Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není nutná kreditní karta.
|
Dixa
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
Dixa nabízí tiketing.
|
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
|
LiveAgent nabízí Živý Chat.
|
Dixa nabízí Živý Chat.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
Dixa nabízí Call Centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál.
|
Dixa nenabízí samoobslužný portál.
|
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
|
Dixa nabízí integraci Facebooku.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
Dixa nenabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
Dixa nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Viber.
|
Dixa nenabízí integraci Viber.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní základnu.
|
Dixa nenabízí znalostní základnu.
|
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Dixa nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
Dixa nabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API.
|
Dixa nabízí funkce API.
|
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Dixa nabízí funkce IVR.
|
Video Hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Dixa nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete - můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
Dixa nabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Dixa nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Dixa nabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
|
Dixa nabízí neomezené tikety/e-maily.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Dixa nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Dixa nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Výjimečný zákaznický servis by měl pocházet z více míst, která jsou pro vaše zákazníky výhodná. Naštěstí můžete zvládnout kvalitní zákaznický servis z jednoho systému. Vyřizujte emailové tikety a telefonní hovory, set up your widget živého chatu, a přípojte Facebook, Twitter, Instagram, a Viber. Everything is under one roof as it should be so your agents can focus on more helping without switching between apps.
Sociální média se stávají lepšími a rychlejšími nástroji zákaznických služeb pro agenty podpory. Proto jsou v aplikaci LiveAgent integrovány integrace Facebooku a Facebook Messengeru, takže svůj účet můžete jednoduše připojit. To samé platí pro Twitter a Instagram. Získejte sociální sítě prostřednictvím uživatelsky přívětivého systému tiketingu, spravujte své příspěvky, odpovídejte na komentáře a jednoduše dělejte více z jednoho místa.
Řešte problémy se zákazníky rychleji pomocí správného řešení zákaznické podpory. Získejte úžasnou zpětnou vazbu od zákazníků díky nejrychlejšímu widgetu pro živý chat na trhu. Živý chat je jedním z nejlepších nástrojů zákaznické podpory a LiveAgent jej podporuje pomocí klíčových funkcí, které zajišťují bezproblémový zážitek. Podívejte se na úplný seznam funkcí živého chat a zjistěte, co je skvělé pro spokojenost zákazníků.
Rozhovory se zákazníky zajišťujeme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, abychom zajistili, že budeme moci kdykoli každému pomoci. Zavolejtenám, chatujte s námi nebo nám pošlete email, když potřebujete pomoc s řešením problému nebo se chcete o LiveAgent dozvědět něco nového. Můžete se také podívat na náš portál podpory, který je plný užitečných článků o našem řešení zákaznických služeb.
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
LiveAgent kombinuje perfektní živý chat, tiketing a automatizace, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Podívejte se na video z prohlídky, abyste zjistili, co dalšího může LiveAgent dělat, nebo si můžete zdarma vyzkoušet 14denní zkušební verzi. Můžete se také podívat na naše cenově dostupné cenové plány vhodné pro firmy většiny velikostí a průmyslových odvětví. Připojte se k LiveAgent ještě dnes a zvyšte produktivitu agentů pomocí našeho řešení helpdesku.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Pokud jde o alternativy Dixa, existuje mnoho možností a LiveAgent je jednou z nich. Nabízí vícekanálový systém tiketingu, který zpracovává každý důležitý zákaznický kanál, který moderní helpdesk potřebuje, aby lépe oslovil své zákazníky.
LiveAgent vyniká vícekanálovým tiketingem. Zahrnuje e-maily, živý chat, telefonní hovory, zákaznický portál a sociální média - Facebook, Instagram a Twitter. Můžete také připojit Viber.
LiveAgent nabízí více komunikačních kanálů za lepší cenu, takže si nemusíte kazit rozpočet.
Přecházíte z Drift na LiveAgent?
LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Nabízí různé jazykové překlady a widgety, které lze přizpůsobit. S LiveAgent mohou firmy poskytnout prvotřídní podporu svým zákazníkům. Cena za software se pohybuje od $9/měsíc až po $49/měsíc. Také je k dispozici bezplatný plán s omezenými možnostmi.
LiveAgent je výborný nástroj pro komunikaci se zákazníky, který pomáhá zvýšit spokojenost zákazníků a prodej. Lze s ním chatovat a sledovat statistiky tiketů. Doba odezvy se díky němu zvýšila o 60 %, konverzní poměr o 325 %. LiveAgent předčí ostatní řešení a je vynikajícím portálem pro zlepšení zákaznické péče.
Přecházíte z Aircall na LiveAgent?
LiveAgent je nejrecenzovanější a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020, který podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety a umožňuje přenést data z Aircall. Je vhodný pro malé firmy, agentury i velké korporace a může být vyzkoušen za 895Kč/měsíc. Společnosti jako Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita ho používají pro poskytování podpory svým zákazníkům na světové úrovni.
Přesouváte se z CallPage do LiveAgent?
Tento text popisuje funkce a výhody softwaru LiveAgent, který nabízí zákaznickou podporu pomocí tiketů, chatu v reálném čase a call centra. LiveAgent také umožňuje vytvoření samoobslužného portálu pro zákazníky a integraci s Facebookem. Pro získání 30denní zkušební verze zdarma lze použít firemní e-mailovou adresu.
Jste připraveni na nový systém tiketingu?
LiveAgent je nástroj pro zlepšení zákaznické podpory, který nabízí mnoho funkcí a zefektivňuje proces komunikace a odpovědí. Podle více než 30 uživatelů různých firem je LiveAgent spolehlivý a efektivní za nízkou cenu. Jeho integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu do jednoho místa poskytuje snadný přístup k mnoha zdrojům a pomáhá ušetřit čas.
Chcete migrovat z Jira do LiveAgent?
LiveAgent je softwarový helpdesk nejlépe hodnocený pro malé a střední podniky v roce 2020, používaný společnostmi jako Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita. Nabízí různé plány od bezplatného po plán pro velké firmy s funkcemi jako neomezená historie tiketů, mnoho emailových adres, tlačítek chatu a správu oddělení. LiveAgent také nabízí možnost migrovat data z Jira. Vyzkoušejte jej zdarma.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech