Co jsou to předdefinované zprávy?
Předdefinované zprávy jsou předdefinované odpovědi na běžné otázky. Ty mohou účinně eliminovat opakování a přeformulovávání odpovědí na dotazy zákazníků, které se stále opakují. V LiveAgent můžete definovat neomezený počet konzervovaných zpráv a zpřístupnit je všem pracovníkům podpory obecně nebo podle jednotlivých oddělení. Všechny zprávy mohou být propojeny s konkrétním klíčovým slovem (slovy), takže nalezení té správné je hračka. Agenti si mohou definovat i své vlastní předdefinované zprávy, aby si přizpůsobili příslušné pracovní postupy a potřeby.

FAQ
Co jsou to předdefinované zprávy?
Předdefinované zprávy jsou souborem připravených odpovědí na často kladené otázky. V oblastech, jako je zákaznický servis nebo technická podpora, mohou být předdefinované zprávy velmi efektivním řešením jak pro zákazníka, tak pro agenta, protože poskytují rychlé odpovědi a šetří čas.
Jak používat předdefinované zprávy?
V LiveAgent můžete definovat neomezený počet předpřipravených odpovědí. Takto připravené odpovědi vám umožní rychleji odpovídat na opakované dotazy. Výsledkem je, že agenti odvedou svou práci mnohem rychleji, protože odešlou připravené nebo mírně upravené zprávy.
Kde v LiveAgent najít předdefinované zprávy?
Předpřipravené zprávy aplikace LiveAgent naleznete ve svém panelu tak, že přejdete do části “Konfigurace”, vyberete kartu “Automatizace” a kliknete na “Předdefinované zprávy”. zprávy mohou být k dispozici celému personálu podpory nebo pouze vybraným oddělením.