Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent zlepšuje vaše podnikání v oblasti SaaS.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace

Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Zkraťte čas odpovědi

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného směrování tiketů.

37%

Snižte objem tiketů

Snižte příliv dotazů na podporu pomocí znalostní databáze.

Industry background

Helpdesk software pro SaaS

Spolehněte se na LiveAgent, vylepšete své podnikání v oblasti SaaS a snižte míru odchodu zákazníků.

Udržujte odliv zákazníků na historicky nejnižší úrovni tím, že splníte všechny dohody o úrovni služeb a očekávání zákazníků.

Ujistěte se, že jsou vaši zákazníci s vašimi službami spokojeni, a to pravidelnou analýzou hodnocení výkonu agentů.

Zajistěte, aby žádná zpráva od zákazníka nezůstala bez odpovědi, a to zefektivněním všech zpráv od zákazníků z různých kanálů do jedné schránky.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Snižte míru odchodu

Rychlá a přesná pomoc může mít velký význam pro udržení zákazníků a snížení míry odchodu. Čas je v tomto případě velmi důležitým faktorem. Živý chat v reálném čase vám může pomoci okamžitě vyřešit problémy a udržet zákazníky na uzdě. Už žádné brainstormingy o strategiích, jak ji snížit – řešení přišlo právě k vám.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Zlepšete zákaznickou spokojenost

Úspěch vašeho podnikání závisí na spokojenosti vašich zákazníků. Poskytněte jim možnost hledat odpovědi na zákaznickém portálu, spojte se s nimi prostřednictvím běžné pošty a dokončete prodej na zavolání – vše na jednom místě! Bonus: Díky systému odměn / výtek můžete měřit, jak byli vaši zákazníci spokojeni. 🙂

Zůstaňte organizovaní

Už žádné oddělené schránky, různá řešení pro live chat nebo další poskytovatelé pro call centrum. LiveAgent spojuje všechny kanály do jednoho balíčku (i sociální sítě) za velmi přijatelnou cenu. Investujte méně času do správy každodenních úkolů díky automatizaci a soustřeďte se na to, co je pro vás důležité – na zákazníky, podnikání a růst.

stay organized - illustration

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.

Related Articles to SaaS
Page - 8

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.

The TEXT describes marketing strategies for increasing online sales through social media, email campaigns, and website optimization. It also discusses the importance of customer engagement and personalized content. The use of data analytics and A/B testing is emphasized to improve marketing effectiveness. --END OF TEXT

Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.

Zvyšte své příjmy pomocí živého chatu, call centra a sociálních sítí. LiveAgent nabízí efektivní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a úspory času a zdrojů. Systém ticketingu uspořádá veškerou komunikaci na jednom místě. Další informace k dispozici na webu LiveAgent.

Software call centra pro odchozí hovory od společnosti LiveAgent umožňuje uskutečňovat odchozí hovory s potenciálními prodejci, potenciálními zákazníky nebo stávajícími zákazníky. Vyzkoušejte 14denní zkušební verzi zdarma a posuňte své podnikání na novou úroveň.

Efektivní call centrum software pro odchozí hovory

Zvyšte prodejní a marketingovou sílu pomocí efektivního call centra s integrovaným CRM. Umožňuje oslovovat zákazníky proaktivně a vytvářet více prodejních příležitostí. Nabízí bezplatnou zkušební verzi.

Page - 2582

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.

The TEXT discusses the importance of targeted marketing and personalized content to engage customers and drive sales. It emphasizes the need for data-driven strategies and customer segmentation to deliver relevant messages. Additionally, the TEXT highlights the role of AI and machine learning in optimizing marketing efforts and achieving better results.

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí vícekanálové platformy pro zapojení zákazníků. Podívejte se na výhody LiveAgenta a přesvědčte se sami

Udělejte to pomocí platformy pro zapojení zákazníků.

Software pro zapojení zákazníků by měl umožňovat komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů, automatizaci, reporting a centralizovanou správu. Tato platforma pomáhá zvýšit výnosy a spokojenost zákazníků. Začněte bezplatnou zkušební verzi.

Software pro vzdálenou pomoc se stává novou normou pro většinu lidí na celém světě. Ještě před vypuknutím pandemie Covid-19 byla práce na dálku na vzestupu.

Hledáte vzdálený helpdesk software?

Komplexní řešení pro zákaznický servis s ticketingem, live chatem a call centrem. LiveAgent je nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem s bohatými funkcemi a flexibilitou. Vyzkoušejte ho ještě dnes pro zvýšení produktivity a snížení stresu u zaměstnanců.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x