Průměrná doba vyřízení (PDV)

Co je to průměrná doba vyřízení?

Průměrná doba vyřízení je průměrná doba, kterou zástupci zákazníků stráví všemi činnostmi. Zahrnuje dobu hovoru, dobu čekání, chatování a řešení problémů se zákazníky. Musí být co nejnižší. Čas jsou peníze, proto je nutné tento čas sledovat. Ukazuje, kolik času je potřeba na řešení problémů a které dotazy stojí agenty nejvíce času. Můžete sledovat průměrnou rychlost odpovědi, úroveň služeb a další. Pomáhá to zlepšovat zákaznický servis.

Co je to průměrná doba vyřízení?

Are you delivering the best possible customer experience?

It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co znamená PDV?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “PDV neboli průměrná doba vyřízení je jedním z nejčastěji měřených ukazatelů v call centrech. PDV udává průměrnou dobu trvání interakce se zákazníkem. Měří se od zahájení hovoru klientem po celou dobu hovoru až do jeho ukončení.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaká je dobrá průměrná doba zpracování/vyřízení?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dobrá průměrná doba vyřízení by měla být obojí. Jak kvalitu, tak rychlost. Časopis Call Center vypočítal celosvětový standard PDV (anglicky – AHT). Bylo to 6 minut a 3 sekundy. To vše však závisí na odvětví, kterého se zákaznický servis týká.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak zkontrolovat PDV v aplikaci LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “PDV můžete zkontrolovat v aplikaci LiveAgent v časové zprávě. V něm můžete zkontrolovat jak dobu obsluhy jednotlivých tiketů, tak průměrnou dobu vyřízení všech tiketů.” } }] }

FAQ

Co znamená PDV?

PDV neboli průměrná doba vyřízení je jedním z nejčastěji měřených ukazatelů v call centrech. PDV udává průměrnou dobu trvání interakce se zákazníkem. Měří se od zahájení hovoru klientem po celou dobu hovoru až do jeho ukončení.

Jaká je dobrá průměrná doba zpracování/vyřízení?

Dobrá průměrná doba vyřízení by měla být obojí. Jak kvalitu, tak rychlost. Časopis Call Center vypočítal celosvětový standard PDV (anglicky – AHT). Bylo to 6 minut a 3 sekundy. To vše však závisí na odvětví, kterého se zákaznický servis týká.

Jak zkontrolovat PDV v aplikaci LiveAgent?

PDV můžete zkontrolovat v aplikaci LiveAgent v časové zprávě. V něm můžete zkontrolovat jak dobu obsluhy jednotlivých tiketů, tak průměrnou dobu vyřízení všech tiketů.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo