Vhodný pro vzdělávací a neziskové organizace

Plně škálovatelný, přizpůsobitelný a konfigurovatelný vašim potřebám.

Nejčastěji používané LiveAgent
  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generujte vyšší zisky

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které vám zvýší příjmy.

97%

Zvyšte spokojenost

Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.

16×

Zlepšete hodnotu zákazníka

Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce/firmě.

Business background

Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace

Zaměřte se na pozitivní dopad vaší instituce na společnost nebo životní prostředí se službou LiveAgent, nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým partnerům a proveďte změnu společně.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Ušetřete čas implementací automatizace

Vzdělávací a nevládní organizace si obvykle potrpí na budování silných osobních vztahů, protože právě v této oblasti působí. Je však pro ně dobré pokrýt své osobní aktivity službou LiveAgent, aby ušetřily své provozní časové zdroje. Spojení veškeré jejich komunikace včetně kanálů sociálních médií, live chatu a kontaktních formulářů je pro zlepšení jejich podnikání zásadní. Navíc obdivujeme jejich snahu udělat tento svět lepším!

Zjednodušte komunikaci se svými investory

Nikdy neztrácejte přehled o předchozích rozhovorech se současnými i potenciálními zájemci. Díky univerzální schránce a výkonnému vyhledávání najdete přesně ten tiket, který potřebujete. Začněte konverzaci v chatu, pokračujte v tiketu a na konci si dokonce zavolejte – vše na jednom místě!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Respond to requests quicker and faster

Odpovídejte na dotazy rychleji

Získejte odpovědi na své otázky ihned a překonejte jazykovou bariéru. Můžete dokonce zobrazit psaní v reálném čase, který vám pomůže připravit správné odpovědi ve správný čas. Pohybujete se často mezi jednotlivými místy? Žádný problém, LiveAgent vám nabízí mobilní aplikace, díky kterým můžete zůstat v kontaktu, ať už jste kdekoli. Vaši studenti budou šokováni vaší rychlostí! Vždyť víte: E=mc2!

Modernizace zákaznické podpory

Upevněte svou instituci jako moderně myslící, přístupnou a komunikačně zdatnou organizaci a vybudujte si přínosnou online prezentaci zaměřenou na zákazníky. Spojte se s potenciálními studenty a jejich rodiči nebo přilákejte nové dárce využitím live chatu.

Right tools to increase sales

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

badges

Jak může vaše vzdělávací či nezisková organizace těžit z implementace LiveAgent?

thumb

Zlepšete spokojenost

Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat vás prostřednictvím libovolného kanálu – ať už je to live chat, e-mail, telefon nebo sociální média.

increase

Zlepšete efektivitu

Automatizujte všední a opakující se úkoly, abyste se mohli soustředit na péči o vztahy se zákazníky.

crown

Jděte příkladem

Staňte se lídrem v oboru zákaznických služeb tím, že zlepšíte spokojenost zákazníků, dobu odezvy a produktivitu.

5 star rating

Nejvyšší bezpečnostní standardy

LiveAgent nabízí nejmodernější bezpečnostní standardy s nejnovějšími požadavky. Vaše soukromá komunikace je tudíž v bezpečí a šifrovaná, umístěná v datových centrech EU, USA nebo Asie podle vašich preferencí. Služba LiveAgent je také plně v souladu s nařízením GDPR a řídí se nejnovějšími osvědčenými postupy v oblasti SaaS.

Efektivní správa zdrojů

Finanční a lidské zdroje jsou jednou z nejdůležitějších součástí každé neziskové organizace. Nikdy neplýtvejte časem svých dobrovolníků nebo účastníků vyřizováním několika e-mailových schránek nebo jiných kanálů a raději ho investujte do toho, aby dopad vašich projektů byl co největší. Spolehnutí se na LiveAgent může výrazně zvýšit výkonnost a úspěšnost vaší vize.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Zákaznická podpora poskytovaná 24/7/365

Obchodní partneři a zákazníci chtějí mít přístup k informacím o projektech, finančních příspěvcích nebo dopadech vašich aktivit okamžitě, bez ohledu na čas, den nebo místo. Vytvoření jednoduchého, ale nesmírně cenného zákaznického portálu s často kladenými dotazy, komunitními fóry nebo několika různými kategoriemi a články jim může pomoci získat vždy ty správné informace. Ušetříte tím také čas svých agentů, protože zákazníci mají možnost vyhledat si odpovědi sami.

Podívejte se, proč se firmy rozhodly pro LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Nejdostupnější řešení helpdesku

Bezplatný plán od LiveAgent nabízí kromě jiných funkcí bezplatnou bázi znalostí. S placeným plánem můžete získat ještě více za rozumnou cenu.

Ticket

Ticket

Nejvhodnější pro menší agentury a podnikatele

$15/měsíc
Ticket

Ticket+Chat

Pro malé a střední podniky, profesionální marketéry a velké agentury

$29/měsíc

Ušetřete více díky LiveAgentu

Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jak může helpdesk software pomoci vaší nevládní/neziskové organizaci?

Helpdesk software pomáhá spravovat požadavky zákazníků. Poskytuje nástroje pro správu, přiřazování a určování priorit tiketů a rychlejší řešení složitých problémů.

Co je to nevládní/nezisková organizace?

Nezisková/nevládní organizace je zkratka pro nevládní organizaci, což znamená organizaci, která není součástí vlády. Obvykle se nezabývají žádnými politickými aktivitami, ale zaměřují se na humanitární a pomocnou činnost.

Proč by měla vzdělávací instituce používat helpdesk software?

Helpdesk software pro vzdělávací instituce jim pomáhá řešit problémy a dotazy a zároveň umožňuje studentům a vyučujícím snadný přístup k informacím.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo