Potřebujete poskytnout podporu ve více jazycích? Need to Nastavte svůj Chat, kontakt, nebo widgety pro zpětnou vazbu v jazyce, kterým mluví vaši zákazníci a agenti.

Příklad vícejazyčné podpory Pokud poskytujete podporu zákazníkům ve více jazycích a chcete směrovat komunikaci k agentům, kteří mluví konkrétním jazykem, lze to provést vytvořením kontaktních widgetů ve vlastních jazycích. Komunikaci z těchto widgetů pak můžete směrovat do oddělení, jako je „angličtina“, „němčina“, „španělština“ nebo jakýkoli jiný podporovaný jazyk.
Nastavení widgetu pro chat
Chcete-li konfigurovat jazyky widgetů chatu, můžete to provést v pokročilém nastavení widgetu.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Jak vytvořit skupiny kontaktů v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Vytvorit Skupiny Kontaktu V Aplikaci Liveagent
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.
Jak nastavit live chat v aplikaci Adobe Business Catalyst
Platforma Adobe Business Catalyst nabízí komplexní webové řešení pro firmy. Integrování živého chatu na webové stránky může zlepšit zapojení zákazníků a přinést konkurenční výhodu. Live chat umožňuje komunikaci v reálném čase a poskytuje okamžitá řešení.