Helpdesk software on-premise

Co je helpdesk software on-premise?

Software pro on-premise helpdesk vám nabízí infrastrukturu na místě. Stačí jej nainstalovat a hostovat na svých serverech. Nabízí obrovskou flexibilitu a můžete v něm konfigurovat různé věci. Je možné přidávat některé nové funkce nebo měnit ty stávající. Všechna vaše data jsou pod kontrolou a v bezpečí. Helpdesk software on-premise šetří váš čas, peníze a zlepšuje procesy ve vaší organizaci.

Frequently asked questions

Co znamená helpdesk software on-premise?

Lokální software podpory poskytuje infrastrukturu. Stačí jej nainstalovat a můžete ho hostovat na svých serverech. Důležité je, že nabízí flexibilitu, takže budete moct konfigurovat potřebné věci a přidávat nové funkce nebo provádět změny těch stávajících. Data máte pod kontrolou a v bezpečí. 

Potřebují podniky helpdesk software on-premise?

Lokální software podpory vám dává plnou kontrolu. Helpdesk software on-premise tuto kontrolu poskytuje, proto se ho vyplatí při své činnosti používat. Umožňuje větší bezpečnost, šetří čas a peníze a také zlepšuje procesy v organizaci. Proto je pro firmy ideálním řešením, které zlepší operace celé společnosti.

Jaké jsou základní funkce helpdesk softwaru on-premise?

Mezi základní funkce softwaru pro lokální helpdesk patří možnost plné kontroly nad zařízeními a přístupy, správa interních připojení, ale také umožňuje vytvářet nová řešení a vylepšovat ta stávající. Veškerá data máte pod kontrolou a v bezpečí.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo