Potřebujete poskytnout podporu ve více jazycích? Need to Nastavte svůj Chat, kontakt, nebo widgety pro zpětnou vazbu v jazyce, kterým mluví vaši zákazníci a agenti.
Příklad vícejazyčné podpory Pokud poskytujete podporu zákazníkům ve více jazycích a chcete směrovat komunikaci k agentům, kteří mluví konkrétním jazykem, lze to provést vytvořením kontaktních widgetů ve vlastních jazycích. Komunikaci z těchto widgetů pak můžete směrovat do oddělení, jako je „angličtina“, „němčina“, „španělština“ nebo jakýkoli jiný podporovaný jazyk.
Nastavení widgetu pro chat
Chcete-li konfigurovat jazyky widgetů chatu, můžete to provést v pokročilém nastavení widgetu.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
LiveAgent je vhodný pro nadnárodní společnosti, když poskytují zákaznický servis v různých jazycích. LiveAgent podporuje 43 jazyků a zákaznický servis lze poskytovat ve preferovaném jazyce. Kromě toho má LiveAgent vícejazyčné funkce, jako jsou přizpůsobitelné widgety. Existuje možnost vlastního nastavení preferovaného jazyka pro konkrétní oddělení, díky čemuž se LiveAgent hodí také pro trhy s různými jazyky. Pokud chybí váš jazyk, v LiveAgentu lze navrhnout nový jazyk ke kterému obdržíte slevu, a to v cenové nabídce od $0 za 7 denní historii tiketů až po $49 za měsíc.
Naučte se s LiveAgent webináři
LiveAgent nabízí bezplatný software pro správu zákazníků s jedním kontaktním místem, akademií, webináři a kontrolními seznamy k uspořádání pracovních postupů a zlepšení produktivity. Jeho software pro zákaznickou službu na sociálních médiích umožňuje rychlou odpověď na dotazy zákazníků z jednoho rozhraní a pomáhá v budování loajality zákazníků. Cena za plán Ticket je $15/agent/měsíc s více než 175 funkcemi a 40 integracemi, což je méně než nabídka konkurence. Přecházíte-li z jiných podobných softwarů, LiveAgent nabízí vynikající zákaznický servis se 24/7 podporou agentů a konečným helpdesk řešením s užitečnými nástroji.
This text provides a checklist for effective social media management, including responding to comments and messages, monitoring keywords and competitors, and updating advertising strategies. It also mentions improvements and monitoring of weekly goals. Additionally, there are several repetitive messages regarding the creation of an account and sending login credentials. The text also mentions the use of cookies on the website and offers a one-on-one meeting to explore how LiveAgent can assist businesses.