Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Náš vícekanálový software pro interakci se zákazníky ukládá všechny dotazy zákazníků na centralizovaný řídicí panel.
Odpovídejte na tweety, zprávy živého chatu nebo telefonní hovory z jednoho rozhraní a kontrolujte důležité informace o zákaznících pomocí našeho integrovaného CRM.
Náš software pro interakci se zákazníkem vám umožňuje sledovat cestu řešení problémů vašeho zákazníka napříč různými kanály, přičemž zůstanete ve stejném vlákně tiketů.
Využijte nejrychlejší widget pro živý chat na světě, který je vybaven před chatovacími formami, aktivními spouštěči chatu a zobrazováním psaní v reálném čase.
Přizpůsobte si snadno každou animaci, barvu, styl nebo pozadí okna chatu pomocí tlačítka chatu.
Instagram, Twitter, Facebook, Messenger nebo Viber? Máme je všechny. Interakce se svými zákazníky na sociálních médiích nikdy nebyla snazší.
Jste pomlouváni na Twitteru? Nastavte monitorování klíčových slov, abyste zachránili vztahy se zákazníky, než bude příliš pozdě.
Automatická distribuce hovorů, bezplatné interní hovory, komplexní stromy IVR, možnosti zpětného volání a neomezené nahrávání hovorů. A ta nejlepší část? Agenti mohou poskytovat zákaznický servis na cestách a na všech zařízeních.
Zjistěte vice o našem softwaru call centra pro interakci se zákazníky.
Poskytněte svým zákazníkům vyhrazený prostor pro komunitní interakce a samoobsluhu.
Vytvořte znalostní báze pro více značek, komunitní fóra, a formuláře pro podávání tiketů přizpůsobené vaší obchodní estetice s naším editorem WYSIWYG.
Software pro interakci se zákazníky LiveAgent shromažďuje data o všech interakcích se zákazníky a převádí je do praktických zpráv. Získejte užitečné informace, zlepšujte efektivitu agentů pomocí výkonné automatizace, a zvyšte produktivitu agentů pomocí gamificace.
Zní to až moc dobře?
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software pro interakci se zákazníky, který integruje více komunikačních kanálů pod jednou střechou za dostupné a transparentní ceny. Neplaťte další poplatky jen za používání call centra nebo živého chatu.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .
Peter Komornik, CEO
Všimli jste si, že software pro interakci se zákazníky LiveAgent je nejlevnější a zároveň nejpokročilejší možností na trhu? To je správně. Podívejte se na vše, co můžeme nabídnout, na naší stránce s cenami.
Most Popular
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Jak nastavit a vytvořit Kontakty ve službě LiveAgent
Šablony Webináře Test Psaní Kalkulačka nákladů. Software zákaznické podpory, příchozí call centra a správa e-mailů. Sales contacts: +421 2 33 456 826.
Jak vytvořit skupiny kontaktů v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Vytvorit Skupiny Kontaktu V Aplikaci Liveagent
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.
Jak vytvořit kontaktní formuláře v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Vytvorit Kontaktni Formulare V Liveagent
Call centrum vs. Kontaktní centrum: Jaký je rozdíl?
Videos - Call Centrum Vs Kontaktni Centrum Jaky Je Rozdil
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech