Funkce | Liveagent Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není nutná kreditní karta. | Dixa |
---|---|---|
Tiketing Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům. | LiveAgent nabízí tiketing. | Dixa nabízí tiketing. |
Živý Chat Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web. | LiveAgent nabízí Živý Chat. | Dixa nabízí Živý Chat. |
Call Centrum Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí Call Centrum. | Dixa nabízí Call Centrum. |
Samoobsluha Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze. | LiveAgent nabízí samoobslužný portál. | Dixa nenabízí samoobslužný portál. |
Facebook Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií. | LiveAgent nabízí integraci Facebooku. | Dixa nabízí integraci Facebooku. |
Twitter Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru. | LiveAgent nabízí integraci Twitteru. | Dixa nenabízí integraci Twitteru. |
Instagram Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií. | LiveAgent nabízí integraci Instagramu. | Dixa nenabízí integraci Instagramu. |
Viber Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesk sociálních médií. | LiveAgent nabízí integraci Viber. | Dixa nenabízí integraci Viber. |
Znalostní báze Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody. | LiveAgent nabízí znalostní základnu. | Dixa nenabízí znalostní základnu. |
Fórum zákazníků Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum. | Dixa nenabízí zákaznické fórum. |
Automatizace a pravidla Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla. | Dixa nabízí automatizaci a pravidla. |
API Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API. | Dixa nabízí funkce API. |
Interaktivní hlasová odezva (IVR) Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem. | LiveAgent nabízí funkce IVR. | Dixa nabízí funkce IVR. |
Video Hovory Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory. | LiveAgent nabízí videohovory. | Dixa nenabízí videohovory. |
Neomezená historie Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete - můžete si je kdykoli prohlédnout. | LiveAgent nabízí neomezenou historii. | Dixa nabízí neomezenou historii. |
Neomezené webové stránky Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek. | Dixa nabízí neomezený počet webových stránek. |
Neomezená tlačítka chatu Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu. | LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu. | Dixa nabízí neomezená tlačítka chatu. |
Neomezené tikety/e-maily Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů. | LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily. | Dixa nabízí neomezené tikety/e-maily. |
Neomezené nahrávání hovorů Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů. | Dixa nabízí neomezené nahrávání hovorů. |
Neomezená podpora 24/7 Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat. | LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7. | Dixa nabízí neomezenou podporu 24/7. |
Výjimečný zákaznický servis by měl pocházet z více míst, která jsou pro vaše zákazníky výhodná. Naštěstí můžete zvládnout kvalitní zákaznický servis z jednoho systému. Vyřizujte emailové tikety a telefonní hovory, set up your widget živého chatu, a přípojte Facebook, Twitter, Instagram, a Viber. Everything is under one roof as it should be so your agents can focus on more helping without switching between apps.
Sociální média se stávají lepšími a rychlejšími nástroji zákaznických služeb pro agenty podpory. Proto jsou v aplikaci LiveAgent integrovány integrace Facebooku a Facebook Messengeru, takže svůj účet můžete jednoduše připojit. To samé platí pro Twitter a Instagram. Získejte sociální sítě prostřednictvím uživatelsky přívětivého systému tiketingu, spravujte své příspěvky, odpovídejte na komentáře a jednoduše dělejte více z jednoho místa.
Řešte problémy se zákazníky rychleji pomocí správného řešení zákaznické podpory. Získejte úžasnou zpětnou vazbu od zákazníků díky nejrychlejšímu widgetu pro živý chat na trhu. Živý chat je jedním z nejlepších nástrojů zákaznické podpory a LiveAgent jej podporuje pomocí klíčových funkcí, které zajišťují bezproblémový zážitek. Podívejte se na úplný seznam funkcí živého chat a zjistěte, co je skvělé pro spokojenost zákazníků.
Rozhovory se zákazníky zajišťujeme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, abychom zajistili, že budeme moci kdykoli každému pomoci. Zavolejtenám, chatujte s námi nebo nám pošlete email, když potřebujete pomoc s řešením problému nebo se chcete o LiveAgent dozvědět něco nového. Můžete se také podívat na náš portál podpory, který je plný užitečných článků o našem řešení zákaznických služeb.
LiveAgent kombinuje perfektní živý chat, tiketing a automatizace, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Podívejte se na video z prohlídky, abyste zjistili, co dalšího může LiveAgent dělat, nebo si můžete zdarma vyzkoušet 14denní zkušební verzi. Můžete se také podívat na naše cenově dostupné cenové plány vhodné pro firmy většiny velikostí a průmyslových odvětví. Připojte se k LiveAgent ještě dnes a zvyšte produktivitu agentů pomocí našeho řešení helpdesku.
Zastánce značky jsou důležitou součástí marketingové strategie a mohou přilákat nové zákazníky prostřednictvím ústního marketingu. Osvědčené postupy a strategie pro získání zastánců značky jsou prezentovány v článku. LiveAgent nabízí nástroje pro úspěšnou zákaznickou podporu a bezplatnou zkušební verzi. Brand advocacy má mnoho benefitů, včetně růstu podniku, zlepšení branding, budování loajální zákaznické základny a nižších nákladů na získání zákazníků.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team