Žádáte
o radu?

Vyplňte kontaktní formulář níže nebo se s námi spojte přes e-mail.

  • ✓ Bez vstupních poplatků
  • ✓ Zákaznická služba 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní kartu
  • ✓ Možnost kdykoliv ukončit
Spoléhají na nás
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Žádost o více informací

Požadujete jasné odpovědi na konkrétní otázky ohledně našeho softwaru? Pokud ano, tak si prosím prostudujte následující dokumentaci a vyplňte své kontaktní údaje v kontaktním formuláři, který najdete níže. My se s vámi spojíme a na vše vám odpovíme.

Woman responding to text while walking
How it works

Chcete vidět, jak to funguje?

Od roku 2004 pomáháme firmám ze všech možných odvětví vylepšit jejich zákaznické služby. Více než 150 milionů koncových uživatelů nám svěřilo své servisní operace, my totiž víme, že poskytování excelentních zákaznických služeb vyžaduje tvrdou práci. A přesně proto jsme vytvořili LiveAgent– software, který tu tvrdou práci zvládne za vás.

Naplánujte si ještě dnes ukázku a objevte vše, co LiveAgent nabízí. Věřte, že nebudete zklamaní.

Ceník

Zjistěte víc o našem freemiovém modelu cen.

Zjistit víc

Funkce

Prohlédněte si více než 180 pokročilých funkcí helpdesku, které nabízíme.

Zásady ochrany osobních údajů

Prohlédněte si naše zásady ochrany osobních údajů, ať víte, jak nakládáme s vašimi daty.

Potřebujete podepsat NDA?

Pokud potřebujete podepsat dohodu o mlčenlivosti (NDA), kontaktujte prosím Andyho na andy@liveagent.com. Andy vám ji obratem pošle.

Provide personalized customer service

Rádi byste slyšeli víc?

Vyplňte formulář a my se s vámi brzy spojíme.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Related Articles to Žádost o radu
Společnost LiveAgent se zavázala k ochraně osobních údajů, bezpečnosti, dodržování předpisů a transparentnosti. Od května 2018 je LiveAgent plně v souladu s GDPR. Údaje našich zákazníků z EU jsou uloženy v našich evropských datových centrech.

Soulad LiveAgent s GDPR

Recenze zákazníků, partnerský program, software zákaznické podpory, telefonní systémy VoIP, samoobslužný software a další služby nabízí společnost LiveAgent. Poskytuje také bezpečné ukládání dat a dodržuje pravidla GDPR.

Zlepšete své pracovní postupy pomocí integrace GoDaddy pro LiveAgent. Integrace s GoDaddy vám umožní umístit tlačítko živého chatu na vaše webové stránky.

GoDaddy

LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.

Bezproblémové sledování sítě v rámci LiveAgent díky integraci s NetCrunch. NetCrunch bude posílat upozornění do služby LiveAgent a vy je můžete sledovat prostřednictvím tiketů.

NetCrunch

Společnost nabízí software zákaznické podpory v oblasti telefonních systémů VoIP, samoobslužného software a helpdesk software pro startupy. Na webu jsou k dispozici blog, slovník, akademie, šablony, webináře, testy a kalkulačka nákladů. Kontakt na prodejce a možnost přihlásit se k odběru newsletteru jsou také k dispozici. Kromě toho Společnost vytváří nový účet LiveAgent po registraci a zákazník obdrží přihlašovací údaje e-mailem.

GMX je bezplatný, bezpečný a spolehlivý poskytovatel e-mailových služeb vhodný pro jednotlivce a malé a střední podniky.

GMX

Společnost LiveAgent nabízí různé druhy softwaru pro podporu a komunikaci s ní, včetně telefonních systémů, chatu, stavového centra apod. Také poskytuje portál pro zákazníky a další výhody jako migraci dat a sales kontakty jsou k dispozici pro různé regiony. Oproti společnostem nabízejícím výhradně e-mailovou podporu, LiveAgent umožňuje sledování průběhu stížnosti a přístup k centru pomoci. Společnost rovněž nabízí široké spektrum znalostí a podporu prostřednictvím svého blogu, slovníku a webinářů. Populární software zákaznické podpory obsahuje telefonní systémy, VoIP, samoobslužný software, software příchozího call centra, systém správy stížností, software klientského portálu a helpdesk software pro startupy.

Monday je multifunkční software, který byl navržen tak, aby vám pomáhal s organizací práce. Propojte Monday s LiveAgentem a vytvořte efektivní pracovní postupy pro své zaměstnance.

Monday

Text řeší řešení nejlepšího softwaru pro fórum a bezproblémovýhelpdesk software s integrací se sociálními sítěmi. Nabízí znalostní databázi s možností vytváření článků přímo z ovládacího panelu. Dále se zaměřuje na efektivitu v poskytování služeb během COVIDu a přerozdělení zaměstnanců. Upozorňuje také na nevýhody, jako jsou zastaralé vypadající témata a mnoho nastavení.

Fayn je prvním českým operátorem, který od roku 2002 provozuje VoIP. Zjistěte více o integraci Fayn do služby LiveAgent a jejích výhodách.

Fayn

LiveAgent je komplexní software helpdesku nabízející podporu pro správu zákazníků. Fayn je poskytovatel VoIP s levnými a kvalitními službami. Integrace Fayn s LiveAgent umožňuje snadnou správu hovorů a komunikaci se zákazníky. Vyzkoušejte bezplatnou zkoušku a zlepšete svou komunikaci s klienty.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x