Interakce se zákazníky

Co je interakce se zákazníky?

Interakce mezi společností a zákazníkem začíná v okamžiku, kdy zákazník zadá požadavek. Zaznamenané konverzace, ať už prostřednictvím hovoru, chatu, tweetu nebo e-mailu mezi zákazníkem a společností před vyřešením tiketu, odpovídají počtu interakcí se zákazníkem uvedených na tiketu.

Tiket by měl být přednostně vyřešen po počáteční komunikaci mezi klientem a společností, aby byla zajištěna maximální spokojenost zákazníka. 

Frequently asked questions

Co znamená interakce se zákazníky?

Interakce s klientem je vztah s klientem, jehož cílem je uspokojit jeho potřeby a splnit jeho očekávání. Neměla by však pouze končit, ale měla by být vedena tak, aby s klientem budovala dlouhodobý vztah.

Jaké jsou příklady interakce se zákazníky?

Příkladů interakce s klienty může být tolik, kolik je klientů a jejich jednotlivých případů. Obecné příklady jsou: telefonát, odpověď na komentáře na sociálních sítích, kontakt e-mailem. Výsledkem těchto interakcí je možnost vybudovat si s klientem emocionální vztah, využít zpětnou vazbu od klientů a zaměřit se především na potřeby klienta. Dalšími zajímavými příklady jsou využití umělé inteligence, která může podpořit činnost. Nesmírně důležité je také používat upřímnou lidskou řeč.

Jsou interakce se zákazníky uložené v LiveAgent?

Interakce s klienty jsou uloženy v systému LiveAgent, aby je agenti mohli v případě potřeby použít. LiveAgent využívá mobilní aplikace, hybridní toky tiketů a automatizační pravidla, která pomáhají s automatickou distribucí tiketů.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo