Hledáte alternativu HelpCrunch?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou HelpCrunch na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu k OTRS?

HelpCrunch je skvělý, ale možná byste měli zkusit něco jiného. LiveAgent umí víc než jen živý chat. Propojte e-mail, sociální média, znalostní databázi a telefonní zařízení a poskytněte svým zákazníkům kompletní služby.

LiveAgent má více než 175 funkcí, přes 40 integrací a skvělou cenu, která vám přinese nejlepší způsob komunikace se zákazníky.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ušetřete více díky LiveAgentu

HelpCrunch vs LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována.
HelpCrunch
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí ticketing v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
HelpCrunch nabízí ticketing za zhruba $17.5/měsíc.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc.
HelpCrunch nabízí live chat za zhruba $17.5/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
HelpCrunch nenabízí Call Centrum.
Samoobslužný portál
Funkce, která vám umožní vytvořit zákaznický portál, na který se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým vstupenkám a obsahu báze znalostí.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
HelpCrunch nabízí samoobslužný portál v plánu za cca 17,5 USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
HelpCrunch nenabízí integraci se službou Facebook.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
HelpCrunch nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
HelpCrunch nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
HelpCrunch nenabízí integraci se službou Viber.
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
HelpCrunch nabízí bázi znalostí v plánu za cca $17,5/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
HelpCrunch nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizace a pravidla.
HelpCrunch nenabízí automatizace a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
HelpCrunch nabízí funkce API v plánu za přibližně $17,5/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
HelpCrunch nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
HelpCrunch nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
HelpCrunch nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
HelpCrunch nabízí neomezené webové stránky v tarifu za $17.5/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc.
HelpCrunch nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
HelpCrunch nenabízí neomezený počet tiketů/mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Neomezené nahrávky každého uskutečněného nebo přijatého hovoru a možnost si kdykoli záznam přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
HelpCrunch nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
HelpCrunch nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za $29/agent/měsíc.
Person deciding between two solutions

Výkonná alternativa HelpCrunch

Zákaznická podpora by měla zákazníkům poskytovat více možností, jak se s vámi spojit. Zvyšte angažovanost svých zákazníků a pomáhejte jim prostřednictvím jakéhokoli kanálu, ať už jde o live chat, Instagram nebo telefon.

LiveAgent má tři placené plány, které vám nabídnou přesně to, co potřebujete, abyste pokryli vše. Spolehlivý tiketový systém se postará o organizaci veškeré komunikace a vy se můžete soustředit na to důležité – na pomoc svým zákazníkům.

Chcete rychlejší live chat?

Live chat je základním nástrojem pro poskytování zákaznické podpory. Protože jde o okamžitou komunikaci, měla by být rychlost nejvyšší prioritou.

LiveAgent má nejrychlejší widget pro live chat na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2,5 sekundy. Nic rychlejšího neseženete. Nenechte diváky své stránky čekat a udělejte z nich platící zákazníky.

The fastest live chat on the market

Důvody, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

Podpora call centra

Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!

Bohatý na funkce

Více než 175 funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci.

Dostupné ceny

Služba LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonná. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj helpdesk na míru.

Professional built-in call center software

Podpora call centra

Přesně tak. Kromě e-mailu, sociálních médií, znalostní databáze a chatu můžete poskytovat podporu také prostřednictvím telefonních hovorů. Je to snadné.

Proces nastavení je hotový během několika minut a nepotřebujete k němu ani žádné speciální vybavení. Hovory můžete uskutečnit prostřednictvím prohlížeče, chytrého telefonu nebo jiného zařízení dle vlastního výběru. Nepotřebujete žádné poskytovatele třetích stran, LiveAgent se o to postará za vás.

Získejte více a ušetřete více

LiveAgent má tři placené plány nabité funkcemi, které vám poskytnou ty nejlepší nástroje pro zákaznickou podporu. V případě, že potřebujete něco navíc, můžete si dokoupit samostatné funkce a zvýšit tak hodnotu svého plánu.

LiveAgent je nejrecenzovanější a nejlépe hodnocený software help desk pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.

Podívejte se na naše cenové plány a zjistěte více!

Do more customer support for less money

Podívejte se, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

Porovnejte nás s jiným softwarem pro live chat

Zajímá vás, jak si vedeme v porovnání s jinými populárními řešeními live chatu? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to HelpCrunch alternativa
    Partnerský program nabízí širokou škálu software pro zákaznickou podporu a komunikaci, včetně telefonních systémů, VoIP a chatovacích tlačítek. Systém také poskytuje možnost personalizace tlačítek chatu a integraci s různými komunikačními kanály. Vytvoření tlačítek chatu v aplikaci LiveAgent je snadný proces, který umožňuje firmám poskytovat zákazníkům komunikaci a podporu v reálném čase.

    Jak vytvořit tlačítka chatu v aplikaci LiveAgent

    Partnerský program nabízí širokou škálu software pro zákaznickou podporu a komunikaci, včetně telefonních systémů, VoIP a chatovacích tlačítek. Systém také poskytuje možnost personalizace tlačítek chatu a integraci s různými komunikačními kanály. Vytvoření tlačítek chatu v aplikaci LiveAgent je snadný proces, který umožňuje firmám poskytovat zákazníkům komunikaci a podporu v reálném čase.

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Růst

    Moderní podniky potřebují komplexní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a obchodních výsledků, včetně softwarů pro řízení incidentů a zpětnou vazbu od zákazníků. Chatboti a aplikace WhatsApp také hrají klíčovou roli v poskytování efektivní služby zákazníkům.

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Helpdesk software & live chat LiveAgent

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    Objevte LiveAgent

    LiveAgent je komplexní software pro zákaznickou podporu, který nabízí širokou škálu funkcí, včetně správy tiketů, automatizace, živého chatu a vestavěného call centra. Nabízí také možnost integrace a alternativ, a lze ho vyzkoušet zdarma.

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Podpora

    Zákaznická podpora je klíčová pro úspěch podniku. ServiceNow a další softwary nabízejí komplexní řešení pro zlepšení služeb zákazníkům napříč různými komunikačními kanály. Integrace Twitteru a WhatsAppu jsou také důležité pro moderní zákaznický servis.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x