Zjistěte, proč je LiveAgent tou nejlepší alternativou call centra na trhu.
Jste už unaveni ze svých současných nástrojů podpory a pracovních postupů? Nastal čas to změnit pomocí alternativy call centra! Objevte naše bohaté integrace, automatizaci, odborné funkce a výrazné úspory.
Naše podrobné srovnání vám osvětlí nejoblíbenější alternativy call center, jejich funkce a hodnocení zákazníků a pomůže vám tak vybrat to nejlepší řešení pro vaše odvětví a firmu.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | LiveAgent
Vyzkoušejte nejlepší software pro call centrum zdarma! Kreditní karta není vyžadována. | AirCall
Porovnejte AirCall Inc. s LiveAgent. | RingCentral | TalkDesk | Zendesk Talk
Porovnejte Zendesk Talk s LiveAgent. |
---|---|---|---|---|---|
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení softwarů od ověřených uživatelů prostřednictvím Capterra. | 4,7 LiveAgent obdržel od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,7 z 5. | 4,2 AirCall získal od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,2 z 5. | 4,3 RingCentral získal od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,3 z 5.. | 4,5 TalkDesk získal od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,5 z 5. | 4,3 Zendesk Talk získal od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,3 z 5.. |
Jednoduchost používání
Hodnocení jednoduchosti použití od ověřených uživatelů na Capterra. | 4,6 Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití LiveAgent známkou 4,6 z 5. | 4,4 Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití AirCall známkou 4,4 z 5. | 4,3 Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití RingCentral známkou 4,3 z 5. | 4,7 Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití TalkDesk známkou 4,7 z 5. | 4,3 Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití Zendesk Talk známkou 4,3 z 5. |
Zákaznická podpora
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na Capterra. | 4,7 Ověření uživatelé na Capterra hodnotí službu LiveAgent známkou 4,7 z 5 za zákaznickou podporu. | 4,2 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu AirCall známkou 4,2 z 5 za zákaznickou podporu. | 4,4 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu RingCentral známkou 4,7 z 5 za zákaznickou podporu. | 4,6 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu TalkDesk známkou 4,6 z 5 za zákaznickou podporu. | 4,2 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu Zendesk Talk známkou 4,2 z 5 za zákaznickou podporu.. |
Poměr cena / výkon
Hodnocení poměru ceny a výkonu od ověřených uživatelů na webu Capterra. | 4,7 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí LiveAgent známkou 4,7 z 5 v poměru cena / výkon. | 4,0 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí AirCall známkou 4,0 z 5 v poměru cena / výkon. | 4,0 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí RingCentral známkou 4,7 z 5 v poměru cena / výkon.. | 4,5 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí TalkDesk známkou 4,7 z 5 v poměru cena / výkon.. | 4,1 Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí Zendesk Talk známkou 4,1 z 5 v poměru cena / výkon.. |
Cena
Cena softwaru v USD na agenta za měsíc. |
$39/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně na jednoho agenta za měsíc. |
$30-$50/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc. |
$19.99-$49.99/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc. |
Must request quote
TalkDesk nabízí individuální ceny pro každého zákazníka. Vyžádejte si prosím cenovou nabídku na jejich webových stránkách. |
$49-$99/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc. |
Smíšené call centrum
Call centrum, které lze použít k volání a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí smíšené call centrum. | AirCall nabízí smíšené call centrum | RingCentral nabízí smíšené call centrum. | TalkDesk nabízí smíšené call centrum | Zendesk Talk nabízí smíšené call centrum. |
Zaznamenávání hovorů
Shromažďujte a analyzujte množství hovorů, informace o volajícím a výsledky hovorů. | LiveAgent nabízí zaznamenávání hovorů. | AirCall nabízí zaznamenávání hovorů. | RingCentral nabízí zaznamenávání hovorů. | TalkDesk nabízí zaznamenávání hovorů. | Zendesk Talk nabízí zaznamenávání hovorů. |
Nahrávání hovorů
Nahrávejte každý odchozí nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte. | LiveAgent nabízí nahrávání hovorů. | AirCall nabízí nahrávání hovorů. | RingCentral nabízí nahrávání hovorů. | TalkDesk nabízí nahrávání hovorů. | Zendesk Talk nabízí nahrávání hovorů. |
Správa eskalace
Upozornění a eskalace hovorů s prioritou založenou na SLA. | LiveAgent nabízí správu eskalace.. | AirCall nenabízí správu eskalace. | RingCentral nabízí správu eskalace. | TalkDesk nabízí správu eskalace. | Zendesk Talk nabízí správu eskalace. |
Centrum příchozích hovorů
Call centrum, které je uzpůsobeno pro příjem příchozích hovorů od zákazníků. | LiveAgent nabízí centrum příchozích hovorů. | AirCall nabízí centrum příchozích hovorů. | RingCentral nabízí centrum příchozích hovorů. | TalkDesk nabízí centrum příchozích hovorů. | Zendesk Talk nabízí centrum příchozích hovorů. |
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím pohybovat telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem. | LiveAgent nabízí funkci IVR. | AirCall nabízí funkci IVR. | RingCentral nabízí funkci IVR. | TalkDesk nabízí funkci IVR. | Zendesk Talk nabízí funkci IVR. |
Ruční vytáčení
Základní číselník, který agenti využívají k ručnímu vytáčení čísel zákazníků, jednoho po druhém. | LiveAgent nabízí ruční vytáčení. | AirCall nabízí ruční vytáčení. | RingCentral nabízí ruční vytáčení. | TalkDesk nabízí ruční vytáčení. | Zendesk Talk nabízí ruční vytáčení. |
Centrum odchozích hovorů
Call centrum, které je uzpůsobeno k uskutečňování odchozích hovorů (od agenta k zákazníkovi). | LiveAgent nabízí centrum odchozích hovorů. | AirCall nabízí centrum odchozích hovorů. | RingCentral nabízí centrum odchozích hovorů. | TalkDesk nabízí centrum odchozích hovorů. | Zendesk Talk nabízí centrum odchozích hovorů. |
Prediktivní vytáčení
Prediktivní vytáčení automaticky vytáčí čísla, dokud nedetekuje spojení, a poté hovor přesměruje na agenta. | LiveAgent nenabízí prediktivní vytáčení. | AirCall nenabízí prediktivní vytáčení. | RingCentral nabízí prediktivní vytáčení.. | TalkDesk nabízí prediktivní vytáčení. | Zendesk Talk nabízí prediktivní vytáčení.. |
Progresivní vytáčení
Progresivní vytáčení je automatický systém vytáčení, který agentovi před vytočením telefonního čísla předloží kontaktní údaje zákazníka. | LiveAgent nenabízí progresivní vytáčení. | AirCall nenabízí progresivní vytáčení. | RingCentral nabízí progresivní vytáčení. | TalkDesk nabízí progresivní vytáčení. | Zendesk Talk nabízí progresivní vytáčení. |
Správa fronty
Systém, který se používá ke správě fronty volání. | LiveAgent nabízí správu fronty. | AirCall nabízí správu fronty. | RingCentral nabízí správu fronty. | TalkDesk nabízí správu fronty. | Zendesk Talk nabízí správu fronty. |
Chat v reálném čase
Nativní widget live chatu, který lze umístit na vaše webové stránky a používat jej pro komunikaci s návštěvníky webu v reálném čase. | LiveAgent nabízí chat v reálném čase. | AirCall nenabízí chat v reálném čase. | RingCentral nabízí chat v reálném čase. | TalkDesk nabízí chat v reálném čase. | Zendesk Talk nabízí chat v reálném čase. |
Reportování / Analytika
Analytický ovládací panel, který umožňuje generovat přehledy výkonnosti. | LiveAgent nabízí reportování a analytiku. | AirCall nabízí reportování a analytiku. | RingCentral nabízí reportování a analytiku. | TalkDesk nabízí reportování a analytiku. | Zendesk Talk nabízí reportování a analytiku. |
Internetové call centrum služby LiveAgent je ekonomicky výhodné řešení pro místní i mezinárodní příchozí a odchozí hovory. Neplatíte žádné skryté poplatky za používání ani jiné další poplatky.
Neustále rozšiřujeme náš software o nové funkce a vylepšujeme jej, takže vaše virtuální call centrum bude vždy vybaveno nejnovějšími technologiemi – a to zdarma.
Přejděte k naší alternativě call centra ještě dnes. Začněte provádět a přijímat hovory během několika minut. Stačí si vybrat poskytovatele VoIP, nastavit zařízení pro vaše agenty a můžete začít. Tak snadné.
Kdo říká, že alternativy call centra nemohou být odborné? LiveAgent nabízí bohaté integrace, špičkové zabezpečení a profesionální funkce jako jsou IVR, ACD, přepojování hovorů a automatické zpětné volání.
LiveAgent je ideální alternativou call centra pro sólo podnikatele, startupy, malé a střední firmy nebo i velké podniky. Software je 100 % konfigurovatelný, měnitelný a přizpůsobitelný vašim potřebám, ať už jej používáte pro interní podporu nebo vzdálený prodej.
Už máte dost všech nástrojů, které váš vyjdou příliš draho? Plaťte pouze za dobu, kterou nástroj reálně využíváte! Žádné skryté poplatky, žádné další minutové poplatky, žádné poplatky za úschovu. To je přístup LiveAgent!
Umožněte svým pracovníkům podpory plynulý přechod mezi vyřizováním hovorů a vyhledáváním důležitých údajů o zákaznících. LiveAgent usnadňuje vyhledávání všech souvisejících informací o cestě zákazníka k vyřešení problému od začátku až do konce díky integrovanému systému CRM.
Nejlepší alternativy call center nabízejí intuitivní uživatelské rozhraní s jednotnou pracovní plochou agenta, která přehledně organizuje interakce se zákazníky z různých komunikačních kanálů, jako je live chat, sociální média, e-mail a zákaznické portály.
Chcete pro své zákazníky udělat něco navíc? Naplánujte rande! Naše funkce videohovoru vám umožní provést vaše zákazníky složitými problémy kombinací live chatu, videa a online sledování návštěvníků. Tohle je pravý zákaznický servis!
Naše alternativa call centra nabízí bezplatné chaty a hovory přímo v aplikaci. Zavolejte kolegovi, kdykoli potřebujete pomocnou ruku nebo máte rychlý dotaz.
LiveAgent nabízí integrace Facebooku, Instagramu, Messengeru, Twitteru, a Viberu.
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
LiveAgent nabízí bohaté možnosti přizpůsobení úrovně servisu pro zákazníky a podporuje samoobslužné řešení dotazů pomocí znalostní báze. Článek doporučuje tvorbu zásad zákaznického servisu a jejich zapojení do firemní vize a hodnot. LiveAgent také umožňuje integraci se sociálními sítěmi pro zákaznickou podporu.
Agentům často chybí kontext před hovorem, což znamená, že nemohou vést personalizované rozhovory. Efektivním řešením je použití výkonného IVR a poklesů hlasu. Při výběru číselníku je důležité zvážit požadavky call centra a velikost týmu. Prediktivní číselníky jsou produktivnější, ale výkonné číselníky zajišťují lepší zákaznickou zkušenost.
Hledáte vzdálený helpdesk software?
LiveAgent je bezplatný software pro správu zákazníků. Nabízí více než 175 funkcí, 40 integrací a 43 jazykových překladů.
Call centrum software pro příchozí hovory
Software Zendesk je vynikající pro malé a velké firmy s funkcemi jako geografické cílení, projektové řízení a správa dohod o úrovni služeb. Talkdesk nabízí snadnou implementaci a vysokou spolehlivost pro střední a velká call centra. Zoho Desk je nejlepší volbou pro malá, střední a velká call centra s příchozím call centrem. Cloudtalk je vhodný pro vyřizování vysoce frekventovaných hovorů a GoToConnect poskytuje kompletní softwarová řešení pro call centra.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech