Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent zlepšuje vaše podnikání v oblasti SaaS.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace

Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Zkraťte čas odpovědi

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného směrování tiketů.

37%

Snižte objem tiketů

Snižte příliv dotazů na podporu pomocí znalostní databáze.

Industry background

Helpdesk software pro SaaS

Spolehněte se na LiveAgent, vylepšete své podnikání v oblasti SaaS a snižte míru odchodu zákazníků.

Udržujte odliv zákazníků na historicky nejnižší úrovni tím, že splníte všechny dohody o úrovni služeb a očekávání zákazníků.

Ujistěte se, že jsou vaši zákazníci s vašimi službami spokojeni, a to pravidelnou analýzou hodnocení výkonu agentů.

Zajistěte, aby žádná zpráva od zákazníka nezůstala bez odpovědi, a to zefektivněním všech zpráv od zákazníků z různých kanálů do jedné schránky.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Snižte míru odchodu

Rychlá a přesná pomoc může mít velký význam pro udržení zákazníků a snížení míry odchodu. Čas je v tomto případě velmi důležitým faktorem. Živý chat v reálném čase vám může pomoci okamžitě vyřešit problémy a udržet zákazníky na uzdě. Už žádné brainstormingy o strategiích, jak ji snížit – řešení přišlo právě k vám.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Zlepšete zákaznickou spokojenost

Úspěch vašeho podnikání závisí na spokojenosti vašich zákazníků. Poskytněte jim možnost hledat odpovědi na zákaznickém portálu, spojte se s nimi prostřednictvím běžné pošty a dokončete prodej na zavolání – vše na jednom místě! Bonus: Díky systému odměn / výtek můžete měřit, jak byli vaši zákazníci spokojeni. 🙂

Zůstaňte organizovaní

Už žádné oddělené schránky, různá řešení pro live chat nebo další poskytovatelé pro call centrum. LiveAgent spojuje všechny kanály do jednoho balíčku (i sociální sítě) za velmi přijatelnou cenu. Investujte méně času do správy každodenních úkolů díky automatizaci a soustřeďte se na to, co je pro vás důležité – na zákazníky, podnikání a růst.

stay organized - illustration

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Proč by společnost SaaS měla mít software pro help desk?

Software helpdesku poskytuje vaší společnosti způsob, jak spravovat a sledovat dotazy, problémy a stížnosti zákaznické podpory. Kromě toho poskytuje prostor pro sdílení znalostí se zbytkem společnosti, čímž se zvyšuje komunikace.

Proč by si vaše společnost SaaS měla vybrat jako software help desku LiveAgent?

LiveAgent je jedno z uživatelsky nejpřívětivějších softwarových řešení help desku, které je na trhu k dispozici. Jedná se o cloudové řešení, takže se nemusíte starat o servery ani zálohování.

Jak může vaše společnost SaaS využít software LiveAgent?

Software LiveAgent pro chatování v reálném čase vám pomůže poskytovat špičkovou zákaznickou podporu, což vám pomůže zvýšit loajalitu zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo