Podporujte své zákazníky proaktivně tím, že je oslovíte pomocí softwaru call centra pro odchozí hovory – zlepšíte vztahy se zákazníky, optimalizujete odchozí interakce se zákazníky a vytvoříte více prodejních příležitostí. S call centrum softwarem LiveAgent lze snadno a efektivně řešit odchozí komunikaci se zákazníky přímo z vašeho helpdesku.
Studie společnosti inContact odhalilla, že většina spotřebitelů je otevřena tomu, aby byli společnostmi proaktivně oslovováni. Skutečnost je taková, že 73% zákazníků, kteří mají pozitivní zkušenost s příchozím hovorem od společnosti/poskytovatele služeb, uvedlo, že došlo k pozitivní změně ve vnímání organizace, která jim volala.
Na rozdíl od softwaru call centra pro příchozí hovory, který společnosti využívají k vyřizování svých příchozích hovorů, vám software call centra pro odchozí hovory umožňuje uskutečňovat odchozí hovory stávajícím zákazníkům neo potenciálním zákazníkům a zájemcům o vaše služby. Potřeba odchozích hovorů může být různá, například proaktivní podpora zákazníků, křížový prodej nebo upselling stávajícím zákazníkům, průzkumy trhu atd.
Většina dnešních softwarových řešení call centra kombinuje odchozí i příchozí funkce call centra. Výběr nejlepšího softwaru call centra pro odchozí hovory obvykle spočívá ve výběru nástroje s nejvhodnější sadou funkcí.
Poskytněte proaktivní podporu a oslovte své zákazníky dříve, než vás požádají o pomoc
V případě obnovy může včasný telefonát zabránit ztrátě zákazníka.
Rozšiřte svou nabídku stávajícím zákazníkům prostřednictvím upsellingu nebo křížového prodeje relevantních produktů.
Díky vydatným funkcím softwaru call centra pro příchozí a odchozí hovory vám LiveAgent může pomoci zlepšit komunikaci se zákazníky, zlepšit efektivitu a produktivitu vašich týmů zákaznické podpory a zvýšit spokojenost zákazníků. Připojte libovolného VoIP poskytovatele, nastavte inteligentní směrování hovorů, vytvářejte vlastní IVR rozcestníky, snadno spravujte zmeškané hovory, ukládejte neomezené množství záznamů hovorů, přijímejte hovory přímo z vašeho webu nebo povolte videohovory spolu s chatem – to vše díky LiveAgentu.
Náš software call centra je jen jednou částí vícekanálové helpdesk platformy, která obsahuje více než 180 funkcí, přes 40 integrací a nekonečné možnosti přizpůsobení. LiveAgent zahrnuje výkonný tiketovací systém s automatizací, nativním live chatem, integrací sociálních sítí a samoobslužnými funkcemi. Nechte své zákazníky, aby vás kontaktovali prostřednictvím kanálu, který upřednostňují, a zároveň umožněte vašim agentům efektivně spravovat veškerou komunikaci z jednoho místa.
Díky více než 40 integracím můžete zjednodušit a zlepšit vaši odchozí komunikaci se zákazníky. Nechte si zasílat oznámení o nových tiketech, pokud svou společnost spravujete pomocí Slacku, registrujte nové nabídky v PipeDrive, fakturujte zákazníkům pomocí ChargeDesku – to vše z vašeho LiveAgent tiketovacího panelu.
Zavolejte nebo pošlete e-mail vašim potenciálním zákazníkům, kteří zrovna prohlížejí vaše webové stránky, během několika kliknutí – přímo z vašeho řídícího panelu LiveAgent. Jestliže je tato funkce povolena, může být velice užitečná zejména B2B prodejním týmům. Vaši obchodníci budou moci rychle a pohodlně zpracovávat odchozí interakce.
Díky CRM call centrum softwaru pro odchozí hovory LiveAgent získáte okamžitý přístup ke komplexním informacím o zákaznících, včetně osobních údajů každého zákazníka, předchozích nákupů a historie služeb – to vše v jednom hybridním vlákně tiketu. Při znalosti těchto údajů mohou agenti proaktivně oslovovat stávající zákazníky a zefektivnit upselling nebo křížový prodej vašich produktů, kdykoli je potřeba.
Díky funkci neomezeného nahrávání hovorů můžete bezpečně a pohodlně ukládat všechny hovory a zprávy ze záznamníku přímo ve svém LiveAgent účtu. Tato funkce zajišťuje, že nedojde ke ztrátě žádného hovoru se zákazníkem a dává agentům možnost snadného přístupu a přehrávání zaznamenaného hovoru, kdykoli je třeba. Může sloužit také jako připomínka toho, co bylo řešeno v předchozí komunikaci, aby nové nabídky byly relevantní.
Zaujměte potenciální zákazníky na vašem webu pomocí proaktivních pozvánek k chatu, které jsou součástí vícekanálového helpdesk řešení LiveAgent. Nastavte automatické pozvánky k chatu pro vlastní URL adresy vašeho webu (např. na stránce s ceníkem) nebo pozvěte návštěvníky k chatu behěm procesu platby. Důsledkem je vybudování důvěry v nákup, zlepšení nákupní zkušenosti a návštěvníky proměníte v platící zákazníky.
S LiveAgentem můžete také sledovat svá zapojení na sociálních sítích. Tento software lze bez problémů integrovat s nejoblíbenějšími sociálními sítěmi, jako je Facebook, Twitter a Instagram. Jednoduše sledujte a odpovídejte na všechny zprávy ze sociálních sítí, komentáře a zmínky o vaší značce – z jediného řídícího panelu. Poskytněte včasnou pomoc a převeďte více leadů v prodeje.
Software call centra LiveAgent přichází s integrovanými analytickými a reportovacími funkcemi. Získejte cenné poznatky z téměř nekonečných možností tvorby přehledů, které sledují různé metriky a KPI call centra. Vytvářejte různé druhy výkazů, buďte v obraze, jak si vaše call centrum vede a identifikujte oblasti pro možné zlepšení.
LiveAgent běží v cloudu a je snadno nastavitelný a použitelná. Začněte využívat náš robustní call centrum software během několika minut, bez nutnosti zapojení vašich IT zaměstnanců.
LiveAgent kombinuje funkce call centra pro odchozí i příchozí hovory. Přijímejte neomezené množství hovorů nebo proaktivně oslovujte své zákazníky.
Získejte za své peníze to nejlepší. Naše cenové modely jsou jednoduché, transparentní, bez dlouhodobých smluv a dalších poplatků za minuty využívání.
Call centrum je jen částí mnohem komplexnějšího řešení, které umožňuje jednoduchou správu tiketů, e-mailů, chatů, hlasové komunikace a zpráv ze sociálních sítí.
Získejte profesionální call centrum software pro příchozí i odchozí hovory, integrovaný do výkonného helpdesk řešení za fixní měsíční cenu, bez skrytých poplatků nebo dlouhodobých závazků. Zaregistrujte si 14 denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.
Most Popular
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team