Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Intercom na trhu.
Začněte nyní | Vyzkoušet 14 dní zdarma
Podívat se na LiveAgent v akci
Intercom je skvělý software, který poskytuje platformu pro zasílání obchodních zpráv. Intercom využívá chatboty a live chat a je škálovatelný. Pokud však hledáte alternativu Intercom, zvažte službu LiveAgent.
Objevte naši elegantní univerzální schránku s více než 179 funkcemi helpdesku a více než 40 integracemi. Se službou LiveAgent se přesvědčíte, že se skvělým softwarem přichází i skvělý zákaznický servis.
Migrace z Intercomu na LiveAgent proběhne během několika minut. Nabízíme asistovanou migraci Intercomu, která naimportuje všechna vaše data z Intercomu do LiveAgent. Je zdarma a zabere pouhých 5 minut.
Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.
Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.
S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.
Funkce | Liveagent Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována. | Intercom |
---|---|---|
Ticketing Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků. | LiveAgent nabízí ticketing. | Intercom nabízí ticketing. |
Live Chat Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky. | LiveAgent nabízí Live Chat. | Intercom nabízí Live Chat. |
Call Centrum Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí Call Centrum. | Intercom nenabízí Call Centrum. |
Samoobslužný servis Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí. | LiveAgent nabízí samoobslužný servis. | Intercom nabízí samoobslužný servis. |
Facebook Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru na sociálních sítích. | LiveAgent nabízí integraci s Facebookem. | Intercom nabízí integraci s Facebookem. |
Twitter Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru. | LiveAgent nabízí integraci Twitteru. | Intercom nabízí integraci Twitteru. |
Instagram Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí integraci s Instagramem. | Intercom nenabízí integraci s Instagramem. |
Viber Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí integraci se službou Viber. | Intercom nenabízí integraci se službou Viber. |
Báze znalostí Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody. | LiveAgent nabízí bázi znalostí. | Intercom nabízí bázi znalostí. |
Zákaznické fórum Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum. | Intercom nabízí zákaznické fórum. |
Automatizace a pravidla Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla. | Intercom nabízí automatizaci a pravidla. |
API Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API. | Intercom nabízí funkce API. |
Interaktivní hlasová odezva (IVR) Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem. | LiveAgent nabízí funkce IVR. | Intercom nenabízí funkce IVR. |
Videohovory Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime. | LiveAgent nabízí videohovory. | Intercom nenabízí videohovory. |
Neomezená historie Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou – můžete si je kdykoli prohlédnout. | LiveAgent nabízí neomezenou historii. | Intercom nenabízí neomezenou historii.. |
Neomezené webové stránky Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezené webové stránky. | Intercom nabízí neomezené webové stránky. |
Neomezená tlačítka chatu Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu. | LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu. | Intercom nenabízí neomezená tlačítka chatu. |
Neomezené tikety/maily Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů. | LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů. | Intercom nenabízí neomezený počet tiketů/mailů. |
Neomezené nahrávání hovorů Neomezené nahrávky každého uskutečněného nebo přijatého hovoru a možnost si kdykoli záznam přehrát. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů. | Intercom nenabízí neomezené nahrávání hovorů. |
Neomezená podpora 24/7 Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů. | LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7. | Intercom nabízí neomezenou podporu 24/7. |
Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Intercom nabízí tři různé základní balíčky a další doplňkové funkce. LiveAgent nabízí 4 základní balíčky za konkurenceschopné ceny a také doplňkové funkce, jako je integrace se sociálními médii. Pokud hledáte plnohodnotnou alternativu Intercom, zvažte LiveAgent. Nabízíme hybridní tok tiketů, sjednocenou vícekanálovou schránku, funkce reportingu a analýzy, automatizaci, gamifikaci a mnoho dalšího!
Podívejte se na využití, statistiky, vyhodnoťte přehledy o výkonu a poučte se z hodnocení spokojenosti zákazníků.
Pokud hledáte alternativu Intercomu a rychlost je pro vás důležitým parametrem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu – zobrazí se za pouhých 2,5 sekundy.
Pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka, je rychlý chatovací widget tou správnou volbou. Podle reportu společnosti eMarketer 35 % návštěvníků webových stránek uskutečnilo online nákup po použití chatu.
Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou ke službě Intercom. LiveAgent vám ušetří čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.
Podívejte se, jak si stojíme v porovnání s Intercomem na základě hodnocení zákazníků na Capterra.
Neváhejte a podívejte se, co o službě LiveAgent říkají ostatní zákazníci. LiveAgent nasbíral více než 2800 recenzí na různých softwarových tržištích, jako jsou Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Objevte nejlepší alternativu živého chatu
S nástroji pro chat můžete zlepšit prodej a snížit počet tiketů pomocí alternativy živého chatu, která je již k dispozici zdarma.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.