Partner
Co je Mail.ru?
Mail.ru je ruská internetová společnost a e-mailová služba. Stala se jednou z hlavních e-mailových poskytovatelú v Rusku a na ruskojazyčném segmentu internetu. Mail.ru vlastní také velké množství populárních webových stránek zaměřených na tento segment.
Jak můžete používat Mail.ru?
Vzhledem k tomu, že se jedná o populární e-mailovou službu v Rusku, můžete si pomocí služby Mail.ru zřídit e-mailovou adresu zákaznické podpory, na kterou můžete přijímat zákaznické požadavky. Tento způsob řešení problémů však může být účinný při práci s malým množstvím přijatých e-mailů. Abyste se vyhnuli nepořádku a zmatkům, můžete e-mailovou schránku Mail.ru propojit se službou LiveAgent tiketingovým systémem a udržovat tikety od zákazníků organizované.
Systém tiketingu LiveAgent plně podporuje více násobné e-mailové schránky od různých poskytovatelů, včetně Mail.ru, Gmail, Outlook, Yahoo a mnoha dalších. Kromě toho je plně podporováno množství funkcí které zajistí, že vaše e-mailová komunikace zůstane organizovaná a bude směřovat ke správným lidem.
Podívejte se na funkce jako je oddělení nebo automatizovaná distribuce tiketů, které zajistí, že každý tiket bude doručen k volnému agentovi podpory. Můžete použít také označení pro mnoho skupin nebo vytvořit vlastní úřední hodiny, aby vaši zákazníci věděli, kdy jste dostupní.
To nejlepší na LiveAgent tiketovacím systému jsou jeho multi-kanálové schopnosti. Kromě Mail.ru a dalších e-mail poskytovatelů, také zvládá live chat, call centrum, zákaznický portál, a sociální média – Facebook, Instagram, Twitter, a dokonce Viber a WhatsApp. Každý z těchto komunikačních kanálů je podporován vlastními funkcemi. Podívejte se na plný seznam abyste se seznámili se všemi funkcemi.
Jaké jsou výhody používání Mail.ru integrace?
- Populární ruský poskytovatel e-mailu ve vašem helpdesku
- Rychlejší zákaznická komunikace
- Lepší spravování e-mailů a jasné pořadí
- Multikanálový tiketovací systém
Searching for a way to improve your email communication?
Handle customer requests faster and get your comunication organized with LiveAgent ticketing system
Jak můžete integrovat váš Mail.ru s LiveAgent?
Integrační proces je jednoduchý a lze jej dokončit během několika minut. Jediné, co musíte udělat, je přidat svůj e-mailový účet Mail.ru do tiketovacího systému LiveAgent. Postupujte podle níže uvedeného průvodce a dozvíte se, jak na to.
- Pokud ještě nemáte účet, přejděte na Mail.ru a vytvořte nový e-mailový účet kliknutím na Vytvořit e-mail v horní části levého panelu na domovské stránce Mail.ru. Zadejte své údaje a vytvořte si účet. Pokud již účet máte, můžete tento krok přeskočit.

- Poté, co je váš účet připravený, otevřete LiveAgent a přejděte do Konfigurace > E-mail > E-mailové účty. Nyní klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části a vyberte Mail.ru ze seznamu nabízených poskytovatelů e-mailu.

- Dále zadejte své údaje, například přihlašovací jméno, heslo a vyberte oddělení, kam budou e-maily směřovat. Po dokončení klikněte na Uložit a vaše e-mailová adresa Mail.ru bude přidána do služby LiveAgent.

Vaše Mail.ru integrace je kompletní a nyní veškeré e-maily od zákazníků budou z vašeho Mail.ru přesměrovány do LiveAgent tiketovacího systému.
Jste zvědaví na více informací o tiketovacím systému LiveAgent? Podívejte se na naše funkce tiketovacího systému nebo se podívejte na příklady použítí, abyste zjistili jak používat LiveAgent a vylepšit vaši zákaznickou podporu.
Enhance your email support capabilities and provide a seamless experience for your customers
Streamline your email workflow, improve response times, and deliver exceptional customer service with the LiveAgent and Mail.ru integration.
Frequently Asked Questions
Co je Mail.ru?
Mail.ru je jedním z největších poskytovatelů e-mailu v Rusku a v rusky mluvícím segmentu internetu. Provozuje také několik populárních webových stránek.
Můžu integrovat Mail.ru s LiveAgent?
Vaše e-mailová schránka Mail.ru může být integrována do aplikace LiveAgent zdarma a bez složitých úkolů. Postupujte podle návodu v tomto článku a dozvíte se, jak na to.
Jaké jsou výhody integrace Mail.ru s LiveAgent?
Zlepšená a organizovaná e-mailová komunikace, určování priorit, filtrování, filtry spamu a vícekanálové funkce jsou jen některé z mnoha výhod.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
Vyšperkujte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Výkonné řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro komunikační kanály. Nabízí náhledový dialer a kliknutí na call.
Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace
Ujistěte se, že dokumentace znalostní báze odpovídá stylu vaší značky a využijte širokou škálu nastavení a možností přizpůsobení. S LiveAgent můžete snadno spravovat veškerou komunikaci se zákazníky na jednom místě.
Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu
LiveAgent has helped FrëschKëscht improve its internal organizational structures and provide faster email responses, leading to increased sales. Users have reported improved customer satisfaction and sales thanks to fast and accurate support from agents, who can also chat with clients. LiveAgent also assists with ticket sorting and customer needs analysis. Many users recommend LiveAgent as a better alternative to other products on the market. Users have praised LiveAgent for its advanced automation, social media integration, live chat, ease of use, and well-integrated modules. It also offers email alias generation for easy connection. Users have highlighted its great value for money and 24/7 support team availability.