Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Bezplatně vyzkoušjte alternativu pro zákaznickou podporu! Nevyžadujeme kreditní karty.
|
AirCall
|
---|---|---|
Tiketování
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky zákaznického servisu.
|
LiveAgent nabízí tiketování.
|
AirCall nenabízí tiketování.
|
Live chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
|
LiveAgent nabízí Live chat.
|
AirCall nenabízí Live chat.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování i přijem hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí call centrum v plánu All-inclusive za 999 Kč/agent/měsíc.
|
AirCall nabízí call centrum v plánu za $48(cca 1040 Kč)/agent/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
|
AirCall nenabízí samoobsluhu.
|
Facebook
Facebook integrace, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí Facebook integraci.
|
AirCall nenabízí Facebook integraci.
|
Twitter
Twitter integrace, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace uživatelům umožňuje také přímo ze softwaru odpovídat na Tweety.
|
LiveAgent nabízí Twitter integraci.
|
AirCall nenabízí Twitter integraci.
|
Instagram
Instagram integrace, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí Instagram integraci.
|
AirCall nenabízí Instagram integraci.
|
Viber
Viber integrace, která načte všechny zprávy a přemění je na tikety. Integrace také uživatelům umožňuje odpovídat a rozesílat Viber zprávy přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí Viber integraci.
|
AirCall nenabízí Viber integraci.
|
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí bázi znalostí.
|
AirCall nenabízí bázi znalostí.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
AirCall nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc.
|
AirCall nabízí automatizaci a pravidla v plánu s cenami na vyžádání.
|
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc.
|
AirCall nabízí funkce API v plánu s cenami na vyžádání.
|
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigaci v telefonním systému, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkci IVR v All-inclusive plánu za 999Kč/agent/měsíc.
|
AirCall nabízí funkci IVR v plánu s cenami na vyžádání.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje také vidoe, obdobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
AirCall nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Tikety nikdy neexpirují nebo nejsou smazány - můžete si je prohlédnout kdykoli.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc.
|
AirCall nabízí neomezenou historii v plánu za $83(cca 1800Kč)/agent/měsíc.
|
Neomezený počet webových stránek
Můžete používat software na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
AirCall nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezený počet chat tlačítek
Můžete umístit neomezený počet chat tlačítek na váš web.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chat tlačitek.
|
AirCall nenabízí neomezený počet chat tlačítek.
|
Neomezený počet Tiketů/Mailů
Můžete přijímat neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
|
AirCall nenabízí neomezený počet tiketů/mailů.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý odchozí nebo příchozí hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v All-inclusive plánu za 999Kč/agent/měsíc.
|
AirCall nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za $83(cca 1800Kč)/agent/měsíc.
|
Neomezená 24/7 podpora
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
|
LiveAgent nabízí neomezenou 24/7 podporu v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc.
|
AirCall nabízí neomezenou 24/7 podporu v plánu za $48(cca 1040Kč)/agent/měsíc.
|
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
LiveAgent je alternativou Aircall pro každého zákazníka, který chce rozšířit své možnosti služeb zákazníkům. LiveAgent je řešení typu „vše v jednom“, které nabízí zákaznický portál, call centrum, znalostní bázi, fórum, tiketování, live chat a integrace sociálních sítí pro poskytování hvězdného zákaznického servisu.
LiveAgent je helpdesk řešení, které nabízí mnoho výhod, jako je vyšší spokojenost zákazníků, výnosy a lepší zákaznické zkušenosti.
LiveAgent je komplexní helpdesk řešení s více než 180 funkcemi. Všechny funkce byly vytvořeny za účelem automatizace co největšího počtu procesů, aby bylo možné vytvořit bezproblémové workflow pro agenty a uspokojivou zákaznickou zkušenost. Mezi funkce, které je třeba zmínit, patří automatická distribuce tiketů, báze znalostí, IVR, integrace sociálních sítí, live chat, online návštěvníci a interní chat.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech