Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Bezplatně vyzkoušjte alternativu pro zákaznickou podporu! Nevyžadujeme kreditní karty. | AirCall |
---|---|---|
Tiketování
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky zákaznického servisu. | LiveAgent nabízí tiketování. | AirCall nenabízí tiketování. |
Live chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web. | LiveAgent nabízí Live chat. | AirCall nenabízí Live chat. |
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování i přijem hovorů pomocí automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí call centrum v plánu All-inclusive za 999 Kč/agent/měsíc. | AirCall nabízí call centrum v plánu za $48(cca 1040 Kč)/agent/měsíc. |
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze. | LiveAgent nabízí samoobsluhu. | AirCall nenabízí samoobsluhu. |
Facebook
Facebook integrace, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí Facebook integraci. | AirCall nenabízí Facebook integraci. |
Twitter
Twitter integrace, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace uživatelům umožňuje také přímo ze softwaru odpovídat na Tweety. | LiveAgent nabízí Twitter integraci. | AirCall nenabízí Twitter integraci. |
Instagram
Instagram integrace, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí Instagram integraci. | AirCall nenabízí Instagram integraci. |
Viber
Viber integrace, která načte všechny zprávy a přemění je na tikety. Integrace také uživatelům umožňuje odpovídat a rozesílat Viber zprávy přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí Viber integraci. | AirCall nenabízí Viber integraci. |
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody. | LiveAgent nabízí bázi znalostí. | AirCall nenabízí bázi znalostí. |
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum. | AirCall nenabízí zákaznické fórum. |
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc. | AirCall nabízí automatizaci a pravidla v plánu s cenami na vyžádání. |
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc. | AirCall nabízí funkce API v plánu s cenami na vyžádání. |
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigaci v telefonním systému, než se spojí s lidským operátorem. | LiveAgent nabízí funkci IVR v All-inclusive plánu za 999Kč/agent/měsíc. | AirCall nabízí funkci IVR v plánu s cenami na vyžádání. |
Video hovory
Hovor, který obsahuje také vidoe, obdobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory. | LiveAgent nabízí video hovory. | AirCall nenabízí video hovory. |
Neomezená historie
Tikety nikdy neexpirují nebo nejsou smazány - můžete si je prohlédnout kdykoli. | LiveAgent nabízí neomezenou historii v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc. | AirCall nabízí neomezenou historii v plánu za $83(cca 1800Kč)/agent/měsíc. |
Neomezený počet webových stránek
Můžete používat software na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek. | AirCall nenabízí neomezený počet webových stránek. |
Neomezený počet chat tlačítek
Můžete umístit neomezený počet chat tlačítek na váš web. | LiveAgent nabízí neomezený počet chat tlačitek. | AirCall nenabízí neomezený počet chat tlačítek. |
Neomezený počet Tiketů/Mailů
Můžete přijímat neomezený počet e-mailů a tiketů. | LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů. | AirCall nenabízí neomezený počet tiketů/mailů. |
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý odchozí nebo příchozí hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v All-inclusive plánu za 999Kč/agent/měsíc. | AirCall nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za $83(cca 1800Kč)/agent/měsíc. |
Neomezená 24/7 podpora
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat. | LiveAgent nabízí neomezenou 24/7 podporu v Ticket plánu za 350Kč/agent/měsíc. | AirCall nabízí neomezenou 24/7 podporu v plánu za $48(cca 1040Kč)/agent/měsíc. |
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Jak správně nastavit a používat integraci PipeDrive
Integrace PipeDrive ve službě LiveAgent umožňuje firmám efektivní správu prodejních kanálů, zvyšuje jejich výkon a podporu zákazníků.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.
Jak nainstalovat rozšíření Magento do služby LiveAgent
Magento je výkonná open-source platforma pro e-commerce s mnoha funkcemi. Integrace helpdesk softwaru umožňuje zefektivnit zákaznickou podporu a zlepšit zkušenost zákazníků.
Hlubší pohled na software ticketingu
Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech