Partner
Pokud chcete přidat jedno z našich tlačítek chatu do svého webu Joomla, můžete to udělat vložením kódu tlačítka do záhlaví Joomla. Jednoduše postupujte podle následujících kroků:
- Přejděte na ovládací panel LiveAgent
- Přejděte na konfiguraci. Klikněte na chat a potom na tlačítka chatu.
- Klikněte na tlačítko, které chcete použít, a zkopírujte integrační kód.
- Poté přejděte do správce šablon Joomla.
- Klikněte na šablonu, která je nastavena jako výchozí pro “web”.
- Klikněte na ‘Upravit šablonu hlavní stránky‘ a vložte kód tlačítka do zobrazeného kódu HTML. Vložte jej nad </body> označení:

- Klikněte na Uložit.
Nyní, když je váš web integrován, se tlačítko LiveAgent zobrazí podle svého nastavení (vlevo, vpravo, dole, offline, online):

Co je Joomla?
Joomla je bezplatný systém pro správu obsahu (CMS) s otevřeným zdrojovým kódem pro publikování webového obsahu. Je to ideální software pro malé firmy, nevládní a neziskové organizace, státní správu i velké podniky. V současné době je Joomla hostitelem téměř 2 milionů aktivních webových stránek.
Jak je možné službu využít?
LiveAgent Joomla vám umožňuje umístit tlačítka živého chatu na vaši Joomla webovou stránku.
Frequently Asked Questions
Jaké jsou výhody používání Joomla?
- vysoce upravitelné - množství šablon - užitečná rozšíření - SEO schopnosti
Jak můžete integrovat LiveAgent a Joomla?
1. Přejděte do Konfigurace z vašeho LiveAgent hlavního panelu 2. Klikněte na Chat - Tlačítka chatu 3. Vytvořte tlačítko živého chatu a kopírujte HTML kód 4. Vložte HTML do vaší Joomla (Šablona upravit hlavní stránku - Vložit - Uložit)
Jak používat další výzvu (prompt) pomocí Snackprompt v aplikaci ChatGPT
V aplikaci ChatGPT můžete použít Snackprompt k vytvoření další výzvy. SnackPrompt poskytuje přístup k rozsáhlé knihovně promptů kurátovaných komunitou.
Jak přidat live chat do obchodu Actinic
Integrace živého chatu na webové stránky obchodu Actinic může zvýšit spokojenost a loajalitu zákazníků. Zákazníci mohou získat pomoc i během nákupu.
Výhody live chatu a jak ho používat
Zákaznický servis je klíčovým prvkem úspěchu podniku, zajišťuje zisk a vytváří loajalitu a dlouhodobé vztahy s zákazníky. LiveAgent nabízí integraci s Twitterem pro efektivní zákaznickou podporu. Recenze telefonu Yealink 146S VOIP na LiveAgent jsou pozitivní.