Hledáte Groove alternativu?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Groove na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu k OTRS?

Groove je skvělý software, který si získal popularitu tím, že dokumentoval růst své společnosti prostřednictvím populárního blogu. Groove se jednoduše používá a má příznivou cenu. Pokud však hledáte alternativu ke Groove, zvažte službu LiveAgent.

Ve společnosti LiveAgent chápeme, že se skvělým softwarem přichází i skvělý zákaznický servis. Proto jsme vytvořili plně funkční software pro help-desk, který zvýší produktivitu vašeho týmu zákaznických služeb, zvýší spokojenost zákazníků a zároveň vám ušetří peníze.

LiveAgent slouží více než 15 000 firmám a 150 milionům koncových uživatelů po celém světě. Připojte se k nim při poskytování prvotřídních služeb zákazníkům. Díky nám je to snadné.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Ušetřete více díky LiveAgentu

Groove vs. LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent Groove
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí ticketing v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí ticketing v plánu za $15/agent/měsíc.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc.
Groove nabízí Live Chat v tarifu za $15/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Groove nenabízí Call Centrum.
Samoobslužný servis
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí.
LiveAgent nabízí samoobslužný servis v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí samoobslužný servis v placeném tarifu za $49/měsíc
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem v tarifu Ticket za $39/agent/měsíc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Groove nabízí integraci s Facebookem za $20/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Ticket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků
Groove nabízí integraci Twitteru v placeném plánu za $20/agent/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
Groove nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
Groove nenabízí integraci se službou Viber.
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí bázi znalostí v placeném plánu za $49/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket $15/agent/měsíc.
Groove nabízí automatizaci a pravidla za $25/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí funkce API v plánu za $25/agent/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Groove nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
Groove nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí neomezenou historii v plánu za $25/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí neomezené webové stránky v tarifu za $15/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc.
Groove nabízí neomezená tlačítka chatu v plánu za $15/agent/měsíc.
Neomezené tikety/maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí neomezený počet tiketů/mailů v plánu za $15/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Neomezené nahrávky každého uskutečněného nebo přijatého hovoru a možnost si kdykoli záznam přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Groove nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za $15/agent/měsíc.
Person deciding between two solutions

Výkonná alternativa Groove

Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Groove nabízí tři různé základní balíčky. LiveAgent nabízí 4 základní balíčky za konkurenceschopné ceny a také doplňkové funkce, například integraci se sociálními médii. Pokud hledáte plnohodnotnou alternativu ke službě Groove, zvažte službu LiveAgent. Máme hybridní proud vstupenek, sjednocenou všesměrovou schránku, funkce reportování a analýzy, automatizaci, gamifikaci a mnoho dalšího! Se službou LiveAgent získáte více za méně peněz. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes s naší 14denní zkušební verzí, bez nutnosti kreditní karty.

Nejrychlejší widget chatu

Pokud hledáte alternativu ke službě Groove a rychlost je pro vás důležitým parametrem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu – zobrazí se za pouhých 2,5 sekundy.

Rychlý widget chatu je tou správnou volbou, pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka. Podle reportu společnosti eMarketer 35 % návštěvníků webových stránek uskutečnilo online nákup po použití chatu.

The fastest live chat on the market

Důvody, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ

Lepší spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Plný užitečných funkcí

S více než 179 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Mluvíme mnoha jazyky

Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.

Zasloužíte si to nejlepší

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou ke Groove. LiveAgent vám ušetří čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.

Ready to switch to LiveAgent

Porovnání LiveAgent vs. Groove

Podívejte se, jak si vedeme v porovnání s Groove na základě hodnocení zákazníků na Capterra

comparison between LiveAgent and Groove

Aktuálně k 28.1.2020

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Groove alternativa
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

Integrace helpdesk softwaru se systémem Magento umožňuje efektivnější zákaznickou podporu a rychlejší řešení problémů, zlepšuje celkovou zákaznickou zkušenost.

Jak nainstalovat rozšíření Magento do služby LiveAgent

Magento je výkonná open-source platforma pro e-commerce s mnoha funkcemi. Integrace helpdesk softwaru umožňuje zefektivnit zákaznickou podporu a zlepšit zkušenost zákazníků.

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Pokud hledáte výkonnou alternativu k aplikaci Kayako, zvažte službu LiveAgent. Má nejrychlejší chatovací widget na trhu a více než 179 užitečných funkcí helpdesku.

Hledáte alternativu Kayako?

Nabízíme software pro ticketing s výhodami jako chat v reálném čase, správu tiketů, analýzu výkonu a samoobslužný portál pro zákazníky.

Ticketovací software je nástroj k zefektivnění zákaznických dotazů, zkrácení doby odezvy a zlepšení spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí pokročilé funkce a integruje se s dalšími nástroji.

Hlubší pohled na software ticketingu

Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.

Integrace PipeDrive ve službě LiveAgent umožňuje firmám efektivní správu prodejních kanálů, zvyšuje jejich výkon a podporu zákazníků.

Jak správně nastavit a používat integraci PipeDrive

Integrace PipeDrive ve službě LiveAgent umožňuje firmám efektivní správu prodejních kanálů, zvyšuje jejich výkon a podporu zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo