Related Articles to LP
Přejděte z osTicket na LiveAgent s podporou našeho týmu, a získejte přístup k multikanálovému řešení ticketingu.

Řekněte sbohem osTicketu

Získejte přístup k multikanálovému tiketovacímu systému LiveAgent pro efektivní správu komunikačních kanálů a poskytování lepší zákaznické podpory. Vyzkoušejte 14denní bezplatnou zkušební verzi.

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent akademie

Komunikace se zákazníky je klíčová pro úspěch firmy. Zpětná vazba od zákazníků je důležitá pro růst. Jak sbírat recenze a posudky, provádět průzkum mezi zákazníky a vést rozhovor. Nastavte oddělení služeb zákazníkům na úspěch. Call centrum, přehledy o zákaznickém servisu, automatizace a co dělá zákaznický servis skvělým.

Používáte v současné době zkušební verzi LiveAgentu a chcete přejít na Supportbee? Migraci dat nabízíme zdarma. Zavolejte nám a začněte migrovat svá data ještě dnes.

Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?

LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů, VoIP a helpdesk softwaru pro startupy. Nabízí také různé plány a možnosti integrace s jinými softwary.

LiveAgent je více-kanálový helpdesk software, který sdružuje interakce zákazníků z několika kanálů, včetně nejpopulárnějších sociálních sítí.

Nestresující software pro podporu na sociálních sítích

Poskytování zákaznické podpory na sociálních sítích je novým trendem v marketingu. Pomáhá shromáždit zprávy a interakce z různých kanálů do jednoho systému, což zlepšuje zapojení zákazníků a udržení jejich loajality. LiveAgent je jedním z nástrojů pro správu sociálních sítí, který může týmu zákaznické podpory pomoci být efektivnější.

Software kontakního centra LiveAgent vám umožní sjednotit všechny vaše komunikační kanály se zákazníky do jedné univerzální schránky.

Software kontaktního centra

Dnešní zákazníci očekávají jednotnou zkušenost napříč různými kanály. Softwarové kontaktní centrum LiveAgent umožňuje efektivně spravovat všechny interakce s zákazníky z jednoho místa. Nabízí také snížení nákladů na podporu, více prodejních příležitostí a lepší správu služeb.

Live chat podpora je klíčovým prvkem úspěšné strategie získávání zákazníků pro každou společnost. Vyzkoušejte si live chat software LiveAgent zdarma!

Live chat software

Živý chat na webu přináší mnoho výhod, jako je vícejazyčná podpora, budování vztahů s zákazníky a zvýšení produktivity. Cena softwaru se pohybuje mezi 16-150 $ na agenta měsíčně. Při výběru softwaru je důležité zvážit možnosti podpory, škálovatelnosti, omezení a integrací.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x