Funkce | Liveagent Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není nutná kreditní karta. | Dixa |
---|---|---|
Tiketing Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům. | LiveAgent nabízí tiketing. | Dixa nabízí tiketing. |
Živý Chat Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web. | LiveAgent nabízí Živý Chat. | Dixa nabízí Živý Chat. |
Call Centrum Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí Call Centrum. | Dixa nabízí Call Centrum. |
Samoobsluha Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze. | LiveAgent nabízí samoobslužný portál. | Dixa nenabízí samoobslužný portál. |
Facebook Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií. | LiveAgent nabízí integraci Facebooku. | Dixa nabízí integraci Facebooku. |
Twitter Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru. | LiveAgent nabízí integraci Twitteru. | Dixa nenabízí integraci Twitteru. |
Instagram Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií. | LiveAgent nabízí integraci Instagramu. | Dixa nenabízí integraci Instagramu. |
Viber Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesk sociálních médií. | LiveAgent nabízí integraci Viber. | Dixa nenabízí integraci Viber. |
Znalostní báze Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody. | LiveAgent nabízí znalostní základnu. | Dixa nenabízí znalostní základnu. |
Fórum zákazníků Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum. | Dixa nenabízí zákaznické fórum. |
Automatizace a pravidla Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla. | Dixa nabízí automatizaci a pravidla. |
API Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API. | Dixa nabízí funkce API. |
Interaktivní hlasová odezva (IVR) Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem. | LiveAgent nabízí funkce IVR. | Dixa nabízí funkce IVR. |
Video Hovory Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory. | LiveAgent nabízí videohovory. | Dixa nenabízí videohovory. |
Neomezená historie Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete - můžete si je kdykoli prohlédnout. | LiveAgent nabízí neomezenou historii. | Dixa nabízí neomezenou historii. |
Neomezené webové stránky Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek. | Dixa nabízí neomezený počet webových stránek. |
Neomezená tlačítka chatu Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu. | LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu. | Dixa nabízí neomezená tlačítka chatu. |
Neomezené tikety/e-maily Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů. | LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily. | Dixa nabízí neomezené tikety/e-maily. |
Neomezené nahrávání hovorů Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů. | Dixa nabízí neomezené nahrávání hovorů. |
Neomezená podpora 24/7 Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat. | LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7. | Dixa nabízí neomezenou podporu 24/7. |
Výjimečný zákaznický servis by měl pocházet z více míst, která jsou pro vaše zákazníky výhodná. Naštěstí můžete zvládnout kvalitní zákaznický servis z jednoho systému. Vyřizujte emailové tikety a telefonní hovory, set up your widget živého chatu, a přípojte Facebook, Twitter, Instagram, a Viber. Everything is under one roof as it should be so your agents can focus on more helping without switching between apps.
Sociální média se stávají lepšími a rychlejšími nástroji zákaznických služeb pro agenty podpory. Proto jsou v aplikaci LiveAgent integrovány integrace Facebooku a Facebook Messengeru, takže svůj účet můžete jednoduše připojit. To samé platí pro Twitter a Instagram. Získejte sociální sítě prostřednictvím uživatelsky přívětivého systému tiketingu, spravujte své příspěvky, odpovídejte na komentáře a jednoduše dělejte více z jednoho místa.
Řešte problémy se zákazníky rychleji pomocí správného řešení zákaznické podpory. Získejte úžasnou zpětnou vazbu od zákazníků díky nejrychlejšímu widgetu pro živý chat na trhu. Živý chat je jedním z nejlepších nástrojů zákaznické podpory a LiveAgent jej podporuje pomocí klíčových funkcí, které zajišťují bezproblémový zážitek. Podívejte se na úplný seznam funkcí živého chat a zjistěte, co je skvělé pro spokojenost zákazníků.
Rozhovory se zákazníky zajišťujeme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, abychom zajistili, že budeme moci kdykoli každému pomoci. Zavolejtenám, chatujte s námi nebo nám pošlete email, když potřebujete pomoc s řešením problému nebo se chcete o LiveAgent dozvědět něco nového. Můžete se také podívat na náš portál podpory, který je plný užitečných článků o našem řešení zákaznických služeb.
LiveAgent kombinuje perfektní živý chat, tiketing a automatizace, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Podívejte se na video z prohlídky, abyste zjistili, co dalšího může LiveAgent dělat, nebo si můžete zdarma vyzkoušet 14denní zkušební verzi. Můžete se také podívat na naše cenově dostupné cenové plány vhodné pro firmy většiny velikostí a průmyslových odvětví. Připojte se k LiveAgent ještě dnes a zvyšte produktivitu agentů pomocí našeho řešení helpdesku.
Zastánce značky jsou důležitou součástí marketingové strategie a mohou přilákat nové zákazníky prostřednictvím ústního marketingu. Osvědčené postupy a strategie pro získání zastánců značky jsou prezentovány v článku. LiveAgent nabízí nástroje pro úspěšnou zákaznickou podporu a bezplatnou zkušební verzi. Brand advocacy má mnoho benefitů, včetně růstu podniku, zlepšení branding, budování loajální zákaznické základny a nižších nákladů na získání zákazníků.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.