Helpdesk software pro velké podniky
Helpdesk pro velké podniky je software pro zákaznický servis, který shromažďuje veškerou komunikaci se zákazníky do jednoho rozhraní a umožňuje automatizaci mnoha úkolů. Mezi nejvýznamnější funkce patří SLA, automatická distribuce ticketů, zákaznický portál a předdefinované odpovědi. Výhody helpdesku pro velké podniky zahrnují zvýšení příjmů, spokojenost a udržení zákazníků, efektivní pracovní postupy agentů a snížení nákladů.
Potřebujete bezplatný software pro live chat?
Live chat s reálnými agenty pomáhá zlepšit zkušenost zákazníků s podporou a vede k 48% nárůstu tržeb za hodinu chatu. Tyto výhody jsou nejvíce prospěšné pro startupy a malé firmy, které tak mohou ušetřit čas a zdroje a získat a udržet zákazníky. Navíc zákazníci mají příznivější názor na značky s proaktivní zákaznickou podporou, což vede k zvýšení prodeje o 60%. LiveAgent poskytuje tento druh podpory a po registraci proces instalace začne. Naše webové stránky využívají cookies.
Přecházíte z Chaport na LiveAgent?
LiveAgent nabízí široké spektrum funkcí, jako integraci se sociálními sítěmi, včetně Twitteru, Instagramu a Viberu, znalostní databázi, zákaznické fórum, automatizaci a pravidla, API, interactive voice response, video hovory, neomezenou historii, neomezené webstránky, tlačítka chatu, tikety/e-maily a nahrávání hovorů. Podpora je k dispozici neomezeně 24/7. Lucep nabízí nástroj pro tiketing a Chaport nabízí live chat a tiketing.
LiveAgent je považován za skvělý nástroj komunikace se zákazníky a pomáhá dosáhnout důležitých cílů, včetně zvýšení spokojenosti a prodeje. Mnoho lidí také chválí jeho rychlou odezvu a schopnost třídit charakter tiketů. Produkt je doporučován pro různé obory, jako jsou internetový marketing, online podnikání a elektronický obchod.
Služba migrace helpdesku LivePerson umožňuje přenos osob, profilů agentů a kontaktů zákazníků, tiketů a označení. LiveAgent je alternativou s funkcemi jako tiketing, live chat widget a call centrum s automatickou distribucí hovorů. Oba poskytovatelé nabízejí portál samoobsluhy a integraci se službou Facebook.
Hledáte alternativu Helpshiftu?
LiveAgent je skvělé řešení pro zákaznickou podporu a pomáhá firmám zvýšit spokojenost zákazníků a prodeje. Mnoho spokojených zákazníků pochvaluje rychlou a efektivní podporu a snadnost použití tohoto nástroje. LiveAgent je také cenově výhodnější než jeho konkurence a nabízí širokou škálu funkcí pro zajištění nejrůznějších typů podpory.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech