ANGLIČTINA PRO CALL CENTRA Veškerá slovní zásoba, kterou potřebujete ☎️
Platformy pro vztahy se zákazníky jako Sendinblue LiveAgent, SAP Concur a Constant Contact nabízejí zákaznickou podporu skrze různé kanály.
Agenti v call centru často nemají dostatečný kontext pro smysluplné rozhovory, což snižuje efektivitu prodeje drahých položek. Řešení jako výkonné IVR a poklesy hlasu mohou být využity v automatizovaných kampaních. Při výběru číselníku je důležité zvážit potřeby call centra. Prediktivní číselníky jsou produktivnější, ale výkonné číselníky přispívají k lepší zkušenosti zákazníka.
Call centrum software pro příchozí hovory
Dobrý zákaznický servis a motivovaní zaměstnanci jsou klíčem k úspěchu podnikání. Software pro call centra vám pomůže zefektivnit komunikaci se zákazníky.
Příchozí vs. odchozí call centrum
Efektivní výkon agentů call center zvyšuje prodej. Příchozí prodej zaměřen na motivaci volajících. Odchozí call centra se zaměřují na prodej s telemarketingem a vyjednávání schůzek. Průzkumy trhu a vymáhání pohledávek jsou dalšími službami.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech