Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky

Poskytujte personalizovanou podporu na každém kontaktním bodě.

  • ✓ Žádný instalační poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Software pro interakci se zákazníky, který vás vede správným směrem

Se softwarem pro interakci se zákazníkem LiveAgent budete vždy jen jedno kliknutí blízko. Umožněte svým zákazníkům, aby zkoumali sami, ale zůstaňte nablízku. Poskytněte jim neomezené možnosti kontaktu a opakovaně jim poskytujte vynikající služby zákazníkům.
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Software pro interakci se zákazníky vám umožňuje každou interakci s dotykovým bodem

Snadná interakce se zákazníky

Náš vícekanálový software pro interakci se zákazníky ukládá všechny dotazy zákazníků na centralizovaný řídicí panel. 

Odpovídejte na tweety, zprávy živého chatu nebo telefonní hovory z jednoho rozhraní a kontrolujte důležité informace o zákaznících pomocí našeho integrovaného CRM.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Méně hádání, více poznatků

Náš software pro interakci se zákazníkem vám umožňuje sledovat cestu řešení problémů vašeho zákazníka napříč různými kanály, přičemž zůstanete ve stejném vlákně tiketů.

Zachyťte potenciální zákazníky a převeďte je

Využijte nejrychlejší widget pro živý chat na světě, který je vybaven před chatovacími formami, aktivními spouštěči chatu a zobrazováním psaní v reálném čase.

Přizpůsobte si snadno každou animaci, barvu, styl nebo pozadí okna chatu pomocí tlačítka chatu.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Okamžitá podpora Instagramu a Twitteru

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger nebo Viber? Máme je všechny. Interakce se svými zákazníky na sociálních médiích nikdy nebyla snazší.

Jste pomlouváni na Twitteru? Nastavte monitorování klíčových slov, abyste zachránili vztahy se zákazníky, než bude příliš pozdě.

Virtuální call centrum? Koukněte

Automatická distribuce hovorů, bezplatné interní hovory, komplexní stromy IVR, možnosti zpětného volání a neomezené nahrávání hovorů. A ta nejlepší část? Agenti mohou poskytovat zákaznický servis na cestách a na všech zařízeních.

Zjistěte vice o našem softwaru call centra pro interakci se zákazníky.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Komunita a samoobsluha

Poskytněte svým zákazníkům vyhrazený prostor pro komunitní interakce a samoobsluhu.

Vytvořte znalostní báze pro více značek, komunitní fóra, a formuláře pro podávání tiketů přizpůsobené vaší obchodní estetice s naším editorem WYSIWYG.

percentage graph

Reportujte, automatizujte, hrajte, jděte!

Software pro interakci se zákazníky LiveAgent shromažďuje data o všech interakcích se zákazníky a převádí je do praktických zpráv. Získejte užitečné informace, zlepšujte efektivitu agentů pomocí výkonné automatizace, a zvyšte produktivitu agentů pomocí gamificace.

Zní to až moc dobře?

Naši zákazníci to říkají nejlépe

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Už vás nebaví přepínat mezi telefony, chaty, e-maily a dalšími komunikačními nástroji?

Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software pro interakci se zákazníky, který integruje více komunikačních kanálů pod jednou střechou za dostupné a transparentní ceny. Neplaťte další poplatky jen za používání call centra nebo živého chatu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .

black Slido logo

Objevte vše, co může LiveAgent nabídnout

Spokojení zákazníci? Neocenitelné.

Všimli jste si, že software pro interakci se zákazníky LiveAgent je nejlevnější a zároveň nejpokročilejší možností na trhu? To je správně. Podívejte se na vše, co můžeme nabídnout, na naší stránce s cenami.

30denní zkušební verze
Nejsou vyžadovány kreditní karty
a mnoho dalšího
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form
Related Articles to Software pro interakci se zákazníkem
Nastartujte řízení projektů pomocí funkcí řízení projektů a integrací aplikace LiveAgent. Plánujte úkoly a spravujte agenty a oddělení.

Řízení projektu

Vyzkoušejte LiveAgent pro řízení projektů a zákaznickou podporu. Nabízí špičkový software, integrace a možnost bezplatného vyzkoušení. Související články a vzdělávací videa jsou k dispozici.

Widget zpětné vazby je nástroj, který se používá na webové stránce či v aplikaci a v němž zanecháte zpětnou vazbu o vaší zkušenosti.

Widget zpětné vazby

Integrace LCRcom s LiveAgentem zvyšuje efektivitu komunikace se zákazníky a sledování hovorů, což vede k lepší kvalitě služeb a zvýšení produktivity. Widget zpětné vazby je užitečným nástrojem pro získání zpětné vazby od zákazníků a zlepšení webových stránek.

Držte se protokolů zdvořilé konverzace pro chat. Objevte správnou etiketu live chat komunikace a zjistěte víc o pravidlech, kterými by se měla zákaznická služba řídit.

Etiketa pro zákaznickou podporu na live chatu

Etiketa pro zákaznickou podporu na live chatu je soubor pravidel pro zdvořilé chování během online konverzací. Důraz je kladen na přípravu, pozdravy, použití přednastavených odpovědí, řešení obtížných konverzací, jazyk a strukturu chatu, pauzy a přesměrování zákazníka, následnou komunikaci a ukončení chatu. Výběr vhodných zaměstnanců pro komunikaci je zásadní. Dodržování pravidel etikety je klíčové pro udržení pozitivní zážitku zákazníka.

Uvažujete o migraci ze SolarWinds na jinou platformu? Vyzkoušejte zdarma LiveAgent a přejděte na nový helpdesk software.

Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.

Za LiveAgentem stojí společnost Quality unit, ve které děláme vše pro to, aby byl LiveAgent co nejbezpečnější. Zjistěte víc o bezpečnostních funkcích LiveAgentu.

Zabezpečení helpdesku

Zvyšujte spokojenost zákazníků a úspěšnost webových stránek s dobrými komunikačními dovednostmi. LiveAgent je software zákaznické podpory, který umožňuje bezpečně spravovat dotazy zákazníků z různých kanálů v jednom rozhraní. S funkcemi jako je blokování IP adres, dvoufázové ověření a HTTPS šifrování, poskytuje LiveAgent vysoký stupeň zabezpečení helpdesku.

Nástroje LiveAgent pro naslouchání na sociálních sítích jsou skvělé pro proaktivní řešení problémů. Získejte kompletní přehled o tom, co se dnes říká o vaší firmě.

Hledáte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích?

Naslouchání na sociálních sítích je důležité pro získávání zpětné vazby od zákazníků. LiveAgent nabízí propojení se všemi kanály sociálních sítí a snadnou interakci s zákazníky. Získejte přehled o spokojenosti zákazníků a využijte pozitivní zmínky jako ohlasy.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x