Postavte své zákazníky do centra VŠEHO, co děláte
Důležitost porozumění chování zákazníků a budování dlouhodobých vztahů zdůrazněna. Software LiveAgent nabízí řadu funkcí pro zákaznickou podporu.
IVR a zpětné volání ve službě LiveAgent nabízejí samoobslužné možnosti a snižují dobu čekání při zákaznické podpoře. LiveAgent tak zefektivňuje zákaznickou podporu a integruje se s různými komunikačními kanály. CRM software PipeDrive pomáhá firmám efektivně spravovat prodejní operace a zákaznickou podporu díky integraci s LiveAgent. Integrovaný telefonní systém TeleCube zefektivňuje komunikaci se zákazníky a umožňuje personalizované zkušenosti. LiveAgent je také software pro správu požadavků na podporu pomocí ticketing systému s automatizací a přizpůsobitelným zobrazením tiketů. Nabízí pokročilé funkce, integrace s dalšími nástroji a zefektivňuje zákaznické dotazy.
Chcete přejít z Lucepu k LiveAgentu?
Společnost nabízí software zákaznické podpory a telefonní systémy VoIP. Má ocenění a certifikáty. Nabízí 5 snadných kroků k vybudování byznysu s umělou inteligencí.
Přecházíte z Crisp do LiveAgent?
Společnost nabízí software pro zákaznickou podporu, telefonní systémy VoIP a další. Můžete využít různé komunikační kanály, včetně chatu a videokonferencí.
The given text talks about the benefits of using LiveAgent software for customer support and the various features it offers. It mentions that communication with customers becomes faster and easier, reducing duplicate inquiries and improving customer satisfaction. LiveAgent also provides email templates for referral marketing and offers a multi-channel helpdesk for better customer support. The text includes examples of companies like Martinus and Zľava Dňa, who have successfully utilized LiveAgent to improve their customer support services. It also mentions that LiveAgent is among the top 20 software providers for customer experience. Referral marketing is highlighted as an effective strategy for both B2C and B2B companies. The text concludes by emphasizing the importance of good customer service and the role of software in achieving it, especially during the COVID-19 pandemic.
Přecházíte z TeamSupport do LiveAgent?
Přesun do LiveAgent nabízí zákaznickou podporu s funkcemi jako tiketing, živý chat, call centrum a integracemi s sociálními médii.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech