Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které vám zvýší příjmy.
Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.
Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce/firmě.
Zaměřte se na pozitivní dopad vaší instituce na společnost nebo životní prostředí se službou LiveAgent, nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým partnerům a proveďte změnu společně.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vzdělávací a nevládní organizace si obvykle potrpí na budování silných osobních vztahů, protože právě v této oblasti působí. Je však pro ně dobré pokrýt své osobní aktivity službou LiveAgent, aby ušetřily své provozní časové zdroje. Spojení veškeré jejich komunikace včetně kanálů sociálních médií, live chatu a kontaktních formulářů je pro zlepšení jejich podnikání zásadní. Navíc obdivujeme jejich snahu udělat tento svět lepším!
Nikdy neztrácejte přehled o předchozích rozhovorech se současnými i potenciálními zájemci. Díky univerzální schránce a výkonnému vyhledávání najdete přesně ten tiket, který potřebujete. Začněte konverzaci v chatu, pokračujte v tiketu a na konci si dokonce zavolejte – vše na jednom místě!
Získejte odpovědi na své otázky ihned a překonejte jazykovou bariéru. Můžete dokonce zobrazit psaní v reálném čase, který vám pomůže připravit správné odpovědi ve správný čas. Pohybujete se často mezi jednotlivými místy? Žádný problém, LiveAgent vám nabízí mobilní aplikace, díky kterým můžete zůstat v kontaktu, ať už jste kdekoli. Vaši studenti budou šokováni vaší rychlostí! Vždyť víte: E=mc2!
Upevněte svou instituci jako moderně myslící, přístupnou a komunikačně zdatnou organizaci a vybudujte si přínosnou online prezentaci zaměřenou na zákazníky. Spojte se s potenciálními studenty a jejich rodiči nebo přilákejte nové dárce využitím live chatu.
Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat vás prostřednictvím libovolného kanálu – ať už je to live chat, e-mail, telefon nebo sociální média.
Automatizujte všední a opakující se úkoly, abyste se mohli soustředit na péči o vztahy se zákazníky.
Staňte se lídrem v oboru zákaznických služeb tím, že zlepšíte spokojenost zákazníků, dobu odezvy a produktivitu.
LiveAgent nabízí nejmodernější bezpečnostní standardy s nejnovějšími požadavky. Vaše soukromá komunikace je tudíž v bezpečí a šifrovaná, umístěná v datových centrech EU, USA nebo Asie podle vašich preferencí. Služba LiveAgent je také plně v souladu s nařízením GDPR a řídí se nejnovějšími osvědčenými postupy v oblasti SaaS.
Finanční a lidské zdroje jsou jednou z nejdůležitějších součástí každé neziskové organizace. Nikdy neplýtvejte časem svých dobrovolníků nebo účastníků vyřizováním několika e-mailových schránek nebo jiných kanálů a raději ho investujte do toho, aby dopad vašich projektů byl co největší. Spolehnutí se na LiveAgent může výrazně zvýšit výkonnost a úspěšnost vaší vize.
Obchodní partneři a zákazníci chtějí mít přístup k informacím o projektech, finančních příspěvcích nebo dopadech vašich aktivit okamžitě, bez ohledu na čas, den nebo místo. Vytvoření jednoduchého, ale nesmírně cenného zákaznického portálu s často kladenými dotazy, komunitními fóry nebo několika různými kategoriemi a články jim může pomoci získat vždy ty správné informace. Ušetříte tím také čas svých agentů, protože zákazníci mají možnost vyhledat si odpovědi sami.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Bezplatný plán od LiveAgent nabízí kromě jiných funkcí bezplatnou bázi znalostí. S placeným plánem můžete získat ještě více za rozumnou cenu.
Most Popular
Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Helpdesk software pomáhá spravovat požadavky zákazníků. Poskytuje nástroje pro správu, přiřazování a určování priorit tiketů a rychlejší řešení složitých problémů.
Nezisková/nevládní organizace je zkratka pro nevládní organizaci, což znamená organizaci, která není součástí vlády. Obvykle se nezabývají žádnými politickými aktivitami, ale zaměřují se na humanitární a pomocnou činnost.
Helpdesk software pro vzdělávací instituce jim pomáhá řešit problémy a dotazy a zároveň umožňuje studentům a vyučujícím snadný přístup k informacím.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech