Vhodný pro agentury

Plně škálovatelný, přizpůsobitelný a konfigurovatelný vašim potřebám.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Začněte nyní | Vyzkoušet 14 dní zdarma Podívat se na LiveAgent v akci
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generujte vyšší zisky

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které vám zvýší příjmy.

97%

Zvyšte spokojenost

Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.

16×

Zlepšete hodnotu zákazníka

Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce/firmě.

Business background

Helpdesk software pro agentury

Upoutejte pozornost svých klientů tím, že výrazně snížíte počet jejich provozních úkolů pomocí LiveAgent, nejlépe hodnoceného helpdesk softwaru pro malé a střední podniky v roce 2019. Buďte blíže svým zákazníkům a pomozte jim růst s LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman looking at her watch

Bezproblémové rozšíření

Marketingové agentury, personální agentury nebo agentury, které vytváří webové stránky, jsou obvykle nejvíce rozšířené po internetu. Proto je velmi snadné vypočítat návratnost investic (ROI) ze zefektivněného softwarového řešení zákaznického servisu. Službu LiveAgent hojně využívají agentury pro rozvoj vlastního podnikání, takže je velmi snadné a rychlé odpovědět na žádost o nabídku. Používají jej také pro své klienty a z našich zkušeností vyplývá, že jsou spokojeni s tím, jak rychle lze LiveAgent implementovat.

Používejte live chat

Live chat byl často považován za nástroj určený pouze pro velké společnosti s velkým množstvím požadavků. Teď už to neplatí. Žijeme v době, kdy každý požaduje odpovědi ihned, a právě v této době může implementace softwaru pro live chat zajistit úspěch vaší společnosti.

Dozvědět se více
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Sloučení kontaktních míst

Zvedněte ruku, pokud máte rádi Gmail. Aha, všechny ruce nahoře? Tak si udělejte místo pro univerzální schránku od LiveAgent a objevte sílu centralizovaného centra pro vaši komunikaci. Vše je přehledně seřazeno podle priorit s vlastním ID a dalšími údaji o zákazníkovi. Tak co, komu by se líbíla univerzální schránka?

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Jaký přínos bude mít implementace LiveAgent pro vaši agenturu?

Uspořádání dotazů od zákazníků

Udržujte svou univerzální schránku organizovanou díky automatickému přesměrování dotazů zákazníků na příslušná oddělení a agenty.

Ušetřete čas i peníze

Šetřete čas a peníze minimalizací počtu nástrojů, které používáte k poskytování vynikajících služeb zákazníkům.

Udržujte spokojenost vysoko

Ujistěte se, že jsou vaši zákazníci s vašimi službami spokojeni, a to pravidelnou analýzou hodnocení výkonu agentů.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Dohlížejte na více klientů

Řešení od LiveAgent často využívají agentury, které spravují své klienty s vestavěnými odděleními a rády ho používají i pro klienty. Implementace vícekanálového řešení pomáhá redukovat klienty, kteří jsou rozprostření po internetu, díky čemuž mají oči na stopkách vůči všem požadavkům a také vůči minulým konverzacím se svými zákazníky a potenciálními klienty.

Úspora času při provádění opakujících se úkolů

Už žádná ruční práce a oddělené komunikační kanály, které znesnadňují udržení přehledu o požadavcích a každodenních administrativních úkonech. Ať už chcete LiveAgent používat pro vlastní komunikaci s klienty, nebo jej pro ně realizovat, zbavíte se obvyklého problému provozního přetížení způsobeného rutinními provozními úkoly. Vyřešte tyto problémy pomocí komplexního řešení helpdesku s live chatem, zákaznickým portálem, fóry nebo s pokročilými sekvencemi tiketů.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Zvyšte svou dostupnost

Představte si, že nabízíte vyšší dostupnost s menšími časovými nároky. To vše je nyní možné díky implementaci služby LiveAgent do procesů vašich klientů. Optimalizujte pracovní postupy využitím síly univerzální schránky, kombinací několika komunikačních kanálů a nasazením pokročilých automatizací. Skutečný vícekanálový helpdesk software vám poskytne v průměru o 15 hodin týdně více, které můžete využít k tomu, abyste se mohli věnovat novým klientům a jejich potřebám.

Nejdostupnější řešení helpdesku

Bezplatný plán od LiveAgent nabízí kromě jiných funkcí bezplatnou bázi znalostí. S placeným plánem můžete získat ještě více za rozumnou cenu.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Ušetřete více díky LiveAgentu

Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.

Related Articles to Agentura
Zlepšete míru konverze úpravou aspektů strategie zákaznické podpory, například zavedením chatu a poskytováním podpory v reálném čase.

Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent

Konverzní poměr je procento návštěvníků webu, kteří splní požadovaný cíl. Vysoký konverzní poměr ukazuje úspěšnost marketingových strategií. Neefektivní design stránek může snižovat konverzi. Zvýšení konverzního poměru lze dosáhnout pomocí drobných vylepšení, jako je poskytování podpory v reálném čase.

Zajímá vás, proč je LiveAgent dobrou volbou pro společnosti vyvíjející software? Zde jsou tři důvody, proč si vybrat právě nás.

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent nabízí různé plány pro zákaznickou podporu a bezplatný software pro správu zákazníků s výhodami jako jedno kontaktní místo a přehlednou komunikaci. Uživatelé chválí jejich hodnotu za peníze, jednoduché použití a dobré funkce a podporu. Systém je stabilní i na mobilních platformách a má kompetentní a promyšlené moduly, včetně kontaktních formulářů a integrace se sociálními sítěmi. Kromě toho, LiveAgent nabízí řešení pro zákaznickou podporu, včetně vzdělávání a snadného přístupu k důležitým kontaktním informacím.

Chcete přenést svá data z Front do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a uvidíte výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přesun z Front?

LiveAgent je vynikající nástroj pro zlepšení komunikace se zákazníky. Uživatelé si chválí rychlou a přesnou podporu, zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení doby odezvy o 60-325%. Integrace s různými komunikačními kanály usnadňuje práci s tikety a statistiky.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Kalkulačkanákladů helpdesku

Průzkum je klíčem k podpoře zákazníků. Statistiky zákaznické podpory a hlavní oblasti výzkumu jsou důležité pro vaši firmu. Podívejte se na klíčové statistiky zákaznického servisu, statistiky o zákaznických kanálech a obchodní dopad služeb zákazníkům. Učte se z výzkumů expertů, jako je průměrná čistá FCR pro servisní pracoviště na celém světě a potřeba více systémů agentům živého chatu k získání informací.

LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšit zákaznickou spokojenost a prodeje. Připojte se k tisícům spokojených zákazníků.

Naši zákazníci

Text shrnuje nejlepší software pro řízení zákaznických služeb a vztahů se zákazníky, jako jsou Sprinklr, Zoho Desk a Bitrix. Zoho Desk nabízí bezplatný tarif a podporuje týmy zákaznických služeb a prodejce, Bitrix spojuje komunikaci, projekty, vztahy se zákazníky a digitální marketing do jedné platformy a Sprinklr obsahuje klíčové funkce jako jsou naslouchání na sociálních sítích, plánování kampaní a umělá inteligence. LiveAgent je také populární a nabízí celou řadu funkcí pro správu zákaznických služeb.

LiveAgent je helpdesk software, který se přizpůsobí potřebám různých obchodních modelů. Zjistěte, jak se LiveAgent přizpůsobí vašim potřebám. Agentury, vzdělávcí a neziskové organizace spoléhají na LiveAgent.

Komplexní řešení pro /span> různé typy podniků

LiveAgent je vynikající nástroj pro zlepšení zákaznické péče a efektivní online podnikání, který nabízí mnoho funkcí, včetně vícekanálového helpdesku a trial verze zdarma. LiveAgent poskytuje rychlou a spolehlivou podporu, usnadňuje třídění tiketů a statistické sledování, navíc umožňuje zaměstnancům vylepšit produktivitu a efektivitu díky neomezené integraci agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. Doporučující e-mail B2C je důležitý pro prezentaci produktů a služeb novým zákazníkům, a LiveAgent poskytuje šablony pro žádosti o doporučení, stejně jako službu asistované migrace z helpdesk řešení. Referral marketing je klíčový pro úspěch B2B společností a LiveAgent nabízí více než 3000 recenzí.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x