Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent
Konverzní poměr je procento návštěvníků webu, kteří splní požadovaný cíl. Vysoký konverzní poměr ukazuje úspěšnost marketingových strategií. Neefektivní design stránek může snižovat konverzi. Zvýšení konverzního poměru lze dosáhnout pomocí drobných vylepšení, jako je poskytování podpory v reálném čase.
Hledáte lepší software helpdesku?
LiveAgent nabízí různé plány pro zákaznickou podporu a bezplatný software pro správu zákazníků s výhodami jako jedno kontaktní místo a přehlednou komunikaci. Uživatelé chválí jejich hodnotu za peníze, jednoduché použití a dobré funkce a podporu. Systém je stabilní i na mobilních platformách a má kompetentní a promyšlené moduly, včetně kontaktních formulářů a integrace se sociálními sítěmi. Kromě toho, LiveAgent nabízí řešení pro zákaznickou podporu, včetně vzdělávání a snadného přístupu k důležitým kontaktním informacím.
Průzkum je klíčem k podpoře zákazníků. Statistiky zákaznické podpory a hlavní oblasti výzkumu jsou důležité pro vaši firmu. Podívejte se na klíčové statistiky zákaznického servisu, statistiky o zákaznických kanálech a obchodní dopad služeb zákazníkům. Učte se z výzkumů expertů, jako je průměrná čistá FCR pro servisní pracoviště na celém světě a potřeba více systémů agentům živého chatu k získání informací.
Text shrnuje nejlepší software pro řízení zákaznických služeb a vztahů se zákazníky, jako jsou Sprinklr, Zoho Desk a Bitrix. Zoho Desk nabízí bezplatný tarif a podporuje týmy zákaznických služeb a prodejce, Bitrix spojuje komunikaci, projekty, vztahy se zákazníky a digitální marketing do jedné platformy a Sprinklr obsahuje klíčové funkce jako jsou naslouchání na sociálních sítích, plánování kampaní a umělá inteligence. LiveAgent je také populární a nabízí celou řadu funkcí pro správu zákaznických služeb.
Komplexní řešení pro /span> různé typy podniků
LiveAgent je vynikající nástroj pro zlepšení zákaznické péče a efektivní online podnikání, který nabízí mnoho funkcí, včetně vícekanálového helpdesku a trial verze zdarma. LiveAgent poskytuje rychlou a spolehlivou podporu, usnadňuje třídění tiketů a statistické sledování, navíc umožňuje zaměstnancům vylepšit produktivitu a efektivitu díky neomezené integraci agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. Doporučující e-mail B2C je důležitý pro prezentaci produktů a služeb novým zákazníkům, a LiveAgent poskytuje šablony pro žádosti o doporučení, stejně jako službu asistované migrace z helpdesk řešení. Referral marketing je klíčový pro úspěch B2B společností a LiveAgent nabízí více než 3000 recenzí.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.