LiveAgent Login

Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu

Zadejte, prosím, vaši LiveAgent doménu a my vám pomůžeme

Related Articles to Přihlášení
Přizpůsobte a vylepšete pracovní postupy pomocí označení. Přehledně zobrazte obsah každého tiketu a rozdělte jej do kategorií podle témat nebo segmentů.

Označení

LiveAgent je software pro zlepšení zákaznické podpory a efektivity. Nabízí výkonnostní reporty, protokol SLA a možnost označování tiketů pro organizaci a lepší řešení zákaznických požadavků.

Komunitní fórum je fórum, kde každý po přihlášení může odpovědět nebo položit konkrétní otázku a ostatní mu mohou s problémem pomoci.

Komunitní fórum

LiveAgent nabízí nástroje pro zákaznickou podporu, včetně vícekanálového helpdesku a bezplatné zkušební verze. Referral marketing je pro B2B společnosti klíčový, protože doporučení generuje více prodeje než placená reklama. NordPass nabízí šablony pro doporučující e-maily a LiveAgent nabízí funkce pro zlepšení zákaznické podpory. Univerzální schránka je pro firmy důležitý nástroj, který umožňuje přístup ke všem zprávám z jednoho místa. LiveAgent nabízí více než 180 funkcí a 195 integrací pro efektivní správu komunikačních kanálů a zvyšování výnosů a spokojenosti zákazníků.

Chtěli byste se o LiveAgent dozvědět více? Vyžádejte si bezplatné demo, abyste se dozvěděli více o LiveAgent a jak vám může pomoci uspět.

Naplánujte si ukázku

LiveAgent nabízí širokou škálu služeb pro zákaznickou podporu a komunikaci, včetně chatu, volání, videohovorů a sociálních médií. Nabízí také možnost naplánování ukázky produktu a odběru newsletteru pro nejnovější aktualizace a slevy. Sídlo společnosti je v České republice.

Pomocí našich šablon pro uzavření/pozastavení kontaktů v call centru můžete pozitivně ukončit nebo pozastavit komunikaci a zajistit tak spokojenost a loajalitu zákazníků.

Call centrum: Uzavření/pozastavení šablon kontaktů

LiveAgent nabízí cenově dostupné a efektivní řešení pro call centrum, včetně výkonného vytáčení a dispozice hovorů. Telefonická podpora stále zůstává důležitá, a proto je potřeba moderních agentů s dovednostmi v práci s počítači a skripty call centra. Podle FinancesOnline je 26 % hovorů v call centrech na celém světě s poskytovateli finančních služeb. Většina přepážkových center používá systémy IVR k minimalizaci front.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x