Dejte sbohem pomalému, podprůměrnému softwaru

Přejděte na LiveAgent & migrujte svá data z Outlooku ještě dnes.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Ukončení možné kdykoli
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přecházíte z Outlooku?

Chcete posunout svůj zákaznický servis na vyšší úroveň? Rozloučte se se sdílenou schránkou a přeneste svá data z Outlooku. Připojte své e-mailové účty k LiveAgentu, abyste mohli lépe sledovat požadavky zákazníků, rychleji je řešit a zvyšovali spokojenost zákazníků. LiveAgent je špičkové helpdesk řešení s množstvím nástrojů, funkcí, integrací a podporou, které vám pomohou poskytovat nejlepší zákaznickou podporu z jediného řídicího panelu. Čtěte dále a dozvíte se více, nebo si založte bezplatný 14 denní trial účet ještě dnes.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Výhody migrace na LiveAgent

Tiketing

Tiketovací systém organizuje veškerou vaši komunikaci podle různých standardů důležitosti

Další komunikační nástroje

E-mail, live chat, call centrum, báze znalostí nebo dokonce podpora sociálních sítí

Podpora 24/7

Jsme tu pro vás, kdykoliv budete potřebovat informace nebo vyřešit problém

Získejte migraci z Outlooku zdarma

Přechod na LiveAgent neznamená, že se musíte zbavit svého Microsoft Outlook účtu. Migrace dat znamená integraci vašeho e-mailového účtu do služby LiveAgent a přenos dat, abyste o nich měli lepší přehled. Začněte bezplatnou zkušební verzí a přejděte na lepší způsob zpracovnání e-mailů od zákazníků.

Jaká data můžete migrovat?

Kontakty

Přeneste seznam vašich kontaktů do LiveAgenta

E-maily

E-maily a jakýkoli jiný druh komunikace z vašeho Outlooku

Značky

Značky lze migrovat též

Zpětná vazba

Přeneste své informace týkající se zpětné vazby

Více nástrojů pro lepší helpdesk

Váš e-mail se může změnit na organizovaný tiketovací systém , kde můžete lépe sledovat požadavky zákazníků, označovat problémy jako vyřešené a jednoduše lépe spravovat svůj helpdesk. E-mail je jen začátek. Náš tiketovací systém zahrnuje také další nástroje. Mluvíme o nejrychlejším chat widgetu pro váš web, call centru, bázi znalostí nebo dokonce podpoře na sociálních sítích. Připojte Facebook Messenger, Twitter, Instagram nebo Viber. Pokryjte důležité kanály, které zákaznící po celém světě využívají nejčastěji a vše sledujte v jednom řídícím panelu. Své pracovní postupy můžete dokonce zlepši díky dalším integracím a využít můžete různé funkce.
liveagent tools

Podívejte se na naši sadu nástrojů

LiveAgent - How to choose the right knowledge base tool?

Jsme tu, abychom vám pomohli

Chápeme důležitost poskytování skvělé zákaznické podpory. Proto i my se snažíme pomáhat našim klientům, kdykoliv to potřebují. LiveAgent nabízí zákaznickou podporu 24/7 pro všechny plány.  Poskytujte skvělou podporu se skvělou podporou za vašimi zády. Kontaktujte nás kdykoli to bude třeba. Když potřebujete informace, když potřebujete vyřešit problém nebo se chcete dozvědět více o používání LiveAgent. Můžete nás kontaktovat kdykoli a kdekoli chcete – e-mailem, skre znalostní bázi, telefonicky, přes sociální sítě nebo živý chat. Chtěli byste získat skvělou podporu k vašemu novému helpdesku? Klikněte na tlačítko níže.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Co o nás říkají naši zákazníci

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Outlook migrace
Prohlédka LiveAgent funkce integrace alternativy podpora portál zákaznické podpory migrace dat dostupnost systému protokol změn žádost o nabídku.

Webinář LiveAgent 1: Úvod & Obecný přehled

Prohlédka LiveAgent funkce integrace alternativy podpora portál zákaznické podpory migrace dat dostupnost systému protokol změn žádost o nabídku.

Software kontakního centra LiveAgent vám umožní sjednotit všechny vaše komunikační kanály se zákazníky do jedné univerzální schránky.

Staňte se dostupnými se softwarem kontaktního centra.

Vytvářejte bezproblémové servisní zkušenosti pro zákazníky s softwarem kontaktního centra LiveAgent. Splňte jejich očekávání a spravujte všechny interakce z jednoho místa.

Problematika vyžaduje pochopení chování zákazníků a vytváření dlouhodobých vztahů. Zákazníkem nemají vždy pravdu, ale někteří jsou cennější než jiní.

Postavte své zákazníky do centra VŠEHO, co děláte

Důležitost porozumění chování zákazníků a budování dlouhodobých vztahů zdůrazněna. Software LiveAgent nabízí řadu funkcí pro zákaznickou podporu.

Hledáte alternativu pro váš zákaznický servis? Co takhle software navržený pro týmovou spolupráci? Vyzkoušejte LiveAgent s naší bezplatnou 14 denní zkušební verzí ještě dnes.

Hledáte alternativu softwaru od TeamWork pro týmovou spolupráci?

TeamWork software vs. LiveAgent: LiveAgent offers ticket and live chat features, call center, self-service portal, and social media integrations. TeamWork does not offer these features. LiveAgent is priced at $15/month, while TeamWork is priced at $11/month. LiveAgent also provides additional features like Facebook, Twitter, Instagram, Viber integrations, knowledge base, customer forum, automation and rules, API, IVR, video calls, and unlimited ticket history. TeamWork does not offer these features.

LiveAgent je skvělá alternativa Tidio, doplněna o bleskurychlý live chat a vícekanálový tiketový systém za rozumnou cenu.

Tidio alternativa - LiveAgent

LiveAgent je výborné řešení pro komunikaci se zákazníky, s rychlou reakcí a implementací. Pomáhá zlepšit zákaznickou péči a spokojenost.

LiveAgent nabízí pokročilé vestavěné funkce, které vám pomohou rychle a efektivně spravovat požadavky zákazníků z jedné sdílené schránky.

Nejlepší sdílená e-mailová schránka ve městě

Zjistěte více o tom, jak může sdílená schránka zlepšit konverzi a přinést větší spokojenost zákazníků a vyšší příjmy. Postačuje rychlá, personalizovaná a kompetentní služba.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo