Váš software pro správu komunikace se zákazníky na první pohled.

Sledujte všechny interakce zákazníků z jednoho řídícího panelu.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Ukončení možné kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Software pro správu komunikace se zákazníky

Komunikace hraje zásadní roli ve všech aspektech podnikání. Inovativní komunikace se zákazníky při správném řízení utváří identitu značky a významně přispívá ke smysluplným a trvalým vztahům se zákazníky.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
analyze - illustration

Co byste měli vědět?

Společnosti potřebují komunikovat se svými zákazníky z různých důvodů. Aby organizace informovaly a zapojily své publikum, používají širokou škálu komunikačních kanálů a metod, jako jsou e-maily, textové zprávy, live chat, hlasové hovory, sociální sítě a další. Inovativní komunikační řešení jsou cloudové platformy, které nabízejí úzce integrované funkce, které vám zase umožňují poskytovat silné, konzistentní a pozitivní zákaznické zkušenosti. Poskytování těchto konzistentních zkušeností je pro většinu podniků výzvou, protože zákazníci jsou technicky důvtipnější a méně odpouštějí podprůměrné interakce.

Proč byste měli používat software pro správu komunikace se zákazníky?

V dnešní době zákazníci očekávají personalizované, rychlé a informované služby. Pojďme se podívat na některé klíčové statistiky a trendy v oblasti e-commerce z roku 2019:
Smiley face icon

Odliv zákazníků

41 % spotřebitelů změnilo společnost kvůli špatné personalizaci.

Vyšší útraty

48 % zákazníků utratí více, pokud je jejich zážitek personalizovaný.

Nerelevantní obsah

74 % lidí nesnáší zobrazování irelevantního obsahu..
feeling proud - illustration

Proč software pro správu komunikace se zákazníky (CCM)?

Abychom to shrnuli, efektivní správa komunikace se zákazníky znamená poskytování vysoce specifické a relevantní komunikace se zákazníky prostřednictvím kanálů, které zákazníci preferují. Aby týmy zapojené do komunikace se zákazníky mohly poskytovat takové personalizované, centralizované a efektivní zkušenosti, potřebují pokročilé nástroje. Software pro správu komunikace se zákazníky je aplikace pro komunikaci a spolupráci, která společnostem umožňuje spravovat velký objem odchozí a příchozí komunikace se zákazníky napříč řadou kanálů. Zajišťuje, aby komunikace se zákazníky byla relevantní, citlivá, konzistentní a založená na datech získaných z minulých zkušeností.

Pokročilá platforma pro správu komunikace se zákazníky

Plně vybavený software pro správu zákaznické komunikace LiveAgent je navržen tak, aby sjednotil četné kontaktní kanály a zajistil konzistenci mezi kanály. Helpdesk řešení LiveAgent typu vše v jednom poskytuje společnostem jednotný pohled na interakce se zákazníky, udržuje jasné záznamy o všech relevantních datech a bezproblémově se integruje se stávajícími podnikovými aplikacemi a systémy, aby byla zajištěna vysoce personalizovaná zákaznická zkušenost.
data analysis - illustration
add color to design - illustration

Kdo využívá CCM software?

Podle nedávného průvodce trhem pro CCM od společnosti Gartner jsou CCM řešení primárně využívána v odvětvích, jako je pojišťovnictví, bankovnictví, zdravotnictví a veřejné služby, ke generování komunikace, jako jsou faktury, výpisy, korespondence nebo upozornění/oznámení.

Řízení zákaznické komunikace je široce používáno společnostmi pro marketingové a fakturační účely, takže software pro správu komunikace se zákazníky zpravidla vlastní týmy marketingu, prodeje a podpory.

Klíčové funkce nejlepšího softwaru pro správu komunikace se zákazníky

Při výběru softwaru pro správu komunikace se zákazníky je důležité vzít na vědomí klíčové funkce, které nabízí. Software by vám měl umožnit personalizovat způsob, jakým vaše společnost komunikuje se svými zákazníky, a poskytovat správné sdělení správným kanálem ve správný čas.

Křížová a vícekanálová konsolidace

Při hledání nejlepšího řešení pro správu komunikace se zákazníky, požadujte, aby poskytoval jasné, bezchybné a konzistentní zákaznické zkušenosti napříč všemi kanály (prostřednictvím telefonu, živého chatu, e-mailu a sociálních sítí.)

Přechod na cloudové služby

Dalším důležitým požadavkem moderních společností je funkčnost navržená s ohledem na optimalizaci procesů. Platformy založené na cloudových nebo hybridních řešeních tento problém řeší a snižují vysoké náklady na údržbu starších a domácích CCM systémů.

Obousměrná komunikace

Moderní CCM software by měl podporovat příchozí i odchozí komunikaci, přičemž všechny záznamy o zákaznících jsou uloženy na jednom místě. Společnosti očekávají, že budou prohlížet a spravovat všechna zákaznická data na jediném, snadno dostupném a pohodlném místě.

Pokročilé CCM řešení od společnosti LiveAgent

LiveAgent poskytuje plně vybavené řešení navržené pro správu komunikace se zákazníky. Pomocí LiveAgenta bude váš tým dobře vybaven pro vytváření, distribuci a sledování komunikace. Špičková platforma pro správu komunikace se zákazníky poskytuje vysoce přizpůsobené prostředí, které se hladce integruje se stávajícími podnikovými aplikacemi a systémy. Pokud hledáte špičkový CCM software pro zlepšení povědomí o značce a zvýšení udržení zákazníků, vyzkoušejte LiveAgent. Se svým výkonným balíčkem funkcí navrženým tak, aby maximalizoval provozní efektivitu call centra, je LiveAgent nejvíce recenzovaným a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020.
support illustration

Podívejte se na další klíčové funkce

Kromě výše uvedených funkcí by skvělý software pro správu komunikace se zákazníky měl obsahovat také výkonné nástroje pro tvorbu a analýzu zapojení zákazníků. Kliknutím na tlačítko níže si prohlédněte další klíčové funkce, které by měl výkonný CCM software obsahovat.
help desk no clue about team performance - icon

Výkonné nástroje pro tvorbu

Stále více společností volí použití specializovaného CCM řešení s vestavěnou funkcí pro vytváření a správu klíčových prvků obsahu v rámci jejich komunikace. Nejpokročilejší CCM řešení dnes poskytují vysoce výkonné možnosti vytváření nebo úprav a umožňují netechnickým uživatelům společnosti aktualizovat komunikaci bez kompromisů v kvalitě a čase.
live chat increases sales

Analytika zapojení zákazníků

Analýza dat je základní funkcí softwaru pro správu komunikace se zákazníky, protože umožňuje společnostem shromažďovat metriky pro klíčové obchodní funkce (nejvyužívanější kanály, objem tiketů, míry rozlišení, cena za kontakt). Tyto informace poskytují podnikům inteligentní statistiky založené na datech, které podporují růst příjmů a ziskovost.

Customer communication management software FAQs

Co je software pro správu komunikace se zákazníky?

Software pro správu komunikace se zákazníky, nebo krátce CCM software, umožňuje vaší firmě efektivně řešit jakékoli dotazy zákazníků. Jak? CCM software sjednocuje veškerou vaši komunikaci do jednoho rozhraní. Například e-mail, live chat, hovory, fórum, sociální sítě, dotazy ze znalostní báze atd. Navíc funkce zákaznických služeb pomáhají vašim agentům poskytovat bezproblémovou zákaznickou zkušenost. Ve výsledku to může vést ke zlepšení vztahů se zákazníky, zvýšení příjmů a celkové spokojenosti zákazníků.

Jak komunikovat se zákazníky?

NV dnešní době zákazníci komunikují skrze více kanálů. Proto je důležité být přítomen a reagovat na každé platformě. Například Live Chat, E-mail nebo Hovory. Jak s nimi ale efektivně komunikovat? Kromě helpdesk řešení, které je velkým přínosem pro vaše podnikání, byste měli vždy zákazníka pozdravit, představit se, nechat ho mluvit/psát bez přerušení, v případě potřeby se omluvit a být vždy zdvořilí.

Proč je důležitá komunikace se zákazníkem?

Úspěšná komunikace se zákazníky může být pro vaši společnost velkým derivátorem. Dokáže vás doslova odlišit od konkurence. Zákazníci chtějí být vyslyšeni a vědět, že na jejich dotazy je brán zřetel. Efektivní a účinná komunikace může budovat dlouhodobé vztahy, což má za následek i vyšší tržby.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo