Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Odchozí call centrum je obvykle obchodní oddělení, které volá, aby pro firmu získalo nové zákazníky.
Software, který vašim agentům umožní efektivně zpracovávat odchozí hovory, nejlépe vyhledáte na důvěryhodných recenzních webech, jako je G2 nebo Capterra. Poté se rozhodněte na základě hodnocení, funkcí, ceny a přizpůsobení.
Mezi výhody softwaru pro odchozí telefonní centra patří zvýšení počtu kontaktů, zlepšení pracovního toku zákaznického servisu, nižší náklady díky službám VoIP a lepší povědomí o značce.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech