Nejste spokojeni se službou ZenDesk Talk? Hledáte jiné řešení pro své call centrum?
LiveAgent je dokonalé řešení helpdesku pro vaši firmu. Poskytněte podporu prostřednictvím e-mailu, chatu, sociálních médií, znalostní databáze a call centra za jednu skvělou cenu.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!
Více než 175 funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci.
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
Zendesk Talk
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk Talk nabízí prodej letenek v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk Talk nabízí Live Chat v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk Talk nabízí Call centrum v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk Talk nabízí samoobsluhu v plánu za 121 USD/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zendesk Talk nabízí integraci Facebooku v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za agenta nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zendesk Talk nabízí integraci Twitteru v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zendesk Talk nabízí integraci Instagramu v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu v tarifu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zendesk Talk nabízí integraci služby Viber v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk Talk nabízí znalostní databázi v plánu za 121 USD/agent/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk Talk nabízí zákaznické fórum v plánu za 152 USD/agent/měsíc.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk Talk nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk Talk nabízí funkce API v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk Talk nabízí funkce IVR v plánu za 152 USD/agent/měsíc.
|
Video hovory
Vohor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
Zendesk Talk nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk Talk nabízí neomezenou historii v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk Talk nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk Talk nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk Talk nabízí neomezený počet tiketůk/e-mailů v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk Talk nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk Talk nabízí neomezenou podporu 24/7 jako dodatečnou funkci.
|
Pokud hledáte spolehlivé a levnější řešení ke svému stávajícímu softwaru, vaše hledání je u konce.
LiveAgent je jedním z nejlépe hodnocených řešení zákaznické podpory, má příznivou cenu a je nabitý výkonnými nástroji. LiveAgent má více než 175 funkcí a více než 40 integrací, které vám pomohou usnadnit pracovní postupy a umožní vám poskytovat lepší podporu.
Nevzdávejte se call centra. LiveAgent vám umožní jeho rychlé a bezproblémové nastavení. Po nastavení můžete poskytovat podporu prostřednictvím prohlížeče, telefonu nebo jakéhokoli jiného zařízení, které si vyberete.
Není třeba žádných poskytovatelů třetích stran, LiveAgent se o vše postará za vás. Stačí se jen připojit a odvádět co nejlepší práci.
Poskytnout firmě to, co potřebuje k poskytování nejlepší péče o zákazníky, nemusí znamenat zruinování rozpočtu. Cenové plány společnosti LiveAgent jsou nabité užitečnými nástroji, funkcemi a integracemi s příznivou cenou.
Nepřeplácejte za software, který můžete mít levněji. Podívejte se na naše cenové plány a zjistěte více.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech