Přejděte na LiveAgent a migrujte svá data z Helpcrunch ještě dnes.
Chcete přejít z HelpCrunch? Přejděte na LiveAgent a získejte přístup k řešení helpdesku s plnohodnotnými funkcemi call centra za příznivou cenu. Call centrum LiveAgent nabízí interaktivní hlasovou odezvu, videohovory, neomezené nahrávání hovorů a mnoho dalšího. Prozkoumejte funkce a přejděte ještě dnes.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována.
|
HelpCrunch
|
---|---|---|
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí ticketing v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
|
HelpCrunch nabízí ticketing za zhruba $17.5/měsíc.
|
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc.
|
HelpCrunch nabízí live chat za zhruba $17.5/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
HelpCrunch nenabízí Call Centrum.
|
Samoobslužný portál
Funkce, která vám umožní vytvořit zákaznický portál, na který se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým vstupenkám a obsahu báze znalostí.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
|
HelpCrunch nabízí samoobslužný portál v plánu za cca 17,5 USD/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
|
HelpCrunch nenabízí integraci se službou Facebook.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
|
HelpCrunch nenabízí integraci s Twitterem.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
HelpCrunch nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
|
HelpCrunch nenabízí integraci se službou Viber.
|
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí bázi znalostí v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
|
HelpCrunch nabízí bázi znalostí v plánu za cca $17,5/agent/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
HelpCrunch nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizace a pravidla.
|
HelpCrunch nenabízí automatizace a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
|
HelpCrunch nabízí funkce API v plánu za přibližně $17,5/měsíc.
|
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
HelpCrunch nenabízí funkce IVR.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
HelpCrunch nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
|
HelpCrunch nenabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
|
HelpCrunch nabízí neomezené webové stránky v tarifu za $17.5/agent/měsíc.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc.
|
HelpCrunch nenabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Neomezené tikety/maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
|
HelpCrunch nenabízí neomezený počet tiketů/mailů.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Neomezené nahrávky každého uskutečněného nebo přijatého hovoru a možnost si kdykoli záznam přehrát.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
HelpCrunch nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
|
HelpCrunch nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za $29/agent/měsíc.
|
Přesně tak, je zcela zdarma. Jediné, co musíte udělat, je exportovat data do aplikace LiveAgent. Přejděte na plnohodnotné řešení s nepřetržitou zákaznickou podporou.
LiveAgent nabízí migrační pluginy, ale v současné době nemáme funkční plugin pro Helpcrunch. Pokud máte zájem, dejte nám vědět a my se mu budeme věnovat.
Snadná migrace agentů, správců, koncových uživatelů a zákazníků.
Migrujte všechny značky oddělení a tiketů.
Migrace tiketů, příloh, uživatelských polí a polí tiketu.
Podívejte se na některé výhody, které získáte, když přejdete ke službě LiveAgent
Podpora našich agentů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jsme tu pro vás, kdykoli nás potřebujete.
Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací. Máme vše, co potřebujete.
Získejte LiveAgent navždy zdarma nebo si vyberte jeden ze tří placených tarifů.
Vyberte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent podporuje také widgety s možností jazykového přizpůsobení.
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.
Most Popular
Migrujte svá data z některého z níže uvedených poskytovatelů řešení live chatu zdarma. Přepněte ještě dnes. Postaráme se o vás.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team