Vhodný pro vzdělávací a neziskové organizace

Plně škálovatelný, přizpůsobitelný a konfigurovatelný vašim potřebám.

Nejčastěji používané LiveAgent
  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generujte vyšší zisky

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které vám zvýší příjmy.

97%

Zvyšte spokojenost

Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.

16×

Zlepšete hodnotu zákazníka

Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce/firmě.

Business background

Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace

Zaměřte se na pozitivní dopad vaší instituce na společnost nebo životní prostředí se službou LiveAgent, nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým partnerům a proveďte změnu společně.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Ušetřete čas implementací automatizace

Vzdělávací a nevládní organizace si obvykle potrpí na budování silných osobních vztahů, protože právě v této oblasti působí. Je však pro ně dobré pokrýt své osobní aktivity službou LiveAgent, aby ušetřily své provozní časové zdroje. Spojení veškeré jejich komunikace včetně kanálů sociálních médií, live chatu a kontaktních formulářů je pro zlepšení jejich podnikání zásadní. Navíc obdivujeme jejich snahu udělat tento svět lepším!

Zjednodušte komunikaci se svými investory

Nikdy neztrácejte přehled o předchozích rozhovorech se současnými i potenciálními zájemci. Díky univerzální schránce a výkonnému vyhledávání najdete přesně ten tiket, který potřebujete. Začněte konverzaci v chatu, pokračujte v tiketu a na konci si dokonce zavolejte – vše na jednom místě!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Odpovídejte na dotazy rychleji

Získejte odpovědi na své otázky ihned a překonejte jazykovou bariéru. Můžete dokonce zobrazit psaní v reálném čase, který vám pomůže připravit správné odpovědi ve správný čas. Pohybujete se často mezi jednotlivými místy? Žádný problém, LiveAgent vám nabízí mobilní aplikace, díky kterým můžete zůstat v kontaktu, ať už jste kdekoli. Vaši studenti budou šokováni vaší rychlostí! Vždyť víte: E=mc2!

Modernizace zákaznické podpory

Upevněte svou instituci jako moderně myslící, přístupnou a komunikačně zdatnou organizaci a vybudujte si přínosnou online prezentaci zaměřenou na zákazníky. Spojte se s potenciálními studenty a jejich rodiči nebo přilákejte nové dárce využitím live chatu.

Right tools to increase sales

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Jak může vaše vzdělávací či nezisková organizace těžit z implementace LiveAgent?

Zlepšete spokojenost

Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat vás prostřednictvím libovolného kanálu – ať už je to live chat, e-mail, telefon nebo sociální média.

Zlepšete efektivitu

Automatizujte všední a opakující se úkoly, abyste se mohli soustředit na péči o vztahy se zákazníky.

Jděte příkladem

Staňte se lídrem v oboru zákaznických služeb tím, že zlepšíte spokojenost zákazníků, dobu odezvy a produktivitu.

5 star rating

Nejvyšší bezpečnostní standardy

LiveAgent nabízí nejmodernější bezpečnostní standardy s nejnovějšími požadavky. Vaše soukromá komunikace je tudíž v bezpečí a šifrovaná, umístěná v datových centrech EU, USA nebo Asie podle vašich preferencí. Služba LiveAgent je také plně v souladu s nařízením GDPR a řídí se nejnovějšími osvědčenými postupy v oblasti SaaS.

Efektivní správa zdrojů

Finanční a lidské zdroje jsou jednou z nejdůležitějších součástí každé neziskové organizace. Nikdy neplýtvejte časem svých dobrovolníků nebo účastníků vyřizováním několika e-mailových schránek nebo jiných kanálů a raději ho investujte do toho, aby dopad vašich projektů byl co největší. Spolehnutí se na LiveAgent může výrazně zvýšit výkonnost a úspěšnost vaší vize.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Zákaznická podpora poskytovaná 24/7/365

Obchodní partneři a zákazníci chtějí mít přístup k informacím o projektech, finančních příspěvcích nebo dopadech vašich aktivit okamžitě, bez ohledu na čas, den nebo místo. Vytvoření jednoduchého, ale nesmírně cenného zákaznického portálu s často kladenými dotazy, komunitními fóry nebo několika různými kategoriemi a články jim může pomoci získat vždy ty správné informace. Ušetříte tím také čas svých agentů, protože zákazníci mají možnost vyhledat si odpovědi sami.

Podívejte se, proč se firmy rozhodly pro LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Nejdostupnější řešení helpdesku

Bezplatný plán od LiveAgent nabízí kromě jiných funkcí bezplatnou bázi znalostí. S placeným plánem můžete získat ještě více za rozumnou cenu.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Ušetřete více díky LiveAgentu

Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Vzdělávací neziskové organizace
LiveAgent nabízí funkce IVR a zpětného volání, které usnadňují zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. pomáhá zvyšovat spokojenost a loajalitu zákazníků. Recenze Yealink 146S VOIP ukazuje, že LiveAgent je efektivní software pro zákaznickou podporu.

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

Vytvořte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 jednoduchých krocích a optimalizujte svůj výstup. Použijte LiveAgent helpdesk software pro správu zákaznické podpory a zvýšení spokojenosti zákazníků. Metoda L.A.S.T. vám pomůže poskytovat skvělé služby zákazníkům.

Ukázka live chatu LiveAgent

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

Hledáte alternativu Extend?

LiveAgent je výkonná alternativa pro zvýšení úrovně zákaznické podpory vašeho softwaru. Nabízí více kanálů komunikace a mnoho funkcí a integrací.

Získejte více informací o náhledu vytáčení. Porozumějte mu do hloubky díky vysvětlením od profesionálů.

Náhled vytáčení

Náhledový dialer v call centrech dává agentům kontrolu nad procesem vytáčení, zlepšuje výkon a poskytuje lepší přípravu na interakce s zákazníky. Může být obzvláště užitečný pro centra odchozích kontaktů a prodejní kampaně. Výsledkem je menší počet přerušených hovorů a silnější vztahy se zákazníky. LiveAgent nabízí kliknutí na call, nikoliv však náhledový dialer.

Používáte v současné době zkušební verzi LiveAgentu a chcete přejít na Supportbee? Migraci dat nabízíme zdarma. Zavolejte nám a začněte migrovat svá data ještě dnes.

Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?

Vyzkoušejte zdarma různé plány od LiveAgent, který nabízí rozsáhlé funkce pro malé a střední firmy, včetně správy oddělení a živého chatu. Nejpopulárnější plán je pro velké firmy, který zahrnuje ještě více e-mailových adres a chatovacích tlačítek. Existuje také bezplatný plán s omezenými funkcemi.

Mějte přehled o tom, co se děje, pokud se vzdálíte od svého notebooku. LiveAgent nabízí mobilní aplikaci helpdesku pro iOS a Android.

Mobilní helpdesk aplikace

Ocenění a certifikáty, recenze zákazníků, partnerský program, a nabídka software pro zákaznickou podporu a telefonní systémy VoIP.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo