Žádáte
o radu?

Vyplňte kontaktní formulář níže nebo se s námi spojte přes e-mail.

  • ✓ Bez vstupních poplatků    
  • ✓ Zákaznická služba 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu    
  • ✓ Možnost kdykoliv ukončit
Spoléhají na nás
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Žádost o více informací

Požadujete jasné odpovědi na konkrétní otázky ohledně našeho softwaru? Pokud ano, tak si prosím prostudujte následující dokumentaci a vyplňte své kontaktní údaje v kontaktním formuláři, který najdete níže. My se s vámi spojíme a na vše vám odpovíme.

Woman responding to text while walking
How it works

Chcete vidět, jak to funguje?

Od roku 2004 pomáháme firmám ze všech možných odvětví vylepšit jejich zákaznické služby. Více než 150 milionů koncových uživatelů nám svěřilo své servisní operace, my totiž víme, že poskytování excelentních zákaznických služeb vyžaduje tvrdou práci. A přesně proto jsme vytvořili LiveAgent– software, který tu tvrdou práci zvládne za vás.

Naplánujte si ještě dnes ukázku a objevte vše, co LiveAgent nabízí. Věřte, že nebudete zklamaní.

Ceník

Zjistěte víc o našem freemiovém modelu cen.

Funkce

Prohlédněte si více než 180 pokročilých funkcí helpdesku, které nabízíme.

Zásady ochrany osobních údajů

Prohlédněte si naše zásady ochrany osobních údajů, ať víte, jak nakládáme s vašimi daty.

Potřebujete podepsat NDA?

Pokud potřebujete podepsat dohodu o mlčenlivosti (NDA), kontaktujte prosím Andyho na andy@liveagent.com. Andy vám ji obratem pošle.

Provide personalized customer service

Rádi byste slyšeli víc?

Vyplňte formulář a my se s vámi brzy spojíme.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Žádost o radu
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.

UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ

Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

Ticketovací software je nástroj k zefektivnění zákaznických dotazů, zkrácení doby odezvy a zlepšení spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí pokročilé funkce a integruje se s dalšími nástroji.

Hlubší pohled na software ticketingu

Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.

Nástroj pro tvorbu znalostní báze vám pomůže vytvořit kategorie na zákaznickém portálu a poskytnout vašim zákazníkům znalosti, které si mohou najít sami.

Báze znalostí

Přehled cen znalostní báze LiveAgent a konkurentů: LiveAgent $9, HubSpot Service Hub - až 10 agentů za $1200, Zendesk $116, Zopim $116, Crisp $116, Kustomer $89, Genesys $75.

Získejte více informací o náhledu vytáčení. Porozumějte mu do hloubky díky vysvětlením od profesionálů.

Náhled vytáčení

Náhledový dialer v call centrech dává agentům kontrolu nad procesem vytáčení, zlepšuje výkon a poskytuje lepší přípravu na interakce s zákazníky. Může být obzvláště užitečný pro centra odchozích kontaktů a prodejní kampaně. Výsledkem je menší počet přerušených hovorů a silnější vztahy se zákazníky. LiveAgent nabízí kliknutí na call, nikoliv však náhledový dialer.

Centrum pomoci (též známé jako Help centrum/Znalostní báze/Zákaznický portál) je webová stránka firmy, která slouží jako pomoc zákazníkům, kteří se potýkají s nějakými problémy.

Centrum pomoci

Zákaznický servis v angličtině je důležitý pro call centra. Keisha Brewer hovoří o síle strategické komunikace a vyjádření potřeby zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo