Zimbra integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Zimbra?
Zimbra je řešení pro osobní firemní e-mailovou komunikaci a spolupráci. Software Zimbra se skládá z klientských i serverových komponent a svého času nabízel i desktopovou aplikaci Zimbra Desktop. Kromě verze Zimbra s otevřeným zdrojovým kódem existuje i komerční verze (“Network Edition”), která obsahuje doplňky s uzavřeným zdrojovým kódem, jako je například vlastní aplikační programové rozhraní pro synchronizaci schůzek a kontaktů s aplikací Outlook.
Jak používat Zimbra?
Integrovaný cloud e-mail, kalendář a řešení pro spolupráci je Zimbra podnikovým standardem ve veřejných i soukromých cloudech. Zimbra nabízí jedno z nejinovativnějších řešení pro zasílání zpráv, které je dnes k dispozici, a propojuje koncové uživatele s informacemi a aktivitami uloženými v jejich osobních cloudech prostřednictvím přepracovaného rozhraní založeného na prohlížeči.
Máte problém s tím, abyste e-maily zákazníků Zimbra soustředili a vyřešili včas? Je čas integrovat s LiveAgentem a spravovat komunikaci se zákazníky pomocí tiketingového systému.
Systém tiketingu slouží především k obsluze zákazníků. Poskytuje zástupci zákaznického servisu se snadno použitelným rozhraním pro zodpovídání dotazů. Dotazy zákazníků, bez ohledu na to, odkud přicházejí, se po přijetí zákaznickým agentem stávají tikety. K těmto tiketům můžete přistupovat z univerzální schránky. To umožní vašim zástupcům zákaznického servisu poskytovat rychlé a efektivní služby.
LiveAgent tiketovací systém je také podporovaný funkcemi efektivity a produktivity které vám pomohou třídit, organizovat a rychleji odpovídat na e-maily zákazníků. Můžete používat funkce, jako jsou např. oddělení, označení, filtry, nebo detekce kolize agentů, kromě dalšího, vytváří hladké pracovní procesy.
Naše univerzální schránka nespravuje pouze e-maily, ale také se stará o živé chaty, zákaznické portály, call centra a pomáhá vám zvládat sociální média – Facebook, Twitter, Instagram. Také zahrnuje Viber. Každý komunikační kanál je podpořen vlastními funkcemi, aby vše probíhalo hladce a spolehlivě.
Výhody používání Zimbra
- Jedno z nejlepších dostupných e-mailových řešení
- Zálohování důležitých e-mailů
- Zimbra e-maily v organizovaném tiketovacím systému
- Další funkce a rozšířené komunikační možnosti
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Jak integrovat Zimbra a LiveAgent
K dokončení procesu není třeba aktivovat žádné zásuvné moduly ani používat aplikace třetích stran. Vše, co musíte udělat, je integrovat Zimbra s LiveAgent a poskytnout data pro LiveAgent systému.
- Pokud ještě nemáte e-mailovou schránku Zimbra, přejděte na jejich webové stránky a začněte zkušební verzi zdarma nebo si koupit placený tarif. Vyplňte formulář a nastavte si nový e-mailový účet. Pokud již účet Zimbra máte, můžete tento krok přeskočit a pokračovat dalším.
- Nyní přejděte do vašeho LiveAgent účtu a otevřete Nastavení > E-mail > E-mailové účty. Klikněte na tlačítko Vytvořit a vyberte Další.
- Nyní si můžete zvolit, zda chcete integrovat pomocí přeposílání nebo IMAP/POP3. Ukážeme vám obě možnosti integrace, nejprve začneme s možností Přeposílání. Klikněte na možnost Přeposílání a pokračujte k dalšímu kroku.
- Po výběru možnosti Přeposílání zadejte svou e-mailovou adresu a Nastavení záznamu SPF pro doménu Zimbra. Pokud si nejste jisti, jak to udělat, podívejte se na tohoto průvodce od Zimbra webstránky. To je nutné provést, aby vaše e-maily nebyly agentem LiveAgent rozpoznány jako spam. Po dokončení vyberte oddělení odpovědné za e-maily z tohoto účtu Zimbra a klikněte na tlačítko Uložit.
Pokud chcete e-mail Zimbra připojit přes IMAP/POP3, vyberte tuto možnost. Zadejte svou e-mailovou adresu, přihlašovací údaje a heslo. Vyberte typ načítání (IMAP nebo POP3), zadejte informace o serveru a portu. Poté klikněte na tlačítko Uložit.
To je vše, váš e-mail Zimbra je propojen se systémem tiketů LiveAgent a vaše e-maily budou uspořádány tak, aby vám pomohly poskytovat lepší zákaznickou podporu.
Hledáte více? Projděte si některé užitečné články LiveAgent Akademie a dozvíte se, jak poskytovat úžasnou zákaznickou podporu prostřednictvím všech kanálů. Podívejte se na naše video o prohlídce nebo se podívejte na stránku funkcí abyste se dozvěděli, co vše LiveAgent zvládne.
Frequently Asked Questions
Co je Zimbra?
Zimbra je e-mailové obchodní řešení. Zimbra je také kompletní sada pro spolupráci, která zahrnuje nejen e-mail, ale také skupinové kalendáře.
Jak můžete používat Zimbra?
Zimbra se dá použít pro všechny účely související s elektronickou poštou. Nezáleží na tom, zda pracujete v oblasti prodeje, zákaznické podpory nebo v jiných oblastech, Zimbra zvládne e-mailovou komunikaci a rychle naplánuje její průběh.
Jaké jsou výhody Zimbra integrace?
Benefity jsou: spolehlivé a efektivní e-mailové řešení ve vašem helpdesku LiveAgent, zálohování důležitých e-mailů, systém tiketingu od LiveAgent přidává další punc, množství tiketovacích funkcí.
Jak integrovat Zimbra s LiveAgent?
Běžte do LiveAgent > Nastavení > E-mail > E-mailové účty. Přidejte nový e-mailový účet a vyberte Další. Zvolte mezi Přeposíláním nebo IMAP/POP3. Poskytněte vaše data a Uložte.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
The article discusses various software options for customer support, including telephone systems and helpdesk software. The company LiveAgent is featured and interested parties are encouraged to sign up for a demo. The text also includes information about creating a LiveAgent account and receiving login information via email.
Společnosti zanedbávají následné sledování a odpovědi na e-maily zákazníků, ale LiveAgent nabízí možnost vytvářet vlastní šablony pro následné e-maily zákaznického servisu. EON přechází na LiveAgent, aby řešila přehlcené příchozí e-maily, a funkce odeslání e-mailu stále slouží jako účinný kanál pro kontaktní služby. Mailové smyčky mohou být problémem, ale lze jim předejít přidáním příslušných značek nebo ručním zastavením.