Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent zlepšuje vaše podnikání v oblasti SaaS.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace

Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Zkraťte čas odpovědi

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného směrování tiketů.

37%

Snižte objem tiketů

Snižte příliv dotazů na podporu pomocí znalostní databáze.

Industry background

Helpdesk software pro SaaS

Spolehněte se na LiveAgent, vylepšete své podnikání v oblasti SaaS a snižte míru odchodu zákazníků.

Udržujte odliv zákazníků na historicky nejnižší úrovni tím, že splníte všechny dohody o úrovni služeb a očekávání zákazníků.

Ujistěte se, že jsou vaši zákazníci s vašimi službami spokojeni, a to pravidelnou analýzou hodnocení výkonu agentů.

Zajistěte, aby žádná zpráva od zákazníka nezůstala bez odpovědi, a to zefektivněním všech zpráv od zákazníků z různých kanálů do jedné schránky.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Snižte míru odchodu

Rychlá a přesná pomoc může mít velký význam pro udržení zákazníků a snížení míry odchodu. Čas je v tomto případě velmi důležitým faktorem. Živý chat v reálném čase vám může pomoci okamžitě vyřešit problémy a udržet zákazníky na uzdě. Už žádné brainstormingy o strategiích, jak ji snížit – řešení přišlo právě k vám.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Zlepšete zákaznickou spokojenost

Úspěch vašeho podnikání závisí na spokojenosti vašich zákazníků. Poskytněte jim možnost hledat odpovědi na zákaznickém portálu, spojte se s nimi prostřednictvím běžné pošty a dokončete prodej na zavolání – vše na jednom místě! Bonus: Díky systému odměn / výtek můžete měřit, jak byli vaši zákazníci spokojeni. 🙂

Zůstaňte organizovaní

Už žádné oddělené schránky, různá řešení pro live chat nebo další poskytovatelé pro call centrum. LiveAgent spojuje všechny kanály do jednoho balíčku (i sociální sítě) za velmi přijatelnou cenu. Investujte méně času do správy každodenních úkolů díky automatizaci a soustřeďte se na to, co je pro vás důležité – na zákazníky, podnikání a růst.

stay organized - illustration

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to SaaS
Pomocí softwaru LiveAgent pro dokumentaci podpory můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu.

Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

Ujistěte se, že dokumentace znalostní báze odpovídá stylu vaší značky a využijte širokou škálu nastavení a možností přizpůsobení. S LiveAgent můžete snadno spravovat veškerou komunikaci se zákazníky na jednom místě.

Zlepšete míru konverze úpravou aspektů strategie zákaznické podpory, například zavedením chatu a poskytováním podpory v reálném čase.

Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent

Konverzní poměr je procento návštěvníků webu, kteří splní cíl, což ukazuje úspěšnost marketingových strategií. Optimální konverze je 2-5%.

Zajímá vás, proč je LiveAgent dobrou volbou pro společnosti vyvíjející software? Zde jsou tři důvody, proč si vybrat právě nás.

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent nabízí různé plány pro zákaznickou podporu a bezplatný software pro správu zákazníků s výhodami jako jedno kontaktní místo a přehlednou komunikaci. Uživatelé chválí jejich hodnotu za peníze, jednoduché použití a dobré funkce a podporu. Systém je stabilní i na mobilních platformách a má kompetentní a promyšlené moduly, včetně kontaktních formulářů a integrace se sociálními sítěmi. Kromě toho, LiveAgent nabízí řešení pro zákaznickou podporu, včetně vzdělávání a snadného přístupu k důležitým kontaktním informacím.

Nejlepší alternativy živého chatu obsahují konkrétní sadu funkcí, které vás připraví na úspěch. Zjistěte, jací jsou dnes!

Srovnejte LiveAgent s jinými platformami

S nástroji pro chat můžete zlepšit prodej a snížit počet tiketů pomocí alternativy živého chatu, která je již k dispozici zdarma.

LiveAgent našel uplatnění v mnoha různých odvětvích. Účetnictví a právo jsou jedněmi z nich. Vyzkoušejte LiveAgent již dnes a ověřte si jeho výhody.

Software pro helpdesk v oblasti účetnictví a práva

LiveAgent pro účetní odvětví je efektivním nástrojem pro optimalizaci nákladů a zvýšení příjmu společnosti. Díky chatu v reálném čase mohou vaši zástupci zákaznické podpory dobře vyřizovat více chatů najednou, což snižuje náklady. LiveAgent je také bezpečnou investicí, která přináší spokojené zákazníky, zvyšuje příjmy, cash flow a podíl na trhu.

Liveagent je dokonalé omnichannel řešení pro vaši společnost. Využijte více než 175 funkcí a více než 40 integrací a skvělých nástrojů ještě dnes.

HledáteCustomerly alternativu?

Alternativa k Extendu je LiveAgent, který zvyšuje spokojenost i prodeje uživatelů prostřednictvím komunikace se zákazníky přes různé kanály.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo