Jste otráveni vaším softwarem call centra?

Zjistěte, proč je LiveAgent tou nejlepší alternativou call centra na trhu. 

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Alternativa call centra pro prodej a podporu

Jste už unaveni ze svých současných nástrojů podpory a pracovních postupů? Nastal čas to změnit pomocí alternativy call centra! Objevte naše bohaté integrace, automatizaci, odborné funkce a výrazné úspory.

Naše podrobné srovnání vám osvětlí nejoblíbenější alternativy call center, jejich funkce a hodnocení zákazníků a pomůže vám tak vybrat to nejlepší řešení pro vaše odvětví a firmu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Funkce LiveAgent AirCall
Porovnejte AirCall Inc. s LiveAgent.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Porovnejte Zendesk Talk s LiveAgent.
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení softwarů od ověřených uživatelů prostřednictvím Capterra.
4,7
LiveAgent obdržel od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,7 z 5.
4,2
AirCall získal od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,2 z 5.
4,3
RingCentral získal od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,3 z 5..
4,5
TalkDesk získal od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,5 z 5.
4,3
Zendesk Talk získal od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,3 z 5..
Jednoduchost používání
Hodnocení jednoduchosti použití od ověřených uživatelů na Capterra.
4,6
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití LiveAgent známkou 4,6 z 5.
4,4
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití AirCall známkou 4,4 z 5.
4,3
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití RingCentral známkou 4,3 z 5.
4,7
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití TalkDesk známkou 4,7 z 5.
4,3
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití Zendesk Talk známkou 4,3 z 5.
Zákaznická podpora
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na Capterra.
4,7
Ověření uživatelé na Capterra hodnotí službu LiveAgent známkou 4,7 z 5 za zákaznickou podporu.
4,2
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu AirCall známkou 4,2 z 5 za zákaznickou podporu.
4,4
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu RingCentral známkou 4,7 z 5 za zákaznickou podporu.
4,6
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu TalkDesk známkou 4,6 z 5 za zákaznickou podporu.
4,2
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Zendesk Talk známkou 4,2 z 5 za zákaznickou podporu..
Poměr cena / výkon
Hodnocení poměru ceny a výkonu od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4,7
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí LiveAgent známkou 4,7 z 5 v poměru cena / výkon.
4,0
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí AirCall známkou 4,0 z 5 v poměru cena / výkon.
4,0
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí RingCentral známkou 4,7 z 5 v poměru cena / výkon..
4,5
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí TalkDesk známkou 4,7 z 5 v poměru cena / výkon..
4,1
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí Zendesk Talk známkou 4,1 z 5 v poměru cena / výkon..
Cena
Cena softwaru v USD na agenta za měsíc.
$39/měsíc/agent Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně na jednoho agenta za měsíc.
$30-$50/měsíc/agent Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
$19.99-$49.99/měsíc/agent Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
Must request quote TalkDesk nabízí individuální ceny pro každého zákazníka. Vyžádejte si prosím cenovou nabídku na jejich webových stránkách.
$49-$99/měsíc/agent Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
Smíšené call centrum
Call centrum, které lze použít k volání a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí smíšené call centrum.
AirCall nabízí smíšené call centrum
RingCentral nabízí smíšené call centrum.
TalkDesk nabízí smíšené call centrum
Zendesk Talk nabízí smíšené call centrum.
Zaznamenávání hovorů
Shromažďujte a analyzujte množství hovorů, informace o volajícím a výsledky hovorů.
LiveAgent nabízí zaznamenávání hovorů.
AirCall nabízí zaznamenávání hovorů.
RingCentral nabízí zaznamenávání hovorů.
TalkDesk nabízí zaznamenávání hovorů.
Zendesk Talk nabízí zaznamenávání hovorů.
Nahrávání hovorů
Nahrávejte každý odchozí nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí nahrávání hovorů.
AirCall nabízí nahrávání hovorů.
RingCentral nabízí nahrávání hovorů.
TalkDesk nabízí nahrávání hovorů.
Zendesk Talk nabízí nahrávání hovorů.
Správa eskalace
Upozornění a eskalace hovorů s prioritou založenou na SLA.
LiveAgent nabízí správu eskalace..
AirCall nenabízí správu eskalace.
RingCentral nabízí správu eskalace.
TalkDesk nabízí správu eskalace.
Zendesk Talk nabízí správu eskalace.
Centrum příchozích hovorů
Call centrum, které je uzpůsobeno pro příjem příchozích hovorů od zákazníků.
LiveAgent nabízí centrum příchozích hovorů.
AirCall nabízí centrum příchozích hovorů.
RingCentral nabízí centrum příchozích hovorů.
TalkDesk nabízí centrum příchozích hovorů.
Zendesk Talk nabízí centrum příchozích hovorů.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím pohybovat telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR.
AirCall nabízí funkci IVR.
RingCentral nabízí funkci IVR.
TalkDesk nabízí funkci IVR.
Zendesk Talk nabízí funkci IVR.
Ruční vytáčení
Základní číselník, který agenti využívají k ručnímu vytáčení čísel zákazníků, jednoho po druhém.
LiveAgent nabízí ruční vytáčení.
AirCall nabízí ruční vytáčení.
RingCentral nabízí ruční vytáčení.
TalkDesk nabízí ruční vytáčení.
Zendesk Talk nabízí ruční vytáčení.
Centrum odchozích hovorů
Call centrum, které je uzpůsobeno k uskutečňování odchozích hovorů (od agenta k zákazníkovi).
LiveAgent nabízí centrum odchozích hovorů.
AirCall nabízí centrum odchozích hovorů.
RingCentral nabízí centrum odchozích hovorů.
TalkDesk nabízí centrum odchozích hovorů.
Zendesk Talk nabízí centrum odchozích hovorů.
Prediktivní vytáčení
Prediktivní vytáčení automaticky vytáčí čísla, dokud nedetekuje spojení, a poté hovor přesměruje na agenta.
LiveAgent nenabízí prediktivní vytáčení.
AirCall nenabízí prediktivní vytáčení.
RingCentral nabízí prediktivní vytáčení..
TalkDesk nabízí prediktivní vytáčení.
Zendesk Talk nabízí prediktivní vytáčení..
Progresivní vytáčení
Progresivní vytáčení je automatický systém vytáčení, který agentovi před vytočením telefonního čísla předloží kontaktní údaje zákazníka.
LiveAgent nenabízí progresivní vytáčení.
AirCall nenabízí progresivní vytáčení.
RingCentral nabízí progresivní vytáčení.
TalkDesk nabízí progresivní vytáčení.
Zendesk Talk nabízí progresivní vytáčení.
Správa fronty
Systém, který se používá ke správě fronty volání.
LiveAgent nabízí správu fronty.
AirCall nabízí správu fronty.
RingCentral nabízí správu fronty.
TalkDesk nabízí správu fronty.
Zendesk Talk nabízí správu fronty.
Chat v reálném čase
Nativní widget live chatu, který lze umístit na vaše webové stránky a používat jej pro komunikaci s návštěvníky webu v reálném čase.
LiveAgent nabízí chat v reálném čase.
AirCall nenabízí chat v reálném čase.
RingCentral nabízí chat v reálném čase.
TalkDesk nabízí chat v reálném čase.
Zendesk Talk nabízí chat v reálném čase.
Reportování / Analytika
Analytický ovládací panel, který umožňuje generovat přehledy výkonnosti.
LiveAgent nabízí reportování a analytiku.
AirCall nabízí reportování a analytiku.
RingCentral nabízí reportování a analytiku.
TalkDesk nabízí reportování a analytiku.
Zendesk Talk nabízí reportování a analytiku.

