LiveAgent nabízí nástroje pro zákaznickou podporu, včetně vícekanálového helpdesku a bezplatné zkušební verze. Referral marketing je pro B2B společnosti klíčový, protože doporučení generuje více prodeje než placená reklama. NordPass nabízí šablony pro doporučující e-maily a LiveAgent nabízí funkce pro zlepšení zákaznické podpory. Univerzální schránka je pro firmy důležitý nástroj, který umožňuje přístup ke všem zprávám z jednoho místa. LiveAgent nabízí více než 180 funkcí a 195 integrací pro efektivní správu komunikačních kanálů a zvyšování výnosů a spokojenosti zákazníků.
Call centrum: Uzavření/pozastavení šablon kontaktů
LiveAgent nabízí cenově dostupné a efektivní řešení pro call centrum, včetně výkonného vytáčení a dispozice hovorů. Telefonická podpora stále zůstává důležitá, a proto je potřeba moderních agentů s dovednostmi v práci s počítači a skripty call centra. Podle FinancesOnline je 26 % hovorů v call centrech na celém světě s poskytovateli finančních služeb. Většina přepážkových center používá systémy IVR k minimalizaci front.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.