Komunikace se zákazníky je klíčová pro úspěch firmy. Zpětná vazba od zákazníků je důležitá pro růst. Jak sbírat recenze a posudky, provádět průzkum mezi zákazníky a vést rozhovor. Nastavte oddělení služeb zákazníkům na úspěch. Call centrum, přehledy o zákaznickém servisu, automatizace a co dělá zákaznický servis skvělým.
Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?
LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů, VoIP a helpdesk softwaru pro startupy. Nabízí také různé plány a možnosti integrace s jinými softwary.
Nestresující software pro podporu na sociálních sítích
Poskytování zákaznické podpory na sociálních sítích je novým trendem v marketingu. Pomáhá shromáždit zprávy a interakce z různých kanálů do jednoho systému, což zlepšuje zapojení zákazníků a udržení jejich loajality. LiveAgent je jedním z nástrojů pro správu sociálních sítí, který může týmu zákaznické podpory pomoci být efektivnější.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.