GMX

Co je to GMX?

GMX (Global Mail eXchange) je bezplatná e-mailová služba podporovaná reklamou. Společnost byla založena v roce 1997 a je dceřinou společností United Internet AG – německé společnosti kótované na burze. Je také sesterskou společností společností 1&1 a Fasthosts Internet. Podporuje protokoly POP3, IMAP4 nebo webmail, přičemž pošta se odesílá pomocí protokolu SMTP. Každý účet registrovaný u GMX podporuje další služby, mezi které patří sběrač pošty, organizér, úložiště souborů a adresář. Pro každého uživatele GMX je stanoven limit 10 individuálních e-mailových adres. Tato poštovní služba je podporována především prostřednictvím reklam, aby byl zachován její provoz, a také pro poskytování neplacených služeb uživatelům.

Jak můžete GMX používat?

Pokud hledáte spolehlivou a bezplatnou e-mailovou službu, GMX je tou správnou volbou. Služba neobsahuje žádné skryté platby, pokud uživatelé nechtějí přejít na prémiový účet. GMX nabízí tři placené plány, které poskytují významné vylepšení e-mailových funkcí. Uživatelé si mohou zaplatit za další e-mail, cloud nebo úložiště příloh a také odstranit veškeré reklamy obsažené v základní verzi. 

GMX může sloužit jako ideální primární e-mailový server pro zákaznickou podporu díky integraci s helpdeskem softwarem LiveAgent. LiveAgent obsahuje systém ticketů, který se může bez problémů propojit s GMX, přenést všechny e-maily do systému a převést je na tikety pro snadnou podporu zákazníků. Díky integraci s dalšími kanály zákaznické podpory vám LiveAgent pomůže shromáždit komunikaci na jednom místě a pomůže vám odpovídat rychleji, spolehlivěji a s lepšími výsledky.

Získejte pomoc z našeho ticketovacího systému – obsluhujte live chat a komunikaci na sociálních sítích Facebook, Twitter, Instagram nebo Viber. Vytvořte si vlastní virtuální call centrum s funkcemi příchozích a odchozích hovorů, nastavte si zákaznický portál s fóry nebo pište informační příručky do přiložené báze znalostí. LiveAgent zvládne vše důležité a přinese vám to na jednom pohodlném místě.

Jaké jsou výhody GMX

  • Základní e-mail zdarma pro každého uživatele
  • Další placené možnosti ukládání
  • Bezpečné a spolehlivé
  • Snadná registrace a nastavení

Let your clients reach you faster with live chat

Provide better support via email thanks to LiveAgent. Start ticketing and improve overall customer satisfaction.

Jak integrovat GMX s LiveAgent

Proces integrace GMX s LiveAgent je velmi jednoduchý a lze jej dokončit během několika minut. Podívejte se na krátkého průvodce níže a zjistěte, jak to zvládnete sami během chvilky.

Domovská stránka GMX s registrací a přihlášením
Domovská stránka GMX
  • Pokud ještě nemáte připravený e-mailový účet GMX, přejděte na jejich webové stránky a zaregistrujte si bezplatný účet (nebo si vytvořte placený účet podle svých preferencí). Webové stránky jsou intuitivní a provedou vás procesem registrace. Pokud již účet máte, tento krok klidně přeskočte.
Registrační stránka GMX s informačními poli
Registrační stránka GMX
  • Nyní, když máte účet připravený, přejděte na svůj účet LiveAgent (nebo začněte bezplatnou zkušební verzi). Otevřete Konfigurace > E-mail > E-mailové účty a vyberte buď Odchozí e-mailové účty, nebo Příchozí e-mailové účty. Zvolte Odchozí, pokud chcete, aby to byla vaše primární e-mailová adresa pro odesílání e-mailů, nebo Příchozí, pokud chcete z tohoto účtu přijímat e-maily v systému tiketů. V obou případech zůstává proces integrace podobný. Pokračujte oběma možnostmi, poté klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit a pokračujte dalším krokem.

Výběr odchozího nebo příchozího e-mailového účtu v aplikaci LiveAgent
Vyberte odchozí, příchozí nebo obojí
  • Otevře se nové okno. Zobrazí se výběr poskytovatelů e-mailu. Přejděte dolů a dole klikněte na možnost Vlastní poštovní schránka. Budete přesměrováni do další části.

Integrace e-mailu s různými poskytovateli e-mailu v aplikaci LiveAgent
Vyberte si Vlastní poštovní schránku
  • Nyní stačí do systému zadat údaje o GMX, aby mohl LiveAgent začít načítat všechny vaše e-maily. Zadejte svou e-mailovou adresu, název hostitele, port a také uživatelské jméno a heslo do GMX. Jakmile vše zadáte, klikněte dole na tlačítko Dokončit integraci a je hotovo.
Poslední krok integrace GMX se službou LiveAgent
Integrace je hotová

Úspěšně jste dokončili integraci GMX se službou LiveAgent. Systém začne načítat e-maily do vašeho ticketovacího systému. Neváhejte se podívat na naše další možnosti integrace, projděte si Akademii LiveAgent a naučte se něco nového nebo se podívejte na níže uvedené video, které vás provede systémem LiveAgent help desk.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co je to GMX?

GMX (Global Mail eXchange) je bezplatná e-mailová služba, která je podporována reklamou. Podporovány jsou protokoly POP3, IMAP4 a webmail a k odesílání pošty se používá protokol SMTP. Součástí každého účtu GMX jsou aplikace Mail Collector, Organizer, File Storage a Address Book. Každý uživatel GMX může mít maximálně 10 adres GMX.

Jak můžete GMX používat?

Pokud potřebujete spolehlivou a bezplatnou e-mailovou službu, měli byste používat GMX. Uživatelé nemusí platit žádné skryté poplatky, pokud nepřejdou na prémiový účet. K dispozici jsou tři placené plány předplatného, které poskytují významná vylepšení.

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo