Co je to průměrná doba vyřízení?
Průměrná doba vyřízení je průměrná doba, kterou zástupci zákazníků stráví všemi činnostmi. Zahrnuje dobu hovoru, dobu čekání, chatování a řešení problémů se zákazníky. Musí být co nejnižší. Čas jsou peníze, proto je nutné tento čas sledovat. Ukazuje, kolik času je potřeba na řešení problémů a které dotazy stojí agenty nejvíce času. Můžete sledovat průměrnou rychlost odpovědi, úroveň služeb a další. Pomáhá to zlepšovat zákaznický servis.

Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
FAQ
Co znamená PDV?
PDV neboli průměrná doba vyřízení je jedním z nejčastěji měřených ukazatelů v call centrech. PDV udává průměrnou dobu trvání interakce se zákazníkem. Měří se od zahájení hovoru klientem po celou dobu hovoru až do jeho ukončení.
Jaká je dobrá průměrná doba zpracování/vyřízení?
Dobrá průměrná doba vyřízení by měla být obojí. Jak kvalitu, tak rychlost. Časopis Call Center vypočítal celosvětový standard PDV (anglicky – AHT). Bylo to 6 minut a 3 sekundy. To vše však závisí na odvětví, kterého se zákaznický servis týká.
Jak zkontrolovat PDV v aplikaci LiveAgent?
PDV můžete zkontrolovat v aplikaci LiveAgent v časové zprávě. V něm můžete zkontrolovat jak dobu obsluhy jednotlivých tiketů, tak průměrnou dobu vyřízení všech tiketů.