Jak správně reagovat na naštvané zákazníky a udržet si jejich loajalitu. Důležitost rychlé a kompetentní zákaznické podpory a individuálního přístupu k řešení stížností. Úskalí a strategie péče o zákazníky.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Každý podnik se občas setkává s naštvanými a stěžujícími si zákazníky. Ať už je důvod nespokojenosti zákazníka jakýkoli, správná a včasná reakce může znamenat rozdíl mezi tím, zda si frustrovaný zákazník udrží svou loajalitu, nebo zda o svou firmu zcela přijde. Vzhledem k tomu, že 95 % nespokojených zákazníků má tendenci sdílet špatné zkušenosti s ostatními – buď osobně, nebo prostřednictvím sociálních médií/recenzních webů – je znalost toho, jak jednat s rozzlobeným zákazníkem a jak profesionálně reagovat, je to naprostou “nutností” pro každého, kdo pracuje na pozicích zaměřených na zákazníky.
Při odpovídání na e-mail rozzlobeného zákazníka je třeba pamatovat na několik klíčových bodů, které je třeba do zprávy zahrnout:
Napsat omluvný dopis či e-mail není snadný úkol. Chcete-li hladce a bez námahy zvládnout frustraci a stížnosti zákazníků, můžete použít následující šablony e-mailových odpovědí na některé z nejčastějších problémů, které mohou nastat. Nezapomeňte zprávu personalizovat. Pokud nespokojenému klientovi pošlete obecný e-mail, nijak si nepomůžete. Použití správných a personalizovaných šablon odpovědí na negativní zpětnou vazbu může pomoci zmírnit drsnou situaci.
Ready to answer angry customers?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Můžete se pokusit zákazníka uklidnit a položit mu otázky týkající se problému, abyste ho mohli diagnostikovat a pokusit se ho vyřešit. Není nic špatného na tom, když se k zákazníkovi chováte mile.
Nekritizujte, neobviňujte ani si nestěžujte. Nehádejte se, neuvádějte zřejmé věci ani se nesnažte opravovat fakta. Nepoužívejte sarkasmus. Nepředpokládejte, že se stížnost zákazníka zakládá na skutečnosti.
Zákazníka poznáte podle těchto pěti příznaků:1. Používá sprostá slova (nadávky).2. Jsou sarkastičtí.3. Používají obviňující výrazy.4. Jsou konfrontační.5. Používají krátké, kostrbaté věty.
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.