Vaši oblíbenci používají naši alternativu call centra

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Bezkonkurenční úspora za hardware a mezinárodní hovory

Internetové call centrum služby LiveAgent je ekonomicky výhodné řešení pro místní i mezinárodní příchozí a odchozí hovory. Neplatíte žádné skryté poplatky za používání ani jiné další poplatky.

Neustále rozšiřujeme náš software o nové funkce a vylepšujeme jej, takže vaše virtuální call centrum bude vždy vybaveno nejnovějšími technologiemi – a to zdarma.

Cenově dostupný, spolehlivý a jednoduchý

Přejděte k naší alternativě call centra ještě dnes. Začněte provádět a přijímat hovory během několika minut. Stačí si vybrat poskytovatele VoIP, nastavit zařízení pro vaše agenty a můžete začít. Tak snadné.

LiveAgent VoIP call center
ivr

Profesionální alternativa call centra

Kdo říká, že alternativy call centra nemohou být odborné? LiveAgent nabízí bohaté integrace, špičkové zabezpečení a profesionální funkce jako jsou IVR, ACD, přepojování hovorů a automatické zpětné volání.

Pro velké i malé společnosti

LiveAgent je ideální alternativou call centra pro sólo podnikatele, startupy, malé a střední firmy nebo i velké podniky. Software je 100 % konfigurovatelný, měnitelný a přizpůsobitelný vašim potřebám, ať už jej používáte pro interní podporu nebo vzdálený prodej.

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Žádné další poplatky za minutu

Už máte dost všech nástrojů, které váš vyjdou příliš draho? Plaťte pouze za dobu, kterou nástroj reálně využíváte! Žádné skryté poplatky, žádné další minutové poplatky, žádné poplatky za úschovu. To je přístup LiveAgent!

Bohatý kontext

Umožněte svým pracovníkům podpory plynulý přechod mezi vyřizováním hovorů a vyhledáváním důležitých údajů o zákaznících. LiveAgent usnadňuje vyhledávání všech souvisejících informací o cestě zákazníka k vyřešení problému od začátku až do konce díky integrovanému systému CRM.

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Všechny kanály podpory pod jednou střechou

Nejlepší alternativy call center nabízejí intuitivní uživatelské rozhraní s jednotnou pracovní plochou agenta, která přehledně organizuje interakce se zákazníky z různých komunikačních kanálů, jako je live chat, sociální média, e-mail a zákaznické portály.

Ideální pro vytváření nezapomenutelných zákaznických zážitků

Chcete pro své zákazníky udělat něco navíc? Naplánujte rande! Naše funkce videohovoru vám umožní provést vaše zákazníky složitými problémy kombinací live chatu, videa a online sledování návštěvníků. Tohle je pravý zákaznický servis!

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
New internal call in LiveAgent

Cítíte se zaseknutí?

Naše alternativa call centra nabízí bezplatné chaty a hovory přímo v aplikaci. Zavolejte kolegovi, kdykoli potřebujete pomocnou ruku nebo máte rychlý dotaz.

Pár dalších důvodů, proč je LiveAgent tou nejlepší alternativou call centra

Naši zákazníci vám to rádi zhodnotí

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Alternativy call centra
Manažeři call center musí vědět, jak využít technologie call center ke zlepšení služeb zákazníkům. Přečtěte si informace o řízení call center.

Správa call centra

Úspěšné řízení call centra vyžaduje efektivní plánování agentů a zapojení zaměstnanců. Flexibilní pracovní modely a zohlednění preferencí agentů mohou zlepšit výkonnost.

Vyžadujete jasné odpovědi na konkrétní otázky o našem softwaru? Kontaktujte nás a my se s vámi spojíme s odpověďmi.

Žádáte o radu?

LiveAgent nabízí bohaté možnosti přizpůsobení úrovně servisu pro zákazníky a podporuje samoobslužné řešení dotazů pomocí znalostní báze. Článek doporučuje tvorbu zásad zákaznického servisu a jejich zapojení do firemní vize a hodnot. LiveAgent také umožňuje integraci se sociálními sítěmi pro zákaznickou podporu.

Zjistěte, co je to dialer neboli automatický číselník a jaké výhody přináší. Na základě přehledu dialerů pro call centra si pak můžete vybrat ten nejlepší pro váš typ podnikání.

Číselníky call centra

Agentům často chybí kontext před hovorem, což znamená, že nemohou vést personalizované rozhovory. Efektivním řešením je použití výkonného IVR a poklesů hlasu. Při výběru číselníku je důležité zvážit požadavky call centra a velikost týmu. Prediktivní číselníky jsou produktivnější, ale výkonné číselníky zajišťují lepší zákaznickou zkušenost.

Software pro vzdálenou pomoc se stává novou normou pro většinu lidí na celém světě. Ještě před vypuknutím pandemie Covid-19 byla práce na dálku na vzestupu.

Hledáte vzdálený helpdesk software?

LiveAgent je bezplatný software pro správu zákazníků. Nabízí více než 175 funkcí, 40 integrací a 43 jazykových překladů.

Software call centra pro příchozí hovory vám pomůže vytvořit virtuální call centrum. Snadno spravujte příchozí komunikaci se zákazníky, zlepšete výkonnost týmu podpory a generujte více příchozích prodejů. Vyberte si ten správný pro své potřeby.

Call centrum software pro příchozí hovory

Software Zendesk je vynikající pro malé a velké firmy s funkcemi jako geografické cílení, projektové řízení a správa dohod o úrovni služeb. Talkdesk nabízí snadnou implementaci a vysokou spolehlivost pro střední a velká call centra. Zoho Desk je nejlepší volbou pro malá, střední a velká call centra s příchozím call centrem. Cloudtalk je vhodný pro vyřizování vysoce frekventovaných hovorů a GoToConnect poskytuje kompletní softwarová řešení pro call centra.

Získejte více informací o náhledu vytáčení. Porozumějte mu do hloubky díky vysvětlením od profesionálů.

Náhled vytáčení

Zákaznický portál LiveAgent nabízí řešení komunikace s klienty, šablony e-mailů a funkcionalitu pro snížení nákladů a zvýšení efektivity práce agentů.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo