Efektivní call centrum software pro odchozí hovory

Zvyšte svou prodejní a marketingovou sílu pomocí našeho call centra s integrovaným CRM.

  • ✓ Žádné vstupné poplatky    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Ukončení možné kdykoli
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Prodejte více díky call centrum softwaru pro odchozí hovory

Podporujte své zákazníky proaktivně tím, že je oslovíte pomocí softwaru call centra pro odchozí hovory – zlepšíte vztahy se zákazníky, optimalizujete odchozí interakce se zákazníky a vytvoříte více prodejních příležitostí. S call centrum softwarem LiveAgent lze snadno a efektivně řešit odchozí komunikaci se zákazníky přímo z vašeho helpdesku.

Studie společnosti  inContact odhalilla, že většina spotřebitelů je otevřena tomu, aby byli společnostmi proaktivně oslovováni. Skutečnost je taková, že 73% zákazníků, kteří mají pozitivní zkušenost s příchozím hovorem od společnosti/poskytovatele služeb, uvedlo, že došlo k pozitivní změně ve vnímání organizace, která jim volala.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Co je software call centra pro odchozí hovory?

Na rozdíl od softwaru call centra pro příchozí hovory, který společnosti využívají k vyřizování svých příchozích hovorů, vám software call centra pro odchozí hovory umožňuje uskutečňovat odchozí hovory stávajícím zákazníkům neo potenciálním zákazníkům a zájemcům o vaše služby. Potřeba odchozích hovorů může být různá, například proaktivní podpora zákazníků, křížový prodej nebo upselling stávajícím zákazníkům, průzkumy trhu atd.

Většina dnešních softwarových řešení call centra kombinuje odchozí i příchozí funkce call centra. Výběr nejlepšího softwaru call centra pro odchozí hovory obvykle spočívá ve výběru nástroje s nejvhodnější sadou funkcí.

Zaujměte proaktivní přístup ke komunikaci se zákazníky pomocí softwaru call centra pro odchozí hovory

Proaktivní podpora zákazníků

Poskytněte proaktivní podporu a oslovte své zákazníky dříve, než vás požádají o pomoc

Clock icon

Prodloužení služby nebo obnova produktu

V případě obnovy může včasný telefonát zabránit ztrátě zákazníka.

Upselling a křížový prodej produktu

Rozšiřte svou nabídku stávajícím zákazníkům prostřednictvím upsellingu nebo křížového prodeje relevantních produktů.

Všechny funkce pro odchozí hovory v jednom softwaru

Díky vydatným funkcím softwaru call centra pro příchozí a odchozí hovory vám LiveAgent může pomoci zlepšit komunikaci se zákazníky, zlepšit efektivitu a produktivitu vašich týmů zákaznické podpory a zvýšit spokojenost zákazníků. Připojte libovolného VoIP poskytovatele, nastavte inteligentní směrování hovorů, vytvářejte vlastní IVR rozcestníky, snadno spravujte zmeškané hovory, ukládejte neomezené množství záznamů hovorů, přijímejte hovory přímo z vašeho webu nebo povolte videohovory spolu s chatem – to vše díky LiveAgentu.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Call centrum pro odchozí hovory jako součást vícekanálového helpdesku

Náš software call centra je jen jednou částí vícekanálové helpdesk platformy, která obsahuje více než 180 funkcí, přes 40 integrací a nekonečné možnosti přizpůsobení. LiveAgent zahrnuje výkonný tiketovací systém s automatizací, nativním live chatem, integrací sociálních sítí a samoobslužnými funkcemi. Nechte své zákazníky, aby vás kontaktovali prostřednictvím kanálu, který upřednostňují, a zároveň umožněte vašim agentům efektivně spravovat veškerou komunikaci z jednoho místa.

Zahrnuté integrace

Díky více než 40 integracím můžete zjednodušit a zlepšit vaši odchozí komunikaci se zákazníky. Nechte si zasílat oznámení o nových tiketech, pokud svou společnost spravujete pomocí Slacku, registrujte nové nabídky v PipeDrive, fakturujte zákazníkům pomocí ChargeDesku – to vše z vašeho LiveAgent tiketovacího panelu.

Designer holding pen in hand

Více než 3000 recenzí na předních srovnávacích stránkách

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Využijte LiveAgent pro odchozí komunikaci se zákazníky a podporu prodeje

Agent providing support to customer

Zahajte odchozí komunikaci několika kliknutími

Zavolejte nebo pošlete e-mail vašim potenciálním zákazníkům, kteří zrovna prohlížejí vaše webové stránky, během několika kliknutí – přímo z vašeho řídícího panelu LiveAgent. Jestliže je tato funkce povolena, může být velice užitečná zejména B2B prodejním týmům. Vaši obchodníci budou moci rychle a pohodlně zpracovávat odchozí interakce.

Snadný přístup k podrobným informacím o zákaznících

Díky CRM call centrum softwaru pro odchozí hovory LiveAgent získáte okamžitý přístup ke komplexním informacím o zákaznících, včetně osobních údajů každého zákazníka, předchozích nákupů a historie služeb – to vše v jednom hybridním vlákně tiketu. Při znalosti těchto údajů mohou agenti proaktivně oslovovat stávající zákazníky a zefektivnit upselling nebo křížový prodej vašich produktů, kdykoli je potřeba.

Make use of unlimited call recordings

Využijte neomezené nahrávání hovorů

Díky funkci neomezeného nahrávání hovorů můžete bezpečně a pohodlně ukládat všechny hovory a zprávy ze záznamníku přímo ve svém LiveAgent účtu. Tato funkce zajišťuje, že nedojde ke ztrátě žádného hovoru se zákazníkem a dává agentům možnost snadného přístupu a přehrávání zaznamenaného hovoru, kdykoli je třeba. Může sloužit také jako připomínka toho, co bylo řešeno v předchozí komunikaci, aby nové nabídky byly relevantní.

Využijte proaktivní chat k získání více zákazníků

Zaujměte potenciální zákazníky na vašem webu pomocí proaktivních pozvánek k chatu, které jsou součástí vícekanálového helpdesk řešení LiveAgent. Nastavte automatické pozvánky k chatu pro vlastní URL adresy vašeho webu (např. na stránce s ceníkem) nebo pozvěte návštěvníky k chatu behěm procesu platby. Důsledkem je vybudování důvěry v nákup, zlepšení nákupní zkušenosti a návštěvníky proměníte v platící zákazníky.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Sledujte a zapojujte potenciální zákazníky na sociálních sítích

S LiveAgentem můžete také sledovat svá zapojení na sociálních sítích. Tento software lze bez problémů integrovat s nejoblíbenějšími sociálními sítěmi, jako je Facebook, Twitter a Instagram. Jednoduše sledujte a odpovídejte na všechny zprávy ze sociálních sítí, komentáře a zmínky o vaší značce – z jediného řídícího panelu. Poskytněte včasnou pomoc a převeďte více leadů v prodeje.

Učte se s analytiky call centra

Software call centra LiveAgent přichází s integrovanými analytickými a reportovacími funkcemi. Získejte cenné poznatky z téměř nekonečných možností tvorby přehledů, které sledují různé metriky a KPI call centra. Vytvářejte různé druhy výkazů, buďte v obraze, jak si vaše call centrum vede a identifikujte oblasti pro možné zlepšení.

Learn from customer analytics and insights

Proč je LiveAgent tou pravou volbou?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Snadno použitelná cloudová technologie

LiveAgent běží v cloudu a je snadno nastavitelný a použitelná. Začněte využívat náš robustní call centrum software během několika minut, bez nutnosti zapojení vašich IT zaměstnanců.

Outbound call center software

Odchozí i příchozí hovory

LiveAgent kombinuje funkce call centra pro odchozí i příchozí hovory. Přijímejte neomezené množství hovorů nebo proaktivně oslovujte své zákazníky.

Confused woman in front of the computer

Žádné extra příplatky za minuty

Získejte za své peníze to nejlepší. Naše cenové modely jsou jednoduché, transparentní, bez dlouhodobých smluv a dalších poplatků za minuty využívání.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Vícekanálová platforma typu "vše v jednom"

Call centrum je jen částí mnohem komplexnějšího řešení, které umožňuje jednoduchou správu tiketů, e-mailů, chatů, hlasové komunikace a zpráv ze sociálních sítí.

Získejte LiveAgent za férovou cenu

Získejte profesionální call centrum software pro příchozí i odchozí hovory, integrovaný do výkonného helpdesk řešení za fixní měsíční cenu, bez skrytých poplatků nebo dlouhodobých závazků. Zaregistrujte si 14 denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.

14 denní zkušební verze
Není vyžadována kreditní karta
a mnoho dalšího
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Software call centra pro odchozí hovory
Platformy pro vztahy se zákazníky jako Sendinblue LiveAgent, SAP Concur a Constant Contact nabízejí zákaznickou podporu skrze různé kanály.

ANGLIČTINA PRO CALL CENTRA Veškerá slovní zásoba, kterou potřebujete ☎️

Platformy pro vztahy se zákazníky jako Sendinblue LiveAgent, SAP Concur a Constant Contact nabízejí zákaznickou podporu skrze různé kanály.

Manažeři call center musí vědět, jak využít technologie call center ke zlepšení služeb zákazníkům. Přečtěte si informace o řízení call center.

Správa call centra

Úspěšné řízení call centra vyžaduje efektivní plánování agentů a zapojení zaměstnanců. Flexibilní pracovní modely a zohlednění preferencí agentů mohou zlepšit výkonnost.

Zjistěte, co je to dialer neboli automatický číselník a jaké výhody přináší. Na základě přehledu dialerů pro call centra si pak můžete vybrat ten nejlepší pro váš typ podnikání.

Číselníky call centra

Agenti v call centru často nemají dostatečný kontext pro smysluplné rozhovory, což snižuje efektivitu prodeje drahých položek. Řešení jako výkonné IVR a poklesy hlasu mohou být využity v automatizovaných kampaních. Při výběru číselníku je důležité zvážit potřeby call centra. Prediktivní číselníky jsou produktivnější, ale výkonné číselníky přispívají k lepší zkušenosti zákazníka.

Software call centra pro příchozí hovory vám pomůže vytvořit virtuální call centrum. Snadno spravujte příchozí komunikaci se zákazníky, zlepšete výkonnost týmu podpory a generujte více příchozích prodejů. Vyberte si ten správný pro své potřeby.

Call centrum software pro příchozí hovory

Dobrý zákaznický servis a motivovaní zaměstnanci jsou klíčem k úspěchu podnikání. Software pro call centra vám pomůže zefektivnit komunikaci se zákazníky.

Termín call centrum se používá k označení centrální kanceláře, která spravuje velké množství příchozích a odchozích hovorů. Přečtěte si o call centrech víc.

Call centrum funkce

Umístění tlačítka s okamžitým voláním na webové stránky zlepšuje interakci se zákazníky a zvyšuje prodej. Kvalita hovorů je důležitá, stejně jako úrovně dohody o úrovni služeb (SLA). LiveAgent nabízí kvalitní call center software pro zlepšení zákaznické podpory.

Pokud jde o call centra, existují příchozí a odchozí call centra, která používají pokročilý software pro zvýšení efektivity.

Příchozí vs. odchozí call centrum

Efektivní výkon agentů call center zvyšuje prodej. Příchozí prodej zaměřen na motivaci volajících. Odchozí call centra se zaměřují na prodej s telemarketingem a vyjednávání schůzek. Průzkumy trhu a vymáhání pohledávek jsou dalšími službami.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo