Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky

Poskytujte personalizovanou podporu na každém kontaktním bodě.

  • ✓ Žádný instalační poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta   
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Software pro interakci se zákazníky, který vás vede správným směrem

Se softwarem pro interakci se zákazníkem LiveAgent budete vždy jen jedno kliknutí blízko. Umožněte svým zákazníkům, aby zkoumali sami, ale zůstaňte nablízku. Poskytněte jim neomezené možnosti kontaktu a opakovaně jim poskytujte vynikající služby zákazníkům.
  • digital summer 2021 best customer success software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • summer 2021 leader

Software pro interakci se zákazníky vám umožňuje každou interakci s dotykovým bodem

Snadná interakce se zákazníky

Náš vícekanálový software pro interakci se zákazníky ukládá všechny dotazy zákazníků na centralizovaný řídicí panel.  Odpovídejte na tweety, zprávy živého chatu nebo telefonní hovory z jednoho rozhraní a kontrolujte důležité informace o zákaznících pomocí našeho integrovaného CRM..
LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Méně hádání, více poznatků

Náš software pro interakci se zákazníkem vám umožňuje sledovat cestu řešení problémů vašeho zákazníka napříč různými kanály, přičemž zůstanete ve stejném vlákně tiketů.

Zachyťte potenciální zákazníky a převeďte je

Využijte nejrychlejší widget pro živý chat na světě, který je vybaven před chatovacími formami, aktivními spouštěči chatu a zobrazováním psaní v reálném čase. Přizpůsobte si snadno každou animaci, barvu, styl nebo pozadí okna chatu pomocí tlačítka chatu.
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Okamžitá podpora Instagramu a Twitteru

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger nebo Viber? Máme je všechny. Interakce se svými zákazníky na sociálních médiích nikdy nebyla snazší. Jste pomlouváni na Twitteru? Nastavte monitorování klíčových slov, abyste zachránili vztahy se zákazníky, než bude příliš pozdě.

Virtuální call centrum? Koukněte

Automatická distribuce hovorů, bezplatné interní hovory, komplexní stromy IVR, možnosti zpětného volání a neomezené nahrávání hovorů. A ta nejlepší část? Agenti mohou poskytovat zákaznický servis na cestách a na všech zařízeních. Zjistěte vice o našem softwaru call centra pro interakci se zákazníky.
Inbound and Outbound Call Center Software

Komunita & amp; samoobsluha

Poskytněte svým zákazníkům vyhrazený prostor pro komunitní interakce a samoobsluhu. Vytvořte znalostní báze pro více značek, komunitní fóra, a formuláře pro podávání tiketů přizpůsobené vaší obchodní estetice s naším editorem WYSIWYG.
percentage graph

Reportujte, automatizujte, hrajte, jděte!

Software pro interakci se zákazníky LiveAgent shromažďuje data o všech interakcích se zákazníky a převádí je do praktických zpráv. Získejte užitečné informace, zlepšujte efektivitu agentů pomocí výkonné automatizace a zvyšte produktivitu agentů pomocí gamifikace. Zní to až moc dobře?

Naši zákazníci to říkají nejlépe

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Už vás nebaví přepínat mezi telefony, chaty, e-maily a dalšími komunikačními nástroji?

Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software pro interakci se zákazníky, který integruje více komunikačních kanálů pod jednou střechou za dostupné a transparentní ceny. Neplaťte další poplatky jen za používání call centra nebo živého chatu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Objevte vše, co může LiveAgent nabídnout

Spokojení zákazníci? Neocenitelné.

Všimli jste si, že software pro interakci se zákazníky LiveAgent je nejlevnější a zároveň nejpokročilejší možností na trhu? To je správně. Podívejte se na vše, co můžeme nabídnout, na naší stránce s cenami.
Ticket+Chat

Ticket+Chat

Možnost tiketingu a živého chatu využívající automatizaci.

$29/měsíčně
Ticket+Chat

All-Inclusive

Živý chat, call centrum, sociální média, zákaznický portál a tikety.

$39/měsíčně

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Co je to systém interakce se zákazníkem?

Systém interakce se zákazníkem je software, který spravuje interakce se zákazníky. Kromě toho se používá ke správě příchozích hovorů, e -mailů, chatových relací a/nebo interakcí se sociálními médii se zákazníky.

Proč je důležité mít software pro interakci se zákazníky?

Interakční software je pro podnikání zásadní, protože pomáhá při péči o zákazníky. Pomáhá společnosti včas reagovat na stížnosti zákazníků, dotazy a návrhy. Kromě toho vám umožňuje přístup a sledování všech dat souvisejících s interakcemi se zákazníky.

Jak si můžete vybrat správný software pro interakci se zákazníkem pro vaši firmu?

Chcete-li vybrat správný software pro interakci se zákazníkem, nejprve zjistěte, jaké jsou vaše obchodní potřeby a preference. Druhým krokem je průzkum nejlepších společností prostřednictvím ověřených webů s recenzemi, jako je Capterra nebo G2. Třetím krokem je porovnání ceny, funkcí a možností přizpůsobení. Poté byste měli být schopni zúžit seznam poskytovatelů softwaru pro interakci se zákazníky. Posledním krokem, který doporučujeme, je vyzkoušet si bezplatné zkušební verze společností a učinit tak konečné rozhodnutí. Před zakoupením produktu byste si jej měli vždy vyzkoušet.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo