Hledáte alternativu Dixy?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Dixy na trhu.

  • ✓ Žádný instalační poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta   
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Objevte LiveAgent – software zákaznických služeb se spoustou funkcí, které mohou pokrývat více komunikačních kanálůsociálních medií. Zůstaňte v kontaktu se svými zákazníky pomocí e-mailu, živého chatu, call centra, zákaznického portálu, Viberu a sociálních médií. Zjistěte více o LiveAgent nebo začněte bezplatnou 14denní zkušební verzi, abyste získali zážitek.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Dixa vs LiveAgent

Funkce Liveagent Dixa
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí tiketing.
Dixa nabízí tiketing.
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Živý Chat.
Dixa nabízí Živý Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Dixa nabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
Dixa nenabízí samoobslužný portál.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Dixa nabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Dixa nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Dixa nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Viber.
Dixa nenabízí integraci Viber.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní základnu.
Dixa nenabízí znalostní základnu.
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Dixa nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Dixa nabízí automatizaci a pravidla.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
Dixa nabízí funkce API.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Dixa nabízí funkce IVR.
Video Hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
Dixa nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Dixa nabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
Dixa nabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
Dixa nabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
Dixa nabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Dixa nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
Dixa nabízí neomezenou podporu 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Zvládněte interakci se zákazníkem prostřednictvím více kanálů

Výjimečný zákaznický servis by měl pocházet z více míst, která jsou pro vaše zákazníky výhodná. Naštěstí můžete zvládnout kvalitní zákaznický servis z jednoho systému. Vyřizujte emailové tikety a telefonní hovory, set up your widget živého chatu, a přípojte Facebook, Twitter, Instagram,Viber. Everything is under one roof as it should be so your agents can focus on more helping without switching between apps.

Specializovaný nástroj zákaznických služeb, který zvládne vše

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zajistěte spokojenost uživatelů prostřednictvím více sociálních médií

Sociální média se stávají lepšími a rychlejšími nástroji zákaznických služeb pro agenty podpory. Proto jsou v aplikaci LiveAgent integrovány integrace Facebooku a Facebook Messengeru, takže svůj účet můžete jednoduše připojit. To samé platí pro TwitterInstagram. Získejte sociální sítě prostřednictvím uživatelsky přívětivého systému tiketingu, spravujte své příspěvky, odpovídejte na komentáře a jednoduše dělejte více z jednoho místa.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Správa tiketů na sociálních médiích v jediném rozhraní

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Chat v reálném čase s intuitivními funkcemi

Řešte problémy se zákazníky rychleji pomocí správného řešení zákaznické podpory. Získejte úžasnou zpětnou vazbu od zákazníků díky  nejrychlejšímu widgetu pro živý chat na trhu. Živý chat je jedním z nejlepších nástrojů zákaznické podpory a LiveAgent jej podporuje pomocí klíčových funkcí, které zajišťují bezproblémový zážitek. Podívejte se na úplný seznam funkcí živého chat a zjistěte, co je skvělé pro spokojenost zákazníků.

Vyřizujte dotazy zákazníků rychleji pomocí našeho živého chatu

Získejte úžasnou péči o zákazníky od našeho týmu podpory

Rozhovory se zákazníky zajišťujeme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, abychom zajistili, že budeme moci kdykoli každému pomoci. Zavolejtenám, chatujte s námi nebo nám pošlete email, když potřebujete pomoc s řešením problému nebo se chcete o LiveAgent dozvědět něco nového. Můžete se také podívat na náš portál podpory, který je plný užitečných článků o našem řešení zákaznických služeb.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Ušetřete víces LiveAgentem

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje perfektní živý chat, tiketing a automatizace, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Jste připraveni vyzkoušet LiveAgent?

Podívejte se na video z prohlídky, abyste zjistili, co dalšího může LiveAgent dělat, nebo si můžete zdarma vyzkoušet 14denní zkušební verzi. Můžete se také podívat na naše cenově dostupné cenové plány vhodné pro firmy většiny velikostí a průmyslových odvětví. Připojte se k LiveAgent ještě dnes a zvyšte produktivitu agentů pomocí našeho řešení helpdesku.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jaké jsou alternativy k Dixy?

Pokud jde o alternativy Dixa, existuje mnoho možností a LiveAgent je jednou z nich. Nabízí vícekanálový systém tiketingu, který zpracovává každý důležitý zákaznický kanál, který moderní helpdesk potřebuje, aby lépe oslovil své zákazníky.

Proč je LiveAgent dobrou alternativou Dixa?

LiveAgent vyniká vícekanálovým tiketingem. Zahrnuje e-maily, živý chat, telefonní hovory, zákaznický portál a sociální média - Facebook, Instagram a Twitter. Můžete také připojit Viber.

Jaké jsou výhody alternativy LiveAgent?

LiveAgent nabízí více komunikačních kanálů za lepší cenu, takže si nemusíte kazit rozpočet.

Related Articles to Alternativa Dixy
Chcete migrovat data z Drift do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a zjistěte, jaké jsou jeho výhody. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přecházíte z Drift na LiveAgent?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Nabízí různé jazykové překlady a widgety, které lze přizpůsobit. S LiveAgent mohou firmy poskytnout prvotřídní podporu svým zákazníkům. Cena za software se pohybuje od $9/měsíc až po $49/měsíc. Také je k dispozici bezplatný plán s omezenými možnostmi.

Chcete migrovat z Olarku na LiveAgent? Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW, Yamaha a O2 při poskytování podpory světové úrovně.

Migrujete z Olarku?

LiveAgent je výborný nástroj pro komunikaci se zákazníky, který pomáhá zvýšit spokojenost zákazníků a prodej. Lze s ním chatovat a sledovat statistiky tiketů. Doba odezvy se díky němu zvýšila o 60 %, konverzní poměr o 325 %. LiveAgent předčí ostatní řešení a je vynikajícím portálem pro zlepšení zákaznické péče.

Hodláte přejít z Aircall na jiné řešení? Prozkoumejte LiveAgent a uvidíte jeho výhody. Začněte bezplatnou zkušební verzí ještě dnes.

Přecházíte z Aircall na LiveAgent?

LiveAgent je nejrecenzovanější a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020, který podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety a umožňuje přenést data z Aircall. Je vhodný pro malé firmy, agentury i velké korporace a může být vyzkoušen za 895Kč/měsíc. Společnosti jako Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita ho používají pro poskytování podpory svým zákazníkům na světové úrovni.

LiveAgent je řešení helpdesku, které propojuje více platforem v jednom rozhraní. Přejděte z CallPage na LiveAgent a začněte získávat obchodní výhody.

Přesouváte se z CallPage do LiveAgent?

Tento text popisuje funkce a výhody softwaru LiveAgent, který nabízí zákaznickou podporu pomocí tiketů, chatu v reálném čase a call centra. LiveAgent také umožňuje vytvoření samoobslužného portálu pro zákazníky a integraci s Facebookem. Pro získání 30denní zkušební verze zdarma lze použít firemní e-mailovou adresu.

Zjistěte, které alternativy tiketingu jsou nejlepší, a porovnejte je podle ceny, hodnocení a funkcí. Váš nový software tiketingu čeká!

Jste připraveni na nový systém tiketingu?

LiveAgent je nástroj pro zlepšení zákaznické podpory, který nabízí mnoho funkcí a zefektivňuje proces komunikace a odpovědí. Podle více než 30 uživatelů různých firem je LiveAgent spolehlivý a efektivní za nízkou cenu. Jeho integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu do jednoho místa poskytuje snadný přístup k mnoha zdrojům a pomáhá ušetřit čas.

LiveAgent nabízí bezplatnou migraci dat Jira do LiveAgent. Přeneste všechna svá data jednoduše pomocí našeho migračního pluginu nebo požádejte náš tým o pomoc.

Chcete migrovat z Jira do LiveAgent?

LiveAgent je softwarový helpdesk nejlépe hodnocený pro malé a střední podniky v roce 2020, používaný společnostmi jako Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita. Nabízí různé plány od bezplatného po plán pro velké firmy s funkcemi jako neomezená historie tiketů, mnoho emailových adres, tlačítek chatu a správu oddělení. LiveAgent také nabízí možnost migrovat data z Jira. Vyzkoušejte jej zdarma.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo