Co jsou to předdefinované zprávy?
Předdefinované zprávy jsou předdefinované odpovědi na běžné otázky. Ty mohou účinně eliminovat opakování a přeformulovávání odpovědí na dotazy zákazníků, které se stále opakují. V LiveAgent můžete definovat neomezený počet konzervovaných zpráv a zpřístupnit je všem pracovníkům podpory obecně nebo podle jednotlivých oddělení. Všechny zprávy mohou být propojeny s konkrétním klíčovým slovem (slovy), takže nalezení té správné je hračka. Agenti si mohou definovat i své vlastní předdefinované zprávy, aby si přizpůsobili příslušné pracovní postupy a potřeby.
Zmiňuje výhody chatbotů, softwaru pro podporu zákazníků a důležitost školení zaměstnanců ve střediscích zákaznické podpory. Také se zaměřuje na prediktivní vytočování a analýzu konverzního kanálu pro úspěch podnikání. Zákaznický portál poskytuje samoobslužný přístup k informacím o firmě/produktu, což zvyšuje spokojenost a angažovanost zákazníků.
LiveAgent je software pro zlepšení zákaznické podpory a správu dotazů, který nabízí řadu užitečných funkcí, jako je rozdělení tiketu, Hlídač tiketů a záznamník kontrol. Záznamník kontrol umožňuje sledovat události a změny, což je užitečné pro sledování akcí agentů vztahující se k zákazníkům. Tuto funkci může vystavovat kterýkoli agent a je možné ji nalézt v panelu LiveAgent pod"Nástroje". LiveAgent také nabízí další služby, jako je akademie, šablony, webináře, migrace dat, partnerský program a slevy.
Zákaznický servis kontrolní seznam kvality volání
Přizpůsobte své komunikaci každému zákazníkovi, poskytujte všechny informace a po hovoru pošlete osobní následnou zprávu. Uzavřete tiket a požádejte o zpětnou vazbu.
Zlepšení spokojenosti zákazníků může být náročné, protože zkušenosti jsou vícekanálové. Klíčové strategie zahrnují osobní přístup, větší množství kontaktních míst a empatii. Protože není vždy možné splnit požadavky zákazníků, důležité je říci ne s vděčností a kreativitou a zvládnout oslovování zákazníků prostřednictvím průzkumu a vztahových otázek.