Co je interakce se zákazníky?
Interakce mezi společností a zákazníkem začíná v okamžiku, kdy zákazník zadá požadavek. Zaznamenané konverzace, ať už prostřednictvím hovoru, chatu, tweetu nebo e-mailu mezi zákazníkem a společností před vyřešením tiketu, odpovídají počtu interakcí se zákazníkem uvedených na tiketu.
Tiket by měl být přednostně vyřešen po počáteční komunikaci mezi klientem a společností, aby byla zajištěna maximální spokojenost zákazníka.
Frequently Asked Questions
Co znamená interakce se zákazníky?
Interakce s klientem je vztah s klientem, jehož cílem je uspokojit jeho potřeby a splnit jeho očekávání. Neměla by však pouze končit, ale měla by být vedena tak, aby s klientem budovala dlouhodobý vztah.
Jaké jsou příklady interakce se zákazníky?
Příkladů interakce s klienty může být tolik, kolik je klientů a jejich jednotlivých případů. Obecné příklady jsou: telefonát, odpověď na komentáře na sociálních sítích, kontakt e-mailem. Výsledkem těchto interakcí je možnost vybudovat si s klientem emocionální vztah, využít zpětnou vazbu od klientů a zaměřit se především na potřeby klienta. Dalšími zajímavými příklady jsou využití umělé inteligence, která může podpořit činnost. Nesmírně důležité je také používat upřímnou lidskou řeč.
Jsou interakce se zákazníky uložené v LiveAgent?
Interakce s klienty jsou uloženy v systému LiveAgent, aby je agenti mohli v případě potřeby použít. LiveAgent využívá mobilní aplikace, hybridní toky tiketů a automatizační pravidla, která pomáhají s automatickou distribucí tiketů.
Helpdesk software pro odvětví e-commerce
Produktové novinky a další propagační materiály jsou k dispozici po registraci a přenos dat je možný přes bezplatný účet. Systém GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, a to až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou také zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.
Helpdesk software pro módní průmysl
V textu je řečeno, že je důležité vytvořit pozitivní zákaznickou zkušenost, což může vést k posílení propagace a obhajoby. Dále se hovoří o možnosti zkrácení doby odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů a snížení zátěže tiketů pomocí báze znalostí. Na konci textu je nabízena bezplatná zkušební verze softwaru Helpdesk pro módní průmysl.