Call centrum software pro příchozí hovory

Call centrum software pro příchozí hovory vám umožní efektivně zpracovávat příchozí hovory a poskytovat vynikající zákaznickou podporu. S různými funkcemi, jako je vícekanálový sběr dat, příchozí call centrum a analytika, tyto programy vám umožní poskytovat rychlou a efektivní podporu zákazníkům. Získejte přehled o nejlepších softwarových možnostech pro příchozí hovory na našem webu!

Co je software call centra pro příchozí hovory? Jak pracuje software call centra pro příchozí hovory?Součásti call centrum softwaru pro příchozí hovoryTiketováníLive chatCall centrumSpráva sociálních sítíZákaznický portálBáze znalostíKlíčové funkce efektivního příchozího call centrum softwaruChytré směrování hovorůHlasová integraceInteligentní IVR systémNahrávky hovorůIntegrovaný video chatAnalýza call centerHybridní tok tiketuPoznatky o zákaznícíchJak vybrat nejlepší příchozí call centrum softwareZávazkyCenaPodporaPoskytované možnosti kontaktuMožnost škálování nahoru/dolůMožnosti spolupráceSoftwarová omezeníDemo verze softwaru příchozího call centraKterý příchozí call centrum software je nejlepšíVýhody používání softwaru příchozího call centraImplementace softwaru příchozího call centraCena softwaru příchozího call centra20 nejlepších poskytovatelů řešení příchozích call center1. LiveAgent2. Call Center Studio3. Ringcentral4. ZendeskDoporučeno pro jednotný pracovní prostor5. Talkdesk6. Zoho Desk7. Cloudtalk8. GoToConnect9. Salesforce Service Cloud10. Nice CXone11. Dialpad12. Agile CRM13. Five914. CallHippo15. Twilio16. VICIdial17. 3CX18. Vonage Business Communications19. Aircall20. CallRailPorovnání softwarů příchozího call centraLiveAgentPrimo DialerPhoneBurnerChaseData CCaaSXCALLYJe zkušební verze softwaru pro příchozí call centra užitečná?ZávěremNejlepší software příchozího call centra typu vše v jednomNejlepší software pro příchozí hovory s integrovanými funkcemi tiketování, live chatu a call centraNejlepší software pro příchozí call centra s bohatou funkční výbavouNejlepší poměr mezi cenou a kvalitou softwaru pro příchozí call centraNejlépe hodnocený software příchozích call centerNejdostupnější software příchozích call center pro nastavení, používání a integraci

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo