Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které vám zvýší příjmy.
Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.
Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce/firmě.
Upoutejte pozornost svých klientů tím, že výrazně snížíte počet jejich provozních úkolů pomocí LiveAgent, nejlépe hodnoceného helpdesk softwaru pro malé a střední podniky v roce 2019. Buďte blíže svým zákazníkům a pomozte jim růst s LiveAgent.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Marketingové agentury, personální agentury nebo agentury, které vytváří webové stránky, jsou obvykle nejvíce rozšířené po internetu. Proto je velmi snadné vypočítat návratnost investic (ROI) ze zefektivněného softwarového řešení zákaznického servisu. Službu LiveAgent hojně využívají agentury pro rozvoj vlastního podnikání, takže je velmi snadné a rychlé odpovědět na žádost o nabídku. Používají jej také pro své klienty a z našich zkušeností vyplývá, že jsou spokojeni s tím, jak rychle lze LiveAgent implementovat.
Live chat byl často považován za nástroj určený pouze pro velké společnosti s velkým množstvím požadavků. Teď už to neplatí. Žijeme v době, kdy každý požaduje odpovědi ihned, a právě v této době může implementace softwaru pro live chat zajistit úspěch vaší společnosti.
Zvedněte ruku, pokud máte rádi Gmail. Aha, všechny ruce nahoře? Tak si udělejte místo pro univerzální schránku od LiveAgent a objevte sílu centralizovaného centra pro vaši komunikaci. Vše je přehledně seřazeno podle priorit s vlastním ID a dalšími údaji o zákazníkovi. Tak co, komu by se líbíla univerzální schránka?
Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Udržujte svou univerzální schránku organizovanou díky automatickému přesměrování dotazů zákazníků na příslušná oddělení a agenty.
Šetřete čas a peníze minimalizací počtu nástrojů, které používáte k poskytování vynikajících služeb zákazníkům.
Ujistěte se, že jsou vaši zákazníci s vašimi službami spokojeni, a to pravidelnou analýzou hodnocení výkonu agentů.
Řešení od LiveAgent často využívají agentury, které spravují své klienty s vestavěnými odděleními a rády ho používají i pro klienty. Implementace vícekanálového řešení pomáhá redukovat klienty, kteří jsou rozprostření po internetu, díky čemuž mají oči na stopkách vůči všem požadavkům a také vůči minulým konverzacím se svými zákazníky a potenciálními klienty.
Už žádná ruční práce a oddělené komunikační kanály, které znesnadňují udržení přehledu o požadavcích a každodenních administrativních úkonech. Ať už chcete LiveAgent používat pro vlastní komunikaci s klienty, nebo jej pro ně realizovat, zbavíte se obvyklého problému provozního přetížení způsobeného rutinními provozními úkoly. Vyřešte tyto problémy pomocí komplexního řešení helpdesku s live chatem, zákaznickým portálem, fóry nebo s pokročilými sekvencemi tiketů.
Představte si, že nabízíte vyšší dostupnost s menšími časovými nároky. To vše je nyní možné díky implementaci služby LiveAgent do procesů vašich klientů. Optimalizujte pracovní postupy využitím síly univerzální schránky, kombinací několika komunikačních kanálů a nasazením pokročilých automatizací. Skutečný vícekanálový helpdesk software vám poskytne v průměru o 15 hodin týdně více, které můžete využít k tomu, abyste se mohli věnovat novým klientům a jejich potřebám.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Bezplatný plán od LiveAgent nabízí kromě jiných funkcí bezplatnou bázi znalostí. S placeným plánem můžete získat ještě více za rozumnou cenu.
Most Popular
Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech