Co je interakce se zákazníky?
Interakce mezi společností a zákazníkem začíná v okamžiku, kdy zákazník zadá požadavek. Zaznamenané konverzace, ať už prostřednictvím hovoru, chatu, tweetu nebo e-mailu mezi zákazníkem a společností před vyřešením tiketu, odpovídají počtu interakcí se zákazníkem uvedených na tiketu.
Tiket by měl být přednostně vyřešen po počáteční komunikaci mezi klientem a společností, aby byla zajištěna maximální spokojenost zákazníka.
Frequently asked questions
Co znamená interakce se zákazníky?
Interakce s klientem je vztah s klientem, jehož cílem je uspokojit jeho potřeby a splnit jeho očekávání. Neměla by však pouze končit, ale měla by být vedena tak, aby s klientem budovala dlouhodobý vztah.
Jaké jsou příklady interakce se zákazníky?
Příkladů interakce s klienty může být tolik, kolik je klientů a jejich jednotlivých případů. Obecné příklady jsou: telefonát, odpověď na komentáře na sociálních sítích, kontakt e-mailem. Výsledkem těchto interakcí je možnost vybudovat si s klientem emocionální vztah, využít zpětnou vazbu od klientů a zaměřit se především na potřeby klienta. Dalšími zajímavými příklady jsou využití umělé inteligence, která může podpořit činnost. Nesmírně důležité je také používat upřímnou lidskou řeč.
Jsou interakce se zákazníky uložené v LiveAgent?
Interakce s klienty jsou uloženy v systému LiveAgent, aby je agenti mohli v případě potřeby použít. LiveAgent využívá mobilní aplikace, hybridní toky tiketů a automatizační pravidla, která pomáhají s automatickou distribucí tiketů.