LiveAgent Login

Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu

Zadejte, prosím, vaši LiveAgent doménu a my vám pomůžeme

Related Articles to Přihlášení
Přizpůsobte a vylepšete pracovní postupy pomocí označení. Přehledně zobrazte obsah každého tiketu a rozdělte jej do kategorií podle témat nebo segmentů.

Označení

LiveAgent je software pro zlepšení zákaznické podpory a efektivity. Nabízí výkonnostní reporty, protokol SLA a možnost označování tiketů pro organizaci a lepší řešení zákaznických požadavků.

Komunitní fórum je fórum, kde každý po přihlášení může odpovědět nebo položit konkrétní otázku a ostatní mu mohou s problémem pomoci.

Komunitní fórum

LiveAgent nabízí nástroje pro zákaznickou podporu, včetně vícekanálového helpdesku a bezplatné zkušební verze. Referral marketing je pro B2B společnosti klíčový, protože doporučení generuje více prodeje než placená reklama. NordPass nabízí šablony pro doporučující e-maily a LiveAgent nabízí funkce pro zlepšení zákaznické podpory. Univerzální schránka je pro firmy důležitý nástroj, který umožňuje přístup ke všem zprávám z jednoho místa. LiveAgent nabízí více než 180 funkcí a 195 integrací pro efektivní správu komunikačních kanálů a zvyšování výnosů a spokojenosti zákazníků.

Chtěli byste se o LiveAgent dozvědět více? Vyžádejte si bezplatné demo, abyste se dozvěděli více o LiveAgent a jak vám může pomoci uspět.

Naplánujte si ukázku

LiveAgent nabízí širokou škálu služeb pro zákaznickou podporu a komunikaci, včetně chatu, volání, videohovorů a sociálních médií. Nabízí také možnost naplánování ukázky produktu a odběru newsletteru pro nejnovější aktualizace a slevy. Sídlo společnosti je v České republice.

Pomocí našich šablon pro uzavření/pozastavení kontaktů v call centru můžete pozitivně ukončit nebo pozastavit komunikaci a zajistit tak spokojenost a loajalitu zákazníků.

Call centrum: Uzavření/pozastavení šablon kontaktů

LiveAgent nabízí cenově dostupné a efektivní řešení pro call centrum, včetně výkonného vytáčení a dispozice hovorů. Telefonická podpora stále zůstává důležitá, a proto je potřeba moderních agentů s dovednostmi v práci s počítači a skripty call centra. Podle FinancesOnline je 26 % hovorů v call centrech na celém světě s poskytovateli finančních služeb. Většina přepážkových center používá systémy IVR k minimalizaci front.

Spojte se přímo s Laurou pomocí tlačítka níže. Lauřin pracovní plán (SEČ, vídeňský čas) pondělí: 9:00 - 17: 00 úterý: 11:00 - 19: 00 středa: 9:00 - 17: 00 čtvrtek: 11:00 - 19: 00 pátek : 9:00 - 17:00

Laura - LiveAgent

LiveAgent nabízí software zákaznické podpory, telefonní systémy VoIP a helpdesk software pro startupy. Spolupracujte s námi a získejte nejnovější zprávy o aktualizacích a slevách. Kontaktujte Lauru Luongovou pro VIP zákaznickou podporu. Sídlo společnosti je v České republice a nabízí široké spektrum služeb v oblasti komunikace a podpory zákazníků.

Nejlepší zákaznický servis je ten, který nevynechá ani minutu. Ujistěte se, že jsou vaši zaměstnanci připraveni na všechno, pomocí našeho kontrolního seznamu školení pracovníků zákaznických služeb.

Kontrolní seznam pro zákaznický servis školení agentů

Novým pracovníkům je třeba předvést interní prezentaci produktů společnosti. Během školení je také důležité poskytnout jim komplexní technický přehled a prověřit jejich znalosti. Týdenní kontrolní schůzky v prvním měsíci jsou nutné pro hodnocení pokroku nového agenta a poskytnutí zpětné vazby. Použitím nástrojů jako prezentační software a software pro plánování schůzek lze provést efektivní školení zaměstnanců.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x