Vhodný pro agentury

Plně škálovatelný, přizpůsobitelný a konfigurovatelný vašim potřebám.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generujte vyšší zisky

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které vám zvýší příjmy.

97%

Zvyšte spokojenost

Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.

16×

Zlepšete hodnotu zákazníka

Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce/firmě.

Business background

Helpdesk software pro agentury

Upoutejte pozornost svých klientů tím, že výrazně snížíte počet jejich provozních úkolů pomocí LiveAgent, nejlépe hodnoceného helpdesk softwaru pro malé a střední podniky v roce 2019. Buďte blíže svým zákazníkům a pomozte jim růst s LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Woman looking at her watch

Bezproblémové rozšíření

Marketingové agentury, personální agentury nebo agentury, které vytváří webové stránky, jsou obvykle nejvíce rozšířené po internetu. Proto je velmi snadné vypočítat návratnost investic (ROI) ze zefektivněného softwarového řešení zákaznického servisu. Službu LiveAgent hojně využívají agentury pro rozvoj vlastního podnikání, takže je velmi snadné a rychlé odpovědět na žádost o nabídku. Používají jej také pro své klienty a z našich zkušeností vyplývá, že jsou spokojeni s tím, jak rychle lze LiveAgent implementovat.

Používejte live chat

Live chat byl často považován za nástroj určený pouze pro velké společnosti s velkým množstvím požadavků. Teď už to neplatí. Žijeme v době, kdy každý požaduje odpovědi ihned, a právě v této době může implementace softwaru pro live chat zajistit úspěch vaší společnosti.

Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Sloučení kontaktních míst

Zvedněte ruku, pokud máte rádi Gmail. Aha, všechny ruce nahoře? Tak si udělejte místo pro univerzální schránku od LiveAgent a objevte sílu centralizovaného centra pro vaši komunikaci. Vše je přehledně seřazeno podle priorit s vlastním ID a dalšími údaji o zákazníkovi. Tak co, komu by se líbíla univerzální schránka?

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Jaký přínos bude mít implementace LiveAgent pro vaši agenturu?

Uspořádání dotazů od zákazníků

Udržujte svou univerzální schránku organizovanou díky automatickému přesměrování dotazů zákazníků na příslušná oddělení a agenty.

Ušetřete čas i peníze

Šetřete čas a peníze minimalizací počtu nástrojů, které používáte k poskytování vynikajících služeb zákazníkům.

Udržujte spokojenost vysoko

Ujistěte se, že jsou vaši zákazníci s vašimi službami spokojeni, a to pravidelnou analýzou hodnocení výkonu agentů.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Dohlížejte na více klientů

Řešení od LiveAgent často využívají agentury, které spravují své klienty s vestavěnými odděleními a rády ho používají i pro klienty. Implementace vícekanálového řešení pomáhá redukovat klienty, kteří jsou rozprostření po internetu, díky čemuž mají oči na stopkách vůči všem požadavkům a také vůči minulým konverzacím se svými zákazníky a potenciálními klienty.

Úspora času při provádění opakujících se úkolů

Už žádná ruční práce a oddělené komunikační kanály, které znesnadňují udržení přehledu o požadavcích a každodenních administrativních úkonech. Ať už chcete LiveAgent používat pro vlastní komunikaci s klienty, nebo jej pro ně realizovat, zbavíte se obvyklého problému provozního přetížení způsobeného rutinními provozními úkoly. Vyřešte tyto problémy pomocí komplexního řešení helpdesku s live chatem, zákaznickým portálem, fóry nebo s pokročilými sekvencemi tiketů.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Zvyšte svou dostupnost

Představte si, že nabízíte vyšší dostupnost s menšími časovými nároky. To vše je nyní možné díky implementaci služby LiveAgent do procesů vašich klientů. Optimalizujte pracovní postupy využitím síly univerzální schránky, kombinací několika komunikačních kanálů a nasazením pokročilých automatizací. Skutečný vícekanálový helpdesk software vám poskytne v průměru o 15 hodin týdně více, které můžete využít k tomu, abyste se mohli věnovat novým klientům a jejich potřebám.

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Nejdostupnější řešení helpdesku

Bezplatný plán od LiveAgent nabízí kromě jiných funkcí bezplatnou bázi znalostí. S placeným plánem můžete získat ještě více za rozumnou cenu.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Ušetřete více díky LiveAgentu

Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Kdo je to helpdesk agent?

Helpdesk agent je pracovník, který vyřizuje požadavky zákazníků a poskytuje jim podporu.

Potřebuje moje agentura řešení helpdesku?

To záleží na vašich preferencích/potřebách. Řešení helpdesku je však skvělým způsobem, jak efektivně a účinně vyřizovat požadavky na zákaznickou podporu. Umožňuje také vytvořit znalostní databázi, kde mohou zákazníci najít odpovědi na své otázky, i když vaši agenti nejsou k dispozici.

Jaká je největší výhoda helpdesk softwaru?

Největší výhodou helpdesk softwaru je možnost vyřizovat mnoho zákazníků najednou. Umožňuje také rychlejší vyřízení zákazníků, čímž uvolňuje vaše zaměstnance pro jiné úkoly.

Related Articles to Agentura
Liveagent je nejlépe hodnocený helpdesk softwarem pro SMB v roce 2019. Velké podniky často rychle získávají ROI od LiveAgent díky funkci zobrazení psaní v reálném čase.

Helpdesk software pro velké podniky

Helpdesk pro velké podniky je software pro zákaznický servis, který shromažďuje veškerou komunikaci se zákazníky do jednoho rozhraní a umožňuje automatizaci mnoha úkolů. Mezi nejvýznamnější funkce patří SLA, automatická distribuce ticketů, zákaznický portál a předdefinované odpovědi. Výhody helpdesku pro velké podniky zahrnují zvýšení příjmů, spokojenost a udržení zákazníků, efektivní pracovní postupy agentů a snížení nákladů.

Bezplatný software LiveAgent pro live chat vám umožní navázat kontakt s návštěvníky webových stránek a efektivně je přeměnit na zákazníky. Využijte nejrychlejší widget chatu.

Potřebujete bezplatný software pro live chat?

Live chat s reálnými agenty pomáhá zlepšit zkušenost zákazníků s podporou a vede k 48% nárůstu tržeb za hodinu chatu. Tyto výhody jsou nejvíce prospěšné pro startupy a malé firmy, které tak mohou ušetřit čas a zdroje a získat a udržet zákazníky. Navíc zákazníci mají příznivější názor na značky s proaktivní zákaznickou podporou, což vede k zvýšení prodeje o 60%. LiveAgent poskytuje tento druh podpory a po registraci proces instalace začne. Naše webové stránky využívají cookies.

LiveAgent je řešení helpdesku, které propojuje více kanálů v jednom rozhraní. Přejděte z řešení Chaport na LiveAgent a začněte získávat obchodní výhody.

Přecházíte z Chaport na LiveAgent?

LiveAgent nabízí široké spektrum funkcí, jako integraci se sociálními sítěmi, včetně Twitteru, Instagramu a Viberu, znalostní databázi, zákaznické fórum, automatizaci a pravidla, API, interactive voice response, video hovory, neomezenou historii, neomezené webstránky, tlačítka chatu, tikety/e-maily a nahrávání hovorů. Podpora je k dispozici neomezeně 24/7. Lucep nabízí nástroj pro tiketing a Chaport nabízí live chat a tiketing.

Hledáte alternativu Helprace? Už jste viděli LiveAgent? Podívejte se na výhody a zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou.

Hledáte alternativu Helprace?

LiveAgent je považován za skvělý nástroj komunikace se zákazníky a pomáhá dosáhnout důležitých cílů, včetně zvýšení spokojenosti a prodeje. Mnoho lidí také chválí jeho rychlou odezvu a schopnost třídit charakter tiketů. Produkt je doporučován pro různé obory, jako jsou internetový marketing, online podnikání a elektronický obchod.

LiveAgent je řešení helpdesku, které propojuje více kanálů v jednom rozhraní. Chcete přejít z LivePerson na LiveAgent? Poradíme vám.

Přecházíte z LivePerson?

Služba migrace helpdesku LivePerson umožňuje přenos osob, profilů agentů a kontaktů zákazníků, tiketů a označení. LiveAgent je alternativou s funkcemi jako tiketing, live chat widget a call centrum s automatickou distribucí hovorů. Oba poskytovatelé nabízejí portál samoobsluhy a integraci se službou Facebook.

Chcete se přesunout z Helpshift na jiný software zákaznických služeb? Podívejte se na LiveAgent a zjistěte, zda je pro vás to pravé.

Hledáte alternativu Helpshiftu?

LiveAgent je skvělé řešení pro zákaznickou podporu a pomáhá firmám zvýšit spokojenost zákazníků a prodeje. Mnoho spokojených zákazníků pochvaluje rychlou a efektivní podporu a snadnost použití tohoto nástroje. LiveAgent je také cenově výhodnější než jeho konkurence a nabízí širokou škálu funkcí pro zajištění nejrůznějších typů podpory.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo