Hledáte SolarWinds alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou SolarWinds na trhu.


Začněte nyní | 14 dní zdarma


Podívejte se na to v akci

Používáno

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Help desk software comparison
Alternatives background

Jste unaveni z vašeho helpdesk softwaru?

Hledáte jednodušší a efektivnější řešení pro zákaznickou podporu? LiveAgent vám nabízí spolehlivý tiketovací systém, integraci s více kanály, více než 175 funkcí a více než 40 integrací.

Pozvedněte svůj help desk na vyšší úroveň s LiveAgentem. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Union icon

Zvýšená spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.

Money Bag

Cenově dostupnější

Ušetřete peníze! LiveAgent je ve srovnání s jinými řešeními helpdesku cenově výhodnější.

Statistic icon

Bohatý na funkce

Přes 175 + funkcí, které udělají vaše pracovní procesy snadnější a příjemnější. 

SolarWinds vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
SolarWinds
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing. SolarWinds nenabízí tiekting.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat. SolarWinds nenabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum. SolarWinds nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. SolarWinds nabízí samoobsluhu v plánu za 23 USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku. SolarWinds nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru. SolarWinds nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu. SolarWinds nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu. SolarWinds nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. SolarWinds nabízí znalostní databázi v plánu za 23 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. SolarWinds nabízí zákaznické fórum v plánu za 23 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. SolarWinds nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 48 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. SolarWinds nabízí funkce API v plánu za 84 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR. SolarWinds nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory. SolarWinds nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. SolarWinds nabízí neomezenou historii v plánu za 23 USD/agent/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek. SolarWinds nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek. SolarWinds nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. SolarWinds nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 23 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc. SolarWinds nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 23 USD/agent/měsíc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu. SolarWinds nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 23 USD/agent/měsíc.

undraw report mx0a

Výkonná alternativa SolarWinds

Pokud hledáte dokonalé řešení pro svůj software helpdesku, vaše hledání je možná u konce. LiveAgent má vše, co potřebujete pro poskytování nejlepší možné zákaznické podpory. 

Spolehlivý tiketovací systém pokrývá všechny důležité kanály – e-mail, živý chat, sociální média (dokonce i Instagram), call centrum a znalostní databázi. Se systémem LiveAgent budete připraveni skutečně na všechno.

Nejrychlejší živý chat

Živý chat je základním nástrojem při poskytování služeb zákazníkům. Umožňuje zákazníkům téměř okamžité spojení s vámi prostřednictvím widgetu na vašich webových stránkách. Je to skvělý doplněk vaší zákaznické podpory.

LiveAgent má nejrychlejší widget živého chatu na trhu, rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Odpovídejte svým zákazníkům rychlostí blesku!

undraw fast loading 0lbh
undraw Savings dwkw

Získejte více za méně

Pořízení dalších užitečných nástrojů vás nemusí stát mnoho. LiveAgent nabízí tři skvělé placené plány, které jsou plné užitečných nástrojů, funkcí a integrací. Stačí si jen vybrat ten, který vám nejvíce vyhovuje. 

Ceník služby LiveAgent vám také umožňuje zakoupit si samostatné funkce v případě, že chcete přidat něco navíc. Více informací najdete v našich cenových plánech.

Více informací

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent


undraw winners ao2o

Připraveni přejít?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.

Porovnejte nás a dalšími softwary

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními softwarovými řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

Related Articles to SolarWinds alternativa
Funkce LiveAgent umožňují firmám zvýšit produktivitu zákaznické podpory s samoobslužnými možnostmi, integracemi a efektivním řízením agentů. Live chat může zvýšit spokojenost zákazníků a loajalitu.

Jak přidat Agenty ve službě LiveAgent

Funkce LiveAgent umožňují firmám zvýšit produktivitu zákaznické podpory s samoobslužnými možnostmi, integracemi a efektivním řízením agentů. Live chat může zvýšit spokojenost zákazníků a loajalitu.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Růst

Moderní podniky potřebují komplexní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a obchodních výsledků, včetně softwarů pro řízení incidentů a zpětnou vazbu od zákazníků. Chatboti a aplikace WhatsApp také hrají klíčovou roli v poskytování efektivní služby zákazníkům.

Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

Helpdesk software & live chat LiveAgent

Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent

Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

LiveAgent je software pro zákaznickou podporu s funkcemi IVR a zpětného volání. Aktivní naslouchání je klíčovou dovedností pro zlepšení interakce se zákazníky. Integrace živého chatu v aplikaci Adobe Business Catalyst může poskytnout konkurenční výhodu.

Jak nastavit live chat v aplikaci Adobe Business Catalyst

LiveAgent je software pro zákaznickou podporu s funkcemi IVR a zpětného volání. Aktivní naslouchání je klíčovou dovedností pro zlepšení interakce se zákazníky. Integrace živého chatu v aplikaci Adobe Business Catalyst může poskytnout konkurenční výhodu.

LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

Objevte LiveAgent

LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x