Co je helpdesk software on-premise?
Software pro on-premise helpdesk vám nabízí infrastrukturu na místě. Stačí jej nainstalovat a hostovat na svých serverech. Nabízí obrovskou flexibilitu a můžete v něm konfigurovat různé věci. Je možné přidávat některé nové funkce nebo měnit ty stávající. Všechna vaše data jsou pod kontrolou a v bezpečí. Helpdesk software on-premise šetří váš čas, peníze a zlepšuje procesy ve vaší organizaci.
Frequently Asked Questions
Co znamená helpdesk software on-premise?
Lokální software podpory poskytuje infrastrukturu. Stačí jej nainstalovat a můžete ho hostovat na svých serverech. Důležité je, že nabízí flexibilitu, takže budete moct konfigurovat potřebné věci a přidávat nové funkce nebo provádět změny těch stávajících. Data máte pod kontrolou a v bezpečí.
Potřebují podniky helpdesk software on-premise?
Lokální software podpory vám dává plnou kontrolu. Helpdesk software on-premise tuto kontrolu poskytuje, proto se ho vyplatí při své činnosti používat. Umožňuje větší bezpečnost, šetří čas a peníze a také zlepšuje procesy v organizaci. Proto je pro firmy ideálním řešením, které zlepší operace celé společnosti.
Jaké jsou základní funkce helpdesk softwaru on-premise?
Mezi základní funkce softwaru pro lokální helpdesk patří možnost plné kontroly nad zařízeními a přístupy, správa interních připojení, ale také umožňuje vytvářet nová řešení a vylepšovat ta stávající. Veškerá data máte pod kontrolou a v bezpečí.
Expert’s note
Software pro na místě hostovaný helpdesk nabízí kontrolu a bezpečnost dat a šetří čas a peníze ve firmě. Ideální pro organizace potřebující plnou flexibilitu a konfigurovatelnost.
Správné řešení pro váš helpdesk
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně ticketingu, CRM integrace, live chatu a samoobslužného portálu. Zákazníci jako Huawei, Nascar a BMW ji využívají. Spiceworks je cenově dostupný a nabízí pokročilé možnosti správy incidentů. Help Scout je vhodný pro malé a velké firmy s více než 12 000 zákazníky. Zoho Desk je ideální pro středně velké a velké společnosti s více než 50 000 uživateli. Jira Service Management je nejlepší pro větší firmy v oblasti IT. Pro výběr nejlepšího helpdesk software je důležité mít na paměti podporu, možnosti škálování, omezení softwaru, možnosti spolupráce a integrace. LiveAgent patří mezi 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk s hodnocením 4,5 od společnosti Capterra.
LiveAgent je účinný helpdesk software pro zákaznickou podporu, který využívají agentury pro své klienty. Jeho implementace může vést ke zvýšení úspěšnosti vaší společnosti. Zákazníci preferují samoobslužné portály s báze znalostí, které jim umožňují získat odpovědi ihned. LiveAgent nabízí širokou nabídku funkcí a je dostupný pro bezplatnou zkušební verzi na 7 nebo 30 dní.
Hledáte vzdálený helpdesk software?
Komplexní řešení pro zákaznický servis s ticketingem, live chatem a call centrem. LiveAgent je nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem s bohatými funkcemi a flexibilitou. Vyzkoušejte ho ještě dnes pro zvýšení produktivity a snížení stresu u zaměstnanců.