Podpořte
zákazníky
okamžitými odpověďmi

Vytvořte jednoduše ohromující úložiště znalostí a často kladené dotazy.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Software báze znalostí pro lepší samoobsluhu

Zajistěte nejlepší zákaznickou zkušenost s naším samoobslužným zákaznickým portálem. Zlepšete každodenní rutinu svých agentů zákaznické podpory a poskytněte úžasný uživatelský zážitek díky možnostem samoobslužné podpory. Využijte nástroje znalostní báze LiveAgent a poskytněte relevantní články, návody a další užitečné informace pro každého jednotlivého zákazníka. Vyzkoušejte naši platformu znalostní báze ještě dnes a zjistěte, jak vám může pomoci zlepšit vaši zákaznickou podporu.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Knowledge Base /
Demo zákaznického portálu

00:00/05:06

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Software znalostní báze

Co je software znalostní báze?

Software znalostní báze je centralizovaná platforma pro vytváření, správu a sdílení informací. Zefektivňuje interní zdroje, jako jsou firemní zásady a školicí materiály, a zároveň uspokojuje potřeby zákazníků pomocí externích zdrojů, jako jsou příručky, manuály a často kladené otázky.

S LiveAgent mohou společnosti bez problémů vytvářet a spravovat znalostní báze, které jsou snadno dostupné, což zvyšuje efektivitu společnosti a služby zákazníkům.

Zažijte rozdíl tím, že vyzkoušíte všestranný software LiveAgent.

Proč je znalostní báze důležitá?

V dnešním uspěchaném světě je nezbytná dobře strukturovaná znalostní základna. S LiveAgent můžete implementovat přizpůsobené znalostní báze pro váš tým i zákazníky.

Vzhledem k tomu, že 67 % zákazníků dává přednost samoobsluze, promyšlená externí znalostní báze poskytuje rychlý přístup k nejčastějším dotazům, informacím o produktech a průvodce, zvyšující spokojenost zákazníků. Mezitím efektivnější interní znalostní báze zajišťuje, že váš tým může bez námahy najít důležité informace, což zvyšuje jejich efektivitu.

LiveAgent's knowledge base page

Knowledge base management

Zlepšete svou správu znalostí a poskytněte relevantní odpovědi všem, kteří hledají skvělé služby zákazníkům.

Lets talk

Správa znalostí pro podpůrné týmy

Náš intuitivní software znalostní báze vám pomůže spravovat firemní znalosti a zpřístupnit je každému zákazníkovi. Řešte problémy zákazníků a tikety zákaznické podpory pomocí sdílení znalostí a soustřeďte se na naléhavější problémy.

Jen část z toho, co mohou vaši agenti používat:

  • Pište a poskytujte zákazníkům propracované články pomocí našeho editoru WYSIWYG
  • Externí a interní znalostní databáze pro sdílení znalostí
  • Přizpůsobitelné motivy a krásné rozhraní pro vaše znalostní centrum

Jaké jsou klíčové funkce softwaru znalostní báze?

Poskytněte snadné odpovědi na otázky a zkraťte dobu odezvy. Získejte náš výkonný nástroj s několika typy bází znalostí,
funkcemi vyhledávání a funkcemi pro týmovou spolupráci.

Správa obsahu

WYSIWYG editor

Náš editor WYSIWYG (What-you-see-is-what-you-get), neboli česky, to co vidíte je to, co dostane – vám pomůže vytvářet znalostní články, průvodce, návody a informační segmenty, které vám pomohou rozšířit vaše znalostní centrum. Sdílení znalostí je s naším krásným editorem snadné. Formátujte texty, přidávejte obrázky nebo využijte další pokročilé funkce, které máte k dispozici. Funguje také jako editor markdown, takže můžete používat i HTML nebo CSS a vytvářet vlastní návrhy.

  • Napište svůj výukový obsah pomocí našeho editoru WYSIWYG
  • Využijte HTML nebo CSS k vylepšení svých článků
Content management
LiveAgent's customer portal setting

Sledování návštěvníků

Fórum

Fórum LiveAgent je nedílnou součástí našeho softwaru pro správu znalostí. Do konverzace na fóru se může zapojit každý zákazník nebo člen týmu zákaznické podpory. Řešte problémy, poskytujte odpovědi a společně se dostaňte ke zdroji pravdy. Můžete také využívat interní fóra a spolupracovat na interních problémech pomocí jednoho řešení znalostní báze.

  • Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím fóra podpory
  • Spolupráce s kolegy a zákazníky na jednom místě

Dozvědět se více o Fóru

Spokojenější zákazníci

Zpětná vazba & Návrhy

Sbírejte zpětnou vazbu a čtěte návrhy od zákazníků, abyste zlepšili své znalostní báze i své podnikání. Čtení návrhů a odpovídání na ně vám může pomoci vybudovat lepší vztahy se zákazníky a vytvořit lepší vzdělávací obsah. Pomozte svým zákazníkům navrhnout změny nebo vám poskytnout nové nápady na zlepšení. Přidejte tlačítko pro zpětnou vazbu a přizpůsobte si ho podle svých představ.

  • Shromažďování zpětné vazby a návrhů pomocí jednoho tlačítka
  • Zlepšete vztahy nasloucháním zákazníkům a jejich návrhům

Zjistit více o Zpětné vazbě a Návrzích

Happier customers
Advanced search

Pokročilé vyhledávání

Vyhledávací widget

Vaši zákazníci mohou použít vyhledávací pole, které jim pomůže rychle najít odpovědi nebo konkrétní témata ve vaší znalostní databázi. Díky výkonnému vyhledávacímu panelu je náš software pro správu znalostí snadno použitelný, zejména pokud je v něm mnoho obsahu. Nabídkou funkce snadného vyhledávání můžete zákazníkům pomoci při hledání znalostních článků a snížit počet tiketů podpory pro běžné problémy.

  • Widget pro pokročilé vyhledávání, který zákazníkům pomáhá najít odpovědi
  • Rychlejší řešení problémů a spokojenější zákazníci

Intuitivní rozhraní

Uživatelsky přívětivý ovládací panel

Efektivní znalostní báze spočívá v tom, že pomáháte svým klientům relevantním obsahem. Neměli byste však zapomínat ani na své zaměstnance. Uživatelsky přívětivý ovládací panel v nástroji pro správu znalostí je další klíčovou funkcí, která může být často přehlížena. Rozhraní aplikace LiveAgent umožňuje vašim agentům vytvářet nové články bez nutnosti dlouhého školení. Jste připraveni si jej vyzkoušet? Vyzkoušejte bezplatnou ukázku a přesvědčte se sami.

  • Shromažďování zpětné vazby a návrhů pomocí jednoho tlačítka
  • Zlepšete vztahy nasloucháním návrhům zákazníků

Číst více o Báze znalostí

Intuitive interface
Simple organizing

Jednoduchá organizace

Kategorie

Smyslem vytvoření online znalostní databáze je, aby se v ní dalo snadno vyhledávat. Čím více obsahu však vaše firma vytváří, tím více může být chaotický. LiveAgent proto umožňuje vytvářet kategorie pro zákazníky, a vy se tak v obsahu neztratíte. Vytvořte si různé kategorie pro nejčastější témata, na která je třeba odpovědět, a rozdělte vzdělávací obsah podle svého uvážení.

  • Zlepšete sdílení znalostí díky kategoriím
  • Usnadněte vyhledávání článků podle relevantních témat

Dozvědět se více o kategoriích znalostní báze

Celosvětový dosah

Vícejazyčná podpora

Řešení znalostní báze společnosti LiveAgent je vynikajícím způsobem, jak nabídnout možnost samoobsluhy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu ve více zemích. Vaše firma musí pouze vytvořit základní články a poskytnout je v jazycích, které vaši zákazníci potřebují. Toto řešení může zlepšit zákaznickou zkušenost, a tím i spokojenost zákazníků. Vytvořte kategorii pro každý jazyk a aktualizujte obsah znalostní báze pro nové publikum.

  • Vytvářejte obsah znalostní báze pro více jazyků
  • Oslovte více publik pomocí veřejných znalostních bází

Číst více o Vícejazyčné podpoře

Worldwide reach
Multi-knowledge base

Vícenásobná znalostní báze

Podpora více znalostních bází

Pokud vaše společnost prodává několik produktů, značek nebo poskytuje několik nezávislých služeb, bude pro vás multi-znalostí základna tou pravou volbou. Jeden účet LiveAgent vám dává možnost vytvořit neomezený počet znalostních bází, přičemž každá z nich má svůj vlastní jedinečný design, nastavení a obsah. Poskytněte svým zákazníkům požadované znalosti pomocí úžasných průvodců.

  • Správa více externích znalostních bází
  • Vytvoření více soukromých znalostních bází pro agenty

Dozvědět se více o podpora více znalostních bází

Uživatelské příručky

Články

Pište obsáhlé články plné užitečných informací a udržujte je uspořádané a snadno vyhledatelné. Články lze snadno psát pomocí editoru WYSIWYG aplikace LiveAgent. Šiřte znalosti a nechte své zákazníky, aby si řešení našli sami. Chcete vzdělávat členy svého týmu zákaznické podpory? Interní články znalostní báze mohou sloužit jako výukový materiál a mohou vašim agentům pomoci rychleji řešit problémy.

  • Pište obsáhlé články a návody k řešení problémů
  • Vzdělávejte své týmy zákaznické podpory a udělejte z nich odborníky

Zjistěte více o článcích

User manuals
File support

Podpora souborů

Přílohy

Chcete rozšířit své písemné znalosti o přílohy? Přidejte obrázky, snímky obrazovky, fotografie, zvukové soubory, například nahrávky, nebo dokonce video soubory a vložte videa ze služeb, jako je YouTube. Přílohy mohou usnadnit pochopení a čtení vašich článků nebo je učinit zábavnějšími. Přidejte do svých návodů, jak postupovat, videonávody nebo demoverze, případně ukažte návod krok za krokem se snímky obrazovky produktu.

  • Přidávání všech důležitých typů příloh k článkům
  • Vylepšete své články obrázky, videozáznamy nebo hlasovými nahrávkami

Další informace o přílohách

Medal

Začněte používat LiveAgent hned teď!

Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 30denní zkušební verzí

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Zrušte kdykoli

Hladké obchodní procesy
se znalostní platformou

Vy znáte své zákazníky nejlépe. Poskytněte jim informace, které potřebují, a zaměřte se na jejich spokojenost.

Clock icon

Nedočkaví zákazníci očekávajíci pomoc

Dobře napsaný článek v bázi znalostí poskytne vašim zákazníkům nejrychlejší pomoc. Všechny články znalostní báze můžete připravovat, navrhovat a upravovat pomocí editoru WYSIWYG.

Ztracení a zmatení zákazníci

Zákazníci, kteří se cítí ztracení, mohou odejít. Abyste tomu zabránili, vytvořte v rámci portálu podpory často kladené otázky (FAQ) a technické průvodce k produktům.

Přetížená zákaznická podpora

Chcete s omezenými zdroji poskytovat špičkové služby zákazníkům? Snižte zatížení příchozími e-maily a chaty vytvořením znalostní databáze.

Zlepšete se pomocí flexibilního softwaru znalostní báze

Zlepšete své podnikání ve všech důležitých aspektech a začněte plnit očekávání zákazníků pomocí správného řešení znalostní báze.

Získejte výhodu

Získejte náskok před konkurencí

Většina společností zaměřuje své týmy zákaznických služeb výhradně na přímou podporu. Získejte náskok díky softwaru pro správu znalostních bází a poskytněte správné zdroje pro samoobsluhu zákazníků.

  • Získejte náskok díky fantastické podpoře znalostní báze
  • Zlepšete své podnikání díky lepšímu zákaznickému servisu
Chart

1%

společností používá znalostní báze

Nešetřete na samoobsluze a získejte náskok před konkurencí díky znalostní bázi pro své zákazníky. Poskytněte svým zákazníkům spolehlivou možnost samoobsluhy

Splňte očekávání

Splnění očekávání zákazníků

Zákazníci očekávají relevantní odpovědi bez nutnosti kontaktovat tým zákaznické podpory. Naše funkce vyhledávání vám pomůže poskytnout okamžité odpovědi a snížit počet dotazů zákazníků.

  • Zvyšte spokojenost zákazníků pomocí znalostní databáze
  • Poskytněte okamžité odpovědi a snižte zatížení tikety
Chart

66%

zákazníků dává přednost samoobsluze

Většina zákazníků se snaží vyřešit své problémy sama, než se obrátí na zákaznickou podporu. Zvyšte jejich spokojenost poskytnutím výkonných nástrojů pro samoobsluhu.

Vytvoření loajality zákazníků

Zvyšte své příjmy

Většina návštěvníků znalostní báze se díky množství článků ve znalostní bázi mění v platící zákazníky. Rozšiřte svou zákaznickou základnu pomocí efektivního softwaru znalostní báze.

  • Přilákejte více zákazníků pomocí informačního obsahu
  • Zvyšte návratnost investic a výdělky
Chart

90%

zákazníků pochází ze znalostních databází

Články ve znalostních databázích vám mohou pomoci získat více zákazníků a zvýšit jejich udržení díky užitečným a kompetentním radám.

Reference

Získejte LiveAgent
a připojte se k 7000 spokojeným klientům

  • Roman Bosch
    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
    Hendrik Henze HEWO Internetový marketing
  • Razvan Sava
    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
    Razvan Sava Webmaster nabídky
  • Taras Baca
    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
    Rustem Gimaev Jazykové konzultační centrum Antalya
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
    David Chandler Volterman

Nejlepší poměr ceny a výkonu

Pečlivě jsme vybrali funkce v našich cenových plánech, abyste si mohli vybrat cenově nejvýhodnější plán s nejlepší hodnotou. Plaťte jen za to, co používáte, aniž byste zruinovali svůj budget.

7 nebo 30denní zkušební doba
Bezplatná zkušební verze na 7 dní s bezplatným e-mailem nebo 30 dní s firemním e-mailem
Kreditní karta není vyžadována
a mnohem více
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form
Related Articles to Software znalostní báze
Přejděte z osTicket na LiveAgent s podporou našeho týmu, a získejte přístup k multikanálovému řešení ticketingu.

Řekněte sbohem osTicketu

Získejte přístup k multikanálovému tiketovacímu systému LiveAgent pro efektivní správu komunikačních kanálů a poskytování lepší zákaznické podpory. Vyzkoušejte 14denní bezplatnou zkušební verzi.

Udělejte náskok před softwarem pro interakci se zákazníkem ještě dnes. Mějte přehled o všech požadavcích zákazníků a zlepšujte zákaznickou zkušenost na všech kanálech.

Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky

Software pro interakci se zákazníky vám umožňuje snadnou a efektivní komunikaci se zákazníky napříč různými kanály. Nabízí také možnost vytvoření znalostní báze a fóra. LiveAgent je cenově dostupný a pokročilý nástroj pro interakci se zákazníky.

Find the perfect Shopify customer service app for your online store. Review the top options on the market and discover the essential features and helpful tips.

Best Shopify customer service apps: Compared & categorized

Vytvořte chatovací tlačítko a integrujte se se svými zákazníky v reálném čase ve vašem internetovém obchodě Shopify. Získejte LiveAgent software helpdesku pro malé a střední podniky. Sledujte dopad živého chatu a interní komunikaci pro efektivní podporu.

Používáte v současné době zkušební verzi LiveAgentu a chcete přejít na Supportbee? Migraci dat nabízíme zdarma. Zavolejte nám a začněte migrovat svá data ještě dnes.

Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?

LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů, VoIP a helpdesk softwaru pro startupy. Nabízí také různé plány a možnosti integrace s jinými softwary.

Chtěli byste převést svá data z Extendu na jiný software? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přecházíte z Extendu k LiveAgentu?

LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé, střední i velké podniky. Nabízí širokou škálu funkcí a integrací pro poskytování prvotřídní zákaznické podpory napříč různými kanály. S cenově dostupnými plány a bezplatnou zkušební verzí je ideální volbou pro každého podnikatele.

Naši agenti podpory vám rádi pomohou rychle a bezpečně převést data ze služby Novocall. Připojte se k LiveAgentu ještě dnes a začněte poskytovat lepší podporu.

Přecházíte z Novocall k LiveAgentu?

Převeďte svá data z Novocall ještě dnes s LiveAgentem, který nabízí výjimečný zákaznický servis a dokonalé helpdesk řešení s možností výběru jazyka. Získejte zdarma nebo si vyberte jeden z placených plánů.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x