Live chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Live chat.
AirCall nenabízí Live chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování i přijem hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí call centrum v plánu All-inclusive za 999 Kč/agent/měsíc.
AirCall nabízí call centrum v plánu za $48(cca 1040 Kč)/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
AirCall nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Facebook integrace, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Facebook integraci.
AirCall nenabízí Facebook integraci.
Twitter
Twitter integrace, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace uživatelům umožňuje také přímo ze softwaru odpovídat na Tweety.
LiveAgent nabízí Twitter integraci.
AirCall nenabízí Twitter integraci.
Instagram
Instagram integrace, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Instagram integraci.
AirCall nenabízí Instagram integraci.
Viber
Viber integrace, která načte všechny zprávy a přemění je na tikety. Integrace také uživatelům umožňuje odpovídat a rozesílat Viber zprávy přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Viber integraci.
AirCall nenabízí Viber integraci.
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí.
AirCall nenabízí bázi znalostí.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
AirCall nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc.
AirCall nabízí automatizaci a pravidla v plánu s cenami na vyžádání.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc.
AirCall nabízí funkce API v plánu s cenami na vyžádání.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigaci v telefonním systému, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR v All-inclusive plánu za 999Kč/agent/měsíc.
AirCall nabízí funkci IVR v plánu s cenami na vyžádání.
Video hovory
Hovor, který obsahuje také vidoe, obdobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
AirCall nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Tikety nikdy neexpirují nebo nejsou smazány - můžete si je prohlédnout kdykoli.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc.
AirCall nabízí neomezenou historii v plánu za $83(cca 1800Kč)/agent/měsíc.
Neomezený počet webových stránek
Můžete používat software na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
AirCall nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezený počet chat tlačítek
Můžete umístit neomezený počet chat tlačítek na váš web.
LiveAgent nabízí neomezený počet chat tlačitek.
AirCall nenabízí neomezený počet chat tlačítek.
Neomezený počet Tiketů/Mailů
Můžete přijímat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
AirCall nenabízí neomezený počet tiketů/mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý odchozí nebo příchozí hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v All-inclusive plánu za 999Kč/agent/měsíc.
AirCall nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za $83(cca 1800Kč)/agent/měsíc.
Neomezená 24/7 podpora
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou 24/7 podporu v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc.
AirCall nabízí neomezenou 24/7 podporu v plánu za $48(cca 1040Kč)/agent/měsíc.
Person deciding between two alternatives

Výkonná alternativa Aircallu

LiveAgent vám nabízí daleko více než jen virtuální call centrum. Nejrychlejší chat widget, integraci e-mailu, sociílních sítí a organizovaný tiketovací systém vám dá přesně to, co potřebujete k poskytování nejlepších možných služeb vašim zákazníkům. LiveAgent nabízí tři cenové modely, plné užitečných funkcí pro jakékoli odvětví podnikání. Pokud hledáte schopnou a spolehlivou alternativu za Aircall, zvažte možnost vyzkoušet LiveAgent. Zasloužíte si více než call centrum za přívětivou cenu.

Profesionální call centrum

LiveAgent vám nabízí možnost založit si vlastní virtuální call centrum. Proces nastavení je velice snadný a hotový během několika minut. Poté můžete plnohodnotně volat prostřednictvím prohlížeče, telefonu nebo jiných zařízení dle vlastního výběru. Absolutně není nutné spoléhat se na poskytovatele třetích stran. LiveAgent se o vše postará za vás, takže se můžete soustředit na důležitější záležitosti.
Professional built-in call center software

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Lepší spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a postupně zvyšuje míru konverzí.

Vyšší produktivita

Snížíte pracovní čas vašich agentů a díky naší univerzální schránce vyřídíte více dotazů vašich zákazníků.

Funkčně bohaté řešení

S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování zákaznické podpory hračka.
Review shown on phone screen

Získejte více za méně

Chtěli byste získat ze softwaru pro zákaznický servis více za férové ceny? LiveAgent vám nabízí vše, co potřebujete. Call centrum, e-maily, live chat, podporu na sociálních sítích, bázi znalostí, spoustu funkcí a integrací. To vše je vám dostupné za rozumné ceny. Některé funkce si dokonce můžete zvolit samostatně, pokud si chcete váš plán upravit dle vlastních představ. Díky tomu se můžete soustředit hlavně na to, co je nejdůležitější – péče o vaše zákazníky. O zbytek se postará LiveAgent, aniž by to zasáhlo váš rozpočet.

Připraveni na změnu?

Společnosti přecházeji na LiveAgent z dobrého důvodu. LiveAgent vám přináší to nejlepší pro poskytování zákaznické podpory v jenom balíku, takže ušetříte čas i prostředky. Zaměčte se pouze na to důležité. LiveAgent je nejrecenzovanější a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podnik v roce 2020.Zůstaňte svým zákazníkům nablízku a pomáhejte jim rychleji díky LiveAgentu.
Ready to switch to LiveAgent

Podívejte se, proč společnosti přešli na LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Alternativa Aircall
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

Integrace PipeDrive ve službě LiveAgent umožňuje firmám efektivní správu prodejních kanálů, zvyšuje jejich výkon a podporu zákazníků.

Jak správně nastavit a používat integraci PipeDrive

Integrace PipeDrive ve službě LiveAgent umožňuje firmám efektivní správu prodejních kanálů, zvyšuje jejich výkon a podporu zákazníků.

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Integrace helpdesk softwaru se systémem Magento umožňuje efektivnější zákaznickou podporu a rychlejší řešení problémů, zlepšuje celkovou zákaznickou zkušenost.

Jak nainstalovat rozšíření Magento do služby LiveAgent

Magento je výkonná open-source platforma pro e-commerce s mnoha funkcemi. Integrace helpdesk softwaru umožňuje zefektivnit zákaznickou podporu a zlepšit zkušenost zákazníků.

Ticketovací software je nástroj k zefektivnění zákaznických dotazů, zkrácení doby odezvy a zlepšení spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí pokročilé funkce a integruje se s dalšími nástroji.

Hlubší pohled na software ticketingu

Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Ukázka live chatu LiveAgent

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo